Hirdetés

2024. június 3., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#51551) Qru válasza TaylorPro (#51550) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor majd lehet teszek egy próbát én is, még sosem tankoltam bele prémium benzint.

#nincsbennetarcsi

(#51552) TaylorPro válasza Qru (#51551) üzenetére


TaylorPro
addikt

Az adalékanyagosokkal vigyázni kell ahogy olvasgattam utána. Képes bekoszolni a motort. Szelepek, stb. A 95+ csak azért próbáltam ki mert az előző tulaja ezzel járt.

Pixel 8 Hazel

(#51553) BlacKSouL válasza Qru (#51551) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Nekem 2 autóra is valamennyire bevált, hogy időnként (2-4 havonta) teszek kb. 1:4 arányban prémiumot, bár kiemelkedő hosszútávú hatása nincs, átmenetileg kifinomultabb tőle a motor működése. Van aki szerint minimum 2 teljes teli tank elautózás után van tartós hatás, de ennyire nem kísérleteztem. Nekem már az 1:4 arány és az 1:2 között sem volt különbség, tehát "töményebbel" utána sosem próbálkoztam.

Ismerősi körbe került most egy 1300-as kocka, azon majd kísérletezünk egyet, hogy megpakoljuk prémiummal, történik-e valami. Ha igen, ott a kis teljesítmény miatt érezhetőbb lehet a hatás. Bár a miénknél anno ha jól emlékszem a 92 ólmosról 95 nemólmosra váltásnál sem volt érezhető különbség.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#51554) Qru válasza BlacKSouL (#51553) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Mert a Lada gyárilag 92 oktános benzin előgyújtását ismeri, ha ezen nem változtatsz akkor felesleges jobbat beletankolni. Enyém pl nem ismeri a 95-nél jobbat így nem próbáltam bele se a 98-at se 100-as tankolni, mert tök felesleges lenne. Megy bele adalékolt 95-ös és kész.

mod:

TaylorPro: Nekm a Shell benzin nem vált be a többivel nincs gondja.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#51555) tboldi válasza Qru (#51551) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nálam csak 100-as V-Powert kap. :))
Bár már beszéltünk róla korábban, hogy az enyémnél előírás a prémium.

(#51556) Qru válasza tboldi (#51555) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Mert tiéd a nyugati piacra gyártott az enyém meg a keletire. Más a felszereltség, más a szoftver... meg az enyémben más a motor is mondjuk. :D

#nincsbennetarcsi

(#51557) BlacKSouL válasza Qru (#51554) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Hát ebben a ha nem változtatsz című félmondatban van elásva a macska. :) Hogy a Ladával még bizonyos mértékig lehet játszani.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#51558) Qru válasza BlacKSouL (#51557) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, ott még villáskulccsal tudod állítani. A modernebbeknél csak ha az ECU szoftot átírod.

#nincsbennetarcsi

(#51559) tboldi válasza Qru (#51556) üzenetére


tboldi
nagyúr

Ja, tudom. Valamilyen szinten érezhető, hogy szebben jár a motor a 100-assal, mint a V-Power 95-össel. Talán az adalékanyagokat tekintve az felelhet meg az osztrák/német löttynek, de ez csak feltételezés.

(#51560) szabonagyur válasza Qru (#51556) üzenetére


szabonagyur
félisten

Mondjuk a Cityben is ilyen címke van a tanknál mint Tboldinál :D Pedig az aztán kelet..:D

Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan

(#51561) Qru válasza szabonagyur (#51560) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor csak az L12A sajátja. Szegény rokonnak úgy sem futja jó benyóra. :D

#nincsbennetarcsi

(#51562) TaylorPro


TaylorPro
addikt

Jazz 2006 Eneos Sustina 5W40 olajcsere, gyári olajszűrő csere pipa. [link]

Az alja meg minden rendben van szemrevételezés alapján hála az égnek.

Pixel 8 Hazel

(#51563) c41r0^


c41r0^
őstag

Sziasztok!

