Hirdetés
- Sonarr és Radarr
- Meggyi001: Több tucat Eiffel torony??? ... Igen, gyere mutatom, hogy hol...
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bambano: A sor végén
- Hieronymus: Kalózkodás. Kalózkodás? hozzászólás
- GoodSpeed: Ennél jobb Windows 7 Aero Skin nem igen van Windows 11-re (WindowBlinds 11)
- Pötyi: 4. RETRO KONZOL ÉS SZÁMÍTÓGÉP BÖRZE - '25. november 16.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
alkatraz3000
őstag
Nekem leghuteses volt az utóbbi időben az auto, nem működött semmi. Tavaly a generátor egyszer csak megszorult a belvárosban, úgyhogy levágott ekszijjal romboltam haza, amíg bírta az akku.
Egy dolgot nem tudtak 10 éve megoldani. Néha ha motofekkel állok meg, es a végen kinyomom a kuplungot, akkor elveszti az alapjaratot es leáll. Utána poccre indul, de erre senki nem tudott rájönni, hogy mi az oka. -
mephi666
nagyúr
válasz
alkatraz3000
#15
üzenetére
elektronika, ne is mondd: januárban elkezdte a kocsi játszani, hogy ha 1-2hétig nem volt beindítva, lemerült fullra az akku... először arra tippeltünk, hogy hideg is van, meg főleg a városban van használva a kocsi kisebb távokra és nem tölt vissza rendesen a generátor... akkut koppra feltöltöttük (2éves), pár hétig rendben, majd megint nem indul... ekkor ki lett cserélve a generátor, "mert a régi biztos nem tölt már vissza rendesen"
következő merülésnél tologattuk az utcában, mire észrevettük, hogy a hátsó szélvédő fűtése be van nyomva... "talán ez szívja le gyújtás nélkül?" ...végül már 2-3 nap alatt lemerült, amikor áldoztunk rá 1 napot és nekiálltunk jól átvizsgálni: találtunk egy kóbor vezetéket, ami a csomagtartóból jött előre... ez a csomagtartó belső világításához vezetett, amit nekiálltunk próbálgatni: gyújtás nélkül ha a csomagtartó ajtajának pöcke ki van engedve (=nyitva a csomagtartó), akkor kapcsol be a lámpa... viszont ha a pöcök be van nyomva és testet kap a kóbor vezeték, akkor is bekapcsol a lámpa
emellett volt jópár dolog, ami gyújtás nélkül is ment, ezeket átkötöttük mind és kiheréltünk a gépből egy csokor kóbor vezetéket, ami felelős lehetett a merülésért ...azóta szerencsére nem volt semmi gond -
alkatraz3000
őstag
Az enyém túl esett ezen 3 éve, ( kezd rohadni ujra ) , most muszakizik a heten, mar csak elektronikai problémák voltak. Most toppon lesz végre

-
Lomha 8V
addikt
-
Fr0z3n
őstag
Na igen, szerencsére ilyenkor erősebb anyaggal szokták pótolni. Annó 8 éve amikor a kadettemet csináltuk, 3 milis acéllemezzel lett pótolva a padlólemez. Mondta is a lakatos, hogy a padló akkor is egyben lesz, ha már minden más szétmállott

Igaza lett, mert még akkor télen a parkolóban belecsúsztak és bontóba kötött ki. :'( -
halkow
őstag
szépen helyre pofoztátok

-
mephi666
nagyúr
gyengül valamennyit, de fentebb néhány képpel nagyításban látszódik, hogy az az oldal mennyire szét volt rohadva már
másik oldalon is pótolni kellett ezen a helyen valamennyit, de ott közel sem volt ilyen rossz a helyzetui: azért sem akartuk lecserélni a kocsit, mert barátnőmnek és nekem is csak pár éve van jogsink, tanulóautónak bőven megteszi ez... majd ha pár év múlva többen leszünk és kinőjük, akkor váltunk... addig rutint szerezni jó ez

-
mephi666
nagyúr
kapta mindenhol bőséggel a cinkkromátos alapozót

az említett képnél nem számít igazából a szépség, mert erre az elemre jön rá a küszöb és a tartás miatt fontos (szét volt rohadva az előző, azt pótoltuk) ...padlólemeznél is egyik képen látszódik, hogy a 2 réteg cinkkromátosra lett még rákenve az ecsetgitt (alulról-felülről oda lett hegesztve a lemezdarab)
ami még nem nagyon látszódik: a küszöb aljára nyomtunk ilyen rücskös gittet (természetesen alapozóra) és ezután kapta meg a színt
200at szerencsére nem értük el, de az a baj, hogy 200ból zsákbamacskát kapnánk megint, ami lehet hogy gányolva volt már 10szer és majdnem szétesik
itt legalább az alapokig lementünk és onnan kezdtük el rendbe szedniui: képeken nem látszódik, csak egy kicsit: az előző küszöbök purhabbal voltak telefújva

-
Fr0z3n
őstag
No offense, csak kérdezek mert tudom mit beszélek.
A küszöbök csak gittelve és alapozóval lettek kezelve? Legalább cink alapú alapozóval? Mert ha csak a képeket nézem és leírtakat, akkor 2-3 év és olyan szépet ki fog tavaszodni, hogy öröm lesz nézni.
3. nap, 2-es kép
Tanknyílásnál ugyan ez a kérdésem volna. A ponthegesztések körüli terület hogyan lett eldolgozva? Kapott maga a fém valami védelmet?
A padlólemez javítás meg kifejezetten ronda lett, olyan mint amit csak az alvázvédő tart egyben.
A ráköltött több mint 200ból már autót lehetett volna venni, nem a Fastrának adni még 2 évet
-
Lomha 8V
addikt
Szép munka, éveket kapott pluszban. A lakatos is szépen dolgozott, látszik, hogy igényes a munkájára.

-
mephi666
nagyúr
köszönjük
neked meg sok sikert a rendberakáshoz... a golf is kb olyan idős lehet, mint az astra: jók szerintem ezek a 15-20éves német gépek és, ha nincs pénz 10 évnél fiatalabb autóra, rendben lehet ezeket tartani aránylag kevés pénzből (az ilyen nagyobb felújításokat leszámítva) és megbízhatóan szolgálnak ...nem is tervezünk egyelőre túladni rajta, amíg nem kezdenek előjönni komolyabb problémái: motorilag szerencsére rendben van... -
mephi666
nagyúr
köszönjük
próbálom összeszedni, de úgy 60-80ezer volt az anyag meg 80 a munkadíj... (nem tudom, hogy máshol ez mennyi lett volna...) ...a 2db küszöb 6500 volt, kézifékbovden 6000 körül, a festék (k2-es akril, gyorskötővel, vagy mi) literje 16-18ezer (ebből fél liter bőven elég volt ezekre a részekre, úgy hogy duplán fújtuk), ráment alulról 3.5doboz alvázvédő, amiből 2ezer körül van egy flakon, ecsetgittből egy bödön 5000huf, meg fogyott a vágókorong, 0.6-os co drót, fúrófejek, nitrohígító, észterhígító, üregvédő, hőálló festék kipufogóra, oxigén+disszu... az üzemanyagbetöltő párezer körül volt, "új" ajtó a betöltőhöz bontóból 2000 körül... gsi légterelő szintén bontóból 4000huf (classic-ét akarták 3000-ért adni és az még nem is volt leszerelve, így hoztuk el a gsi-t) ...kellett még fólia, maszkolószalag meg még jópár apróság is, ami már eszembe se jut
nem volt ez kevés, de talán egy ideig nem kell nagyon költeni a géprekellene még azért egy garnitúra 14es felni egy pár jó téligumival előre, aztán a mostani első gumik mehetnének hátra (azok is kibírnak még jópár évet) ...meg jó lenne egy pár classic visszapillantó, mert néztem, hogy abból sokkal jobban be lehet látni a mögöttes forgalmat
ja meg a csomagtartó teleszkópjait is ki kellene cserélni (ezek apróságok, amiket én is meg tudok oldani egyedül) -
mrlt
tag
Szép munka lett!

Mennyiben volt javítás kb.? (anyag + mukadíj)Nekem is esedékes lesz nekiesni a birodalmi 3-as Golfnak, küszöböket eszi a rozsda, halványan az kerékíveken is megjelent már, egy alvázvédelem sem ártana, meg egy teljes fényezés. Bordó (piros?) színű a lelkem és már eléggé krétásra van mattulva, pár helyen a lakk is felpattogott. Sajnálom szegényt, de a pénz beszél sajnos.
-
mephi666
nagyúr
open!

...képminőségért sorry: ennyit tud a telefon, arra meg meló közben nem volt idő, hogy folyamatosan szórakozzak fényképezővel... egyszerűbb volt előkapni a telefont és lőni párat azzal
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus H110M-R LGA 1151 alaplap garanciával
- Asztali PC , R7 5700X , RTX 3070 Ti , 32GB RAM , 512GB NVME , 2TB HDD
- Asztali PC , R5 8400F , RX 6700 XT 12GB , 16GB DDR5 , 512GB NVME , 750GB HDD
- Asztali PC , R7 8700F , RTX 3070 Ti , 32GB DDR5 , 512GB NVME , 1TB HDD
- 0 perces COOLER MASTER 650W MWE V2 minőségi tápegység! GAR/SZÁMLA (Te nevedre)! 12V: 54A! ÁRON ALUL!
- Corsair K70 RGB TKL // EU // Számla + Garancia //
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új monitor állvány- elegáns megoldás a dupla A/4-es papírcsomag helyett - csak össze lett szerelve
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
következő merülésnél tologattuk az utcában, mire észrevettük, hogy a hátsó szélvédő fűtése be van nyomva... "talán ez szívja le gyújtás nélkül?" ...végül már 2-3 nap alatt lemerült, amikor áldoztunk rá 1 napot és nekiálltunk jól átvizsgálni: találtunk egy kóbor vezetéket, ami a csomagtartóból jött előre... ez a csomagtartó belső világításához vezetett, amit nekiálltunk próbálgatni: gyújtás nélkül ha a csomagtartó ajtajának pöcke ki van engedve (=nyitva a csomagtartó), akkor kapcsol be a lámpa... viszont ha a pöcök be van nyomva és testet kap a kóbor vezeték, akkor is bekapcsol a lámpa
emellett volt jópár dolog, ami gyújtás nélkül is ment, ezeket átkötöttük mind és kiheréltünk a gépből egy csokor kóbor vezetéket, ami felelős lehetett a merülésért ...azóta szerencsére nem volt semmi gond


másik oldalon is pótolni kellett ezen a helyen valamennyit, de ott közel sem volt ilyen rossz a helyzet


