Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#71951) KAMELOT válasza nincsnév007 (#71940) üzenetére


KAMELOT
titán

Nagy vese a 3er, 4er X5M nagyon jól mutat. Tényleg eltalálták!
Bolygó megmentésés itt kell kezdeni Dél-Amerika, Afrika, Ázsia. :)

Parson: Haman G30 550i ;]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#71952) kardkovacsi válasza Parson (#71950) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Nekem se jön be annyira az új ötös, nem rossz de nincs az a huhh de fasza érzés tőle.

Érdekes ez, mert a design is olyan mint a divat, emlékszem a 90-es években imádtam a szép gömbölyű formákat (E39, ugye?) amik akkor voltak, aztán jöttek a 2000-es évek a kocka formáival, na azt nem szerettem, aztán jött megint a gömbölyű, a G30 is, főleg a faceliftes ilyen volt. Most lehet megint a szögletesebb formák irányába megyünk.

(#71953) kardkovacsi válasza KAMELOT (#71951) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Valahogy így, rajzolsz egy karikát amiben benne van Kína meg India és több ember él abban a körben a földön mint a körön kívül a Valeriepieris kör: [link]

[ Szerkesztve ]

(#71954) Parson válasza KAMELOT (#71951) üzenetére


Parson
addikt

550i nekem fölösleges nagyzolás lenne, az 530i-re fáj a fogam, böven kellemes lenne - most is volt egy egetveröen jó példány a Bodensee-nél. De egyelöre túl sokat vacilálok rajta, meg közben más is porondon van, úgyhogy vhol halogatom is a dolgot (lehet is ekézni miatta :DDD )... szerencsém, hogy nem sürget senki és semmi ezügyben (sem)... de ha nem jön össze, akkor sincs para.

───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

(#71955) FIREBLADE78


FIREBLADE78
addikt

Az új 1er viszont szép lett

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#71957) nincsnév007 válasza Chris0321 (#71956) üzenetére


nincsnév007
őstag

ilyenkor csak szegény e46-ot sajnálom, miért kell így gyilkolni :(

(#71958) KAMELOT válasza Parson (#71954) üzenetére


KAMELOT
titán

530i tökéletes utazó autó.

Chris0321: Drogos vagy piás volt. Kocsit és jogsit azonnal elvenni.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#71959) Rossi válasza windlord (#71927) üzenetére


Rossi
addikt

Az az, csak látom pontatlan voltam, mert G01 LCI.

Az enyém Phytonic Blue, fekete vesék, tükrök, díszlécek, tetősín.
(A fekete felnit már nem mertem bevállalni.)

Egyébként a facelift előtti G01-nek még jobb hangja volt, de sajnos tompítottak rajta.

negro
Érthető.
Jó a videó, átjön a feeling. :R

nincsnév007
G01 LCI M40i :)

[ Szerkesztve ]

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#71960) negro válasza KAMELOT (#71958) üzenetére


negro
őstag

Az a baj ez tema amugy melyebre nyulik. "ezek" azok amiert kialakult a bmw fikazas... megveszi a xart, ~1 millaert, semmi koze a bmw-hez, vezetni se tud. Na de szeretne... es ott a masik faktor, hogy valahol el kell kezdeni. Csak hat mikor az orszag nem jeleskedik nagyon sok palyaval, ahogy europai atlaghoz kepest sem normlis fizetesel es relativ olcso berleti lehetosegekel, marad az utca na meg a korforgo.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#71961) ArthurShelby válasza Parson (#71939) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Az e39 és a g30 nekem is a 2 kedvencem. A mai autók egyre agreszívabb, bunkóbb kinézetűek. Pedig az előbb említett autók sem tűnnek a legbékésebbeknek, de azokban azért van egy kis elegancia is talán.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#71962) kardkovacsi válasza negro (#71960) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

A másik, hogy gyakorlatilag a BMW meg a Merci maradt hátsókerekes autó ami elérhető. Régebben még egy Ford is az volt, lásd Sierra manapság meg már szedán is alig kapható náluk.

