Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Ezekiell


Ezekiell
veterán

Musk vasárnap tagadta, hogy manipulálná a piacot.

Vagy ostoba, vagy felelőtlen, vagy hazudik, vagy mindhárom egyszerre. Remek kép egy átlagos CEOról is, hát még róla...

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#2) Tigerclaw


Tigerclaw
nagyúr

Miert ne manipulalna a piacot, ha nyerhet vele es lathatoan vagy nem torvenytelen amit csinal, vagy a hatosagok nem nyulnak hozza? En sem orulok annak amit csinal, de az erintett hatosagnal van a labda. Ez olyan mint az adooptimalizalas. Megy a szajkarate, de senki nem tesz semmit, akinek hatalmaban lenne.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#3) Elektrosokk válasza Ezekiell (#1) üzenetére


Elektrosokk
addikt

Senki sem lehet tökéletes.

Környezetvédelmi csoportok tiltakoznak a környezetkíméló autókat gyártó gigagyár ellen. oké. :U

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

(#4) Ezekiell válasza Elektrosokk (#3) üzenetére


Ezekiell
veterán

Senki sem lehet tökéletes.

Ez tény, de itt azért ennél kicsit talán többről van szó, nem? :D

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#5) pilóta válasza Ezekiell (#4) üzenetére


pilóta
nagyúr

Persze. Van az a pénz, amiért a sötétzöldek tiltakoznak bármi ellen (vagy ami ellen kellene, az ellen épp nem, lásd Shell adományok...).

Aki él és nem boldog, az téved!

(#6) Aprósólyom válasza Ezekiell (#1) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Dehogy ostoba. Persze PC PR módon fogalmazva, neki nem állt szándékában befolyásolni a piacot azzal, hogy hétről-hétre csak részigazságokat közöl...
Egy CEO-nak elég 1 hétre előre gondolkodnia. Azt nem tudhatta pár hete, hogy meggondolja majd magát mostanra. Nem gondolta végig milyen hatása lesz a döntésének és kijelentésének. Hiszen ő a cégnél egy senki, csak a CEO. Neki az nem feladatköre, hogy évekkel előre mérlegeljen és tervezzen. Aki ezt feltételezi, az alaptalan rágalmakat fogalmaz meg.
Szegény, kicsi Elon-t pedig itt csak besározni próbáljuk a hamis/csúsztató logikai következtetéseinkkel. ;]

Jevons paradox

(#7) pilóta válasza Aprósólyom (#6) üzenetére


pilóta
nagyúr

Szerintem meg tökre félreértették. Konkrétan azt mondta, hogy soha a büdös életben nem fog elfogadni bitcoint, mert 20 éven belül nem lesz 50% megújulóból az energiamix, és 21 év múlva meg már nem lesz bitcoin :D

Aki él és nem boldog, az téved!

(#8) 3.Aragorn válasza Elektrosokk (#3) üzenetére


3.Aragorn
addikt

Ezeknek az autóknak az előállítása azért messze nem környezetkímélő. Az oké hogy az autó maga ott nem füstöl ahol majd használják, viszont a gyár annak környezetében koncentráltan szennyez. Ez ellen tiltakoznak, egyébként jogosan.

Nem minden vándorút céltalan...

(#9) dabadab válasza Ezekiell (#1) üzenetére


dabadab
titán

Vagy a negyedik lehetőség: nem pontosan ezt mondta :)

Muskot konkrétan pump+dumppal gyanúsította meg egy honfitársa (ami illegális) és ezt cáfolta Musk.

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#10) nevemfel válasza Elektrosokk (#3) üzenetére


nevemfel
senior tag

Grínfaktori és grínkoin kell.

Forget your troubles, c'mon get happy

(#11) Ezekiell válasza dabadab (#9) üzenetére


Ezekiell
veterán

Azért az "kicsit" mást jelent akkor, kedves cikkíró ;)

Ettől még Musk nyilvánvalóan manipulálja a crypto marketet. Hogy direktm vagy véletlen, vagy ostobaságból, vagy csak funból, az a kérdés csak.

