Hirdetés

2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#51451) BlacKSouL válasza Aladdin (#51446) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Igen, az is ugyanilyen..

tboy93: igen, nekem is megfordult a fejemben ez, ismerősöm is megcsinálta, de én pont ezt el akartam kerülni, hogy utólag még szalagozzak.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#51452) tboy93 válasza BlacKSouL (#51451) üzenetére


tboy93
nagyúr

Tied profibb :P

(#51453) zolynet válasza Jaffa75 (#51450) üzenetére


zolynet
addikt

Itt egy nagy kép, ha épp zoomolni szerentél: ek4
Jók letten nagyon az illesztések, egy helyen nemtetszik csak de nekem annyi belefér.
Természetesen az a ronda rendszámtábla tartó csak ideiglenes.

[ Szerkesztve ]

Life is too short to stay stock!

(#51454) yodamester10 válasza zolynet (#51453) üzenetére


yodamester10
őstag

Jó lett,úgy emlékszem volt valami kocc :F

(#51455) TaylorPro válasza tboldi (#51441) üzenetére


TaylorPro
addikt

Enyém is végig garázsban, Japán, Magyar piacos. Nagy részük megreped. A kép nem az enyémről van. Minimális nálam a repedés és a beázás. De jelen van. Szürke alvázvédővel kenem ki.

Pixel 8 Hazel

(#51456) demars válasza BlacKSouL (#51445) üzenetére


demars
addikt

Jó lett! A különbség óriási. :K

Zoly: Csini lett a verda :)

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#51457) Qru válasza zolynet (#51453) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jó látni, hogy feltámadt a technika. :C

#nincsbennetarcsi

(#51458) Jaffa75 válasza zolynet (#51453) üzenetére


Jaffa75
őstag

kár lett volna veszni hagyni! :K

elölről nem lett rossz, némelyik 6g motorházteteje/hűtőrácsa nem illeszkedik még akkor sem, ha törve sem volt! :DD
Vigyázz rá, hiszen ez a második szülinapja volt! :P

(#51459) zolynet válasza yodamester10 (#51454) üzenetére


zolynet
addikt

Mansell kanyar nem adta ki augusztusban.
Héja sérült,de maga a váz nem. Se motor, se váltó, se futómű baja nem lett.
Az ominózus napra kapott új kuplungot, könnyített lendkereket, meg amit még idén belepattintottam.
Kész autó volt, tulajdonképp elemcsere és fényezés történt.

Kösz srácok, vigyázok, rá, igyekszek! ;)

Majd még lövök pár képet , csak ne essen az eső. :(((

[ Szerkesztve ]

Life is too short to stay stock!

(#51460) yodamester10 válasza zolynet (#51459) üzenetére


yodamester10
őstag

Inkább havazna ;] ;]

(#51461) Feedoo


Feedoo
csendes tag

Üdv mindenkinek! Egy nagy kérdésem lenne a Honda jazz tulajdonosokhoz! Hogyan lehet megszüntetni a csomagtér beázását? Nem jöttem rá hol folyik be a víz..

(#51462) JoolsNOS válasza Feedoo (#51461) üzenetére


JoolsNOS
veterán

Olvass vissza kb 10et. TaylorPro most foglalkozik vele.

[ Szerkesztve ]

I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ

(#51463) tboldi válasza Feedoo (#51461) üzenetére


tboldi
nagyúr

Üdv!

A mai nap hozzászólásait olvasd vissza! ;)

(#51464) demars válasza JoolsNOS (#51462) üzenetére


demars
addikt

+ tboldi
Szegény jól megkapta :DDD "óvass visssza"

Egyébként tök jogos :R Csak szekálódás...

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#51465) tboldi válasza demars (#51464) üzenetére


tboldi
nagyúr

Azért próbáltam valamilyen szinten udvarias lenni. :DDD

(#51466) TaylorPro válasza zolynet (#51453) üzenetére


TaylorPro
addikt

Nekem elöl hátul kétoldalas díszléc ragasztóval fel van ragasztva a rendszám, tartó nélkül csupaszon. Erős, és nem zörög.

Pixel 8 Hazel

(#51467) Kobe


Kobe
veterán

Az esőszenzor ellenorzesere van valami tuti modszer?

