Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Thunderzolee

Persze, szedjük ki a szubládát, meg az erősítőt, h kisebb legyen a kocsi súlya? O.o
Még csak az kéne, semmi élmény nem maradna már.. :D

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#2) Samus


Samus
addikt

Ha már úgyis megkérte egy ismerősét, hogy segítsen, kérje meg, hogy kísérje önt el motorolajat venni. Az alacsony viszkozitású motorolaj hatékonyabb, mint a hagyományos, és legalább 2,5 százalékkal csökkenti az üzemanyag-fogyasztást és a széndioxid-kibocsátást.

Hát persze, nyugodtan térjünk el a gyártó által javasolttól, és menjünk a saját fejünk után...az ismerős csak jobban tudja.

A másik kedvencem, hogy piros lámpánál lehet üresben a motor. Üresben kell lennie. A kuplung nem lábtartó, a kinyomócsapágy nem díjazza, ha a pedálon pihenünk...

Ne használja a fűtést a legmagasabb fokozaton, inkább vezessen kabátban. Ez csak számomra hatalmas marhaság? A fűtés a hűtőfolyadék által történik, a ventilátor elektromos, de az minimális többlet a generátornak. Kétlem, hogy annyira hűtené a folyadékot a kis fűtőradiátor, hogy emiatt sokkal később nyitnak a termosztát. Meleg motornál meg mindegy.

Meg kapcsoljak fel akár a szükségesnél egy, két fokozattal feljebb. Jah...rázzon szét az autó, erőlködjön a motor, teljesen feleslegesen.

A többi úgy, ahogy korrekt.

[ Szerkesztve ]

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#3) Nordic válasza Samus (#2) üzenetére


Nordic
Közösségépítő

Ezen a pirosnál lehet üresben az autó-n én felröhögtem. Eszembe jutott nővérem aki ha nem is tudatosan de úgy állt meg a pirosnál az autójával, hogy 1-esben maradt. Volt nem kis meglepetés, mikor majdnem beugrott a kereszteződésbe, ahogy lefulladáskor ugrott egyet az autó:DDD.

Ez a fűtés meg egy ökörség. Ha azt írta volna, hogy klíma, azt még úgy ahogy megértem, az tényleg dob a fogyasztáson, de a fűtés semmit...

Thunderzolee: A jobbak megvannak mélyláda nélkül:P Heavy/death metalhoz nem is kell:DDD

(#4) samfishR válasza Samus (#2) üzenetére


samfishR
senior tag

"A másik kedvencem, hogy piros lámpánál lehet üresben a motor. Üresben kell lennie. A kuplung nem lábtartó, a kinyomócsapágy nem díjazza, ha a pedálon pihenünk..."

dehogynem :DDD

(#5) föccer válasza samfishR (#4) üzenetére


föccer
nagyúr

Persze, 10.000 kilométerig. Utána meg megy a csodálkozás, hogy nem működik a kuplung. :DDD

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#6) Jhonny06 válasza Nordic (#3) üzenetére


Jhonny06
veterán

"hogy 1-esben maradt"

Aha, aztán hosszútávon szépen szétbassza a kinyomócsapágyat. Nem az a legnagyobb probléma, hogy fullad az autó.

(#7) DeFranco válasza Nordic (#3) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Maga a sima hűtés/fűtés is emeli a fogyasztást, legalább is gyengébb motor esetén biztosan.

Anyu 1.0-s C Corsája kb 1-1,5 literrel többet eszik városban fűtéssel/hűtéssel.

(#8) djculture


djculture
félisten

Sőt úgy spórólhatunk leginkább ha átépítjük a kocsit lábbal hajtott Frédi kocsivá... :DDD

(#9) blokad válasza Jhonny06 (#6) üzenetére


blokad
senior tag

Ha tudom, hogy keveset kell a lámpánál álljak (legtöbbet városban közlekedek, ismerem mikor vált) én sem szoktam kivenni, viszont, amikor sokat kell álljak 30mp< akkor nyugodt szívvel veszem ki én is.
(Nem mellesleg szeretek a sárgánál indulni :D )

(#10) KaiotEch


KaiotEch
nagyúr

Őőőő csak én érzek ellentétet a 2 között?

13. Váltson időben sebességet! Az alacsony sebességfokozaton pörgetett motor zabálja az üzemanyagot.

14. Kapcsoljon minél nagyobb sebességfokozatra: amikor csak lehet, kapcsoljon egy-két fokozattal a szükséges fölé.

Megnézném, hogy mész Te 30-cal 5-ösbe... Jah most látom nő írta a cikket...

[ Szerkesztve ]

(#11) föccer válasza KaiotEch (#10) üzenetére


föccer
nagyúr

Megnézném, hogy mész Te 30-cal 5-ösbe...

30-as övezetben, 32-vel 5-ös alapjáraton. simán működött. :)

2 literes szívódízel teherautó váltóval.

Easy win. :)

üdv, föccer

[ Szerkesztve ]

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#12) KaiotEch válasza föccer (#11) üzenetére


KaiotEch
nagyúr

A tehertaxi más dolog :) Ott az egész nem pörög 2500rpm fölé, főleg a 24/40 tonnásaknál, ahol van 24 sebesség. :)

(#13) koshmar válasza DeFranco (#7) üzenetére


koshmar
őstag

A légkondi kompresszorának hajtása kb. 10%-os teljesítményt vesz el egy motortól.

Ez egy 60-70 lóerős kocsinál már igencsak érezhető. Ezért szokták mondani, hogy előzés előtt kapcsold ki, mert akár életveszélyes helyzetbe is kerülhetsz.

Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..

(#14) föccer válasza KaiotEch (#12) üzenetére


föccer
nagyúr

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#15) samfishR válasza KaiotEch (#12) üzenetére


samfishR
senior tag

24tonnát nem hiszem h elvinne 2000 cm3 :D

(#16) KaiotEch válasza samfishR (#15) üzenetére


KaiotEch
nagyúr

Hát az nem is :D De ezt mondják meg a románok akik a 6 hengeres IFA-ból kiszedtek 2-t, mert úgy kevesebb lesz a fogyasztás. :D

(#17) Tibii91: Hát ezaz... :DDD Sőt lámpa nélkül járnak, mert az is sokat fogyaszt :D

[ Szerkesztve ]

(#17) koshmar válasza KaiotEch (#16) üzenetére


koshmar
őstag

Hát nem tudom, így mennyivel evett kevesebbet... :DDD

Ha a 6 hengerből kiiktattak kettőt, akkor ugyanazzal a súllyal kevesebb lóerőnek kellett megbirkóznia.

Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.