Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ariadne
őstag
Ez csak a vásárlástól érvényes, szóval nem alkalmazható semmiképp, csak ha most vetted és online.
Mitől indult újra a garanciája, kicserélték, vagyis új lap van nálad? Ha tudják javítani vagy cserélni, akkor azt el kell fogadnod. 15 napos ügyintézésre kell törekedniük. De én is kíváncsi vagyok nagyon Hun[repa oldalára is, remélem ünnepek után jönnek erre megint.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)