Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#255) Nyúltáp válasza nyakaskakas (#236) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

A modelled azért van kifordulva, mert a face-k normál vektora nem a kamera felé néz.
Megoldás:
Ha a modell editable mesh, akkor poly módban jelöld ki az összes kifordult lapot, majd alul van vhol egy ilyen, hogy flip, arra bökj rá.
Másik verzió, hogy rányomsz egy normal módosítót, és ott pipálod be a flippet.

Én is át akarok majd váltani tft-re, csak kivárok, amíg lesz olyan, aminek alacsony a késleltetése + képe is színhű. Addig jó lösz ez a 17es e itten. no.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.