Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Ázsia Expressz 5
- Asszociációs játék. :)
- Hegyen-völgyön, Chongqing
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT.hu
Samsung Galaxy S9 és S9+
Kérlek olvasd át az összefoglalót, mielőtt a fórumban kérdeznél!
Új hozzászólás Aktív témák
-
concrete86
aktív tag
válasz balika333 #1369 üzenetére
Engem egy dolog tart vissza: ha nem iphone-t vennék helyette, akkor elméletben bármelyik mobilnál előfordulhat ez, amelyiken oreo fut. Ha nem javítják ki hamar, akkor vissza kell valahogyan varázsolni a 7-es androidot. Ha létezik erre egyáltalán.. Nem tudom, bizonytalan vagyok. Csak remélni tudom, hogy kapok választ a samsungtól és, hogy már készülőben a javítás...
-
concrete86
aktív tag
Arra van módszer, hogy zárolt képernyőnél ne tudjam lehúzni az értesítési sávot? (hogy ne lehessen állítgatni a gyorskapcsolókat)
-
concrete86
aktív tag
"....Köszönjük, hogy kérésével megkeresett bennünket.
Sajnáljuk a tapasztalt kellemetlenséget.
Engedje meg, hogy tájékoztassuk, hogy amennyiben gyári visszaállítás után is tapasztalja a jelenséget, szervizes kivizsgálásra lesz szükség.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy Ügyfélszolgálatunkra nem érkeztek hasonló visszajelzések, azonban észrevételét rögzítettük rendszerünkben.
Mivel az Ön készüléke prémium kategóriás, a www.samsung.com/hu oldalon történő regisztrációt követően a My Samsung profilon belül Szervizfutár szolgáltatást is igényelhet hozzá. Ennek előnye, hogy Önnek nem kell befáradnia márkaszervizünkbe, hanem kollégáink házhoz mennek a készülékért, és a javítás idejére kölcsönkészüléket is biztosítanak, illetve a készülék állapotának függvényében ingyenes adatmentést is vállalnak.
A https://my.samsung.hu/assistance linken bővebben is olvashat ezekről a lehetőségekről.
Ha személyesen szeretné beszállítani a készüléket egy közel eső márkaszervizünkbe, a következő linken kereshet rá az elérhetőségekre: http://www.samsung.com/hu/support/servicelocation/
Gyors, 120 perces javítást is végeznek márkaszervizeink. A gyors javítás hibajelenség és a javítási típus függvényében változik. Emellett, a javítás idejére cserekészüléket is biztosítanak a készlet erejéig.
Bízunk benne, hogy válaszunk hasznosnak és teljes körűnek bizonyult az Ön számára és sikerül mihamarabb igényeinek megfelelően használni a telefonkészüléket.
Továbbra is készséggel állunk szíves rendelkezésére e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chaten, vagy pedig a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon bármely, Samsung termékekkel kapcsolatos kérdés esetén....."
Nagyszerű sablonduma a missed calls-jelenségre. Pedig még ezt a fórumot is belinkeltem nekik.
-
concrete86
aktív tag
Ha megrázzátok a telefont, Nektek is lötyög valami benne? És mi az a valami?
-
concrete86
aktív tag
válasz concrete86 #1380 üzenetére
"Tisztelt ..!
Sajnálattal olvasom, hogy problémámra reakcióként egy bemásolt, sablonszerű üzenetet kaptam. Tájékoztatom, hogy az Ön állításával ellentétben tudomásom van róla, hogy már más is jelezte ugyanezt az anomáliát a nem fogadott hívások kijelzésével kapcsolatban. A gond a Samsung Galaxy S9 és S9+-ra fejlesztett Android Oreo-verzióval lehet, így az én telefonom esetleges szervizelésével, szétszedésével, az adataim törlésével csak még több kellemetlenséget okoznának számomra - megjegyzem, feleslegesen.
Ha a közel 300.000. Ft-ért megvásárolt készülék vonatkozásában jelzetteket szíveskednének megvizsgálni, azt megköszönöm.
Szintén hálás lennék, ha levelezésünket - jelen válaszommal együtt - továbbítaná egy kompetens személynek, akitől érdemi információt kaphatok, hogy nagyjából mikorra tervezik a szoftvert javítani, tekintettel arra, hogy a telefont így telefonnak nem tudom nevezni. Amennyiben ez nem lehetséges, úgy kérem, szíveskedjen párbeszédünket (szintén jelen levelemmel együtt) továbbítani felettesének. Mielőbbi válaszukat köszönöm és várom, figyelemmel arra, hogy a vásárlástól elállási jogom már csak két napig van.Tisztelettel:
..."
-
concrete86
aktív tag
válasz concrete86 #1404 üzenetére
"Tisztelt ....
Köszönjük visszajelzését.
Sajnálattal értesültünk arról, hogy a Samsung Electronics Magyar Zrt. által nyújtott szolgáltatással nem volt elégedett. Elnézését kérjük a kellemetlenségek miatt!
