Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26701) 4Grider válasza somnia (#26700) üzenetére


4Grider
nagyúr

Végül is abba kapaszkodhatsz, ami a számodra a legelőnyösebb. Nézted már gyári szám (service tag) alapján a valós konfigurációt?

(#26702) liszi70


liszi70
nagyúr

Sziasztok! Ha jól tudom, egyes esetekben csökken a garancia ideje, ha adószámos vállalkozás vagy adószámos magánszemély a számlán szereplő vevő. Tényleg így van? Ha igen, akkor mitől függ, hogy alkalmazzák-e? Terméktől, kereskedőtől? Köszönöm!

(#26703) Angie™ válasza liszi70 (#26702) üzenetére


Angie™
addikt

Persze. A fogyasztó magánszemély. Rá vonatkoznak a fogyasztóvédelmi törvények. Akinek van adószáma, az nem magánszemély, az vagy cég vagy egyéni vállalkozó. Azt hogy a kereskedő ezt a szabályt alkalmazza vagy nem, az rá van bízva.
pl. Ha Aqua-ban vásárolsz egy videókártyát és magánszemély vagy, akkor kapsz mondjuk 3 év garanciát. Ha ugyanezt a kártyát cégként veszed meg akkor 1 év garanciát kapsz rá. Ha ugyanezt a VGA-t megveszed cégként pl. az ALZA -ban, ők megadják ugyanúgy neked a 3 év gart, mert tudják, hogy ezért vissza fogsz hozzájuk járni, és ők jobban járnak ezzel hosszabb távon. Céges vásárlás esetén érdemes körültekintőnek lenni, és olyan helyen vásárolni, ahol nem tesznek különbséget magánszemély és cég között.

[ Szerkesztve ]

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#26704) liszi70 válasza Angie™ (#26703) üzenetére


liszi70
nagyúr

Köszönöm! Igaz, megrendeltem már egy webshopban (konkrétan most 2 db HDD-ről van szó), de akkor holnap rákérdezek inkább, ők hogy állnak ehhez a kérdéshez.

(#26705) Angie™ válasza liszi70 (#26704) üzenetére


Angie™
addikt

Melyik cég, elárulod?

*pár éve, amúgy még az Aqua is megadta a cégeknek a teljes gart.. :(

[ Szerkesztve ]

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#26706) liszi70 válasza Angie™ (#26705) üzenetére


liszi70
nagyúr

[link] (Itt volt a legolcsóbb árukereső alapján. :D)

(#26707) Angie™ válasza liszi70 (#26706) üzenetére


Angie™
addikt

Ok, kíváncsi vagyok mit fognak majd írni :K

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#26708) 4Grider válasza Angie™ (#26707) üzenetére


4Grider
nagyúr

Magyarországon gyártó függő, hogy mennyi garanciát adnak cégeknek. A kereskedők ezt nem szokták felülbírálni, hacsak nem 1-2 évre alapított garázscégről van szó.

(#26709) liszi70 válasza 4Grider (#26708) üzenetére


liszi70
nagyúr

Köszi! Van infód róla, hogy a WD mennyit ad "cégeknek"?

(#26710) Tikakukac válasza 4Grider (#26708) üzenetére


Tikakukac
titán

Már hogyne bírálnák felül a cégek, ne vicceljünk már. Éppen ezért vagyunk leszokva már cégesként például az Aquaról, de már magánszemélyként is sokszor, mert a saját kis disztrijükkel együtt vágják a garikat lefele :B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#26711) 4Grider válasza Tikakukac (#26710) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az Aqua-nak is kötelessége azt a garanciát továbbadni, amit kapott. De az aqua is elég gyakran megkerüli a hazai gyártói képviseleteket és közvetlen importál. Rajta kívül teszi ezt a nagyobbak több mint fele, persze nem minden gyártó termékével.

(#26712) Tikakukac válasza 4Grider (#26711) üzenetére


Tikakukac
titán

Ebbe bele lehet menni, hogy ki mit és hogyan meg honnan, maradjunk annyiban, hogy épp eleget voltam kiskerben meg aztán nagyker-kisker kapcsolattartóként és annál nagyobb trágyadombot ami ebben az országban van IT eszközökben és azokkal kapcsolatos ügyintézésben nem nagyon van.

