Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#36) fLeSs válasza DcsabaS (#35) üzenetére


fLeSs
nagyúr

KT333-mal ugyan bizony hogyan lehetett volna korrektül 200-as FSB-n tesztelni?


Tuningolva, igaz nem szabványos a beállítás a KT333 számára, de lemérhető eredményeket produkál.

Amúgy a 3DMark eleve kétes értékű, marad a Quake3 és az UT2003

Miért? A 3DMark full procifüggő is. Ennyi erővel játékokat sem kéne tesztelni, mert azok is függnek a VGA-tól.

És miérd gondolod, hogy a KT333 lemaradása csak egy bug volt, ha nem jártátok körül a témát? (Több játékkal és többféle beállításban.)

3DMark és UT - DirectX API
Q3 - OpenGL
Felesleges nyolc játékkal letesztelni ugyanolyan chipsetes alaplapokat, mert így is alig van köztük különbség

Tuning:
Csupán arra céloztam, hogy messze nagyobb hangsúlyt kapott a cikkben (és általában a cikkekben) mint szerintem helyes volna. Ugyanis irreális várakozásokra sarkalja a nagyérdeműt, aztán jönnek a hardver problémáik, a garanciális ügyeik, stb


Ez a te egyéni véleményed. Gondolkozzunk el azon, hogy legyen egy olyan cikk, amiben a lényegi infók vannak, és mellette adjunk ki egy olyan cikket, amiben csak a tuningról írunk? :)

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.