Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #35 üzenetére

    Bár az AMD a forrást nem teszi nyílttá és a technikáról nem beszélnek részletesen, de a CyberLink szerint a működésben igazából nincs lényeges eltérés a többi megoldáshoz képest. Ahol az AMD rendszerének előnye van az a fogyasztás. Ott hajtják végre a feladatot, ahol az energiahatékonyabb. Ez ugyanakkor a hátránya is, mert ezért igényel Kaveri APU-t.

    Főleg a Nixxes érdeklődik ezek iránt. Szóval leginkább a Square Enix játékokban tűnhet fel. Az EA mondta, hogy nekik elég a Mantle, a kutatás-fejlesztést ezután megoldják, csak legyen egy használható API. Szóval az EA játékokban kevés az esélye, hogy lesz Tress/GrassFX. A többi meg kétesélyes.
    Szvsz az EA-nek van ebben igaza. Mindenki fejlesszen saját technológiát. Most már arra sem lehet hivatkozni, hogy nincs low-level API.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés