"pl. Oroszországban."
Itt most arra gondolsz, hogy konkrétan a VK teljesen lopott cucc egy ukrán arctól?
"pl. Oroszországban."
Itt most arra gondolsz, hogy konkrétan a VK teljesen lopott cucc egy ukrán arctól?
Ja, VK a neve.
Az FB is lopott ötlet alapján készült.
[ Szerkesztve ]
Köszi hogy időt szántál erre, valid pontokat soroltál fel - bár nem vagyok teljesen meggyőzve, hogy egy feldarabolás lényegesen jobbá tenné a helyzetet... De majd meglátjuk merre megy a story
A mai világban elég sok minden így indul sajnos..
Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn! :)
Pont azért, mert maga az ötlet az még semmi
Vagy minden ugye, ki hogy nézni Akinek van pénze vagy tapasztalata az sok esetben csak az ötletet kell hogy lenyúlja-másolja és még jobban szalad a szekér. Ezért nehéz ez.
Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn! :)
az ötlet a lényeg, és látni, hogy mi az ami piaci rész, mi kell majd az embereknek, ami eladható.
az Instagram technikailag nem egy bonyolult valami, vagy a Twitter, még egyszerűbb.
szóval az ötlet a lényeg kijelentés után azért tettél mellé még egy többszörös ÉS kapcsolatot - ami igazzá teszi azt, amit írsz
Nekem naponta van egy csomó jó ötletem De nem biztos, hogy megvalósítható, nem biztos, hogy van rá piaci rés, nem biztos, hogy profittal lehetne csinálni adott idő alatt, nem biztos, hogy megvannak a megvalósítás feltételei, eszközei, stb.
Én így értettem azt, hogy az ötlet önmagában még semmi.
Lehet valakinek egy jó ötlete, ha nem tudja megvalósítani.
Ellenben jön valaki, aki ugyan azt az ötletet meg tudja valósítani - habár nem saját ötlete.
Na most akkor ki a jobb a másiknál?
Ha olyan "ötleted" van, ami totál egyedi, újdonságon alapuló és megismételhetetlen, tehát több egy puszta gondolatnál, na akkor azt levédetheted, szabadalmaztathatod, stb és jogdíjat szedhetsz utána.
de pont ezaz, hogy hiába nyúlod le az ötletet, azt meg is kell valósítani - itt bukik el az ötletek 99%-a, mert vagy a) nem megvalósítható vagy b) az ötletgazda képtelen megvalósítani, mert nincsenek meg hozzá az eszközei. Ez esetben tökmindegy az ötlet, mert ő nem tud vele mit kezdeni.
Így gondolom én is. Persze van olyan eset amikor szó szerint lopják az ötletet (kémkedés stb) ami viszont kifejezetten szemétség az én nézőpontom szerint. Persze az sem kisebb bűn ha olyantól lop ötletet valaki aki nem tudná megvalósítani de talán egy kicsit enyhébb besorolású. Az utólagos kárpótlás pedig sosem lesz akkor mint az eleve keletkezett profit lenne
Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn! :)
Nem sírnék, mert totál megvagyok nélküle. Ha fizetős lenne, úgy ott hagynám, mint a sz@r.
De ennyi erővel ha indítanék egy vállalkozást, netalán jól is szaladna a szekér, akkor az állam kezdene szétdarabolni, vagy mondjuk megmondani, xy termék gyártását add át másnak? Na ne...
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
Ez nem arról szól, hogy Zuckynak jól megy.
Ez arról szól, hogy túl sok embert ér el a cég, és komoly politikai befolyásuk van.
Plus arról is, hogy ezzel a reklámpiacot is teljesen átszabta a Facebook. Monopolizált ott is.
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
Egyszerűbbé, olcsóbbá, pontosabbá és hatékonyabbá tette a hirdetéseket a mindenkinek, az EV-ktől kezdve a gigavállalatokig.
Számtalan hibája van a fb-hirdetési rendszerének, a tökéletestől messze van, persze.
De előtte kis túlzással lehetett hirdetni újságban, rádióban, tv-ben, óriásplakáton és nem igazán tudtad mérni ezek sikerességét. Ráadásul ezeken a felületeken 1 verziót tudtál futtatni. Ez a FB-nál megszűnt.
Igaz, sokaknak van rossz tapasztalata, mert laikusként próbált hirdetni. Ez esetekben a sikertelenség oka általában nem a hirdetési platform, hanem a marketingmix többi eleme - vagy maga a hirdetés.
Ökölszabályként mondjuk 10/9 vállalkozást sikeresen (értsd: több bevétele lesz, mint kiadása) lehet hirdetni.
A gond ott szokott lenni, amikor a laikus cégtulajdonos azt hiszi, hogy kattint 3-at, felad egyetlen egy hirdetést 5.000 Ft-ért és dől a lé.
Több olyan ügyfelem volt már, akivel átbeszéltem a hirdetési stratégiát, mindent, amire számítani kell, de az első 20.000 ft elköltése után kihátrált a dologból, mert nem hozott pénzt egyből.
Azert a Google meg az elen van. Kettojuknek van kb 56% piaci reszesedese.
Plusz azert van boven lehetoseg ha Azsiat nem nezzuk.
Monopolium nem nagyon allja meg a helyet.
igen, ezt kihagytam, ugyan úgy elmondható a G-re is Aztán ott van a twitter, linkedin, tiktok külön hirdetési felülete is...