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#12) #54625216 válasza Elektrosokk (#3) üzenetére


#54625216
törölt tag

"Környezetvédelmi csoportok tiltakoznak a környezetkíméló autókat gyártó gigagyár ellen. oké. "

Értsd: német autógyártók által gründolt / szponzorált szervezetek igyekeznek adminisztratív eszközökkel lassítani a munkát.
Ez amúgy bevett gyakorlat errefelé is.
Amikor arról hallunk, hogy az Alsóbivajbasznádon az elkerülő út engedélyezése másfél évet csúszik, mert egy helyi környezetvédő szervezet betámadta az útvonal tervet a bíróságon, valójában arról szól a sztori, hogy a közbeszerzést megnyerő cég nem tudja időben elkezdeni a munkát, így alapított egy környezetvédő egyesületet és azzal lassíttatja az engedélyezést, hogy elkerülje a kötbér fizetést.

[ Szerkesztve ]

(#13) MasterDeeJay

Hogyne manipulálná, igaza is van, ha képes rá tegye meg.
Várható volt hogy letöri a cryptókat amennyire lehet majd böfög valamit ami éppen nem jelent semmit és semmi értelme nincs (hogyan lehetne 50% amikor meg sem lehet határozni :DDD ) de annyira elég hogy felmenjenek a cryptók majd kaszál vele ha akar.

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#14) vicze válasza dabadab (#9) üzenetére


vicze
félisten

Hány SEC vizsgálat folyik jelenleg ellene? :U

Most hagyjuk a crypto-t nem szabályozott piac azt csinál amit akar, lényegtelen.

@Ezekiell: Majd két joint között megint beszél a "cryto bányászokkal" ( ;) ) és akkor minden jó lesz.

@kpbendeguz: Aha.. Ne zavarjon hogy úgy építkeznek még minding is, hogy nincs végleges építési engedély. De persze összeesküvés elméteket gyártani jobb. Az hogy Németországban a Zöldpárt még választás is nyerhet az is az autóipar csinálja, hogy a Teslát megállítsa mi? :U

(#15) Tigerclaw


Tigerclaw
nagyúr

Azt amugy nem ertem, hogy mi lehet a problema a "sulyosan mergezo gazok" kezelesevel. Ha tenyleg kezelnek majd ilyen gazokat a gyarban, biztos megfeleloen komoly szabalyozas van ra, vagyis addig nem kapja meg a gyar az engedelyt, ameddig nem teljesiti a felteteleket. Ha pedig a szabalyozast nem tartjak elegsegesnek, a kormany/EU fele kellene lobbizniuk, nem egy ceg ellen. Ugyanez van, ha a hatosagban nem biznak.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#16) Polllen válasza Elektrosokk (#3) üzenetére


Polllen
nagyúr

2 konkrét példa van a cikkben, hogy mi a kifogás.

"A környezetvédők azt állítják, hogy a Tesla még mindig képtelen volt kielégítő választ adni arra, hogy milyen óvintézkedésekkel akadályozza meg a súlyosan mérgező gázok gyárból történő megszökését."

Azt is mondják, hogy a Tesla megváltoztatta a dokumentumokat, hogy akkumulátorcellákat is gyárthasson – ehhez azonban nem szerezte meg a szükséges engedélyeket.

Az első kifejezetten hatással van a környezetre, a másodiknál meg valószínűleg más specifikációknak is meg kell felelniük.

Ha valósak a problémák, akkor tiltakozzanak csak és vizsgálják ki. Bár erősen wtf helyzet az, hogy a gyár ideiglenes építési engedélyt kap úgy, hogy veszélyes gázok kezelésére még nincs meg minden terv... Majd lesz valahogy...

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#17) Giovan! válasza pilóta (#5) üzenetére


Giovan!
addikt

Meg a német atomerőművek leszereléséhez vezető populista kampányuk is megemlítendő.