(#71963) negro válasza kardkovacsi (#71952) üzenetére


negro
őstag

"szép gömbölyű formákat (E39, ugye?) amik akkor voltak, aztán jöttek a 2000-es évek a kocka formáival"

mikozben pl. az E39 -et es a kocka E36-ot is de meg E90-et is Joji Nagashima rajzolta.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#71964) chess001 válasza kardkovacsi (#71962) üzenetére


chess001
aktív tag

Szerintem nem. Egy csomó hátsókerekes EV van-jön, Mazda MX5, Toyota GR86. De tök mindegy, hogy hol hajt, az a baj, hogy mindegyik kocsi nehéz.

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#71965) Shadowbull válasza Parson (#71948) üzenetére


Shadowbull
addikt

"W214 számomra nem szopottgombóc."

Számodra. Számomra meg egy tök jellegtelen, karakter nélküli autó, amit nem tudok megkülönböztetni egy C-Klasse-tòl. A legtöbb Merci ilyen.

"a designer mutat új irányelvet a stilusban, és ha veszik a piacon, akkor ez pozitiv visszajelzés arra, hogy továbbmenjenek rajta"

Hát, nem sok fogalmad van róla, hogyan születnek az autó dizájnok. Hát nem így. A dizájner megkapja a pontos utasításokat hogy milyen legyen az autó, a célcsoportok elvárásai és a termék tulajdonságai alapján. Nem csak úgy kreatívkodnak bele a világba.

A Porsche azért nem jó példa, mert ott minden típus 911-nek akar látszani.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#71966) negro válasza chess001 (#71964) üzenetére


negro
őstag

Vagy KIA Stinger. De megis bukas lett. Nem reprezentativ persze de en pl. nem is talalkoztam eloben eggyel se. Giulia... ebbol se sok van.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#71967) KAMELOT válasza negro (#71960) üzenetére


KAMELOT
titán

Vannak mellékutak vagy olyan helyek ahol kevés kocsi mászkál. Ne ott szórakozzunk ahol kamera, gyalogos és más autók vannak. Ha már ilyet akarunk csinálni akkor legyen hozzá kakaó is.
Ne 1M vegyünk lekotlott roncs kocsit. Sajnos ahogy írod ez végett alakult ki, hogy "már megint a bunkó béjemvés"

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#71968) negro válasza Shadowbull (#71965) üzenetére


negro
őstag

996 ahol probltak ujitani se lett siker sztori. Mentsege a tipusnak, hogy utolso leghuteses ezert ma mar ez is eri a forontot.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#71969) Parson válasza Shadowbull (#71965) üzenetére


Parson
addikt

'Számodra. Számomra meg egy tök jellegtelen'

Talán ezért is írtam oda utána, hogy ez már szubjektiv vélemény.

'Hát, nem sok fogalmad van róla, hogyan születnek az autó dizájnok.'

Ha te mondod... :D

'A dizájner megkapja a pontos utasításokat hogy milyen legyen az autó, a célcsoportok elvárásai és a termék tulajdonságai alapján. Nem csak úgy kreatívkodnak bele a világba.'

Senki nem írt olyat, hogy ez az állításod ne lenne igaz. De ettöl még az általam írt mondatok igazak (ne a finom részleteken bukjunk ki, hanem általánosságban értsd a lényegét). Számtalan példa van arra, hogy egy design a piacon már kifulladt, és ezért abba az irányba nem mentek tovább a designerek - konkrét példa: #71968 negro. Ami viszont bejön, arra egy komplett termékpalettát is fel lehet húzni. Kicsit dölj hátra és gondolkozz mielött itélkezel. Még mindig nagyon elvakult vagy.

A Porsche változatlanul jó példa. Egyszerüen tartja a formát, mert a piac is igazolja, hogy ez a stilus bevált. De ettöl még a fenti példa is mutatja, hogy ök is tudnak zsákutcába menni. Vedd észre, hogy én piaci visszajelzésekröl és nem piackutatásról beszélek, mint te.

[ Szerkesztve ]

───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

(#71970) kardkovacsi válasza Shadowbull (#71965) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Bull, figyu lehetne egy ilyen check a mondataid előtt, hogy van-e benne bármilyen személyeskedés, ha igen akkor átfogalmazod :)
"Hát, nem sok fogalmad van róla, hogyan születnek az autó dizájnok. Hát nem így." -> "Másképp születnek az autó dizájnok." - mennyivel szebb miközben ugyanaz a tartalom.