Most céges beszerre az Alza a tuti, most ott van a legnagyobb biztonság gariban. Régen Emag is ilyen volt, azóta ott is minden 1 év lett kb.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#26713) 4Grider válasza Tikakukac (#26712) üzenetére


4Grider
nagyúr

Valószínűleg a cseheknél nem olyan elcseszett a jótállás jogszabályi háttere, mint nálunk. Bár azt vettem észre, hogy az alza itthoni disztribútoroktól is egyre több terméket vesz, de gondolom azokat, amikre fel tudja vállalni a hosszabb garanciát. Bár nagyok, azért ők sem hülyék.

(#26714) Angie™ válasza 4Grider (#26708) üzenetére


Angie™
addikt

:DDD :DDD :DDD
Ez olyan mintha most azt mondtad volna, az ég zöld, a fű kék, a föld lapos, a hó piros.

Tessék, itt az Aqua

[ Szerkesztve ]

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#26715) 4Grider válasza Angie™ (#26714) üzenetére


4Grider
nagyúr

Rengeteg ilyen termék van és nem csak az aquanál. Pl. az apple termékeire 1 év jótállást vállal a gyártó, hacsak a törvény ettől nem kedvezőbb. De ugye itthon csak a fogyasztónak minősülő végfelhasználóknak jár ettől kedvezőbb garanciális feltétel, így vállalkozóknak marad az Apple által biztosított.

(#26716) Tikakukac válasza 4Grider (#26715) üzenetére


Tikakukac
titán

Ez nem ilyen van, létezik, esetleg található, Aqua telibe mindent levágott. Mindent, zero kivétel, hacsak nem hibáztak benne.
Mondom, teljesen leálltam az onnan rendeléssel, mert nem éri meg, se nem olcsóbbak, se nem engedékenyebbek.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#26717) Angie™ válasza Tikakukac (#26716) üzenetére


Angie™
addikt

Én is leálltam a céges rendelésekkel, írtam nekik levelet, megkérdeztem, hogy biztos, azt írták biztos. Nekik most nincs szükségük a céges ügyfelekre, ennyi. Nem baj, amíg van ALZA :K

[ Szerkesztve ]

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#26718) Marci112233 válasza gabor9991 (#26650) üzenetére


Marci112233
őstag

Na nemrég írtam egy levelet. Azt nem tudják majd letagadni. Beleírtam hogy nem tudom nélkülözni 1-2 napig se nemhogy hetekig így döntsenek képek alapján akár a gyártóval egyeztetve. Lőttem még két képet, de most alkalmaztam egy rajztáblát is meg egy Samsung telefon hordozható töltőfejét és úgy fényképeztem még le.(A töltőfej elfért úgy a rajztábla alatt hogy nem ért hozzá csak a székhez, csak épp lefényképezni nem tudtam mert a telefon kamerája azt nem látta csak hogy ott a töltő.)
Kíváncsian várom mi és mikor lesz válasz rá.

Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W

(#26719) st6969


st6969
őstag

Sziasztok!
Van valakinek friss tapasztalata a Lidl garanciális ügyintézéssel? Tudom, hogy az egyik legjobb, és fel is fogom őket hívni, de van egy kis dilemmám, hogy mikor tegyem. Kis értékű dologról van szó (9990Ft), de a dobozán 3 év garancia felirat látható. Ez egy darts tábla, a lányom kapta ajándékba. Az egyik kijelző rajta szegmenshibás (részlegesen látod a pontjaidat).
Hogy van ez náluk mostanában? Korábban az volt, hogy 30 (vagy 60?) napig a boltba kellett visszamenni és ott intézték. A 30 napban még benne vagyok, de ilyen játék már nincs az üzletben. Szóval, ha most visszamegyek, legfeljebb a pénzt kapom vissza, de ez a legkevésbé sem vigasztalná a megajándékozottat.
Ha viszont 30 napon túl jelentem be, akkor talán kaphatnék cserét (régebben futárral küldtek másikat)?
Hogy érdemes csinálnom, hogy egy új táblát kapjak?
Köszi

(#26720) 4Grider válasza st6969 (#26719) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ezen az oldalon cserét jelölsz be az érvényesíteni kívánt jog sorban a hiba bejelentése során:
https://ugyfelszolgalat.lidl.hu/SelfServiceHU/s/contactsupport
Ebben az esetben csak akkor ajánlanak fel visszatérítést, ha a termék már nem elérhető.