Speak softly and carry a big stick, you will go far.

(#18) dabadab válasza vicze (#14) üzenetére


dabadab
titán

Legjobb tudomásom szerint egy se.

DRM is theft

(#19) #54625216 válasza vicze (#14) üzenetére


#54625216
törölt tag

Nálad default üzemmód, hogy azonnal szalmabábot gyártasz minden érvből?
Ki beszélt itt zöld pártról? Környezetvédő szervezetekről van szó, amikről nem tudjuk, hogy kik hozták létre, kiket képviselnek, mekkora társadalmi támogatottságuk van, kik szponzorálják őket, mennyire hitelesek a szakértői anyagaik, stb. A példám arról szólt, hogy sok esetben a "környezetvédő" sima lobbitevékenységet takar és nem környezetvédelmi, hanem gazdasági érdekeket képvisel.

"Ne zavarjon hogy úgy építkeznek még minding is, hogy nincs végleges építési engedély. "

Valami konkrét infót linkelhetnél (egy német nyelvű politikai véleményműsor helyett), ami bizonyítja, hogy az építkezés illegális.

(#20) oszi666 válasza Ezekiell (#1) üzenetére


oszi666
őstag

Most nem azert, de a tagadason kivul mi az alternativa?
Vagy beismeri hogy hazudik, vagy beismeri hogy hulye, vagy beismeri hogy felelotlen. Szoval nyilvan tagad
En sem kedvelem sot, utalom de arra varni hogy musk vagy akarmelyik ceo majd becsuletesen bevall mindent meddo alom
Majd ha valamelyik kormany a tokukre lep es hanyatt loki oket annak lesz hatasa. Nyilvan bilibe log a kezem, tudom

[ Szerkesztve ]

It is not birth, marriage, or death, but gastrulation, which is truly the most important time in your life.

(#21) Ezekiell válasza oszi666 (#20) üzenetére


Ezekiell
veterán

Hát, az az alternatíva, hogy nem csinálja mondjuk?

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#23) ddekany válasza Ezekiell (#21) üzenetére


ddekany
veterán

A cél szentesíti az eszközt. A kérdés persze, hogy mi a cél. Nyilván lesz benne rakás emberi gyarlóság is (elismerés, hatalom... egyéb gyerekkori sérülések ;]), de vajon mindamellett mit gondol komolyan.

(#24) gabor7th


gabor7th
addikt

Ezúttal nem ugrott nagyot a Bitcoin... kezdik helyén kezelni Musk-ot.

A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

(#25) Ezekiell válasza ddekany (#23) üzenetére


Ezekiell
veterán

De a kérdés akkor az, hogy erre az eszközre (a nyílt piacmanipulációra) szüksége van? Mihez?

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#26) D.Va válasza Elektrosokk (#3) üzenetére


D.Va
senior tag

Csak nem a Volkswagen+Mercedes+BMW+Többi német autógyár van a Környezetvédelmi csoportok mögött? :U :)) Nyilván úgy kell a hátukra németbe egy Tesla gyár mint egy falat kenyér, pont a német prémium márkák ellenfele a Tesla árkategória. :U :D

(#28) gabor7th


gabor7th
addikt

Pár éve ki gondolta volna, hogy a környezetvédők üldöznék el a céget ami elektromos autókat gyártana...

