Hirdetés

2022. december 10., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Oldman2


Oldman2
veterán

Szuper, köszi a hírt!
:R

(#2) Hieronymus válasza Oldman2 (#1) üzenetére


Hieronymus
őstag
LOGOUT blog (1)

A te vállalkozásod?
Az a kisebb baj, hogy ez színtiszta reklám.
A nagyobb baj az, hogy a hasznossága nem látható.
Beviszem a jó állapotú frissen vásárolt notimat és nyitok egy tuti szervizkönyvet.
Két év múlva még mutogathatom a jó minősítést, függetlenül attól, hogy már négyszer javították garanciában.
Ha jó akarok lenni, akkor ebből egyet bevállalok. A csavarokon már látszik a javítás nyoma.

ruszkik, haza!

(#3) totron


totron
őstag

1: Ez nem autópiac, senki nem fog ezzel szöszölni. Kezdetben talán pár naiv grafomán, komolytalan. Párhuzam lehetne még a 6 hós-garanciás-szervizelt laptopok, de az él, régóta, erről meg nehéz ugyanezt elképzelni.
2: tenyérbe (agyba) mászni akaró szöveg, ami hülyének néz, ügyetlen és erőltetett párhuzamot sulykol, pár árnyalattal érettebb, ötletesebb ismertetőt kellett volna begépelni, mert így, ebben a formában rendkívül antipatikus (nem tudom, ez jobb-e reklám szemponból, mintha érdektelen volna). Valaki ezzel vállalkozni szeretne, lelkes is, oké, de életképes ötlethez jól jön a megfelelő piacra/felhasználóbázisra méretezett szöveg, itt egyik sem áll fenn.

Aztán ki tudja.

(#4) Oldman2 válasza Hieronymus (#2) üzenetére


Oldman2
veterán

Az enyém? Ez miből jött le neked?

(#5) Hieronymus válasza Oldman2 (#4) üzenetére


Hieronymus
őstag
LOGOUT blog (1)

Te voltál az első hozzászóló, hurrá optimizmussal nyitottál.
Közöd kell lennie a dologhoz, másként nehezen magyarázható a hozzászólás.

ruszkik, haza!

(#6) Oldman2 válasza Hieronymus (#5) üzenetére


Oldman2
veterán

Elsőként köpködni lehet csak?
:F

(#7) Hieronymus válasza Oldman2 (#6) üzenetére


Hieronymus
őstag
LOGOUT blog (1)

Nem.
De a hurrá optimizmusra sincs ok az első hozzászólásban egy reklámhoz.

ruszkik, haza!

(#8) nahunn válasza Oldman2 (#6) üzenetére


nahunn
tag

itt a köpködés az alapbeállítás, valószínüleg ezért lepődtek meg.
Egyébiránt ez nem egy vállakozás, hanem egy ingyenes szolgáltatás amit igénybe vesz
aki megérti, hogy mire jó és nem veszi igénybe akinek bármilyen okból nem tetszik. :)

[ Szerkesztve ]

(#9) nahunn válasza totron (#3) üzenetére


nahunn
tag

1: ha vetted volna a fáradtságot és elolvasod a szöveget rájössz, hogy ezzel a szervizek szöszölnek, a javítás után, automatikusan kitöltik az adatokat, a felhasználónak egy gombnyomás, hogy az információhoz hozzájusson

2: sajnálom ha így gondolod, kíváncsi lennék, hogy te mit írnál helyette

(#10) nahunn válasza Oldman2 (#1) üzenetére


nahunn
tag

köszönöm a pozítiv hozzáállást!

(#11) nahunn válasza Hieronymus (#2) üzenetére


nahunn
tag

te kicsit fogalomzavarban vagy, egy szervizkönyv nem akkor jó nyújt jó minősítést ha üres :)
az a lényeg, hogy látható legyern mi történt korábban az adott laptoppal, nem az, hogy jó magyar
módon mit lehet elsumákolni, pl. te 2 ugyanolyan gamer gép közül melyiket vennéd meg 3 évesen, amelyiknek üres a szervizkönyve vagy amelyiknek minden évben van egy hűtéskarbantartás bejegyzés?