(#26721) arcitec válasza st6969 (#26719) üzenetére


arcitec
addikt

Egyszerű, felhívod őket és ha van még készleten, akkor abba a boltba szállítják ahova kéred. Ha nincs, akkor nyilván garancián belül pénz vissza.

[ Szerkesztve ]

(#26722) liszi70 válasza Angie™ (#26707) üzenetére


liszi70
nagyúr

Én:
"Rendeltem 2 db WD Purple 4TB hdd-t. Adószámos magánszemély nevére kértem a számlát, így is jár rá nálatok a 3 év garancia?"
Válasz:
"Igen, így is jár, nem különböztetünk meg cég és magánszemély között garanciális időt ha a beszállítónk is lehetőséget ad erre. Köszönjük a megrendelést!"
Szóval úgy néz ki, velük szerencsém volt ebből a szempontból. :)

(#26723) Angie™ válasza liszi70 (#26722) üzenetére


Angie™
addikt

nah szuper, ők akkor korrektek!

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#26724) tamikomac válasza luciferc (#26655) üzenetére


tamikomac
aktív tag

Képzeld, azóta se semmi. Jelenleg 7 napja járt le úgymond a fizetési határidő, "pár" perc és 8 napja. Durva. Ment amit javasoltál, de csak másik standard e-mail cím létezik náluk, mindenesetre arra a levélre már rátettem másolatba az mkik, bkik, pmkik bkik, mnb, panaszakademia, fogyasztovedo e-mail címeket is. Rendőrségi feljelentésen is gondolkozok csalás és károkozás elkövetése címszóval.

Amit birtokolsz, az birtokba vesz.

(#26725) Marci112233


Marci112233
őstag

Gondoltam megírom jött válasz a PCX-től. Továbbítják képeimet a gyártó felé, és kérték január második hetében kérdezzek rá van-e fejlemény.

Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W

(#26726) arcitec válasza tamikomac (#26724) üzenetére


arcitec
addikt

Tedd már közzé a boltot, legalább más ne járjon így! Ez nem tilos, sőt!

(#26727) tamikomac válasza arcitec (#26726) üzenetére


tamikomac
aktív tag

xiaomishop.hu

Amit birtokolsz, az birtokba vesz.

(#26728) luciferc válasza tamikomac (#26724) üzenetére


luciferc
őstag

Ha nem reagálnak pár napon belül (mindig adni kell pár napot, még ha túl is vannak a határidőn, én 1 hetet várnék, ha nem hatalmas az összeg), akkor battyogj el egy közjegyzőhöz és indíts egy fizetési meghagyásos eljárást a követelt összeg + az eljárás költségeire. Erre vagy fizetnek, vagy ha ellentmondanak, akkor per lesz (vagy te engeded el a dolgot, ezt ugye bármikor megteheted). Fontos kérdés, hogy van-e egyértelmű dokumentumod arról, hogy visszaadtad. Csak akkor érdemes bármit is tenni, ha egyértelműen tudod bizonyítani, hogy te leadtad a cuccot.

[ Szerkesztve ]

(#26729) tamikomac válasza luciferc (#26728) üzenetére


tamikomac
aktív tag

Természetesen van, dehogy engedem el a dolgot, még csak azt kellene. Valamit megvásárolok, bontatlanul vissza viszem, nem adják vissza a számlán lévő összeget (plusz most már késedelmi kamat is), ilyen a világon nincs.
A. Töltöttünk ki (kézzel írt) formanyomtatványt, abból van belőle nálam példány.
B. 2023-12-20-án e-mailben reagáltak, hogy az elállás jelzéstől (2023-12-07) számítva 14 napon belül meg fog történni az utalás (ez pont az említett 20-a, ekkor volt a fizetési határidő), ezzel a ráutaló magatartással elismerték, hogy "már csak ők hiányoknak a történet befejezéséhez".
C. Az ipari és bolti kamerák felvételeit be lehet kérni, bár ezek után kinézem a vállalkozásból, hogy "a mi kameránk aznap nem működött".

Ezek után lassan azt kívánom, hogy a történet menjen el odáig, hogy a cégnek ez kerüljön több százezer forintjába, az a "harmincx" amit nem akar most kifizetni. Azt már nem hiszem el, hogy feledékenység, stb., hisz megannyi érdeklődés részemről, 20-án írnak, hogy intézve lesz, innentől fogva ezért írtam korábban, hogy ez már a szándékosságba ment át, csak nem igazán értem mi a cél.
https://www.ceginformacio.hu/cr9318351855 Nettó árbevétel 2 310 693 890.
Tényleg az a "harmincx" ezer Ft kell a torta felvágásához, az ünnepléshez? Vagy megnézzük ez a vissza nem fizetés működik-e és ha igen, akkor rendszert csinálunk belőle?