[ Szerkesztve ]

A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

(#29) Ezekiell válasza gabor7th (#28) üzenetére


Ezekiell
veterán

Elektromos autó jó, csak ne ott gyártsák :)

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#30) vicze válasza dabadab (#18) üzenetére


vicze
félisten

Akkor jó. (még akkor is ha rohadt nevetséges)

@kpbendeguz: Nem illegális, hanem nincs végleges építési engedély. Azért hogy elkezdjék az építkezést letettek letétbe 100milló EUR-t a esetleges helyreállításra, arra az esetre ha nem kapnak végleges engedélyt, mivel ilyen "apróságokon" mint a környezetvédelmi hatás tanulmány elcsúszik az engedélyeztetés, ugyanis ez hiányzik továbbra is. És a valóságban erről van a cikkben szó mivel a "környezetvédő szervezet" a Brandenburgi Környezetvédelmi miniszérum, akik a hatástanulmányt készítik, és most újabb kérdésre nem kaptak kielégítő választ. A tanulmányt elkészülte csúsztatta eleve idén októberre a nyitást és most 2022-re. Ott fog álllni a gyárt készen de nem kapnak működési engedélyt mert nincs végleges építési engedélyük és ha valami miatt nem kapják meg végül akkor ledózerolják az egészet. Konkrétan évekig állhat üresen az egész, azért mert Musk azt hiszi úgy megy mint USA-ban.

"Környezetvédő szervezetekről van szó, amikről nem tudjuk, hogy kik hozták létre, kiket képviselnek, mekkora társadalmi támogatottságuk van, kik szponzorálják őket, mennyire hitelesek a szakértői anyagaik,"
Tehát ahelyett hogy utána néznél gyártasz egy összeesküvés elméletet mert az egyesszerűbb? Értem.

(#31) Z10N


Z10N
veterán

"Musk vasárnap tagadta, hogy manipulálná a piacot."
:DDD

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#32) oszi666 válasza Ezekiell (#21) üzenetére


oszi666
őstag

hát igen, az lenne a legjobb, ebben igazad van

It is not birth, marriage, or death, but gastrulation, which is truly the most important time in your life.

(#33) #54625216 válasza vicze (#30) üzenetére


#54625216
törölt tag

"És a valóságban erről van a cikkben szó mivel a "környezetvédő szervezet" a Brandenburgi Környezetvédelmi miniszérum"

Ehhez képest a valóság:

"German environmental groups have filed an official objection to a provisional permit from the Brandenburg environmental authority for the construction of a Tesla"

"The groups, Gruene Liga and NABU"

Tehát a környezetvédő csoportok a brandenburgi környezetvédelmi hatóság ideiglenes engedélye ellen tiltakoznak, így nehéz elképzelni, hogy a környezetvédő csoport maga a hatóság lenne és a saját döntése ellen tiltakozna.

"Ott fog álllni a gyárt készen de nem kapnak működési engedélyt mert nincs végleges építési engedélyük"

Ha megkapták az ideiglenes építési engedélyt, akkor nyilvánvalóan a környezetvédelmi hatóság a benyújtott terveket elégségesnek találta hozzá. Innentől kezdve pedig nem arról szól a történet, hogy "jah bocsi, átgondoltuk, inkább dózer", hanem hogy a végleges engedélyt még egyéb műszaki elvárásokhoz kötik, amit a Tesla nyilván kénytelen lesz teljesíteni.
A jelenlegi hisztériakeltés viszont magát az ideiglenes engedélyt támadja, így teljesen jogosan merül fel az ellenérdekelt üzleti manőver gyanúja.

(#34) vicze válasza #54625216 (#33) üzenetére


vicze
félisten

"The groups, Gruene Liga and NABU"
Grüne Liga alapítva 1989 DDR
Naturschutzbund Deutschland alapítva 1899

A mocskos autóipar előre tudta. ;]

Mindkét szervezet utoljára decemberben nyújtott be bármit is Teslával kapcsolatban. GL, NABU
Egyik se azzal kapcsolatos, amit a cikk állít, szóval passz. Elég biztos vagyok benne, hogy mind a két szervezet kirakná ha bármit tennének, így passz a cikkek mire hivatkoznak.
Mivel lassan 1,5éve küzdenek az építkezés ellen főleg, a környező erdők és vízi élőhelyek miatt, és a lényeg a lokáció elleni tiltakozás.

A cikkben említett kérdést pedig csak a környezetvédelmi minisztérium teheti fel a Teslának a hatástanulmány keretén belül. Így...

