Igen átlehet . Ha külön megkeresed a Backupot, vagy bejelentkezel apple id-vel az itunesba és letölt mindent (kivéve a nem megvásárolt programokat de ha lemented a backupot akkor simán rádughatod nem lesz baja )
[ Szerkesztve ]
Igen átlehet . Ha külön megkeresed a Backupot, vagy bejelentkezel apple id-vel az itunesba és letölt mindent (kivéve a nem megvásárolt programokat de ha lemented a backupot akkor simán rádughatod nem lesz baja )
[ Szerkesztve ]
Na majd este nekiesek mégegyszer. Hirtelen egy iPodon próbálnám ki, de törölni szerette volna, pedig toltam alá már a másik rendszerről cuccokat.
Szerk: gondolhattam volna hogy csak valami apróság hiányzik, a hexa editor
[ Szerkesztve ]
Szeret az "i" copatni
Igen, tehát rohadt jó cuccok, de sok esetben megkeseríti az ember életét azzal, hogy lehetetlen egyik cuccról a másikra áttolni a névjegyeket gyorsan, egyszerűen, gépet cserélni, úgy hogy ne akarjon gyalulni, stb, pedig ezek nem nagy kérések.
Legutóbb egy Nokia -> iPhone4 700db névjegy másolása okozott némi fejtörést.
Mindenféle Outlook, névjegyzék, meg lóF--- program kihagyásával nem nagyon lehet csak úgy egyszerűen bedobni 700 vCard formátumú névjegyet. Még az iCloud sem ette meg, pedig az tud vCard-ot fogadni, de amibe én tudtam menteni (v2.0 talán) azt nem szerette, mert Ő már újat (v3.0) szeret.
A névjegy szinkron talán a legnagyobb szívás az egész mobilban. Meg a hálózatkorlátozás ,esetleges JB is tudja szívatni az átlag felhasználót.
Valószínű nem volt dolgod még a MyPhoneExplorer nevezetű alkalmazással. Eredetileg SonyEricsson-okhoz csinálta a fejlesztője. Most már megy egy talicskányi Android-os cuccal is.
Na szóval így kellene kinéznie (egyszerű mint egy faék) egy telefon bizergáló tool-nak. Nem nagyon tudsz olyan dolgot mutatni amit ne tudna. Ahhoz képest milyen kis vacak programnak néz ki, hogy egy ismerősöm szavaival éljek "szop, lop, bakot ugrik". És ingyenes. És működik. Nem szívtam még sohasem vele.
Ellenben a Nokia Pc Suite-ja az én elég sok névjeggyel megpakolt telómmal mindig összeszűrte a levet. Lementés ment. Felfelé csak nagy kínlódással.
iTunes/iCloud fasorban sincs kontaktmenedzselés kapcsán ehhez képest.
4 állandó szám amit tudnom kell fejből , a többi " pótolható " így nem nagyon foglalkoztam ezen problémákkal. Androidon meg ott az FB sync, bár ott az új ICS-vel kiesni látszik ez a funkció
Értem. Sajnos a fejlesztők hozzáállása is hasonló. Csak ez az üzleti életben annyira nem megengedhető.
Szerintem úgy vannak vele,hogy aki ilyen telefont vesz az vagy sim kártyán tárolja a számait vagy alapból ebbe a mobilba írogatja be és nem szükséges semmi féle import.
Szerintem vegyél Tescosat, (VIP Car azt hiszem) az olcsó ,arra nem kell kedvezmény
Talán egy nem rossz játék.
[ Szerkesztve ]
Mekkora a várható gépigénye?
Hát azt meg nem mondom neked. De szerintem egy Athlon 250 vagy Phenom 550-el és egy 8800GTX-el simán elcsetteg.
Aztán szerintem ajánlott neki egy Phenom 945 ,meg egy ATI 6850.
Hidrotőkéid hogy vannak?
Nem azok csattognak. Mind ok. Faternak csattog egy-kettő hidegen. Nekem ezzel nincs gond.
Csak jóval hangosabban jár, mint az előző olajjal. Ami azért fura, mert pont olajcsere után kellene halkabban járnia a mocinak.
Azmijaz?
Vízben tartod a pénzed?
Valami új befektetés?
...
Jó estét!