Lehet en hulyultem meg de nekem ugy remlik a lapatok kapcsoltak maguktol amikor elkezdett esni az eso, ablaktorlo kallantyu allasstol fuggetlenul, mostanaban viszont erosebb veretes kozben sem indul be
Erzekelni erzekel valamit, mert auto allapotban hagyva valtozo idokozonkent torol amikor eleg viz osszegyulik, de ugy tunik a bekapcsolas nem megy vmiert

(#51468) Horel77 válasza Kobe (#51467) üzenetére


Horel77
tag

Nálam az ufón csak auto állásban kapcsol be, de akár ott is hagyhatod állandóan. Ha esik, töröl, ha nem, nem töröl. Nekem még soha nem indult el feleslegesen szárazon, ha auton hagytam, bár azért inkább ki szoktam kapcsolni.

(#51469) BigBlackDog válasza Kobe (#51467) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Én bekapcsoltam auto állásra, majd ráfújtam ablaktisztítót az esőszenzor előtti szélvédőterületre.

[ Szerkesztve ]

(#51470) Kobe válasza Horel77 (#51468) üzenetére


Kobe
veterán

Nalam az accordban ugy van, hogy tudod kapcsolgatni a kallantyut fel, illetve 2 fokozatban le+ kallantyun van egy csavarokapcsolo, azon van az intenzitas szabalyozas. Az auto mod az ezen a korkapcsolon van, viszont ha a kallantyut nem kapcsolom egyet le akkor hiaba szakad az eso akkor srm kapcdol be magatol

Nincs elottem a manual hogy ez igy normalis e de nekem ugy remlik esore kene a szenzornak is kapcsolni

(#51471) SKoresz válasza BlacKSouL (#31927) üzenetére


SKoresz
csendes tag

Szervusz/Szuasztok!
Gyakorlati kérdésem lenne:
Ergo milyen viszkozitasu olaj lenne a legmegfelelobb? Vmi 0w-s?
Az automban Honda civic 7gen 1.6 247.000 km van, ebbol 6000et én raktam bele 10w40es olajjal. (Elottte nem tudom milyen volt benne) nem fogy semmi belőle.
Utólag derült csak ki h az előző gazdája felújította a motort, ami viszont szerelőm velemenye szerint jól sikerült.
Munkám miatt hamar fel kell menjek a pályára, és csak kb. 10 kmt megyek a melóhelyemig.
Milyen olajat ajánlanál? Én esetleg .Motul 0w40-esre gondoltam.
Válaszodat előre is köszönöm! :R

[ Szerkesztve ]

"Van a trón mögött valami, ami a királynál is hatalmasabb." - Sir William Pitt

(#51472) Horel77 válasza Kobe (#51470) üzenetére


Horel77
tag

Nálam a körkapcsoló csak az intenzitást állítja. A kar pedig:
Egy fel: törlés
Húzás: spricc és törlés
Egy le: auto
Kettő le: folyamatos lassú törlés
Három le: folyamatos gyors törlés
Ha nincs auton, nem indul esőre.

(#51473) yodamester10 válasza Kobe (#51470) üzenetére


yodamester10
őstag

Félre érted az automata üzemmódot ;) Ha egyet le kattintasz akkor lép érvénybe az esőérzékelő mód amit állíthatsz automata módra ami annyit jelent ha jobban esik gyorsabban töröl ha megállsz a lámpánál alig töröl 1-et.

(#51474) Bibby válasza yodamester10 (#51473) üzenetére


Bibby
addikt

Dehát ez így logikus is szerintem, nem lenne túl jó ha nem létezne egy teljesen off mód...
Az egy le kattintással már eleve auto mód, és ahogy írják az érzékenységet állítod a körkapcsolón. (Intenzitást az érzékelő nélküli változaton lehet)

[ Szerkesztve ]

Ελευθερια η θανατος

(#51475) yodamester10 válasza Bibby (#51474) üzenetére


yodamester10
őstag

Én tudom hogy működik,libriának írtam ;)
Akinek csúnya a kormányon a Honda embléma innen tud rendelni olcsón.