Hát a Brandenburgi reptér (ami kiemelt kormányprojekt volt) 14évig húzódott különböző problémák miatt szóval a ellenérdek miatti gyanúd azért merül fel, mert nem ismered a német bürokráciát és csodáit. :) Illetve mert oda akarod látni.

[ Szerkesztve ]

(#35) #54625216 válasza vicze (#34) üzenetére


#54625216
törölt tag

"A mocskos autóipar előre tudta."

Nem az alapítás dátumától függ, hogy van-e az a pénz...

"Mindkét szervezet utoljára decemberben nyújtott be bármit is Teslával kapcsolatban. GL, NABU
Egyik se azzal kapcsolatos, amit a cikk állít, szóval passz. Elég biztos vagyok benne, hogy mind a két szervezet kirakná ha bármit tennének, így passz a cikkek mire hivatkoznak.
Mivel lassan 1,5éve küzdenek az építkezés ellen főleg, a környező erdők és vízi élőhelyek miatt, és a lényeg a lokáció elleni tiltakozás."

Tehát az egész cikk megint csak a szokásos clickbait kamu, amikor tematizációs szándékkal reciklálnak fél éves híreket.

(#36) vicze válasza #54625216 (#35) üzenetére


vicze
félisten

Mindenesetre ezek olyan régi környezetvédelmi csoportok, akikről ezt semmiképp se feltételezem.

Egyszerűen maga a cikk kb. semmi konkrétumot nem tartalmaz illetve a hírek se, semmi hivatalos linket. Így kb. semmit nem lehet mondani de még kiásni is nehéz.

(#37) ddekany válasza vicze (#36) üzenetére


ddekany
veterán

Már sokszor lecserélődtek ott az emberek, mindegy milyen régi.

(#38) ddekany válasza Ezekiell (#25) üzenetére


ddekany
veterán

Természetesen pénzszerzésre.

(#39) Ezekiell válasza ddekany (#38) üzenetére


Ezekiell
veterán

És a pénzszerzésnél a cél szentesíti az eszközt szerinted? Mert nem.

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#40) t72killer válasza Ezekiell (#1) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

A kriptopiac teljes vadnyugat, full "legálisan" lehet manipulálni. Kb mint a részvények 200évvel ezelőtt. Hogy a hazugság kinek szól, azt nem egészen értem, de biztos annak is megvan az oka (akar még a jövőben is manipulálni pl).

#29: <<-:DD, hátigen, tökéletes helyzetkép az EU zöldpolitikáról. Mi kérjükszépen a szépet, illatosat, tisztát, de lehetőleg olyan olcsón, hogy azt csak valami gőzgép-szintű szutykos tech-el lehessen megcsinálni, Kínában... Ja, és persze ne a mi fáinkat vágják ki hozzá, hanem a másikét, úgy már zöld...

[ Szerkesztve ]

30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

(#41) Ezekiell válasza t72killer (#40) üzenetére


Ezekiell
veterán

A kriptopiac teljes vadnyugat, full "legálisan" lehet manipulálni.

Azért ez nem teljesen így van tudtommal, de szívesen elfogadok egy forrást, ami alátámaszt téged :R

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#42) t72killer válasza Ezekiell (#41) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

Ezaz, hogy nincs forrás. Nincs egy SEC, ami a kriptopiacot felügyelné. Musk-nak a hagyományos tőzsdével, pl a saját cégének részvényeivel kapcsolatos kijelentésekért kell felelnie, de ha pl a Mauritániai macskakereskedelemről elmélkedik az a kutyát sem érdekli. Najó, utóbbi a kutyát talán...

Ott tart a pénzipar, hogy a konkrét tranzakciókat már valós tényként kezeli, pl adózni kell az árfolyamnyereség után és hasonlók. De hogy az árfolyamról ki mit beszél, az teljesen más asztal.

