Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Samsung Galaxy S2 - téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Klarsa
tag
válasz zoleeno1 #5452 üzenetére
Az én telefonomon csak a külföldi vásárlás miatt van 4.0.4!
Más:
Lassan egy hete csináltam egy kódos hard resetet a SoD miatt(akkor még nem tudtam a brick bugról) és megúsztam a teló téglává változását. Itt azt olvastam hogy 90% az esély hogy tégla lesz és hogy pár nap múlva is jelentkezhet. Ha eddig nem jelentkezett akkor ez azt jelenti hogy az én telómba nem került hibás alkatrész ami miatt téglázódhatnatna? Vagy csak szerencsém lehetett és legközelebb még mindig fenn állhat a tégla veszély?Bocs a hülye kérdésért, de nem szeretném ezért az egy brickbug ellenőrző alkalmazás miatt rootolni a telefonom. Főleg hogy esélyes hogy a még mindig sűrűn előforduló SoD jelenség miatt lehet hogy majd garanciáztatnom kell, ha a jb frissítés nem oldja meg ezt a problémát. Még elég kezdő vagyok és nem bízom magamban, hogy olyan szinten el tudnám tüntetni a rootolás nyomát hogy a szervízben ne dobják vissza a telóm otthoni buherálás miatt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Olvasd el az összefoglalót!
Az OFF tilos! Baráti beszélgetésért erre.
---------------------
Előzmények I.
Előzmények II.
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
- BestBuy topik
- Politika
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Villanyszerelés
- Háztartási gépek
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Eladó iPhone 12 Pro Pacific Blue 128Gb független Akku 80% ÚJSZERŰ ÁLLAPOT
- IPhone SE2 2020 64GB gyári független új akku 12 hónap szavatosság
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
- SAMSUNG Z FLIP4 8GB/128GB GOLD (Fóliás, mindene ÚJ), 2025.DEC-ig GARANCIÁS, ÜZLETBŐL, BESZÁMITÁS
- Iphone 15 Pro Max 256gb
- iPhone 13 256 GB