Te Devid, itt egy páran phbulit szerveznek. Nem ugrasz be egy sörre esetleg?
Morris:Nekem ilyen problémám nincs, meg eszi a motor az olajat (valszeg szelepszár szimmering) így csak utána kell tölteni. Így mindig friss olaj van a motorban.
[ Szerkesztve ]
"Ha faragsz még egy ilyen rímet, fogad funkcióját átveszi az ínyed" (L'art pour l'art)
Amúgy nem értem, miért nem 10W40 olajat öntesz bele. A gyárija is az, nem?
Amúgy hidrotőke, olajpumpa lánca, hajtókar csapágy, meg a dugó palástja szokott kopogni (de akkor már nagy bajok vannak)...
Ez a hidro-toke?
A viz ott van, de ennek nincs toke szerintem
Szerk: ehh, most lehet kimaradnek a bulibol...de vigyazzatok, ra ne fagyjatok a parkban a padokra jozanosad kozben...most nezem kegyetlen fos ido lesz otthon.
[ Szerkesztve ]
...
Megyek, hallgatok valami zenet.
...
ez is egy megoldás.
fero koma, csak hogy értsd: 1 éve volt motorgenerál. Belül mindene a legnagyobb rendben van. Megy mint a disznó. Melegen nagyon szép hangja van. Hidegen zakatol mint egy traktor.
A gyári olajat nem tudom mi. Jó dolog ez a 10W-40, de van ennél jobb olaj is. Nevezetesen az 5W illetve a 0W.
Garázs nincs, az autó kint éjszakázik. Sok a városi kocsikázás is.
Tudvalevő, hogy a motorkopás hidegen a legintenzívebb. A 10-es olaj hidegen nagyon vastag. Ezért szeretném legalább 0-ra levinni a hidegoldalt. A melegoldal maradhat 40-en.
Olajfogyasztásom abszolut nincs.
Érti kend
[ Szerkesztve ]
De remélem nem magadban hallgatod.
"Ha faragsz még egy ilyen rímet, fogad funkcióját átveszi az ínyed" (L'art pour l'art)
Nincs mit cáfolni.
Illetve annyi, hogy felesleges az 5w40, mivel a 10w40 -30-ig jó.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
persze, hogy jó. DE egy 0W-s olaj mondjuk -10C fokon jóval vékonyabb mint a 10W.
de még talán +10C foknál is.
Hidegen hamarabb felkapja a vékonyabb olajat. Ergo, hamarabb ott van az olaj ahol szükség van rá és persze könnyebben is tekeri az önindító a főtengelyt.
Van benne ráció amit mondasz, de akkora különbségek nincsenek.
De ártani nem ártasz neki az biztos.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
Nem tudom cimbi. Ha ennyire biztos vagy benne, h minden ok, akkor csak az.
A gyárija sztem 99%, h 10W40. Az ettől finomabb löttyök a PDTDI, TDCI, HDI, MJET (benzineseket nem tudok ) meg korszerűbb motorokba kell. A tied egy fapados alap motor, kizártnak tartom, h más kelljen bele. Én igazából mindig a gyári dolgokat preferálom, hiszen a mérnök csoport tagjai akik ezen gondolkoztak sztem több sütnivalójuk van, mint bárki más hétköznapi embernek. Tehát ha azt írja a gépkönyvbe, h 10W40, akkor azt öntök bele.
Nem tudom a generált ki csinálta, milyen minőségű anyagokat használt hozzá, milyen precízen dolgozik stb, de mindettől függetlenül (és az eltelt időtől is) azóta elszaródhatott a tőke is, vagy bármi más is. Egyéb külső alkatrészek (pl klíma kompresszor, szervó szivattyú, generátor, szíjfeszítők, szabadon futók, stb) hibája kizáródott már?
Nagyon vékony olajat meg is eheti akár. Pl egy kicsit durva példa egy zsiguliba 15W40-es fél szintetikus vagy ásványi való , de az 5W meg 0W-t úgy megeszi hogy öröm nézni. Jó mondjuk az illesztések is nagyobbak.
De ha vastagnak találod a 10-est , szerintem az 5ös jó lehet és a Mobil ,elég jó cucc, (meg drága)
Valahol a le van írva hogy mi a gyári olaja, milyen márka stb.
Nyáron egy barátomnál olyan furcsasággal találkoztunk Suzuki SV650-es motornál, hogy nem azt vett bele mint ami elő volt írva mert a bárdiba nem lehetett Motult kapni, ezért vett Castrolt ami után nem működött valami okból kifolyólag a motor váltója ,(mert egybe van a motor olajjal) pedig ugyanazok a tulajdonságokkal rendelkezett mint a bele való Motul, csak a Motul másfélszer annyiba kerül. Nem tudom ez mitől lehetett ,mert le lett engedve Castrol ,és Motullal meg vált rendesen
2T olajnál is először Repsolt használtam ,aztán Motulra váltottam kevésbé füstöl, és jobban elkeveredik valamiért.
Esetleg kopott motornál eheti a vékonyabb olajat. De szerintem ez nálad nem áll fenn.
geza12
pedig ugyanazok a tulajdonságokkal rendelkezett mint a bele való Motul,
Ezek szerint még sem.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
úh, medencés buli lesz, elég hideg lesz szombaton, remélem lesz merülőforraló valakinél
Amúgy most szombat elvileg akár meg is rendezhetjük. Hólapátoláson kívül úgy sem lehet majd mást csinálni.
Lehet, hogy a gyári 10W-40, de ezt konkrétan nem írja a könyv. Csak annyit, hogy VW 501.00-nek feleljen meg. Persze ez csak a 10W-s olajnál van
Semmi gond a mocival. Gyári extra a hidegen zakatolás. Több G4 1.4 16V tulaj által megerősített adat.
De én jobbat akarok neki. Konkrétan azt, hogy jó sokáig kiszolgáljon.
Ezért is csak a hidegoldali részt szeretném finomítani. A 40 marad. Az 5W40-es olaj viszkozitása üzemmeleg állapotban megegyezik a 10W40-el. Sőt, a 0W is ugyanaz. Nyílván nem akarok okosabb lenni a mérnököknél, de ha az olaj túlteljesíti a VW501-es kritériumot, akkor szerintem kárt nem teszek benne. Sőt...
Varoz: Hiába kopott a motor, ha az olaj üzemmeleg oldali része megegyezik. Ha a 40-est nem eszi, akkor a többi 40-est sem fogja enni. (bár ugye ez megint függ az olaj márkájától és minőségétől ) Hallottam olyat, hogy az egyik olajat ette, a másikat meg nem, és az adatok megegyeztek - 5W-40
[ Szerkesztve ]
(bár ugye ez megint függ az olaj márkájától és minőségétől ) Hallottam olyat, hogy az egyik olajat ette, a másikat meg nem, és az adatok megegyeztek - 5W-40
Ezért is írtam, hogy vékonyabb. Nem azt, hogy az 5-ös vagy 0-ás. Olaj meg olaj közt különbségek vannak.
De amúgy a 40-nek semmi köze az olaj vékonyságához. Az csak azt jelzi mekkora meleget visel el.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
Azért azt is add hozzá, h egy hidegben eleve hígabb olaj üzem meleg állapotában még hígabb lesz és az nem feltétlen rendelkezik ugyanolyan kenési és hűtési teljesítménnyel, mint pl az előírt sűrűbb olaj.
Amúgy a blokkban milyen változás történt az eredeti állapothoz képest?
Egy "csöppet" .
[ Szerkesztve ]
https://ingatlan.com/33821564
semmi extra, csak szelepszár szimering csere, dugattyű gyűrűzés, főtengely szimering csere, hengerfej síkoltatás, szelepcsere, vezérlés csere, vezérműkerék csere.
Hidrók és hajtókarcsapágy maradtak.
Abba igazatok van, hogy hiába a 40-es melegoldali kenés, nyilván vékonyabb az 5W a 10W-nél ha csak hajszálnyit is, de vékonyabb üzemmelegen. Viszont nekem egy csepp olajam sem hiányzik a kerterből. Ezért bátorkodnék a 0W-vel.
De lehet, hogy 5W esz belőle.
[ Szerkesztve ]
Hát ez akkor falusi "nagy generál" volt.
Nálam ez a hengerfej felújítás: gátakat mocsok módon nagyítóval meglesni és akár hegeszteni, síkolás, szelepeket cserélni (fészket is ha szükséges), vezető csere, becsiszolni becsülettel, nyomáspróbázni. Úúj szimeringek és hidrotőkék. Vezérműtengelyen a bütykök kopását megnézni.
Blokkban: hüvely falát megmérni, ha nincs jelentős kopás akkor is hónolni. Dugók tetejét/oldalát megvizslatni, új és minőségi gyűrűket betenni, hajtókar csapágyak és hajtókarok ellenőrzése. Főtengely és csapágyak mérése, ha kell köszörülni és új csapágyak. Olajzó furatokat atom módon átmosni. Olajszivattyút kurvára átnézni, átganézni. Ezek után minőségi tömítéseket, új hengerfej csavarokat használva gyári nyomatékokkal lehúzni. És kb ez jellemezné az egész felújítást (indító motor, generátor, stb).
Igaz így nem áll meg 150-200 alatt a mutatvány, de garantálható, h baja nem lesz jó darabig. Persze ehhez igazán szeretni kell az autót és nagyon hosszú távon gondolkozni vele.
Hát ahogy mondod.
Ennyibe vagy ennél olcsóbban bontott blokkot is lehet kapni , generátor és indító nélkül, pl F-Astrába, aztán szerencse kérdése hogy kevés km-s volt e vagy sem.
Egy volt kollégámnak 250-be volt szegeden az Ecotec generál.
[ Szerkesztve ]
nyilván a hengerfejtömítés és a hengerfejcsavarok újak!
De a többivel nem volt gond. Szerencsére egy nagyon gondos szaki kezei között éledt újjá a gép. Mindezt természetesen azért kellett végrehajtani, mert az előző szerelő csöppet hanyag munkát végzett. Szóval beszoptam korábban. De mindegy. Mostanra jó a vas. Nincs kínozva a hosszú élet reményében. Ezért is szeretném neki a legjobbat. Még szerintem 10 évig megtartom, aztán csere.
Egyébként megszületett a döntés.
Valvoline Maxlife 5W-40 Full synthetic olaj lesz benne. 10.2k a 4literes kiszerelés. (Igazatok van, jobb nem kekeckedni a 0W-vel. Hátha megzabálja. Aztán meg tölthetem újra aranyárban - így megnézem 5W fronton mit mutat)
[ Szerkesztve ]
Fastrába a saját régi motorom nem tudom eladni egy 100-asért úgy, h minden van rajta (váltó nélkül).
Fosvágen ettől mesterségesen drágábbra ki van tartva, pedig...
Morris: mit baxott el az előző kókler?
[ Szerkesztve ]
Üdvözletem mindenkinek!
Ilyen IBM NetVista gépbe valakinek nincs elfekvőben alaplapja kicsi pénzért (~1.000Ft)? Socket 370-es P3-as gép, és megmihálylott benne az alaplap.
Egy elég szegény körülmények között élő haveromé a gép és próbálnék segíteni rajta.
Megbízhatóság: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=gabo9201
Hidegen megforgatta a motort és agyonhúzta az vezérműszíj egyik feszítőgörgőjének a csavarját. Emiatt a tört két kompresszió gyűrűm, a görgő csapágya kiolvadt, a szíj oldalt egy kicsit meg lett darálva és a csavar síkba beleszakadt a blokkba. Ami el tudott romlani az elromlott. Persze mindezt számla nélkül (köszönhetem ezt egy mások által nagyon megbízhatónak titulált f*sznak).
Jól megszerelte!
“Don’t shoot, I’m Globish.”
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
mondhatni....hogy szakadna meg
Azigen!
És mi lett volna, elszakadt volna a szíj!
egyértelmű, anyaghiba. legalábbis ez volt a magyarázat. de így is rendbe rakott mindent. Ráadásul hozta a számlát a 16 kicserélt szelepről, majd az új szerelőm közölte velem, hogy valójában a motorban csak 8 szelep volt cserélve! Eeeezigen, mondom... a k*va anyádat!
Ezután meglátogattam egy pöppet nagyobb darab cimborámmal és elmondtam neki a véleményemet. Aztán gondolkodtam kicsit, és úgy döntöttem, hogy nem ér meg fél év letöltendő egy "esztétikai és alakformáló" kezelés.
Hagytam a faszba.
Nem, nem, barataimmal!
...
....ééééés 1000.
köszöntem
[ Szerkesztve ]
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.