Az egy dolog, hogy lehet használni mindenféle AA optimalizációt, de ez még nem fog teljesítmény növekedést hozni a játékokban. Inkább csökkenést. Erre tudok is 1-2 példát hozni: Catalyst 5.2-m volt fent, leszedtem az 5.8-asat. A Call of Duty az előzővel 125fps volt stabilan. Az 5.8-assal kb ha 1 textúránál több volt a képen akkor 10fps-re lecsökkent. Nem csináltam semmit, csak visszaraktam az 5.2-es drivert és láss csodát megint stabil 125fps-em volt. Mindez egy 9500@9700 kártyán. Régebbi példát is tudok hozni, a Radeon(7200)-omon csak a gyári driverrel futott rendesen a Quake2 (), kb 130fps-t mért a timedemo. Bármilyen netről letöltött driverrel 70-80fps volt. És igaz hogy még az is játszható, de a lassulás szemmel látható volt. És ami nagyon érdekes, hogy a mostani kártyámon is akármilyen catalyst drivert használok, nem megy 80-90fps fölé a timedemo és néha idegesítően beszaggat. Mindez 1024 és 16bit mellett. Azért elég idegesítő, hogy egy '98-ban kiadott játék így kifog egy 2002-es csúcskártyán.