Lenne néhány kérdésem, előre is köszi a választ! Tudom, látatlanban elég nehéz, de hátha...

A kocsi paraméterei:
Gen. 7. Honda Civic 1.6i LS (vagy 1.6 LSI), 2002-es évjárat, EU D16V1, hatchback, angol összeszerelés

Valós 159e km-el vettem 2017. febr.ban, most van benne 173e, eddig történt a következő: a megvételnél a kötelező olaj (Eneos 5W40)- és szűrők cseréje, fékfolyadék csere, fagyálló csere, fékbetétek cseréje (tárcsákat nem kellett), gyertyák csere, 170e km-nél még 1 olaj- és szűrőcsere, váltóolaj megnézve és nem szorult cserére

eddigi meghibásodási tapasztalatok:
- bal első fényszóró és állapotjelző izzók egyszerre kimentek, csere (nem érdekes)

- hátsó kipufogó dob csere (nyár elejére kilyukadt, nem érdekes)

- az általam betervezett komplett vezérlés csere vízpumpával 170e km-nél volt meg (100e-nél cserélte előző tulaj), utána sajnos volt egy lerobbanásom is rá 2 napra, vontatni kellett a szervizbe, mint utólag kiderült a felső holtpont jeladó (TDC sensor) ment ki, Blueprint gyártmányra lett cserélve - fura, hogy pont a vezérlés csere után adta meg magát... de elvileg a TDC szenzor hibája típushiba ennél a szériánál, kérnék tapasztalatokat ezügyben, ha van valakinek

- nyaralás során (kb. 4.200 km megtétele alatt) kb. 10x kigyulladt a check engine sárgán, de mindig el is aludt (volt, hogy csak 1 nap után), jellemzően akkor gyulladt ki, ha huzamosabb ideig emelkedőn mentem, pl. pályán 4esben 120-al kb. 4500-5000 fordulaton (pl. Egnatia Odos szakasz) - szerencsére külföldön sikerült rádugni egy diagot és O2 sensor hibát írt (biztos a szar szerb benzin, de aztán a görög jó minőségű benzinnel is produkálta), tehát itthon kicseréltettem az első lambda-szondát (VDO gyártmány került bele, de eltettem a gyárit is...) azóta nem jött elő a gond, bár nem is hajtottam azóta olyan körülmények között az autót... de remélem csak ez volt a gond, majd meglátjuk

kérdések:

1., kb. 2 hete kezdte, hogy indulás után a 3.-4. váltásnál (ami jellemzően 1esből 2esbe vagy 2esből 3asba) a váltókar masszívan beragad az adott sebességben, többszöri kuplungolás után is néha csak erővel lehet visszatenni üresbe... onnantól megjavul, mint ami "bejáratódik"... azonban ma már reggel és este is csinálta indulásnál, sőt kb. 15 perc út után is egyszer enyhén beragadt ma este a váltókar. Eddig azt hittem, hátha csak a váltóolaj nem bírja a hideget, ezért ragad be a váltó (nem értek hozzá...), de ma észrevettem, hogy a kuplungpedált a felső 1/3-ában már sokkal könnyebb benyomni, nincs beesve de könnyebb... ez kuplungtárcsa csere lesz? én azt tartom legvalószínűbbnek, hogy már nem emel ki mindig megfelelően, de érdekes módon eddig csak indulásnál csinálta (akkor sem mindig) és a hidegben jött elő... bár persze ha a tárcsa épp mostanra ment tönkre akkor tökmind1 hogy hideg van vagy sem, csak véletlen együttállás. vszínű egyébként még a gyári kuplung van benne, 173e km-et bírt volna? vagy a fenti tünet lehet csak kuplung rugó hiba is? mert az meg nyekereg a pedál kinyomásakor az első 5 percben induláskor, bár ez is típushiba, ha jól tudom, de ez kb. jelentéktelen, gondolom a kuplungpedál rugója nem befolyásolja azt, hogy ki tud-e emelni a kuplung vagy sem

2., első futómű felől kopogás, ha kátyúba megyek vagy huplis, egyenletlen úton haladok, de nem külső féltengelyesen kopog, hanem érezni az ütéseket a kormányrudazaton át és olyan hülye kotyogósan ütős hangot ad ki - ez első stabilizátor rúd (ez a "kutyacsont" ugye?) cseréket sejtet? ha igen, akkor milyen gyártmányt érdemes belerakatni, nektek milyen sűrűn kell cserélni? előző tulaj mondta a megvételnél, hogy azt már neki is cserélnie kellett. Gondolom akkor elől mindkettőt illene cserélni, ha már...
amúgy a futómű a szerelők szerint is rendben volt még nyáron, és valóban stabil is az úttartása, stb., de már akkor is tapasztaltam ezt a kopogást, de azóta jobban előjött

3., motorféknél (pl. jobbkezes utcánál 2esbe váltás után motorfékkel lassítva) hunyorít a fényszóró kb. fél mp-re, aztán visszaáll normál fényerőre, jellemzően jobban kijön, ha közben megy a fűtés - ez testhiba, generátor, vagy akksitól is lehet? akksi 2-3 éves Varta, eddig mindig pöccre indult a kocsi, hidegben is, a szivargyújtóba dugott mérő 12.3 - 12.5V-ot mutat álló motornál, ami úgy tudom OK. Generálhat ez valami hibát vagy ne foglalkozzak vele (igazából csak bosszant)?

4., lassú tempónál kormánytekerés közben gumis nyikorgó hang, némi "gumis" rugalmas ellenállással párosulva, azaz mintha valami korlátozná a szervót - kormány szervó gumiharang csere esélyes?

5. van a műszerfalon egy fényszóró magasságállító gomb, de a fényszórók nem motorosak... WTF :F pedig 100%, hogy törve nem volt a kocsi... elképzelhető, hogy gyárilag a műszerfalon akkor is ott a gomb, ha nem is motoros lámpa kerül az autóba? sajnos az előző tulajnál erre nem kérdeztem rá, mert nem tűnt fel ez a hiányosság

Ha eszembe jut még valami, akkor pótolom.

Előre is köszi a tippeket, és sry a hosszú postért!

[ Szerkesztve ]

(#51564) flegga92 válasza c41r0^ (#51563) üzenetére


flegga92
senior tag

Jelen vagyok egy 2004-es 1.6 Sporttal.

Nekem a főtengely jeladóval volt gondom, szintén vezérles csere után. Nekem a szenzor csatlakozója volt eloxidálva.

1. Túl sokat nem tudok hozzászólni, de szerintem ennyi km-nél nyelestengely csapágyat tuti kellett cserélni, ilyenkor szokták a kuplungot is cserélni, ha már szét van szedve.

2. Kopogni szeret a kormánymű is (ha elektromos). Bontott nagyon lutri mit kapsz, 1-2 cég javítja, ha még lehet. Nekem is kopogott, de csak ha lassan mentem és nagyon rossz volt az út. Szerencsére ez nálam megszűnt magától.

3. Első körben pucold meg az akku sarukat, aztán a testkábeleket kéne átnézni. Koszos saru tud érdekes dolgokat művelni, nekem pl a szervó ment el.

5. Milyen lámpád van? A kocsid NFL, de ritkán látni olyan példányt ahol nincs kicserélve az FL projektoros lámpájára.

(#51565) BlacKSouL


BlacKSouL
addikt

Ilyen volt ilyen lett.

Nekem többnek tűnik a különbség mint 2700 - 4000 K; Éppenhogy de befér. [kép]
Előtte elöl, utána elöl.
Előtte hátul, utána hátul.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#51566) Qru válasza BlacKSouL (#51565) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Szép! Reméljük tartósak is lesznek. Haveromnál pl gyakran kiég így visszatért a hagyományos izzóra (nem tudom milyet vette bele).

Ez a világos belső mennyire kényes amúgy?

#nincsbennetarcsi

(#51567) -cobra- válasza BlacKSouL (#51565) üzenetére


-cobra-
aktív tag

Nagyon szép lett, gratula!

Most én is elgondolkoztam, hogy dobom a szofitákat a tetőből (8gen Accord).

Aladdin tesztje alapján Philips a legerősebb, viszont árban elég húzós ~3600Ft/db.
Ár-teljesítményben talán a Neolux 6431CW a legjobb, ~1000Ft/db, de abból csak 6000K-s van, nem tudom milyen lehet élőben.
Mondjuk rendszámban és helyzetjelzőben Osram 6000K-s megy már évek óta, szépek s jók.

Ha kicsit megenyhül az idő lehet nekiállok, nem akarok minuszban műanyagokkal játszani.

Gyári 8W-os izzó: 7,05 Lux
Philips X-treme Ultinon C3W LED 4000K: 11,75 Lux
Neolux 6431CW 0,5W 6000K: 8,21 Lux
Osram 6431CW 6000K: 8,08 Lux
Neolux NF3160 0,5W 6000K: 6,48 Lux
Osram 6497CW 6000K: 3,12 Lux
Osram 6497WW 4000K: 2,56 Lux

(#51568) BlacKSouL válasza Qru (#51566) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Ismerősöm is egy ideig a kínai markos ledeket használta cserélgette hetente, amiből egy maréknyi 500 Ft, és 20 db mind 20 különböző színhőmérsékletet ad. De én ilyeneket eleve kilőttem. Erről az ára és a márka miatt feltételezem hogy hátha kitart valameddig. Valami pár év garancia is van rá, meg ha nagyon a marketingnek akarunk hinni, a doboza szerint 8-12 év élettartam várható.

Fura ez a bézs kárpit. Kb. 4-5 évig semmi probléma, de 5 év után már kezd összegyűlni rajta a tartóskosz, meg a szarabb farmerok festéke. Nekem már most nagyon tisztításérett, de egész tavalyig kibírta úgy, hogy soha egyetlen egyszer nem volt tisztítva. Nagyjából mindenki vigyázott is rá, automatikusan ha beült, meg azért rendszeresen porzsívóztam, apróbb foltot, gombostűnyi koszt kiszedtem.
Szóval valójában kényes, meg azonnal meglátszik ha valaki nem figyel rá, de egyáltalán nem olyan mint sokan hiszik. Nekem nagyobb bajom, hogy pl. a könyöklő vagy az ülés alsó éle ahol az öv hozzáér, ott megkopik a plüss felület, és az már azért csúnya. Jövőre ha már száradásra képes idő lesz, kitisztíttatom. Amúgy jól tisztul, ahol márciusban az alvázvédős ember összemaszatolta, ott sima Lidl-es kárpittisztítóval megfújtam, és a foltot is, de a tartós koszt is lehozta, így most foltos, de látszik hogy a tisztított rész nagyon szépen vissza tud újulni, kivilágosodni. A vezetőülés látványosabban koszosodik. Amúgy egy ideig öntisztul is, mert lekopik róla egy idő után a farmerkosz, de egy idő után már nem.
Viszont klasszisokkal magasabb szintűnek mutatja a belteret, és tágasabbnak. Nem egy fekete koporsóban érzi magát az ember. De még a szürke kárpitok is olyan mittudomén, olcsóhatásúak nekem.

[ Szerkesztve ]

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#51569) tboldi válasza c41r0^ (#51563) üzenetére


tboldi
nagyúr

Bár autószerelő tanfolyamra járok jelenleg, azért nem vagyok még annyira okos, de megpróbálok válaszolni. :D

1. Lehet, hogy tényleg kuplungot kell cserélni (kinyomótárcsa és csapágy), de azért ennyi km után váltóolajat is illő lenne, akárki akármit mond. Suzukiknál pl. 45k km az intervallum, de 60-80k-ként sosem árt szerintem. Azt is elképzelhetőnek tartom, hogy pont a váltóolaj cseréjének hiánya miatt vált ilyenné.

2. Nehéz megmondani, hogy mi a baja a futóműnek, látni kellene, illetve húzatópadon vizsgálni.

3. Lehet, hogy csak a fordulatszám esik le annyira, hogy a generátor kevésbé töltsön. Ha csak nincs gond az alapjárattal, fordulatszám-visszaejtéssel (túl alacsonyra esik vissza, majd fel a normál alapjáratra), akkor szerintem ne foglalkozz vele, amíg nincs igazi baja.

4. Ugyanaz, mint a 2-es.

5. Ha nem lenne benne, akkor egy kis takaróelemet (vakkapcsolót) szokás odarakni, tehát vagy van benne és nem működik, vagy valaki át akart verni és rakott bele egy bontott kapcsolót dísznek. Szerintem inkább az előbbi, 2002-ben már valószínűleg kellett lennie alapból.

A lényeg: vidd el rendes szerelőhöz, aki becsületesen dolgozik és nem vágja rá, hogy jóazúgy.

[ Szerkesztve ]

(#51570) BlacKSouL válasza -cobra- (#51567) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Nálam nem volt kérdés, hogy csak 4000K-sat akarok, a 6000-k nekem már túl kékek. Csak példa, nekem ez a bézs kárpit már a 4000-nél is ilyen seszínűnek tűnik, 6000-essel már olyan UV hatású lenne, az én szemem meg azt nem szereti. Otthon is van 3000-s meg 4000-s led a szobában, nekem a 4000 már a lakásban is sok. A rendszámban is 4000-s a Philips, és mindenki szerint pont kellemes semelegesfehér, szinte nem is látszik hogy led. Látok szaladgálni autókat amiről messziről virít hogy led, és nagyon magas színhőmérsékletű.

Meg aztán teljesítményben is így a Philips volt meggyőző. Az árral meg úgy vagyok hogy ennyit még megért.
Nem ismerem a Neoluxot régóta, mint márkát, a Philipset viszont igen. Meg egyszer volt kezemben Neolux led, nem tetszett a minősége.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#51571) Qru válasza BlacKSouL (#51568) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kínaiakat rendelt az tudom, akkor azért fogyott neki olyan gyorsan. :D

A nagy vas nekem is ilyen világos belsős ([kép]) de akkor hosszútávon sem lesz olyan vész. Megnyugtattál. Nem ilyet akartam de ha használtan vesz autót az ember akkor nem nagyon válogathat...

mod:

Mondjuk az enyémen levehető a gyári huzat és gépben mosható... Az nagy könnyebbség.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#51572) Aladdin


Aladdin
senior tag

Megcsináltam a képeket:

(#51573) c41r0^


c41r0^
őstag

flegga92 és tboldi, köszi a válaszokat!

annak a híve vagyok, hogy a komolyabb bajt előzzük meg, nem baj, ha rá kell költeni, csak megnyugodjon a lelkem...

tudtok Pesten megbízható Honda szakit ajánlani (esetleg XX. ker, Csepel környékén), aki rutinból vágja tünet alapján, hogy mit kell cserélni és hová kell nyúlni?

tboldi ráérzett amúgy, tényleg úgy van, hogy a jelenlegi szerelőm (apósjelölt révén ismerős) megcsinálja, ami fontos és amiért odavittem, a többi "jóvanazúgy" meg "én nem tapasztaltam, nem hallottam, hogy kopogna" stb., mert az ilyen az előző postomban felsorolt "extra" dolgokra sosem érnek rá, mindig el vannak havazva... pedig korrekten fizetek (nem élek vissza a helyzettel) és nem sürgetem sosem... na mind1, ez van

(#51574) gerner1 válasza Aladdin (#51572) üzenetére


gerner1
veterán

Ez szemléletes. Grat! 👍

(#51575) TaylorPro


TaylorPro
addikt

Jazz 2006. Ma beleraktam egy új Japanparts levegőszűrőt. Ezt milyen időközönként ajánlott cserélni? Pollenszűrőt tavasszal akarok újat klímatisztítással együtt. Ez utóbbi is mikor ajánlott? Ékszíjak cseréje? Fékfooyadék, szervó folyadék csere mikor ajánlott? Amikor kapott új fékékét cserélve lett.

