Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
KAMELOT
titán
Nagy vese a 3er, 4er X5M nagyon jól mutat. Tényleg eltalálták!
Bolygó megmentésés itt kell kezdeni Dél-Amerika, Afrika, Ázsia.
Parson: Haman G30 550i
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
kardkovacsi
senior tag
Nekem se jön be annyira az új ötös, nem rossz de nincs az a huhh de fasza érzés tőle.
Érdekes ez, mert a design is olyan mint a divat, emlékszem a 90-es években imádtam a szép gömbölyű formákat (E39, ugye?) amik akkor voltak, aztán jöttek a 2000-es évek a kocka formáival, na azt nem szerettem, aztán jött megint a gömbölyű, a G30 is, főleg a faceliftes ilyen volt. Most lehet megint a szögletesebb formák irányába megyünk.
kardkovacsi
senior tag
Valahogy így, rajzolsz egy karikát amiben benne van Kína meg India és több ember él abban a körben a földön mint a körön kívül a Valeriepieris kör: [link]
[ Szerkesztve ]
Parson
addikt
550i nekem fölösleges nagyzolás lenne, az 530i-re fáj a fogam, böven kellemes lenne - most is volt egy egetveröen jó példány a Bodensee-nél. De egyelöre túl sokat vacilálok rajta, meg közben más is porondon van, úgyhogy vhol halogatom is a dolgot (lehet is ekézni miatta )... szerencsém, hogy nem sürget senki és semmi ezügyben (sem)... de ha nem jön össze, akkor sincs para.
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
FIREBLADE78
addikt
Az új 1er viszont szép lett
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Chris0321
addikt
nincsnév007
őstag
ilyenkor csak szegény e46-ot sajnálom, miért kell így gyilkolni
KAMELOT
titán
530i tökéletes utazó autó.
Chris0321: Drogos vagy piás volt. Kocsit és jogsit azonnal elvenni.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Rossi
addikt
Az az, csak látom pontatlan voltam, mert G01 LCI.
Az enyém Phytonic Blue, fekete vesék, tükrök, díszlécek, tetősín.
(A fekete felnit már nem mertem bevállalni.)
Egyébként a facelift előtti G01-nek még jobb hangja volt, de sajnos tompítottak rajta.
negro
Érthető.
Jó a videó, átjön a feeling.
nincsnév007
G01 LCI M40i
[ Szerkesztve ]
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
negro
őstag
Az a baj ez tema amugy melyebre nyulik. "ezek" azok amiert kialakult a bmw fikazas... megveszi a xart, ~1 millaert, semmi koze a bmw-hez, vezetni se tud. Na de szeretne... es ott a masik faktor, hogy valahol el kell kezdeni. Csak hat mikor az orszag nem jeleskedik nagyon sok palyaval, ahogy europai atlaghoz kepest sem normlis fizetesel es relativ olcso berleti lehetosegekel, marad az utca na meg a korforgo.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
ArthurShelby
addikt
Az e39 és a g30 nekem is a 2 kedvencem. A mai autók egyre agreszívabb, bunkóbb kinézetűek. Pedig az előbb említett autók sem tűnnek a legbékésebbeknek, de azokban azért van egy kis elegancia is talán.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
kardkovacsi
senior tag
A másik, hogy gyakorlatilag a BMW meg a Merci maradt hátsókerekes autó ami elérhető. Régebben még egy Ford is az volt, lásd Sierra manapság meg már szedán is alig kapható náluk.
negro
őstag
"szép gömbölyű formákat (E39, ugye?) amik akkor voltak, aztán jöttek a 2000-es évek a kocka formáival"
mikozben pl. az E39 -et es a kocka E36-ot is de meg E90-et is Joji Nagashima rajzolta.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
chess001
aktív tag
Szerintem nem. Egy csomó hátsókerekes EV van-jön, Mazda MX5, Toyota GR86. De tök mindegy, hogy hol hajt, az a baj, hogy mindegyik kocsi nehéz.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Shadowbull
addikt
"W214 számomra nem szopottgombóc."
Számodra. Számomra meg egy tök jellegtelen, karakter nélküli autó, amit nem tudok megkülönböztetni egy C-Klasse-tòl. A legtöbb Merci ilyen.
"a designer mutat új irányelvet a stilusban, és ha veszik a piacon, akkor ez pozitiv visszajelzés arra, hogy továbbmenjenek rajta"
Hát, nem sok fogalmad van róla, hogyan születnek az autó dizájnok. Hát nem így. A dizájner megkapja a pontos utasításokat hogy milyen legyen az autó, a célcsoportok elvárásai és a termék tulajdonságai alapján. Nem csak úgy kreatívkodnak bele a világba.