[ Szerkesztve ]

(#51476) Bibby válasza Bibby (#51474) üzenetére


Bibby
addikt

Kicsit bele is borzongtam, beindítom reggel a motort, és a szétfagyott szélvédőn elkezdene vadul kalimpálni az ablaktörlő. Fincsi lenne. :))

Ελευθερια η θανατος

(#51477) TaylorPro válasza yodamester10 (#51475) üzenetére


TaylorPro
addikt

Nekem kellene Jazz multikormányra. Van egy cég aki újra krómozza.

Pixel 8 Hazel

(#51478) Kobe válasza yodamester10 (#51473) üzenetére


Kobe
veterán

Lehet en emlekszem nagyon rosszul de volt hogy autopalyan mentem, pont semmilyen pozicioba nem kattintott kallantyuval es amikor izombol elkapott egy nyari zapor akkor ugyis elkezdte maganak torolni.
De majd atnyalazom a manualt en is

(#51479) TaylorPro válasza yodamester10 (#51475) üzenetére


TaylorPro
addikt

Köszi a linket!

Pixel 8 Hazel

(#51480) tboy93 válasza SKoresz (#51471) üzenetére


tboy93
nagyúr

0w20 vagy 5w30, de 10w40 semmikepp :N

(#51481) Qru válasza SKoresz (#51471) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A 10W40 vastag bele, főleg ha fel lett újítva a blokk. 5W30 mehet bele simán.

#nincsbennetarcsi

(#51482) Kobe válasza tboy93 (#51480) üzenetére


Kobe
veterán

Inkabb az 5W30

Valszeg en is visszavaltok ra az accordban kovetkezo cserenel, nekem a 0w30 nem jott be annyira, fogyiban eleg ingadozo lett tole, erezhetoen palyan is tobbet eszik.... Ami erdekes mert a vekonyabb olajjal pont kevesebbet kene neki...

(#51483) xigris


xigris
őstag

Sziasztok! Jazzbe(2006) hogy lehet rendszámtábla világítást cserélni? :R

(#51484) tboldi válasza xigris (#51483) üzenetére


tboldi
nagyúr

(#51485) yodamester10 válasza Kobe (#51482) üzenetére


yodamester10
őstag

Én 0w40 ről váltottam 5w30-ra eneos hyper s,és így téli időszakban 500km-nél vagyok a fogyiban fele tanknál,másikkal nem ment el ennyit.

(#51486) xigris válasza tboldi (#51484) üzenetére


xigris
őstag

Köszönöm

(#51487) TaylorPro


TaylorPro
addikt

Jazz 2006. A hűtőfolyadékot akarom cserélni. Még soha nem volt. Megvettem hozzá a gyárit. Ha csak le engedem a régit, kimosom a kiegyenlítőt, majd feltöltöm ennyi elég? Gondolkodtam deszt víz, ioncserélt vízzel átmosni a hűtőt. De olvastam hogy ezzel vigyázni kell mert járatni kell és újra leengedni hogy tuti kijöjjön a deszt víz. Meg az ioncserélt víz ugyan úgy jó mint a desztillált víz?

[ Szerkesztve ]

Pixel 8 Hazel

(#51488) BlacKSouL válasza Aladdin (#51428) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Meg tudtad nézni befér-e?

[ Szerkesztve ]

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#51489) Aladdin válasza BlacKSouL (#51488) üzenetére


Aladdin
senior tag

Mondhatnam, h dolgoztam azota, ez mondjuk igaz is, de ha az oszinte valaszomat akarod, akkor bizony elfelejtettem. Megvacsorazom es lemegyek a garazsba, beleprobalom. Kerek egy oranyi turelmet... :)

(#51490) Aladdin válasza Aladdin (#51489) üzenetére


Aladdin
senior tag

Siman belement...

(#51491) BlacKSouL válasza Aladdin (#51490) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Köszi! Ugyanolyan de mégse teljesen. Azért megrendelem.

[ Szerkesztve ]

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#51492) nandow


nandow
aktív tag

Sziasztok!