(#12) nahunn válasza Hieronymus (#7) üzenetére


nahunn
tag

mint a hírek nagy része cégek termékeiről szólnak, amik ráadásul pénzbe kerülnek, ez most miért zavar téged annyira? mégcsak nem nem kerül pénzbe sem senkinek...

(#13) Hieronymus válasza nahunn (#11) üzenetére


Hieronymus
őstag
LOGOUT blog (1)

OK!

"te kicsit fogalomzavarban vagy, egy szervizkönyv nem akkor jó nyújt jó minősítést ha üres "
Csakhogy a PC-nek nincs szervizkönyvük. A járművek esetében is csak a kötelező karbantartást és ellenőrzést tartalmazza. Illetve garancia időn belüli javításokat, jobb esetben.

"..az a lényeg, hogy látható legyern mi történt korábban az adott laptoppal, nem az, hogy jó magyar..."
De nem lesz látható! Legfeljebb az lesz látható, hogy évente egyszer ránéztél. Az, hogy máshol mennyit javították nem fog látszódni. Ennek nincs köze a jó magyar akármihez.

'...pl. te 2 ugyanolyan gamer gép közül melyiket vennéd meg 3 évesen, amelyiknek üres a szervizkönyve vagy amelyiknek minden évben van egy hűtéskarbantartás bejegyzés?
Ha az egyik gépre nagyon vigyáztak és a harmadik évben sincs jelentős koszosodás és szöszösödés,
ha a másik gépet évente takarítod, ám egy hónap múlva már olyan a belseje, mint a takarítás előtt,
akkor melyik géppel járok jobban?
Nyilván a két végletet írtam, de így érthető a szervizkönyv megbízhatóságának kérdése.
Amúgy egyiket sem venném meg. Ha nem lenne elég pénzem újat vásárolni, akkor várnék a vásárlással.

ruszkik, haza!

(#14) nahunn válasza Hieronymus (#13) üzenetére


nahunn
tag

köszönöm a válaszaidat, szerinted ez a pohár félig üres, szerintem félig tele van...

(#15) Hieronymus válasza nahunn (#14) üzenetére


Hieronymus
őstag
LOGOUT blog (1)

Szerintem majdnem üres az a pohár.

ruszkik, haza!

(#16) nahunn válasza Hieronymus (#15) üzenetére


nahunn
tag

:)

(#17) Hieronymus válasza nahunn (#16) üzenetére


Hieronymus
őstag
LOGOUT blog (1)

De nem az én poharam, :DDD

ruszkik, haza!

(#18) totron válasza nahunn (#9) üzenetére


totron
őstag

Vettem a fáradtságot, de nem egy bolygón élünk. Egy nem szétgányolt végtermék már fanfárokkal kísérendő, isteni esemény egy szervizben, nemhogy még könyvvezetgetés.. Túl fiatal lehetsz, vagy nem tudom. Van helye az idealizmusnak a világban, de a realizmus kevesebb csapdát, rossz meglepetést rejt. Nem tudom mit írtam volna egy eleve meg sem születő ötlet kapcsán. Legyen neked jó, tapasztald meg az elhalást/bukást, ha az kell az érésedhez.

(#19) nahunn válasza totron (#18) üzenetére


nahunn
tag

Jah, így már értem, azon nem csodálkozom, hogy rossz tapasztalataid vannak vagy rosszakat hallottál a szervizekről. Ezért indítottam egyet 12 éve, aztán mégegyet és megint egyet, hidd el így már van ahol becsületes munka folyik, normális áron és még van idő a szervizkönyvvel is foglalkozni.

(#20) totron válasza nahunn (#19) üzenetére


totron
őstag

Oké. Nekem nincs, egy laptopom sem volt szervizben még. Tömegek viszont ismétlik a rossz metódust. De fogjuk meg akkor erről az oldaláról: gondolom nem én vagyok az egyetlen, akinek inkább negatívba hajló a véleménye, mint pozitívba. Gondolod, valaha is megfordul ez? Az emberek fejében?

Copyright © 2000-2022 PROHARDVER Informatikai Kft.