Pixel 8 Hazel

(#51576) Peter.70 válasza TaylorPro (#51575) üzenetére


Peter.70
őstag

Szerintem levegő évente, pollen, attól függ hogy hol használod? ( Budapest / város / főút )

(#51577) szabonagyur válasza TaylorPro (#51575) üzenetére


szabonagyur
félisten

Nekem olajcserekor minden szűrő csere van, így a legegyszerűbb.

Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan

(#51578) tboldi válasza TaylorPro (#51575) üzenetére


tboldi
nagyúr

Légszűrő minden olajcsere alkalmával, azon a 2-3k-en ne múljon.
Pollent én is az ózonos klímatisztításkor fogom áprilisban vagy májusban.
Ékszíjra 2 évenkénti ellenőrzést ír a könyv, ha elöregedett vagy megkopott, akkor csere.
Fékfolyadék 2-3 évente.
Szervóra nem terjed ki a kézikönyv.

Ami még fontos lehet: 40k-enként szelephézag ellenőrzés és gyertyacsere (8 db).

[ Szerkesztve ]

(#51579) TaylorPro


TaylorPro
addikt

Köszi srácok!

Pixel 8 Hazel

(#51580) zolynet


zolynet
addikt

Tegnapi díjátadón kaptam egy oklevelet, 2. hely a 2017-es egész évet nézve. :B

Egy valami hiányzik még ... talán jövőre. :)

Life is too short to stay stock!

(#51581) demars válasza zolynet (#51580) üzenetére


demars
addikt

Szép gyűjtemény!
Gratulálok!
:R

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#51582) demars válasza Aladdin (#51572) üzenetére


demars
addikt

De jó kis összehasonlítás!
Ezek alapján én a Philips 4000 k -ra voksolok.
:K

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#51583) #97834240


#97834240
törölt tag

Üdv Cartársak!

Kis segítségre lenne szükségem. Nem rég vettem új sport fékbetétet, kibontásnál rájöttem, hogy ez nekem nem lesz jó az Accordra, mert más fékrendszerhez tartozik.( Akebono. Sumitomo, Nissin ? ) Ha valaki lenne szíves megfejteni a méretekből, alakjából, hogy milyen fékrendszerhez tartozik, vagy pontosan tudja, hogy neki ilyen van, esetleg épp akar venni komoly fékbetétet, kérem jelezze. Bár milyen infó nagy segítség lenne a tovább értékesítésben. Sajnos a visszaküldöm kicserélik nem játszik, mert a világ végére ( Japán ) kellene postaköltséget fizetnem oda - vissza, mert én rendeltem rosszat. Előre is köszönöm a segítséget, privátba várom a potenciális vevőket, bővebb infó ott.. Thx.

[ Szerkesztve ]

(#51584) Kobe


Kobe
veterán

Meghozta a jezuska az ajandekot nalam is...bar nem ezt kertem karacsonyra. De lehet a mikulas volt inkabb, merthogy piros volt a kocsi ami meghuzta a hatso lokost a parkoloban, es persze semmi cetlit nem hagyott az istenganeja...

(#51585) Qru válasza zolynet (#51580) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Gratula itt is! :C

#nincsbennetarcsi

(#51586) yodamester10


yodamester10
őstag

(#51587) Horel77


Horel77
tag

Kellemes car-ácsonyt mindenkinek!

(#51588) szabonagyur válasza Flashback (#1) üzenetére


szabonagyur
félisten

Jazz kinek mennyit forog 90/110/130/150-es temponal?

