Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
nem fostalicska(khöm megrögzöt német autó párti vagyok!!), nekem 2 bajom vna az olasz autókkal minden nyikorog rajtuk(tök mindegy hogy ferrári(személyes élmény...) vagy fiat) és hogy a fém iparuk nem a legjobb bár mára sokat fejlödtek!
én kocsid érdekében megtiltatnám a "nagy" turbo miatt is, a gyári értékenmax +500rpm...
jó dizel kocsi titak(érsd golf kettő 4X4) 4 kerék hajtás 6 gangos rövid váltó baromi jó gumik mind ezt egy 300(/650nm) lovas erősen idézőjelezet "TDi" motorral meg füszerezve, hát elég nagy koppanás volt nálam még a biturbos S2-es audi-hoz mérve is, nem jó a gumi és 160 ez is csak kapar mint az állat és 2000 alatt mondjuk húzot és 4000 főlé nem forgot, de a rövid váltoval váltásnál 2500 köré eset vissza a furdulat és hát onnantól kezdve 3700-ig egyenes volt a nyomaték görbéjeami igaz hogy egy benyás hangját főleg valami V6-osét( ) soha nem fogja vissza adni
és ilyet egy dizel se fog tudni hiába van egyes golfba csomagolva :[link]mindenesetre örülök hogy kezdik ezeket a régi gépeket újra istápolgatni, mert az újak hát drágák nem mennek úgy és nem is hosszú életüek
am gyárilag melyik turbo van rajta?
(am ha választhatam volna akkor G40-es polo az 115 lovas és 680kg )
vagy 5nap múlva kirakod úgy ahogy mondod csak mögé raksz egy kettest(nem árt a kezdő részben linkelni az első részt) vagy címlap nélkül folytatod a blogod
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Elektromos autók - motorok
- Zseniális!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- War Thunder - MMO Combat Game
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Autós topik
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen