Hirdetés

2024. június 3., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#32156) Shing


Shing
őstag

Meh. DX10/DX11-nél sem kellett "only DX10/11" címnek lenni, hogy újat nyújtsanak. Oké, hogy DX12 nem hozott új grafikai lehetőséget, de pl. renderelési távolságot miért nem lehet megnövelni DX12 módban? Pár új modell bepakolásába sem halnának tán bele a fejlesztők. Elvileg alig kellene csökkenie a sebességnek nem igaz?

Nekem inkább úgy tűnik, hogy a fejlesztők azért nem lépnek, mert egyszerűen elég a DX11, a DX12 pedig félresiklás. Egy rakat új játékhoz elég egy 10 éves quad proci, akkor most mire izguljunk?
Watch Dogs 2+X5570 (2009 Q1-es proci). Konzolokon is csak 30FPS-el fut a játék, egyébként PC-n DX11.

Úgy látom, hogy nem az API lett a hátráltató tényező. Ha profik dolgoznak egy profi engine-el, akkor a játék jól fog futni. Ha nem, akkor láthatunk ilyen PUBG féle csúcs PC-Xbox One X állapotokat. Persze megjegyzem, hogy PUBG jobban érzi magát egy 10 éves procin mint XO-n. Hiába a konzolos környezet és hiába lenne a DX12 is.

A Crytek szerencsére már 10 éve megmutatta, hogy az akkori szoftveres környezet is elég, ha elég profi vagy. Ez egy több mint 10 éves videó. Ekkor még Obama sem volt megválasztva, Michael Jackson élt, stb. Csak hogy éreztessem, hogy mennyire régen volt.

Nézzétek meg milyen memóriahasználatot ír a gém... pedig mennyi modell van bedobva, milyenek a fény/árnyék hatások, mennyire rombolható a környezet. Ezek után minden mai játék ciki a teljesítményével...

Előző konzoloknál is mondták, hogy mikre képesek ELVILEG. De az is csak elmélet volt, a valóságban nem tudtak rájuk kiadni egy 64fős Battlefield multit, mert kevés volt a hardver. Csodák nincsenek. Profi fejlesztő, erős hardver kell, a többi csak humbug.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.