Tegnap az Allee mélygarázsból jöttem kifelé, és a forgalmi helyzet miatt a kihajtó rámpán kellett megállnom.
Először nyomtam a féket, aztán mondom behúzom a kéziféket, hogy majd jobb lesz úgy elindulni.
Ekkor jött a meglepetés, hogy a kézifék nem tudta megfogni az autót, gurult hátra.
Persze benyomtam a féket, és pár másodperc múlva így kellett elindulnom. Mivel elég meredek volt a rámpa, szerintem kapott a kuplung is elinduláskor, mert utána éreztem valami büdös szagot.
A kézifékkel mit lehet kezdeni, mire szamítsak? Szerelőhöz vinném el, én nem értek hozzá.
Valamint a kuplung miatt kell aggódnom az eset után?

Szerk.
Accord 7. genről van szó (2006-os).

[ Szerkesztve ]

(#51493) Kobe válasza nandow (#51492) üzenetére


Kobe
veterán

Elarulom neked ugyanott, alleenal az aluljaro kihajton szivtam meg anno en is kezifekessel, annyival tetezve h en sotetbe haromba kapcsoltam balfax modon es ugy probaltam lejton felfele a vadiuj kuplunggal elindulni :D
Irdatlan ferodol szag, fust, de amugy semmi baja, a tarcsanak 2-3 hasonlo leegest siman birnia kell

A kezifekkel nem nagyon tudsz mit csinalni (nekem is ilyen, nem fogja lejton a kocsit), max rafesziteni a bovdenre - lehet mar megnyult az evek alatt, es azert nem fogja, vagy ki van vallasodva a hato fektarcsad es nem a teljes feluleten fogja pl a betet, emiatt is csokkenhet a fekhatas hatul valamelyest
Nezesd meg mindkettot, en emiatt nem rohannek hatra betetet meg tarcsat cserelni, egy bovden csere, feszites meg beleferhet

[ Szerkesztve ]

(#51494) tboy93 válasza nandow (#51492) üzenetére


tboy93
nagyúr

Ha csak nem égetted 5 percig folyamatosan a kuplungot, akkor nem hiszem hogy baja lesz :P

Ja és tessék kimenni valahova gyakorolni, úgy látszik rég volt már a rutinvizsga ;]

(#51495) BlacKSouL válasza nandow (#51492) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Milyen autó? Ja már közben látom.
Vannak típusok amelyek automatikusan állítják be a kéziféket, ha minden jól működik, de van aminél kézzel utána kell állítani ahogy fogy a betét. Ma már ez ritkább. Érdemes lenne valakivel megnézetni, hogy elég vastag-e a betét, rendesen felfekszik-e teljes felületen, nincs-e nagyon beragadva a betét a vezető sínekben, esetleg a kézifék mechanikája és a rugó környéke nem nagyon rozsdás-e. Ezeket egy alapos drótkefézés és kézzel megmozgatás meg szokta oldani. Ha esetleg kissé szorul, akkor a vezetősín kitisztítása, hőálló zsírral óvatosan történő kenése sokat segít. Néha nem árt megmozgatni a dugattyút is hogy elforog-e a helyén. Mindazonáltal nagyon nagyon meredek lejtőn nem minden kézifék tudja megtartani a kocsit, végülis olyankor a hátsó betétpárból mechanikus hagyományos kéziféknél csak a belső fog elvileg. Vagyis a 4 kerék 8 betétjéből csak 2.

A kuplungnak elvileg ennyitől nem kéne nagy baja legyen, ilyen masszív csúsztatásnál kissé meg szokott üvegesedni (megégni) a felülete, és utána pártíz kilométerig hajlamos csúsztatáskor megremegni és berázni a kocsit, de idővel lekopik ez a réteg, és normális lesz. Több nagy sebességű, magas fokozatú váltás vagyis országúti, városközi üzem jót tesz, a városi üzem, lámpától indulgatások, dugózás meg kifejezettten rosszat. Ha nem nagyon kopott öreg még a kuplung akkor ennyit ki kell bírnia. Szaga az valóban a megégéstől lesz, amíg nem kopik vissza, néha lehet majd érezni.

[ Szerkesztve ]

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#51496) zolynet válasza TaylorPro (#51466) üzenetére


zolynet
addikt

Accord első rendszámtábla tartóját már lecseréltem:

Nem akartam ragasztani.
A megmaradt pár a Civic első lökösére megy. :K

Life is too short to stay stock!