[ Szerkesztve ]

Amit birtokolsz, az birtokba vesz.

(#26730) Tikakukac válasza tamikomac (#26729) üzenetére


Tikakukac
titán

A bolt híresen kerülendő, a tiéd még csak nem is cifra. Külön topik is van róla, sőt, szerintem nem is egy logout írás is.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#26731) luciferc válasza tamikomac (#26729) üzenetére


luciferc
őstag

Akkor nem kell gondolkodni, kérsz egy időpontot közjegyzőhöz és mehet az FMH (ha addig nem fizetnek). És természetesen mehet a eset a kormányhivatalba, ahol kezdeményezz általános vizsgálatot a cég gyakorlata miatt, mivel egyedi ügyekkel nem foglalkoznak. Ez utóbbiból lehet több 100e bünti is.

szerk: szerintem amúgy nem a pénzed hiányzik nekik, csak jó eséllyel taplók a dolgozókkal szemben, amit ők továbbadnak beleszarok üzemmód formájában.

[ Szerkesztve ]

(#26732) tamikomac válasza Tikakukac (#26730) üzenetére


tamikomac
aktív tag

Az a durva, mikor írtam nekik a nem fizetés miatt, azon már az mkik, bkik, pmkik, mnb, panaszakademia, fogyasztovedok központi e-mail címe is rajta volt a nyilvános másolatba nyomásgyakorlás miatt, egyenlőre semmi. Ma békéltető volt hivatalos űrlap, és rendőrségre e-mail internetes csalás és károkozás elkövetése miatt, rárakva a nyilvános másolatba az info@xiaomishop.hu és info@yamoto.hu címet is. Google térképre is ment értékelés, az arukereso viszont nem hajlandó megjelentetni az értékelést. Azt nem tudom melyik lehet a leghatásosabb.

[ Szerkesztve ]

Amit birtokolsz, az birtokba vesz.

(#26733) luciferc válasza tamikomac (#26732) üzenetére


luciferc
őstag

Ha pénzt akarsz, akkor FMH. Minden más őket piszkálja, kaphatnak majd büntit, de pénzhez FMH-val jutsz leghamarabb.

(#26734) Lackooo84 válasza tamikomac (#26732) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Na várjál, te személyesen vittél vissza valamit, és eljöttél pénz nélkül?? What?!? Hát velem ezt tuti nem játszották volna el. Ha személyesen viszem vissza a cuccot azonnal adniuk kell a lóvét.

The Truth is out there...

(#26735) arcitec válasza Lackooo84 (#26734) üzenetére


arcitec
addikt

Nem, nem ez sehol nincs leírva. Ha már kaptál azonnali készpénzes visszafizetést, akkor úgy jártál. Egyébiránt jómagam is, igaz kis érték volt, de nem kötelező ott a 14 nap.
Amúgy meg itt a [fórum] ahol 2016-tól folyamatos a panaszáradat, volt aki 2 hónapra kapta vissza a pénzét. Pár éve nézegettem is az oldalt vásárlási célból de jó, hogy nem történt meg. :) Magát a blogot nem táltam, azt hogy lehet fellelni?

[ Szerkesztve ]

(#26736) Lackooo84 válasza arcitec (#26735) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Még jó, hogy csak úgy vittem vissza eddig terméket, hogy azonnal adták vissza a lóvét, fura is lenne, ha nem. Azonnal sztorno számla + lóvé kézbe. Nem is értem miért nem fizetnék vissza azonnal a pénzt, ha ott van a termék, ilyet én még nem is hallottam. Mivel szerződéstől elállok, azt azonnal végre kell hajtani, ergo kiállítani a sztorno számlát, majd visszaadni a pénzt. Online visszaküldéskor oké a 14 nap (és ott sem a termék beérkezésétől ketyeg, hanem onnan hogy a kereskedő tudomást szerez az elállási szándékról), mert bele van kalkulálva a termék esetleges beérkezési ideje + utalás átfutási ideje. Na de személyesen ott van minden helyben mire várjunk ne vicceljünk már...