[ Szerkesztve ]

30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

(#43) kilua


kilua
senior tag

Mindegy, úgy látszik majd ezt is Kínában/Thaiföldön kell gyártani.

Vagy ha pont ezt nem is, sok másik cég fogja meggondolni akar e Európában gyárat építeni.

[ Szerkesztve ]

(#44) Tigerclaw válasza kilua (#43) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Ez csak amolyan vihar a biliben. Gondolom ezek a "zold" tarsulasok kenytelenek mutatni valamit, esetleg egy reszuk talan meg penzt is lat a dologban. Ok is tudjak, hogy sosem kapna egy ilyen ceg Nemetorszagban engedelyt, a legszigorubb kovetelmenyek teljesitese nelkul. A Tesla kb. ellenseges vizeken van, hiszen Europa legnagyobb autogyarto orszagaban akar letelepedni, ahol szinte mindenki csaladjaban van autoipari kotodes es ok jelentik most a legnagyobb konkurenciat. Mondhatni meg fogjak kerni duplan az arat, hogy a Tesla felhuzhasson ott egy gyarat. Lehet hogy ezt a kampanyt is nemet autokonszernek finanszirozzak, hogy legyen tobb idejuk felkeszulni. Eddig nagy elonyuk volt, hogy a Tesla csak limitaltan, hosszabb hataridovel tud szallitani.

Amugy persze abszolut tamogatom, hogy ki kell kenyszeriteni minden cegtol a legszigorubb kornyezetvedelmi kovetelmenyek teljesiteset.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#45) vicze válasza kilua (#43) üzenetére


vicze
félisten

Shanghai gyárból jön legjobb tudomásom szerintminden Model 3 és Y (majd) már EU-ba és UK-be, kb. március óta. Decemberben kezdték meg a szállítást Európába.
A "berlini" gyár 10x akkora lenne mint a kínai és a teljes európai piacot látná el, illetve Kínában nem gyárnak aksit, Berlinben lenne aksi gyár is.
Csak összehasonlítás ként. A kínai gyárt 1év alatt jutott el a földmunkáktól a gyártásig. Ez Berlinben, lehet 2,5év lesz.
Csak összehasonlításnak a BMW 2019 végén kezdte meg a debreceni gyár építését, és a gyártás 2025-re tervezik (COVID miatt 1év hozzáadódott kb.), Mercédesz 2009-ben kezdte a kecskemétit építeni és 2012-ben kezdődött a gyártás.

[ Szerkesztve ]

(#46) Ezekiell válasza vicze (#45) üzenetére


Ezekiell
veterán

Nem igazán lehet összehasonlítani egy kínai építkezést/gigaberuházást egy európaival...

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#47) vicze válasza Ezekiell (#46) üzenetére


vicze
félisten

Most tettem meg. :) Az hogy mit vonsz le belőle az a te dolgod. Kb. egyik Tesla gyárat se lehet összehasonlítani, mert mindegyik tök máshogy épül. Kb. a shanghai és a berlini az ami full 0-ról lett felhúzva és közel azonos funkciót lát el, mérte különbözik. A Nevadai több fázisban lett építve és már az első évben beindították a termelést, de csak 3évvel később lett végleges.

[ Szerkesztve ]

(#48) Ezekiell válasza vicze (#47) üzenetére


Ezekiell
veterán

Körtét almával hasonlitasz :) Lehet, csak nincs értelme. Annyira különbözik Kína a világ többi részétől mindenben, benne építési szabályokban is (és korrupciorol ne is beszéljünk), hogy nincs semmi relevanciaja a hasonlítanak.

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#49) ddekany válasza Ezekiell (#39) üzenetére


ddekany
veterán

Nem a pénzszerzés maga a cél. Csak bármi is a célod, a pénz általában az egyik szűk keresztmetszet.

(#50) kymera


kymera
senior tag

Lehet hogy Tesla-Coin is lesz és annak készíti elő a terepet ? :P

1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.