(#51497) BlacKSouL válasza BlacKSouL (#51495) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Amúgy ennek kapcsán újból előbukkant bennem, hogy mennyire érdekes, hogy az emberek nyomják a nagyobb teljesítményt, hogy autópályán kevés a motor, hogy előzni nehezen lehet, hogy kell a nyomaték meg pörögjön ha lehet 8000-ig, meg sportlégszűrő, meg négykettőegy leömlő, meg csiptuning meg mindenmás, és eközben a fékekkel valahogy nagyon mostohán bánnak. A gyári elég, én úgysem pályázok, meg utcára az is jóvan. Szóval hogy menés, a haladás a száguldás tuningolva van, de a megállás már nincs. Pedig ritkább, hogy amiatt történik baleset, mert egy autó nem tud elég gyorsan menni, vagy nem tud eléggé gyorsulni, mint abból, hogy nem tud megállni.
És itt magamat is beleértem, hogy nem fordítunk kellő figyelmet a fékekre. Nem is kell tuningra, elég a karbantartásra gondolni. Nálam is elő tudott fordulni, hogy berohadt, nem jól fogott, vibrált, és széthullott a betét. Magamat nem vonom ki alóla, viszont nem tartom jónak, hogy azért nem figyeltem jobban, mert bármelyik szerelőt kérdeztem (márkaszervizest is és maszekot is) mindenki nyugtatgatott, hogy minden OK. 7 éven át senki egy kesztyűs kisujjal nem nyúlt a fékrendszerhez, mintha arról lett volna szó, hogy a blokkot kell 1 nap alatt szétfűzni és összerakni. Persze utóbbit se szívesen csinálják, mert hosszú, bonyolult, és sok a hibalehetőség, na de az életet mentő, fő biztonsági elem vagyis a fék piszkálását se szeretik. Ehhez képest egy alapos pucolást, egy betétcserét, de még egy tárcsacserét is otthon, házilag, minimális típustapasztalattal tudtunk megcsinálni, és jól. Ok, ingyen dolgoztunk, hárman és ráértünk, de akkoris. Én féltem tőle, de egy barátom biztosabb kézzel nyúlt hozzá, és nem volt gond. Azóta kitűnő a fék. Egyedül a fékfolyadékot cseréltettem a szerelőkkel, azt úgy sikerült megoldaniuk, hogy 3 csavart tudtak biztonsággal kicsavarni, a 4.-et nem merték nehogy eltörjön. Valahol azt is megértem, mert én se szerettem volna komplett fékhengert cserélni ha eltörik a csonk, de talán lassan összekeveredik és letisztul az az egy ág is.
Azóta figyelem a látható fékeket az autókon, és néha borzalmas félrekopást, szorulást látni. A magamét meg igyekszem rendben tartani.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#51498) Qru válasza TaylorPro (#51487) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha nem zavaros a folyadék és nem üledékes a tartály hanem szép tiszta akkor nem mosnám át az egész rendszert - de nyilván az lenne a legjobb ha átmosnád.

Elvileg jó bele az ioncserélt is de én inkább desztvizet használnék az a tuti, abban garantáltan nincs semmi ami nem oda való.

#nincsbennetarcsi

(#51499) TaylorPro válasza Qru (#51498) üzenetére


TaylorPro
addikt

Köszi! Tisztának tűnik, inkább nem mosom át nehogy kárt tegyek a gépben. A napokban lecserélem a folyadékot. Eddig ahol néztem sehol nem volt desztillált csak ioncserélt víz.

zolynet: Jöhet erről egy link, kép. Miért jó ez?

[ Szerkesztve ]

Pixel 8 Hazel

(#51500) Qru válasza TaylorPro (#51499) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igazából kárt nem teszel benne vele, 1-2 dl ha marad benne sokat mondok de rátöltesz bő 4 litert... max picit felhígul a fagyálló amit rátöltesz, így alacsonyabbra kerül a fagyáspontja. Mondjuk -35 helyett kb -30 lesz.

#nincsbennetarcsi

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.