Gondolom erre a blogra gondolsz... Oké biztos voltak ilyen kirívó esetek, de azért ne ezt gondoljuk normálisnak. :)

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#26737) arcitec válasza Lackooo84 (#26736) üzenetére


arcitec
addikt

Nem vitázni akarok, de mondjuk 50-100-150eft-ot nem biztos, hogy csak úgy előkapnak. Ha tudsz jogi dokumentumot csatolni akkor, el lehetne hinni, de én úgy tudom, hogy nem köteles készpénzben fizetni. Azon túl azon írásod is hibádzik(szerintem), hogy onnantól él a visszafizetési határidő amikortól jelezted! Nos lehet, hogy igen lehet, hogy nem, ugyanis, mi van ha nem kapja meg, vagy nem is küldik vissza? Vagy netalántán sérült, mert akkor meg pláne ugrott az elállás. Szóval gondolom a vásárlókat sem kell félteni.
Elhinném amiket állítasz, ha van rá jogi dokumentum. Amúgy nem azt a blogot kerestem, hanem sok fórum nyílik itt meg a prohardveren, ami egy írás-ra reagál, ami fórumot linkeltem a prohardverről, az is egy itteni blogból indult.
U.I: Ahogy gabor9991 írja is, ha nem egy fa ék egyszerű a cucc, azt bizony be kell vizsgálniuk, hogy minden OK-e!

[ Szerkesztve ]

(#26738) gabor9991 válasza Lackooo84 (#26736) üzenetére


gabor9991
őstag

Telekomnál is olvastam olyat hogy üzletben hiába adják le a telefont 14 napon belüli elállás esetén nem adják azonnal ott vissza a pénzt, egyrészt nem feltétlenül kell lennie a kasszában akár 4-5-600 ezer forintnak másrészt bevizsgálják mielőtt visszaadják a pénzt.

(#26739) Lackooo84 válasza arcitec (#26737) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ja ha több százezres cuccról van szó... azt nem mondtad... :DDD Most amúgy valami sarki sufni boltról van szó? Mert akkor megértem, hogy nincs pénzük... De egy MM-nál vagy Euronicsnél ilyen gond tuti nem lesz.

The Truth is out there...

(#26740) Lackooo84 válasza gabor9991 (#26738) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ja hát a telekom az külön állatforma, nekik anno telefonos ügyfélszolgálati utasítás kellett, hogy élhessek a jótállási igényemmel és átvegyék a hibás terméket...

The Truth is out there...

(#26741) Tikakukac válasza tamikomac (#26732) üzenetére


Tikakukac
titán

Egyik sem lesz hatásos. Ebből a boltból nem vásárolunk semmit, legendája van minden értékelési rendszerben évekre visszamenőleg. Itt volt az első hiba, a többi meg a rendszerbe van kódolva.

Lackooo84: Nem a Telekom külön állatfaj, hanem egyszerűen egy rakat boltban nem fognak tudni neked fizikailag sem adni pénzt, mert nincs miből. A Vodától sem kaphatsz vissza pénzt, mert nincs náluk se terminál, se pénztár.

[ Szerkesztve ]

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#26742) Lackooo84 válasza Tikakukac (#26741) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Javításra kellett volna átvenni gariidő alatt.

The Truth is out there...

(#26743) Tikakukac válasza Lackooo84 (#26742) üzenetére


Tikakukac
titán

Van nem kevés sztorim, úgy kezdek bármilyen telekommunikációs vállalatnál, hogy telefon és hol és mit tudnak csinálni. Nagyon nem könnyű ezt itthon, volt már per is velük.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#26744) tamikomac válasza Lackooo84 (#26734) üzenetére


tamikomac
aktív tag

Az csak átvevőpont náluk, tudomásom szerint nincs készpénzforgalom.
Bankkártyával fizettem, elsődlegesen a 14 napos elállásnál a vállalkozásnak is abban a fizetési módban kell visszaadni a pénzt amiben a vásárló kifizette, esetünkben utalás. Illetve (bár ez nálam nem játszott a bontatlanság miatt), ha valaki pl. fullosan használja a terméket, visszaviszi 14 naposban, tele karccal, kiegészítők használtak, nem kötelessége a vállalkozásnak az eredeti árat visszatéríteni, ilyenkor legtöbb esetben nem az ügyfélszolgálatos kolléga fogja eldönteni, hogy teljes ár, vagy csökkentett, és ha ez utóbbi akkor mennyivel kevesebb legyen az összeg.

[ Szerkesztve ]

Amit birtokolsz, az birtokba vesz.

(#26745) tamikomac


tamikomac
aktív tag

Jester01, luciferc, Tikakukac, Angie™, arcitec, Lackooo84 és többi fórumtársak.

Minden jó, ha jó a vége, mai nap visszakaptam a pénzt, plusz kaptam 3000 Ft-os "kupont" tőlük, amit egy adott rendelésnél lehetne felhasználni.

Nagyon köszönöm a válaszotokat és törődéseteket.

[ Szerkesztve ]

Amit birtokolsz, az birtokba vesz.

(#26746) Angie™ válasza tamikomac (#26745) üzenetére


Angie™
addikt

Szuper, nagyon örülök, hogy pozitívan zárult az eset!

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#26747) hdanesz


hdanesz
senior tag
LOGOUT blog

Sziasztok,

Hasonló cipőben járok kicsit én is mint tamikomac fórumtárs.
December 12.-én kaptam meg a terméket, majd aznap jeleztem az elállási szándékomat e-mailben és a webáruház honlapján is. 13.-án feladtam a pakkot....14.-én pedig délelőtt 9óra 4 perckor át is vették.

Én balga 15.-én délután érdeklődtem e-mailben, hogy megkapták-e ténylegesen a csomagot és mi a további menet. Annyi válasz jött, hogy átnézik a kollégák és küldenek jegyzőkönyvet e-mailben. Vártam napokat...sehol semmi.

December 21.-én ismét írtam nekik, info@.... címre....válasz: csak a garanciás kollégák tudnak ebben segíteni. Írtam nekik is mivel kaptam e-mail címet. Azóta ma már a második e-mail-t írom nekik....és semmi de semmi reakció. Telefonos ügyfélszolgálaton azt mondták, nem tud mondani semmit...csak a garanciás kollégák. De ők meg némák 21.-e óta.

Megértem, hogy karácsonyi zsongás meg minden. De számomra kissé hihetetlen, hogy december 14.-e óta annyit nem sikerült visszaírni hogy igen b*&@meg...itt a csomag, várj sorodra.

A 14 nap már lejárt. Tudomásom szerint az elállási szándék jelzésétől ketyeg az óra. Ez a honlapjukon linkelt jogszabályban is benne van. De ha netán a csomag kézbesítésétől számít, akkor is megvan. Én várok szívesen....viszont az hogy egy szót nem bírnak köpni az már kicsit fura.

Egyetlen automata válasz e-mailt kellene csak beállítani vagy kirakni a weboldalra egy banner-t, hogy barmok várjatok nyugodtan...úszunk mint delfin az öbölben. Nekem ez hiányzik...hogy az ügyfél ül és nem tud semmit.

Eléggé nagy értékű cuccról van szó. Nem szeretném ha elkallódna vagy letagadnák hogy megérkezett vagy bármi. Ennyi idő után már kezdek rosszat sejteni. És mivel péntek este 10 óra van...ezzel el is dőlt, hogy jövő hét keddig tuti nem lesz ebből semmi. Legjobb esetben is.

Mit lehet ilyenkor tenni? Ha egyszer törvény van rá....vagy jogszabály...akkor ha nem tartják be mit tegyek?

(#26748) asdf_ válasza hdanesz (#26747) üzenetére


asdf_
veterán

Eléggé nagy értékű cuccról van szó. Nem szeretném ha elkallódna vagy letagadnák hogy megérkezett vagy bármi.

Ez számomra ellentmondásos. Nagyértékű cuccot nyilván nyomkövetéssel adtál fel (esetleg még biztosítással is), így percre pontosan tudod, hogy mikor vették át.

(#26749) hdanesz válasza asdf_ (#26748) üzenetére


hdanesz
senior tag
LOGOUT blog

Tudom is. :) Ahogy írtam az előző hozzászólásomban.
Az eladó cég részéről nem érkezett még semmiféle megerősítés.

A nyomkövetéssel kb. kitörölhetem...

(#26750) MaxxDamage válasza hdanesz (#26747) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Másik dolog meg az, hogy a "14 nap" az neked annyi, de nekik is van annyi nem? :B
Jelzésedtől 28 nap/napon is utalhatják vissza a pénzt... :F /valahogy így tudom és már volt aki így járt el velem/

Nem szabadott volna egyből elküldeni!
Meg kellett volna várni a visszajelzést a boltból.

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.