A Porsche azért nem jó példa, mert ott minden típus 911-nek akar látszani.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
negro
őstag
Vagy KIA Stinger. De megis bukas lett. Nem reprezentativ persze de en pl. nem is talalkoztam eloben eggyel se. Giulia... ebbol se sok van.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
KAMELOT
titán
Vannak mellékutak vagy olyan helyek ahol kevés kocsi mászkál. Ne ott szórakozzunk ahol kamera, gyalogos és más autók vannak. Ha már ilyet akarunk csinálni akkor legyen hozzá kakaó is.
Ne 1M vegyünk lekotlott roncs kocsit. Sajnos ahogy írod ez végett alakult ki, hogy "már megint a bunkó béjemvés"
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
negro
őstag
996 ahol probltak ujitani se lett siker sztori. Mentsege a tipusnak, hogy utolso leghuteses ezert ma mar ez is eri a forontot.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Parson
addikt
'Számodra. Számomra meg egy tök jellegtelen'
Talán ezért is írtam oda utána, hogy ez már szubjektiv vélemény.
'Hát, nem sok fogalmad van róla, hogyan születnek az autó dizájnok.'
Ha te mondod...
'A dizájner megkapja a pontos utasításokat hogy milyen legyen az autó, a célcsoportok elvárásai és a termék tulajdonságai alapján. Nem csak úgy kreatívkodnak bele a világba.'
Senki nem írt olyat, hogy ez az állításod ne lenne igaz. De ettöl még az általam írt mondatok igazak (ne a finom részleteken bukjunk ki, hanem általánosságban értsd a lényegét). Számtalan példa van arra, hogy egy design a piacon már kifulladt, és ezért abba az irányba nem mentek tovább a designerek - konkrét példa: #71968 negro. Ami viszont bejön, arra egy komplett termékpalettát is fel lehet húzni. Kicsit dölj hátra és gondolkozz mielött itélkezel. Még mindig nagyon elvakult vagy.
A Porsche változatlanul jó példa. Egyszerüen tartja a formát, mert a piac is igazolja, hogy ez a stilus bevált. De ettöl még a fenti példa is mutatja, hogy ök is tudnak zsákutcába menni. Vedd észre, hogy én piaci visszajelzésekröl és nem piackutatásról beszélek, mint te.
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
(#71970) kardkovacsi válasza Shadowbull (#71965) üzenetére
kardkovacsi
senior tag
Bull, figyu lehetne egy ilyen check a mondataid előtt, hogy van-e benne bármilyen személyeskedés, ha igen akkor átfogalmazod
"Hát, nem sok fogalmad van róla, hogyan születnek az autó dizájnok. Hát nem így." -> "Másképp születnek az autó dizájnok." - mennyivel szebb miközben ugyanaz a tartalom.
"A Porsche azért nem jó példa, mert ott minden típus 911-nek akar látszani. " - nekem minden 911 meg úgy néz ki mintha egy jó nagy lapáttal rábasztak volna egy Bogárhátú tetejére Ettől annyira nem tudok elvonatkoztatni, hogy soha nem is tetszettek a Porschék.
(#71971) Shadowbull válasza kardkovacsi (#71970) üzenetére
Shadowbull
addikt
"lehetne egy ilyen check a mondataid előtt, hogy van-e benne bármilyen személyeskedés, ha igen akkor átfogalmazod"
Akkor az már nem én lennék
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
CharlieDrop
veterán
Hogy értsd mit mond SB, itt egy cikk pont a Porsche dizájnolásáról.
Viszont, hogy neked is igazad legyen:
"A Porsche formatervek soha nem az aktuális divatról szólnak, állítja Péter, hanem úgy merítenek a tradíciókból, és közben fejlődnek tovább folyamatosan, hogy épp illeszkedjenek az adott korszakhoz. Fontos, hogy időtálló, harmonikus és letisztult legyen a formavilág"
@kardkovacsi:
"nekem minden 911 meg úgy néz ki mintha egy jó nagy lapáttal rábasztak volna egy Bogárhátú tetejére"
Hjah, valahogy a Bogárhoz is köze volt egy Ferdinand Porsche nevű emberkének...
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Rossi
addikt
Aktuális M2 1700 kg
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
chess001
aktív tag
Anno annyi volt a Nissan GT-R is és mindenki ekézte, hogy milyen nehéz, a BMW/világ most érkezett odáig 15 évvel később.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
FIREBLADE78
addikt
Mennyit evett ha csapattad?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Shadowbull
addikt
Jönnek az EVk, azok még nehezebbek lesznek.
BMW iX 40: 2.440 kg....
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Rossi
addikt
Kifejezetten csapatni csak nagyon ideális körülmények között szoktam, rövid távon, belátható főutakon, forgalom nélküli szakaszokon, pl. Balaton felvidék, ilyenkor a fogyasztást nem figyelem.
