Persze, szedjük ki a szubládát, meg az erősítőt, h kisebb legyen a kocsi súlya? O.o
Még csak az kéne, semmi élmény nem maradna már..
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
Persze, szedjük ki a szubládát, meg az erősítőt, h kisebb legyen a kocsi súlya? O.o
Még csak az kéne, semmi élmény nem maradna már..
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
Ha már úgyis megkérte egy ismerősét, hogy segítsen, kérje meg, hogy kísérje önt el motorolajat venni. Az alacsony viszkozitású motorolaj hatékonyabb, mint a hagyományos, és legalább 2,5 százalékkal csökkenti az üzemanyag-fogyasztást és a széndioxid-kibocsátást.
Hát persze, nyugodtan térjünk el a gyártó által javasolttól, és menjünk a saját fejünk után...az ismerős csak jobban tudja.
A másik kedvencem, hogy piros lámpánál lehet üresben a motor. Üresben kell lennie. A kuplung nem lábtartó, a kinyomócsapágy nem díjazza, ha a pedálon pihenünk...
Ne használja a fűtést a legmagasabb fokozaton, inkább vezessen kabátban. Ez csak számomra hatalmas marhaság? A fűtés a hűtőfolyadék által történik, a ventilátor elektromos, de az minimális többlet a generátornak. Kétlem, hogy annyira hűtené a folyadékot a kis fűtőradiátor, hogy emiatt sokkal később nyitnak a termosztát. Meleg motornál meg mindegy.
Meg kapcsoljak fel akár a szükségesnél egy, két fokozattal feljebb. Jah...rázzon szét az autó, erőlködjön a motor, teljesen feleslegesen.
A többi úgy, ahogy korrekt.
[ Szerkesztve ]
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Ezen a pirosnál lehet üresben az autó-n én felröhögtem. Eszembe jutott nővérem aki ha nem is tudatosan de úgy állt meg a pirosnál az autójával, hogy 1-esben maradt. Volt nem kis meglepetés, mikor majdnem beugrott a kereszteződésbe, ahogy lefulladáskor ugrott egyet az autó.
Ez a fűtés meg egy ökörség. Ha azt írta volna, hogy klíma, azt még úgy ahogy megértem, az tényleg dob a fogyasztáson, de a fűtés semmit...
Thunderzolee: A jobbak megvannak mélyláda nélkül Heavy/death metalhoz nem is kell
"A másik kedvencem, hogy piros lámpánál lehet üresben a motor. Üresben kell lennie. A kuplung nem lábtartó, a kinyomócsapágy nem díjazza, ha a pedálon pihenünk..."
dehogynem
Persze, 10.000 kilométerig. Utána meg megy a csodálkozás, hogy nem működik a kuplung.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
"hogy 1-esben maradt"
Aha, aztán hosszútávon szépen szétbassza a kinyomócsapágyat. Nem az a legnagyobb probléma, hogy fullad az autó.
Maga a sima hűtés/fűtés is emeli a fogyasztást, legalább is gyengébb motor esetén biztosan.
Anyu 1.0-s C Corsája kb 1-1,5 literrel többet eszik városban fűtéssel/hűtéssel.
Sőt úgy spórólhatunk leginkább ha átépítjük a kocsit lábbal hajtott Frédi kocsivá...
Ha tudom, hogy keveset kell a lámpánál álljak (legtöbbet városban közlekedek, ismerem mikor vált) én sem szoktam kivenni, viszont, amikor sokat kell álljak 30mp< akkor nyugodt szívvel veszem ki én is.
(Nem mellesleg szeretek a sárgánál indulni )
Őőőő csak én érzek ellentétet a 2 között?
13. Váltson időben sebességet! Az alacsony sebességfokozaton pörgetett motor zabálja az üzemanyagot.
14. Kapcsoljon minél nagyobb sebességfokozatra: amikor csak lehet, kapcsoljon egy-két fokozattal a szükséges fölé.
Megnézném, hogy mész Te 30-cal 5-ösbe... Jah most látom nő írta a cikket...
[ Szerkesztve ]
Megnézném, hogy mész Te 30-cal 5-ösbe...
30-as övezetben, 32-vel 5-ös alapjáraton. simán működött.
2 literes szívódízel teherautó váltóval.
Easy win.
üdv, föccer
[ Szerkesztve ]
Építésztechnikus. Építőmérnök.
A tehertaxi más dolog Ott az egész nem pörög 2500rpm fölé, főleg a 24/40 tonnásaknál, ahol van 24 sebesség.
A légkondi kompresszorának hajtása kb. 10%-os teljesítményt vesz el egy motortól.
Ez egy 60-70 lóerős kocsinál már igencsak érezhető. Ezért szokták mondani, hogy előzés előtt kapcsold ki, mert akár életveszélyes helyzetbe is kerülhetsz.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
Építésztechnikus. Építőmérnök.
24tonnát nem hiszem h elvinne 2000 cm3
Hát az nem is De ezt mondják meg a románok akik a 6 hengeres IFA-ból kiszedtek 2-t, mert úgy kevesebb lesz a fogyasztás.
(#17) Tibii91: Hát ezaz... Sőt lámpa nélkül járnak, mert az is sokat fogyaszt
[ Szerkesztve ]
Hát nem tudom, így mennyivel evett kevesebbet...
Ha a 6 hengerből kiiktattak kettőt, akkor ugyanazzal a súllyal kevesebb lóerőnek kellett megbirkóznia.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
bejegyzés Így spóroljunk az üzemanyagon