"A Porsche azért nem jó példa, mert ott minden típus 911-nek akar látszani. " - nekem minden 911 meg úgy néz ki mintha egy jó nagy lapáttal rábasztak volna egy Bogárhátú tetejére :) Ettől annyira nem tudok elvonatkoztatni, hogy soha nem is tetszettek a Porschék.

(#71971) Shadowbull válasza kardkovacsi (#71970) üzenetére


Shadowbull
addikt

"lehetne egy ilyen check a mondataid előtt, hogy van-e benne bármilyen személyeskedés, ha igen akkor átfogalmazod"

Akkor az már nem én lennék :D

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#71972) CharlieDrop válasza Parson (#71969) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Hogy értsd mit mond SB, itt egy cikk pont a Porsche dizájnolásáról.

Viszont, hogy neked is igazad legyen:
"A Porsche formatervek soha nem az aktuális divatról szólnak, állítja Péter, hanem úgy merítenek a tradíciókból, és közben fejlődnek tovább folyamatosan, hogy épp illeszkedjenek az adott korszakhoz. Fontos, hogy időtálló, harmonikus és letisztult legyen a formavilág"

@kardkovacsi:
"nekem minden 911 meg úgy néz ki mintha egy jó nagy lapáttal rábasztak volna egy Bogárhátú tetejére"
Hjah, valahogy a Bogárhoz is köze volt egy Ferdinand Porsche nevű emberkének...

[ Szerkesztve ]

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#71973) Rossi válasza chess001 (#71964) üzenetére


Rossi
addikt

Aktuális M2 1700 kg :Y

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#71974) chess001 válasza Rossi (#71973) üzenetére


chess001
aktív tag

Anno annyi volt a Nissan GT-R is és mindenki ekézte, hogy milyen nehéz, a BMW/világ most érkezett odáig 15 évvel később.

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#71975) FIREBLADE78 válasza Rossi (#71959) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Mennyit evett ha csapattad?

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#71976) Shadowbull válasza Rossi (#71973) üzenetére


Shadowbull
addikt

Jönnek az EVk, azok még nehezebbek lesznek.

BMW iX 40: 2.440 kg....

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#71977) Rossi válasza FIREBLADE78 (#71975) üzenetére


Rossi
addikt

Kifejezetten csapatni csak nagyon ideális körülmények között szoktam, rövid távon, belátható főutakon, forgalom nélküli szakaszokon, pl. Balaton felvidék, ilyenkor a fogyasztást nem figyelem.

Amúgy 17 l körül volt a max, autópályán nagyon sietve 14 l körül iszik, tempomattal, sebességhatár +10-20 km/h-n belül 9 l.

80.000 km átlaga az autó szerint 11,4 l.

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#71978) kardkovacsi válasza CharlieDrop (#71972) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Persze tisztában vagyok vele, de annyira beleégett az agyamba, hogy a Bogár egy valamikori régi idők terméke (és még nem is tetszik egyáltalán, lehet pont ezért) hogy képtelen vagyok bármilyen Porschére úgy nézni, hogy huhh. Na jó a Taycan esetén billegett a léc, azt ha lenne pénzem megvenni lehet vennék.

(#71979) Shadowbull válasza kardkovacsi (#71978) üzenetére


Shadowbull
addikt

Én meg pont fordítva vagyok bekötve, nekem nagy kedvenc a 911 :)

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#71980) chess001 válasza Shadowbull (#71979) üzenetére


chess001
aktív tag

911-es nekem is a kedvencem (főleg a 964, 993), de sajna csak matchbox-ban van :(

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#71981) brumi1024 válasza Shadowbull (#71979) üzenetére


brumi1024
veterán

Dettó :K

(#71982) Rossi


Rossi
addikt

Arra esetleg van valakinek ötlete, hogy az alábbi jelenség kapcsán merre érdemes elindulni?

Steptronic Sport váltó, Xdrive hajtás...

3-4. fokozatban, és csak ezekben, közepes gáznál (tehát határozott gyorsítás, de messze nem padló), és csak közepesnél, se kevesebbnél, se többnél, beremeg az autó.
Nem a kormányon, nem a gázpedálon, a kasznin érzem.

Úgy kell elképzelni, hogy gyorsítok, felvált 3-ba, egyből jön a remegés, felvált 4-be, 4. fokozat első részében megszűnik, mintha nem is lett volna.

Padlógáznál nem csinálja, normál városi közlekedésnél nem csinálja.

A jelenség azóta van, mióta az osztómű/ hátsó diffi elkezdett rakoncátlankodni, amiből hátsó diffi csere lett, és azt a problémát megoldotta, helyette jött ez...

Előre is köszi, ha valakinek van ötlete.

Vagy esetleg ha tudtok ajánlani Bp. közeli nagytudású szakit, aki vállal még új kuncsaftot, az a jövőre nézve is nagy segítség lenne.

:R :R :R

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#71983) kardkovacsi válasza Rossi (#71982) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Pont ma olvastam véletlenül egy hasonlót, igaz 330e de végül valaki írta nem csak a hibridnél jön elő [link]
Valami olajozási probléma a ZF váltóban, vagyis a fenti linken ez volt a konklúzió.

(#71984) KAMELOT válasza Rossi (#71982) üzenetére


KAMELOT
titán

Mindjárt jön Ezredes és elmondja mi a gond.
Váltó gondra vall, hgoy valami nem jó ott, profi megmondja! :)

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#71985) Tsebacsi válasza Rossi (#71982) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Ezredesnek kell szólni, ő itt az ügyeletes szervizes szaki. Jövő héten én is viszem hozzá a vasat! :K

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#71986) KAMELOT válasza Tsebacsi (#71985) üzenetére


KAMELOT
titán

Egy talicska vasat viszel neki? ;]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#71987) vedini válasza Rossi (#71982) üzenetére


vedini
őstag

valamelyik bimmer garázsban volt szó róla, ha jól emlékszem 2 M-es bmw-nél volt hasonló probléma, ha végigpörgeted az utolsó fél évet, tuti megtalálod

workworkwork...

(#71988) Rossi válasza kardkovacsi (#71983) üzenetére


Rossi
addikt

Köszi, érdekes volt elolvasni a kommenteket. :R

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#71989) Rossi


Rossi
addikt

KAMELOT, Tsebacsi: Köszi, írtam neki.

vedini: Köszi, megnézem.

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#71990) KAMELOT


KAMELOT
titán

Kigyulladt EV :U

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#71991) kardkovacsi válasza KAMELOT (#71990) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Mintha valahol olvastam volna, hogy a REX gyulladt ki benne :)

(#71992) Harcipocok84


Harcipocok84
junior tag

Sziasztok!

Olyan perverz gondolatom támadt, hogy veszek egy első generációs X6-ot második autónak. Régi álmom, imádom a formáját, a külsejét, és most már megfizethető áron (5-6 millió) kaphatóak a kb. 200-300e közötti futásteljesítményűek.

Tisztában vagyok vele, hogy ezek többnyire lerúgott autók, de ettől függetlenül mire kell figyeljek? Melyik típust kerüljem? Milyen költségekre számíthatok?

Vagy inkább tegyem félre a vágyaimat, és vegyek egy második generációs X5-öt?

[ Szerkesztve ]

(#71993) CharlieDrop válasza Harcipocok84 (#71992) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Nagyon e széria belülről. 2010 előtt vannak M-mes motorkódúak, talán azok jobbak.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#71994) FIREBLADE78 válasza Harcipocok84 (#71992) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Eladó az f15

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#71995) Tsebacsi válasza FIREBLADE78 (#71994) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Mileszhelyette? :))

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#71996) KAMELOT válasza Harcipocok84 (#71992) üzenetére


KAMELOT
titán

A km-hez még nyugodtan adj hozzá + azonnali szervizre is pénz. Nem hiszem, hogy megéri!

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#71997) chess001 válasza FIREBLADE78 (#71994) üzenetére


chess001
aktív tag

Tavaszra azért lesz másik trakesz, nem? :B

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#71998) KAMELOT válasza FIREBLADE78 (#71994) üzenetére


KAMELOT
titán

Elektronyos lesz? :)

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#71999) FIREBLADE78 válasza Tsebacsi (#71995) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Villany

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#72000) chess001 válasza FIREBLADE78 (#71999) üzenetére


chess001
aktív tag

Milyen, miért?

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.