Nem lesz belőle ingyesen kipróbálható verzió?
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Nem lesz belőle ingyesen kipróbálható verzió?
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Ez jó kérdés.
Nekem nem ér meg egy ezrest, hogy 2x megnézzem, hogy akad
Nem. Minimum az Advanced licenc kell hozzá. Az is fontos, hogy ha most veszi meg valaki ezt, akkor január 8-án még fizetni kell, de ha január 8-án vásárolod a licencet, akkor abban már benne lesz a Port Royal.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
az uj vezetoseg elegge teved, hogy sikerul megorizini a piac erdeklodeset egy fizetos bench irant oda kellene visszamenni, ahonnan elindult... 1999, 2001be:
* ingyenes, de van fizetos opcioja
* latvanyos demo (es nem csak egy techdemo)
* gyakran olyan technologiakat, es latvanyt iger, ami mashol nem lathato
ezek kozul lassan egyik sincs meg - lehuzhatjak lassan a rolot.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Az ilyen tesztek eredményei sokszor köszönő viszonyban sincsenek a valós teljesítménnyel, hülye aki pénzt ad értük, nem is beszelve amikor egy gyártó lefizeti a szoftver készítőt hogy a saját termekéivel jobbat mutasson..
"Új részletek derültek ki a DirectX Raytracinghez írt 3DMark tesztről"
2080Ti-on 20 FPS-el fut FHD-ben ?
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Vega kártyák alatt, egyik Radeonon sem fut!
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Mondjuk ha visszaemlékszünk a régi 3DMarkokra, teljesen általános volt,hogy az új tesztek diavetítésként mentek a gépeinken, és valami épkézláb fps-t (pl. a 20 is már annak számíottt)
csak a brutál tuningosok tudtak elérni az akkor épp csúcshardverekkel.
(#9) Ragnar_: Azért a DICE megmutatta, hogy kellő optimalizálással és balanszírozással meg lehet csinálni, hogy jusson is, maradjon is. Az új Battlefield 5 update-ben már egész elfogadható tempót hoz bekapcsolt raytrace mellett is.
(#10) Pipó : "Számtalan dolog mögött van munka, amit nem illik anyagiasítani. Mondjuk a játékfordítás is ide sorolható szerintem"
Hát, pedig azt pont lehet. Csak megszoktuk, hogy a közösség ingyen csinálja.
Más kérdés, hogy normális esetben a játék része kellene hogy legyen, hogy adott nyelven (pl. magyarul) is elérhető legyen.
[ Szerkesztve ]
Nem is baj, amíg a csúcskategória 30 FPS-re is beesik FHD-ben (Tomb Raider + 2080Ti) addig úgy se nagyon kapcsolja be senki.. Majd 2-3 generáció múlva..
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Azért fizessek közel 10 rugót, hogy lefuttathassak egy semmirevaló tesztprogramot, hát el vannak ezek varázsolva. Mondjuk az se semmi, hogy a múlt héten az indexen írtak arról, hogy valahol tesztelték a konyhai robotgépeket és kiderült, hogy nem a legdrágább a legjobb. Mondom, megnézem már a linket, pont jó lenne karácsonyra egy (persze biztos ezért is csinálták most). Erre az is kér közel 2 rugót, hogy elolvashassam a tesztjüket. Hogy Bendegúzt idézzem: "Hová jutna a világ, ha minden halott így rikácsolna" Ez jutott eszembe, meg hogy kiveszett a világból a tisztesség. És ne jöjjön nekem senki, hogy de hát munka van benne. Számtalan dolog mögött van munka, amit nem illik anyagiasítani. Mondjuk a játékfordítás is ide sorolható szerintem, de már elkanyarodtam. Bocs, ha hosszú voltam, épp sörözök.
"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
Ez igaz. Ahogy jöttek az új VGA-k úgy növekedtek a pontszámok is általában.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Hát szerintem egy komolyabb benchmarker lehet, hogy beilleszti a budget-be, ha meg akarja hivatalosan is osztani az eredményeit. Én sem fizetttem még pro benchmark progiért, (de rémlik, hogy valamelyik VGA-m mellé kaptam egyet ingyen).
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Tök jó hogy egy autó árát érő csúcskártya 30 fps sebességgel futtatja a Raytracing játékokat, köszi nem kell, a DX12 mar 4 éve jelen van és még mindig bénáznak vele így lesz ez a Raytrecingel is, konkrétan a BF5 DX12 -ben csak akkor fut ha ablakban indítom.
[ Szerkesztve ]
Az meg semmi de afrikaban egy egesz falut adnak erte harom feleseggel!
Nem, a dice azt mutatta meg, hogy lehet egy tükröződés effectet ”elfogadható” tempóval futtatni. A raytracingtől még nagyon messze vagyunk.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
Én még régen vettem meg az telejs verziót, persze steamen, és azt is akkor amikor le volt szállítva. Szerintem jó kis bechmark, és meg fogom venni hozzá ezt a ray tracking cuccot is, had lássam mit mutat a vele a Vega
...A teknős ezután pszichoanalitikusként kezeli az identitászavaros krokodilt...
"Számtalan dolog mögött van munka, amit nem illik anyagiasítani. Mondjuk a játékfordítás is ide sorolható szerintem"
ha nem hobbiként csinálnád, te fordítanál ingyen?
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
A játékot megveszed, kifizeted érte ugyan azt az árat, amit a preferált nyelvek beszélői, majd fizess még az anyanyelvedért pluszt. Ezért nem illik. Számomra elvtelen.
"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
Az a ray tracing még a mantle apitól is nyögvenyelősebben indul be
Slideshow lesz rtx nelkul...
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Azok nem kellenek senkinek de indiai vagy jazidi lányt olyat veszel az árán hogy a 10 ujjadat is megnyalod utána.
[ Szerkesztve ]
"Azért a DICE megmutatta, hogy kellő optimalizálással és balanszírozással meg lehet csinálni, hogy jusson is, maradjon is. Az új Battlefield 5 update-ben már egész elfogadható tempót hoz bekapcsolt raytrace mellett is."
Nagyon nem mélyedtem el a témában, mivel nem nagyon tervezek egyelőre RT képes kártyát venni, de lehet, hogy előtte utána képeken látnánk némi képminőségbeli eltérést. Valószínűleg ha az Nvidia megfelelő nagyságú pénzesbőröndökkel motiválni tudja a fejlesztőket az optimális Raytrace irányába akkor lehetnek a későbbiekben játszható sebességgel futó RT játékok, de azért elég borsos egyelőre a belépő a RT gamingbe egy 2070-el. És amíg a konzoloknál nincs RT addig sok címnél ki fog maradni PC-n is. (Kb. mint annó a Physx)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
"Just buy it!"
Johnny Mnemonic 2021:320gb-t töltött az agyába és majdnem meghalt, inkább pendrive a s?ggébe!
A phsyx egy nvs probalkozas volt, a rt a microsoft propagaltja.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
A teljestől igen. De ezt értettem balanszírozásról. Hogy van benne némi raytrace-alapú effect, amit nem a raszter magok számolnak, hanem a dedikált RT egységek, és szebb lesz tőle, és még épp elfogadható méretben/tempóval.
Jut is, marad is.
[ Szerkesztve ]
Az RTX szerintem addig nem lesz 'szabvány' amíg az AMD is nem implementálja, és az akkor még csak PC, hiszen ugye egy RTX2070-2080 teljesítményű GPU nem valószínű a következő konzolokban. Persze a Microsoft annyiban partner, hogy ott a RT a DX-ben, valószínűleg valamiért fontos a Microsoftnak, vagy csak simán nem akarja útját állni a RT-nek, nem lepődnék meg egyébként, ha a Navinak lenne majd esetleg RT képes verziója, de azon sem, ha nem. Nem hinném, hogy a vevők nagyobbik részénél kritikus jellemző lenne az RTX, amíg ilyen gyér a fölhozatal, és a teljesítmény, bár lehet, hogy tévedek.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
A konzolgeneraciok valoban nagyban befolyasoljak a pcs kihozatalt, de pcs oldalrol mindig kell vmi, amivel indokolta teszik, hogy miert van szukseged a konzolokat messze meghalado teljesitmenyre. Eddig a 4k es magas fps volt a teljesitmenytemeto (a 3ds gyorsitok megjelenese ota a hc jatekosokat kiveve teljesen jo volt a 30+ fps), most meg hoztak masik gumicsontot, ami szinte felbontastol korlatlanul nyel be akarmilyen hwt. Igaz ez idovel valoban nagy lepcso lesz latvanyban.
Mivel alig par uralkodo motor van, jo esellyel kerul bele mindegyikbe - az amd is ra fog allni erre az utra.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Biztos úgy vannak vele, hogy aki elkölt 100 ezreket egy VGA-ra annak bele fér már ez is. És nem is tévednek.
Pletykáktól függ. Épp tegnap olvastam, hogy a PS5 már jövőre megjelenik, akkor én sem tartom túl valószínűnek azt a teljesítményt, bár ha igaz amit a navi áráról és teljesítményéről mondanak, még az is lehet a Sony bevállalja a kezdeti felárat. Ha viszont 2020 lesz a dologból, akkor majdnem biztosra veszem, hogy a 2070-2080 szint meglesz 7+ nanon. Hogy lesz-e benne RT gyorsítás az megint más kérdés, szvsz konzol szempontjából a 4K 60 fontosabb, de ki tudja mi fő Sonyék fejében. Vagy akár a MSnak lehet ez fontos az XBoxban. Az biztos, hogy mindenki sötétben tapogatózik.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
az amd azt nyilatkozta, hogy ok addig nem tamogatjak, amig a kozepkategorias kartyaik nem tudjak elfogadhato sebesseggel futtatni.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Jövőre? A PS4 Pro még csak most jelent meg, ennyire a Sony sem siet. (meg nálunk alapból be van tervezve fél év csúszás )
Én legalábbis nem tartom valószínűnek. Főleg, hogy ha 1 éven belül jönne, a net összes bugyrából már az folyna, hogy milyen spec lesz benne.
(#31) arn: Na, az nem most lesz.
Meg ha gonosz akarnék lenni, nekik nincs is felsőkategóriás kártyájuk.
Es mivel a navi eleve kozepkategoriaban kezd, valamint konzolokban is kozepkategoriasnak szamito GPUk kerulnek, igy ez nem jelent semmit.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
Nem ezt nyilatkozták, csak a WCCFtech nem tudta lefordítani. Itt a valós fordítás, amit nem a Google Translate, hanem egy hús-vér japán ember fordított angolra: [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
+ #30
Idtech említette a Doom eternal bejelentésénél, hogy a következő idtech kb. 10x geometriai részletességet tesz lehetővé az előzőhöz képes, úgy tűnik ezzel inkább a részletesség növelésének irrányába tart az id egyelőre. UE4 támogatja a RT-et, de a RT 'csak' pontosabb, mint a raszter grafika, nagy látványbeli ugrást olyan környezetnél jelent ahol kijönnek a RT előnyei. Pl. egy olyan SW scene ahol minden tükröződik, vagy tipikusan a scifik ahol sok tükröződő felület lehet. De szerintem egyelőre egy tesszelláció egy textúrán többet ad az általános minőségérzethez egy játékban, mint a RayTracing pontosabb fényviselkedés szimulációja. Mondjuk egy GoW4-ben vagy egy RDR2-ben mennyit tudna látványba lendíteni egy RT ? Annyit szerintem nem amennyi erőforrást igényelne. Én azt tippelném, hogy max a következő utáni konzolgennél lehet számítani a hardveres RT támogatására konzoloknál. (vagy esetleg a következő gen facelift verzióinál) PC-re szerintem talán a következő Navinál már lehet RT gyorsítás AMD oldalról is, addig ugye néhány címnél számíthatunk RTX támogatásra, a Frostbite játékokban pl. valószínűleg már kapcsolható lesz, bár az Anthemnél pl. nem említettek RTX-et egyelőre.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
1000 utja van annak, hogy csinaljanak jobb grafikat a raytrace nem csodaszer, csak egy eszkoz.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Komolyan azon rugózik itt mindenki, hogy ha valaki benchelni szeretné a 180-500k-s VGA-jat, akkor az bele fog neki kerülni 1-10k-ba? Ha van pénz felső kat. VGA-ra, akkor csak akad benchmarkra is nem?
Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven
Nem én találtam ki, hogy legyen a 20xx Nvidia kariknál RT feature.. És pont azt írtam, hogy van ahová tök fölösleges, mert a userek 90% észre sem veszi hogy fake GI van, vagy raytraced. (Tomb Raider pl.)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Egyelore... de kesobb lehet olyan dolgokat csinalni vele, amin leterdelsz, es mashogy nem megy.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Ha visszamész 5 évet az időben a Physical based rendering is nagy előrelépés volt látványban de az is 'csak' egy fizikai szimuláció, ami pontosabb eredményt ad az anyagféleségek fényvisszaverésére, szóródására, fényelnyelésére. Az RT ugyanez, csak pontosít a látványon a fényt modellezi pontosabban. Nem véletlenül rakják a tükröződő felületeket ebbe a demoba se. Anélkül nem annyira érdekes az RT.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Tudom, hogy mire valo a rt, csak azt irom, hogy nagyon gyerekcipo ez meg.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Úgy érted a hardveres része. Az elméleti háttér ezer éve ismert, csak a világ összes hardvere kevés a jó tempóhoz.
És most értünk oda, hogy egyaltalan szóba kerülhessen.
(Mondjuk a raszteres motorban való RT felhasználás nem tudom mennyire uj/régi terulet)
Persze a Real Time RT-ről van szó egy játék esetében, rendermovieknál már régen alkalmazzák. Viszont ugye jelenleg is van már olyan játék ami gyakorlatilag úgy néz már ki nagyságrendileg, mintha render lenne. Az RT lesz a jövő, de a hardverek miatt még extra erőforrást igényel. (Mondjuk emlékszem jó régen mikor kijött az Anizotrop filtering még a 4x is kb. befelezte az FPS-t, manapság már egy 16x-os beállításnál sincs különösebb hatása a teljesítményre.)
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Ó, régi szép idők.
De ugye hiába lehetett realtime megoldani 1-1 effektet, az akkori játékokhoz mérten nagyon egyszerű scene kellett, és botrányosan alacsony felbontással.
"a gyorsitos resze jar gyerekcipoben."
Pont ezért mondtam, hogy a hardveres részre gondolsz.
[ Szerkesztve ]