Amúgy 17 l körül volt a max, autópályán nagyon sietve 14 l körül iszik, tempomattal, sebességhatár +10-20 km/h-n belül 9 l.
80.000 km átlaga az autó szerint 11,4 l.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
(#71978) kardkovacsi válasza CharlieDrop (#71972) üzenetére
kardkovacsi
senior tag
Persze tisztában vagyok vele, de annyira beleégett az agyamba, hogy a Bogár egy valamikori régi idők terméke (és még nem is tetszik egyáltalán, lehet pont ezért) hogy képtelen vagyok bármilyen Porschére úgy nézni, hogy huhh. Na jó a Taycan esetén billegett a léc, azt ha lenne pénzem megvenni lehet vennék.
(#71979) Shadowbull válasza kardkovacsi (#71978) üzenetére
Shadowbull
addikt
Én meg pont fordítva vagyok bekötve, nekem nagy kedvenc a 911
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
chess001
aktív tag
911-es nekem is a kedvencem (főleg a 964, 993), de sajna csak matchbox-ban van
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
brumi1024
veterán
Dettó
Rossi
addikt
Arra esetleg van valakinek ötlete, hogy az alábbi jelenség kapcsán merre érdemes elindulni?
Steptronic Sport váltó, Xdrive hajtás...
3-4. fokozatban, és csak ezekben, közepes gáznál (tehát határozott gyorsítás, de messze nem padló), és csak közepesnél, se kevesebbnél, se többnél, beremeg az autó.
Nem a kormányon, nem a gázpedálon, a kasznin érzem.
Úgy kell elképzelni, hogy gyorsítok, felvált 3-ba, egyből jön a remegés, felvált 4-be, 4. fokozat első részében megszűnik, mintha nem is lett volna.
Padlógáznál nem csinálja, normál városi közlekedésnél nem csinálja.
A jelenség azóta van, mióta az osztómű/ hátsó diffi elkezdett rakoncátlankodni, amiből hátsó diffi csere lett, és azt a problémát megoldotta, helyette jött ez...
Előre is köszi, ha valakinek van ötlete.
Vagy esetleg ha tudtok ajánlani Bp. közeli nagytudású szakit, aki vállal még új kuncsaftot, az a jövőre nézve is nagy segítség lenne.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
kardkovacsi
senior tag
Pont ma olvastam véletlenül egy hasonlót, igaz 330e de végül valaki írta nem csak a hibridnél jön elő [link]
Valami olajozási probléma a ZF váltóban, vagyis a fenti linken ez volt a konklúzió.
KAMELOT
titán
Mindjárt jön Ezredes és elmondja mi a gond.
Váltó gondra vall, hgoy valami nem jó ott, profi megmondja!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Ezredesnek kell szólni, ő itt az ügyeletes szervizes szaki. Jövő héten én is viszem hozzá a vasat!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
KAMELOT
titán
Egy talicska vasat viszel neki?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
vedini
őstag
valamelyik bimmer garázsban volt szó róla, ha jól emlékszem 2 M-es bmw-nél volt hasonló probléma, ha végigpörgeted az utolsó fél évet, tuti megtalálod
workworkwork...
Rossi
addikt
Köszi, érdekes volt elolvasni a kommenteket.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
Rossi
addikt
KAMELOT, Tsebacsi: Köszi, írtam neki.
vedini: Köszi, megnézem.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
KAMELOT
titán
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
kardkovacsi
senior tag
Mintha valahol olvastam volna, hogy a REX gyulladt ki benne
Harcipocok84
junior tag
Sziasztok!
Olyan perverz gondolatom támadt, hogy veszek egy első generációs X6-ot második autónak. Régi álmom, imádom a formáját, a külsejét, és most már megfizethető áron (5-6 millió) kaphatóak a kb. 200-300e közötti futásteljesítményűek.
Tisztában vagyok vele, hogy ezek többnyire lerúgott autók, de ettől függetlenül mire kell figyeljek? Melyik típust kerüljem? Milyen költségekre számíthatok?
Vagy inkább tegyem félre a vágyaimat, és vegyek egy második generációs X5-öt?
[ Szerkesztve ]
(#71993) CharlieDrop válasza Harcipocok84 (#71992) üzenetére
CharlieDrop
veterán
Nagyon e széria belülről. 2010 előtt vannak M-mes motorkódúak, talán azok jobbak.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
(#71994) FIREBLADE78 válasza Harcipocok84 (#71992) üzenetére
FIREBLADE78
addikt
Eladó az f15
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Mileszhelyette?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
KAMELOT
titán
A km-hez még nyugodtan adj hozzá + azonnali szervizre is pénz. Nem hiszem, hogy megéri!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
chess001
aktív tag
Tavaszra azért lesz másik trakesz, nem?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
KAMELOT
titán
Elektronyos lesz?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
FIREBLADE78
addikt
Villany
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4