Mert az AMD-t az önvezető autók piaca nem érdekli. Ők sokkal inkább a hagyományos piacok szerint tervezik a hardvereiket. Gaming, professzionális, stb. A Vega 10 sincs kitömve a grafika szempontból értelmetlen egységekkel, szemben a GV100-zal.
A Softbank számára az önvezető autók piaca az egyik kulcstényező. Lásd azt, hogy az új ARM magok merre fejlődnek. A japánok a jövőben az így kialakuló új piacok miatt komoly bevásárlásokat csinálnak. Kezdték ezt az ARM-mal.
A Softbank számára egyébként a Qualcomm és az NXP egyesülése a probléma. Olyan gigacég jön létre, hogy mindenkit kivágnak erről az önvezető autós területről, és bár sok technológiát licencel tőlük ez a két fél, illetve ha sikerül a felvásárlás, akkor hamarosan egy, de a Softbank rengeteg saját fejlesztést szeretne a piacnak kínálni, tehát számukra igen kellemetlen, hogy a sokszereplősnek kinéző automotive piacon a Qualcomm és az NXP összeáll, és csak idő kérdése, amíg beállítanak egy bedönthetetlen monopóliumot. Aztán itt sem az Intelnek, se az NV-nek, se senki másnak nem lesz esélye nagyobb megrendelésekhez jutni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.