"...a legrosszabb fogyasztói magatartást erősítő ötletek között van, amit sohasem szerettem: csak vedd meg, és azonnal a tiéd lehet!..."
Izé
Ezt most nem értem.
A kereskedelem így működik. Bemész az élelmiszerboltba és amint kifizetted az megvásárolt árut azt csinálsz vele, amit te akarsz. Nem kell várnod, hogy hozzá juss. Bemész az elektronikai üzletbe. Kiválasztod, kifizeted és viszed magaddal vagy kiszállítják, ha kéred a készüléket.
A fogyasztói magatartást az antik szoci érában a Merkur autóimportőr és kereskedő vállat sikerrel építgette.
Megrendelted a Trabantot, kifizetted az előleget (fele ár). Röpke 10-12 év múlva, már mehettél is megrendelt autóért.
Gondolom ez nem erősítette a legrosszabb fogyasztói magatartást.
Annyira nem, hogy egy 3 éves autót, mert 3 év múlva lehetett szabadon eladni, jelentősen a vásárlási új ár felett lehetett eladni. Az élelmesebbek 3 éves ritmusban rendelték az autókat. Szépen kerestek az üzleten.
A fogyasztói magatartás biztosan jó volt.
Izé, mégsem.
Van egy személyes kérdésem. Az Ottotól kb egy éve rendeltem egy AVR erősítőt. Közel kilenc hónapot húzódott a termék leszállítása. Ez milyen formában javította a vásárlói magatartásomat?
Mentem volna én másik kereskedőhöz, csak minimum 100 euróval drágábban kellett volna a hosszadalmas várni a szállításra.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!