Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#40) Wlac válasza t72killer (#39) üzenetére


Wlac
Ármester

Sajnos maximum súllyal csak bizonyos gépeik repülhetnek, így a földön hiába látják, hogy nem lesz elég a szabad súly, nem lehet mit tenni. Ha a gép csak maximum 72 tonnára van belőve, akkor lehet telefonálgatni bárkinek, az nem lesz több. Itt egyértelműen az a személy hibázott, aki kitalálta, hogy erre az útvonalra elég lesz egy ekkora gép is. Hogy ez most figyelmetlenség, kísérletezés vagy szimplán a nagyobb gépek máshol való használata miatt van, senki nem tudja, erre a választ max egy-két ember ismeri egy dublini irodában.

Egyébként ismétlem magam, bármilyen Ryan döntés mögött a spórolás áll. Hívhatjuk ezt bizonyos dolgok rágásának vagy üzleti érzéknek, tök mindegy, a cég így képes ennyire olcsó lenni. Ha valaki nem akar ebbe belefutni, akkor választhat drágább nem fapados társaságokat is, ahol garantáltan nem lesz semmi hasonló probléma.

Az pedig, hogy a kapitány a reptérre kente a dolgot, ésszerű lépés a részéről. Ha azt mondja, hogy ő nem hajlandó így felszállni, vagy hogy a rampás bepakoltatni a gépet, abból simán vasvillás parasztlázadás lesz, mivel ott vannak az (utasok szemében) felelősök. Ha azonban egy arc nélküli valamire fogja (leállt a szalag), azt könnyebben elfogadja bárki.

Egyébként személyes megjegyzésem annyi, hogyha valaki nyaralni szeretne, menjen charterrel. A héten konkrétan másfél órán keresztül állt a gép extrában a földön, mivel ott valóban a szalagrendszer volt túlterhelve, és nem érkeztek a poggyászok a géphez. A kapitány azt mondta, hogy nem érdekli, hogy mennyit késnek, ő nem akar egy családot sem megszívatni azzal, hogy nem kapják meg a cuccukat, inkább vár. A cég pedig, mivel egy nyaralásra specializálódott társaságról van szó, azt mondta neki, hogy rendben van. Ilyen egy menetrendszerinti járatnál nincs. A kapitány, még ha jó fej is, pár perccel hülye indokokra hivatkozva el tudja tolni az indulást, de pont egy fapadosnál ezt nem fogja szeretni az iroda, mivel ez pénzkiesés nekik.

Az pedig, hogy a múltkori körben négy napig tartott a poggyászok útja, valóban sok, maximum egy-két nap alatt ott kellene lennie. A repülésnek ehhez a részéhez már nem értek, de a lényeg, hogy a lemaradt poggyászokat nem csak az a társaság viszi, akik itt hagyták, hanem a vele egy szövetségben lévő partnerek is. Sanszos, hogy a fapadosok nincsenek benne ezekben a csoportokban (tagdíj), így egy ilyen szituációban magukra vannak utalva.

“The wha-"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.