Ügyfeleink elégedettsége kiemelten fontos számunkra, így folyamatosan arra törekszünk, hogy szolgáltatásainkat jobbá tegyük. Szeretnénk biztosítani Önt, hogy észrevételét rögzítettük.
Ebben az esetben az Ön szíves figyelmébe ajánljuk Prémium Távkezelés szolgáltatásunkat is, amelynek keretében technikus szakértőnk az Ön engedélyével rá tud csatlakozni a készülékre és a telefon működését, beállításait közösen ellenőrizhetik.
Ehhez mindössze a Smart Tutor alkalmazás letöltése (a Play Áruházból vagy a Galaxy Appsból) és megfelelő internetkapcsolat szükséges (az esetleges többletköltség elkerülése végett a WiFi kapcsolatot javasoljuk). A szolgáltatásról a következő linkre kattintva talál bővebb információt: http://www.samsung.com/hu/remotesupport/
Amennyiben igénybe szeretné venni ezt a díjmentes szolgáltatásunkat, kérjük, jelöljön meg egy alkalmas időpontot és egy telefonszámot, amelyen kereshetjük, vagy pedig hívja bizalommal ügyfélszolgálatunkat a 06 80 726 7864-es telefonszámon, és így lehetőség nyílik időpontot egyeztetni.
Bízunk benne, hogy válaszunk hasznosnak és teljes körűnek bizonyult az Ön számára és sikerül mihamarabb igényeinek megfelelően használni a telefonkészüléket.
Továbbra is készséggel állunk szíves rendelkezésére e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chaten, vagy pedig a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon bármely, Samsung termékekkel kapcsolatos kérdés esetén...."
-
concrete86
aktív tag
válasz Hikvision #1456 üzenetére
Felhívott a SES Westend, valamilyen okmányomról kérnek fotót, de a lényeg:
Többen mentek hozzájuk a missed calls-dologgal már, szoftveres javítást igényel. Hogy az mikor jön ki, nem tudják.
A másik lényeg: szerintük nincs elállási jogom, mert személyesen rendeltem elő. Tudomásom szerint pont az a lényege az elállásnak, hogy vásárlás előtt nem volt alkalmam kipróbálni a készüléket.. Tapasztalatok? -
concrete86
aktív tag
válasz hroberto #1465 üzenetére
Csak próbáltam rávilágítani, hogy ez a premium assistance kb. abban merül ki, hogy ingyen letörlik a telefonomat és megállapítják, amit már mi is tudunk.. Kétszer tettem fel a kérdést, hogy mikorra tervezik a szoftverfrissítést. Szerintem direkt nem vették észre.. Ma elkezdtem keresni egy iX-et, cserébe ezért a telóért..
-
concrete86
aktív tag
válasz petesejt #1489 üzenetére
#1492 kulturáltabb és értelmesebb választ adott, mint amilyet én tudtam volna.
Fel merem vállalni azon véleményemet, miszerint igen, az egyik legnagyobb cég a világon a csúcskategóriás termékét mikor kiadja, adja ki hibátlanul. Mint a mosógépeit, TV-it. Működnek. Nem robbannak fel és ellátják a funkciójukat.Nyilván nem ismerjük egymást, de én feltételezem rólatok, hogy azért vagytok itt, mert nem vagytok teljesen hozzá nem értők. Éppen ezért nem akartam feleslegesen leírni, hogy valószínűleg nem a candy crush-tól, meg a onedrive-tól hülyült meg az amúgy tökéletes telefonom.
A Te példád a GPS volt egy olyan app miatt, ami kapcsolgatta ezeket a funkciókat.Lényeg a lényeg, szerintem ne másokat akarj megtéríteni, inkább csak simán mutass példát, ha adni szeretnél valamit az emberiségnek.
No offense, defense.
-
concrete86
aktív tag
Tudtok olyan megoldást mondani, amivel egy pc-n lévő android biztonsági mentést rá tudok varázsolni egy iphone-ra? Vagy fordítva.
Mi van akkor, ha éppen nincs már meg a másik telefonom, amikor megvettem az újat és az egyik ios, a másik android?
Pls. help, köszi.
-
concrete86
aktív tag
Tudtok Budapesten, személyesen átvehető hátlapi védőfóliát? Az se baj, ha üveg.
-
concrete86
aktív tag
Annak örülnék a legjobban, ha visszavennék a telefont, én meg a pénzemet. S8-on baromi hasznos volt ez a spam szűrő, ezért (is) vettem új telóként s9-et.
-
concrete86
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos az FRP-lock témája, a warez, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás továbbá a készülékfüggetlenítés nem hivatalos módon!
A Telekom gyári függetlenként értékesíti a készülékeket, míg a Telenornál és
a Vodafone-nál az aláírt hűségidő lejárta után az adott szolgáltatónál lehet
igényelni a hálózati zár feloldását.
- Eredeti játékok OFF topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Politika
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- Revolut
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...
- Huawei P Smart 2021 4/128GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Honor 90 Lite 8/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy S20+ 12/128GB, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Huawei P30 Lite 4/128GB, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- iPhone 14 Pro Max 128 Gb Silver
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen