Ha benne van a márkanév, típus, valamint a termékre vonatkozó adott információk pl. CPU esetén a magok, cache, etc. száma, TV esetén a méretek, akkor miért kellene keresőszavakat biggyeszteni még a hirdetésbe?
Miért kellene az eladó észjárásával gondolkodni? A vevő (elméletileg) tudja mit szeretne. Nyilván rákeres és vagy talál vagy nem. Ha talál, akkor vagy célt ért, vagy rákérdez dolgokra az eladónál!
A CPU-s példáddal az a probléma, hogy például telefonnál is van baleset, amikor a Galaxy S2-t biggyesztik csak oda, és lemarad a mini... Viszont ez már az eladó pontatlanságát mutatja!
A típusszám S2 esetén I9100, míg az S2 mini esetében S6500. Viszont felületesen megnevezve S2 ez is, meg az is.
A kereső azért ahhoz elég jól van optimalizálva, hogy megtalálja amit kell. Viszont, ha valaki alaphangon sz*rul írja meg a hirdetést, és még a keresőszavai is csak olyanok, hogy #nagyonfasza, #gémer, #ezenfutakólofgyutilegújabb, stb., akkor a találat megint a nullával egyenlő.