Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) ripla


ripla
őstag

várom már nagyon!

(#2) Agrippa22


Agrippa22
tag

Várós. Csinálhatnának több játékból is ilyet, pl. Imperium Galactica 1, NFS: Underground, Freespace hogy csak párat említsek...

(#3) NKing válasza Agrippa22 (#2) üzenetére


NKing
tag

Freelancert ki ne hagyd! :U :R

(#4) errorcode06


errorcode06
őstag

Kipróbáltam. Szép és jó minden kivéve azt hogy a HW1 remastered-be tettek cap limitet. Így számomra élvezhetetlen. 3/10

"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave

(#5) Agrippa22 válasza errorcode06 (#4) üzenetére


Agrippa22
tag

Milyen cap limitet?

Eleinte hiányoltam belőle a nehézség szint állítást, kb. úgy a 6. pályáig, aztán jött a puszi. Utolsón vagyok az első részből, halványlila sincs, hogy csináltam meg 10 éve! :C

Viszont azt erősen ajánlom, hogy mindenki mentsen, mielőtt elugrik a következő pályára, nekem ezmiatt kellett a sugárzósat újrajátszanom.

(#6) errorcode06 válasza Agrippa22 (#5) üzenetére


errorcode06
őstag

Ott van benne a cap limit hogy nem lehet csak 6 destroyer, 2 cruiser, 4 carrier, 42 korvett, 21 fregatt, 70 vadász. Ez az eredeti homeworld 1-ben nem volt, csak a kettőben. Itt pedig az első rész remasteredében is szerepel. Így ez a remas számomra eléggé meggyalázza a játékélményt...
Arról nem is beszélve hogy a research már lóvéba kerül, nincs értelme több rese hajót építeni, nincs üzemanyag fogyasztás, az support, repair hajók semmit se csinálnak maguktól...

[ Szerkesztve ]

"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave

(#7) errorcode06 válasza errorcode06 (#6) üzenetére


errorcode06
őstag

Lejárt a szerk. idő de annyit még hozzá csapnék hogy átvették az egész játék mechanikát a hw2-ből és úgy ahogy van betették azt az egybe. (van még jó pár hiba, de ebbe már ne menjünk bele...)
Persze lehet hogy ez valakinek tetszik, mert nem lehet gigantikus flottákat építeni és a "taktika" nagyobb szerepet kaphat, de azért álljon már meg a menet. Nem értem miért kell minden régi, és akkor jól működő dolgot egy legyintéssel elcseszni.
Tudom, tudom, pénz...

[ Szerkesztve ]

"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave

(#8) Locutus válasza errorcode06 (#7) üzenetére


Locutus
veterán

Hogyne lehetne gigantikus flottákat építeni.... épp tegnap volt egy pályám cpu ellen úgy 10 cruiserrel, meg 20 missile destroyerrel, meg egyenként mindegyik guardolva úgy 30 vadásszal, 10 korvettel, és pár ion fregattal :) Ott a beállítás, a caplimitre, small, standard, huge...

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#9) errorcode06 válasza Locutus (#8) üzenetére


errorcode06
őstag

Havernál játszottam vele és csak a single-t próbáltam de ott nem volt semmi hasonló. Skirmishben lehet, de én a cap limitet single-re értettem. Bocs a hülye megfogalmazásért.

"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave

(#10) Agrippa22 válasza errorcode06 (#6) üzenetére


Agrippa22
tag

Nekem szent meggyőződésem, hogy volt ilyen cap a H1-ben is, az eredetiben. Én totál úgy emlékszem rá. Pont azért, mert ha többet lehetne építeni, akkor kikapcsolt monitorral, hátrakötött kézzel végiglehetne verni az egész történetszálat. (És az akkori gépek maguk alá csináltak volna, hogy kihajtsák a gigantikus flottákat)

Több Research hajót építeni pedig csak multiban van értelme, hogy minél gyorsabban felfejlődj, viszont a support és javító hajók MI-jét javíthatták volna, ugyanilyen agyhalottak voltak már az eredetiben is, akárcsak a collectorok, ha látótávolságon belül nincs több bányásznivaló, akkor hátradőlnek (jómagyarmunkásemberek :DD ) Üzemanyagfogyasztás pedig a "kicsi" vadászoknál van még ugyanúgy.

Viszont teljesen visszajön a régi hangulat, első részt tegnap ki is végeztem, már a másodikat nyúzom, és ugyanott sikerült elakadnom, ahol anno is: 3. pálya, mikor meg kéne védeni a hajógyárat. Ott mi a dolog nyitja?

(#11) errorcode06 válasza Agrippa22 (#10) üzenetére


errorcode06
őstag

Lehetséges, sajnos nem tudom kipróbálni az első részt mert nem indul a winemen a pc-gurus verzió. Mindenesetre én úgy emlékszem hogy a fregattjaim száma az utolsó küldiben (amikor nincs anyahajód) úgy 50 körülire volt tehető. Na mindegy.

A 3. pálya meg egyszerű mint egy faék. Kellenek interceptorok, bomberek meg korvettek, gunshipek amiket azonnal rászabadíthatsz a támadókra (értelem szerűen ne a vadászokat küld a fregattok ellen). Ha nincs elég, javaslok egy visszatöltést az előző pályára és ott készülj fel.
A dolog nyitja annyi hogy ki kell lőni a collectorjait hogy ne legyen pénze, és úgy mint az ai, te is menj a gyártókapacitására azzal hogy kilövöd a carrierjeit. Így nem nagyon tud gyártani.

[ Szerkesztve ]

"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave

(#12) Csóró™


Csóró™
senior tag

Tök jó, tegnap kipróbáltam, csak megint nem értem hova kell a 4 magos CPU meg a 4 Giga RAM...

A homeworld 2 -nek elég volt egy P3-as proci, 256 MB RAM-al... ehhez képest annyival nem jobb a grafika.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.