Hirdetés

2021. április 21., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Nordic


Nordic
Közösségépítő

Szerintem de direkt tönkreteszed a dell cuccaidat, hogy írhass a remek garanciáztatásukról...nem dolgozol náluk véletlen, mint PR Manager? ;]

De nézhetjük más szemszögből is...ennyi elromló dell cucc után szerinted ki vesz majd dell cuccokat? :DDD

[ Szerkesztve ]

{Steam ID: Nordic_hun}_@_{BattleTag: Nordic#2851}_@_{PoE: Mekkel_EK}_@_Twitch: http://www.twitch.tv/nordic_87

(#2) macimeister válasza Nordic (#1) üzenetére


macimeister
aktív tag

Nem az enyémek. Én csak ilyen helyen dolgozok ahol pc dolgok fordulnak meg. Az ennyi elromló cucc meg akkor tűnik soknak ha írnak róla. De egyébként ez szerintem nem sok. Más gyártótól is kb ennyit látok. Azért kb, mert nem akarok senkit megsérteni :D Tudjuk jól, hogy egyszer minden tönkremegy, de nem mindegy, hogy a garancia idő alatt ezt a gyártó miként intézni (user error: nem jól tartod a kezedbe). Mert én ezt nevezem garanciának. Nem pedig a vidd ide vidd oda, adjad fel futárnak és majd x idő múlva visszakapod féle megoldásokat. És ami a plusz, hogy nincs visszakérdezés. Pl billentyűzetnél még egyszer nem kérték, hogy bizonygassam, pedig, ha szemét vagy simán lekérhetnéd annak ellenére, hogy nem is rossz.

[ Szerkesztve ]

(#3) Speeedfire válasza Nordic (#1) üzenetére


Speeedfire
nagyúr
LOGOUT blog

+1 :DDD

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com || http://tothszabi.info

(#4) Tidus válasza Nordic (#1) üzenetére


Tidus
őstag

Én ezzel úgy vagyok, hogy az alma után a dell jön. Ínnentől teljesen mindegy mi van ráírva, nézőpont kérdése... :D

Hirdetés

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.