Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#272) #72042496 válasza Menthirist (#269) üzenetére


#72042496
törölt tag

Hát, igen: [kép]
Nem ide tartozik, de hogyhogy nem használod a ''Válasz'' gombot? :)

Amúgy közben én is haladtam: [fanfárok]Ma, a kora hajnali órákban elkészült életem harmadik animációja, a Gaaboot project![/fanfárok] Egész jó lett, szóval örülök, mint a fene. :))
(Az elsőben egy gömb mozgott fel-le, a másodikban meg egy gömb és téglatest végezte a mozgást, immáron két tengely mentén.) :D

Nem tudom, miért irja mindenki, hogy a Max nem az igazi animáció területén, a Character Studio szerény megitélésem szerint igencsak ott van a szeren!
(Majdnem leestem a székről, mikor néhány kattintás után odavágott elém egy minden részletére kiterjedően paraméterezhető csontvázat! :Y)

A Max Bible-el kapcsolatban pedig egy szó jut eszembe: nagyon! :DDD
Valamely magyar szakhonlapon az egyik - úgy vettem ki - profi srác irta, hogy akadnak funkciók, melyekről nagyon sokan, akár magas szinten levők azt sem tudják, hogy léteznek. Pl.: A Max beépitett kalkulátora.
Nos, ezt úgy a 30. oldal körül már tárgyalja a könyv, mellette kereszthivatkozás, hogy melyik fejezetben fejti ki még bővebben... :C

Amúgy ma láttam Maya: A 3D világa könyvet, igencsak bizalomgerjesztően nézett ki. Még hogy nincs hozzá magyar segédanyag... :D
(Mondjuk én már pálcát törtem a Max mellett, jelenleg a kezelőfelületben mélyülök, ami enyhén átgondolt. - Mikor olvastam, hogy ha az intézőből ráhúzok egy .max file-t, akkor megnyitja azt, nem hittem el...pedig megnyitja. :DD)

Nyúltáp: A Lathe alatti beállitások sajnos nem használnak, a Cap Holes-t még megnézem, remélem segit. Azt el tudod mondani, mire jók pontan a System / Display Unit-ok? Én úgy vettem ki, az utóbbival számolok én, az elóbbivel pedig a program. De miért szükséges ezeket igy szétszedni? Nem világos... :(

nyakaskakas: Hiba a Mátrixban...

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.