Btw 150-t sem akartam leirni de hatha nezte valaki.

Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan

(#51589) tboldi válasza szabonagyur (#51588) üzenetére


tboldi
nagyúr

Emlékeim szerint 90-nél 3000, 130-nál meg 4000 környékén forog a kamu 1.4-es, de majd legközelebb lefigyelem pontosan.
-------------------------
Amúgy 2 méter bejglit mindenkinek! :))

(#51590) szabonagyur válasza tboldi (#51589) üzenetére


szabonagyur
félisten

Ha van idod nezd meg pls. mivel ez amit irtal soknak tunik nekem a Cityhez kepest ami szinten kamu 1.4 csak automata.

Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan

(#51591) BigBlackDog válasza szabonagyur (#51590) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Szerintem az automaták általában kevesebbet forognak, mint ugyanolyan motorral szerelt manuális váltók.

(#51592) szabonagyur válasza BigBlackDog (#51591) üzenetére


szabonagyur
félisten

Igen? Ezt nem tudtam, mondjuk elvben 7 sebesseges az automata.

Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan

(#51593) tboldi válasza szabonagyur (#51592) üzenetére


tboldi
nagyúr

Tényleg csak elvben, mert a CVT, amit a Jazz-be/City-be szereltek, fokozatmentes váltót jelent, gyakorlatilag úgy szabályozza a fordulatot, ahogy akarja (mint a robogók). Manuális módban lehetnek színlelt fokozatok. :)

[ Szerkesztve ]

(#51594) tboldi


tboldi
nagyúr

Egyébként kihasználtuk a szél- és csapadékmentes 8-10 fokot apummal és lemostuk mindkét autót. :)
Plusz egy kis délutáni videjó a kikapcsolódáshoz: [link]

szerk.: Ja, és ünnepek után rendelni fogom az olajat, meg a szűrőket és valamelyik gyakorlaton kicserélem.

[ Szerkesztve ]

(#51595) JoolsNOS válasza szabonagyur (#51590) üzenetére


JoolsNOS
veterán

A 130nál nekem is 4000 rémlik.

I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ

(#51596) szabonagyur válasza JoolsNOS (#51595) üzenetére


szabonagyur
félisten

Az igen, nekem 130 3200-3300 korul 150nel van talan a 4000 de az nagyon hangos mar.

120nal 3000 alatt vagyok igy altalaban annyival megyek.

Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan

(#51597) tboldi


tboldi
nagyúr

Összeállítottam, hogy az ünnepek után mit rendeljek meg.

- olaj: Motul 8100 ECO-nergy 0W30
- olajszűrő: Mann-Filter W 610/6
- légszűrő: Mann-Filter C 1724
- olajleeresztő csavar alátét

Valami ellenvetés? :)

szerk.: Esetleg ez jó lehet nekem attól függetlenül, hogy méd in júeszéj?

[ Szerkesztve ]

(#51598) zolynet válasza tboldi (#51597) üzenetére


zolynet
addikt

Pollenszűrő? :U
Többi jó lesz. ;)

Life is too short to stay stock!

(#51599) BigBlackDog válasza tboldi (#51597) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Szerintem jóféle az összeállítás, hasonlóan válogattam én is össze a Civicbe a dolgokat.

Pollenszűrő kimaradt, de látom, hogy azt május környékén akarsz cserélni. :)

(#51600) TaylorPro válasza tboldi (#51597) üzenetére


TaylorPro
addikt

Én az amcsi gyári Honda szűrőt raktam rá pont innen, csak gyári. Plusz rendeltem én is a csavar alá tömítést.

Más: Pollenszűrőből mit ajánlotok Jazz 2006-ba? A gyári marketing szövege nem gyenge. Érdemes gyári Honda levegőszűrő, pollenszűrőben gondolkodni? Levegőszűrőből Japanpartsot raktam.

[ Szerkesztve ]

Pixel 8 Hazel

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.