KT333-mal ugyan bizony hogyan lehetett volna korrektül 200-as FSB-n tesztelni?
Tuningolva, igaz nem szabványos a beállítás a KT333 számára, de lemérhető eredményeket produkál.
Amúgy a 3DMark eleve kétes értékű, marad a Quake3 és az UT2003
Miért? A 3DMark full procifüggő is. Ennyi erővel játékokat sem kéne tesztelni, mert azok is függnek a VGA-tól.
És miérd gondolod, hogy a KT333 lemaradása csak egy bug volt, ha nem jártátok körül a témát? (Több játékkal és többféle beállításban.)
3DMark és UT - DirectX API
Q3 - OpenGL
Felesleges nyolc játékkal letesztelni ugyanolyan chipsetes alaplapokat, mert így is alig van köztük különbség
Tuning:
Csupán arra céloztam, hogy messze nagyobb hangsúlyt kapott a cikkben (és általában a cikkekben) mint szerintem helyes volna. Ugyanis irreális várakozásokra sarkalja a nagyérdeműt, aztán jönnek a hardver problémáik, a garanciális ügyeik, stb
Ez a te egyéni véleményed. Gondolkozzunk el azon, hogy legyen egy olyan cikk, amiben a lényegi infók vannak, és mellette adjunk ki egy olyan cikket, amiben csak a tuningról írunk? :)
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."