Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) pet007


pet007
aktív tag

Szomoru hogy vannak ilyenek. Nekem eddig mindent szo nelkul csereltek eddig. Hasonlo sztorim tavaly huto es fagyaszto vasarlasanal volt. Online megrendeltuk, kifizettuk, jott is a level hogy ket het mulva szallitjak. Megadott nap felhivtam oket, hogy megis mikor jonnek, akkor mondtak, hogy gond volt a rendszerukkel, nem jonnek, de majd megirjak uj datumot. Ujabb ket het varakozas utan ujra felhivtam oket, ekkor azt mondtak, hogy kifogytak, nincs raktaron, legkozelebb csak 3-4 het mulva jon ez a huto. Ezen a ponton mondtam hogy akkor penzt vissza, es irtam szep kis panaszlevelet. Penz legalabb visszajott egy heten belul. Alig tobb mint egy honapot ultek rajta...

(#2) KaiotEch


KaiotEch
nagyúr

Csak eddig olvastam el: Volt egy kis kötözködés, mert a szervízes szerint nem a saját dobozában hoztam vissza a HDD-t. Nem is értem mit gondolt, honnan szereztem volna másik dobozt meg miért nem a sajátjában hoztam volna vissza, nem állnak itthon hegyekben a gyári dobozok. Nagy nehezen megtalálta a srác a gyári számot a dobozon, hurrá egyezik a HDD-n levő számmal, akkor tényleg jó a doboz.

Mi a frászért dobod ki egyből a dobozát? Nem hinném, hogy 3m2-t elfoglal. 1 hónapig tárolod utána kidobhatod kb. Nekem pl minden dobozom megvan szépen összecsomagolva.

(#3) Mister_X válasza KaiotEch (#2) üzenetére


Mister_X
nagyúr

Ha tovább olvasnád csak azt, amit bemásoltál, benne volt, hogy a szervizes volt az idióta, mert a HdD dobozában vitte vissza.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#4) Samus


Samus
addikt

Tudtommal garanciális csere esetén nem fizettetheti ki a különbséget. Ezért nem kaptál cserét, pedig kellett volna (nem nyelte le a veszteséget), és sajnos levásárlásnál ki kell fizetned a többletet, ha drágább terméket vásárolsz, még ha ugyanaz is a termék...visszatérítés, és meg kell venni máshol.

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#5) Kisgépkezelő válasza KaiotEch (#2) üzenetére


Kisgépkezelő
senior tag

Egyáltalán minek kéne a doboz a gariztatáshoz? Nem az romlott el, hanem a tartalma.

(#6) Mister_X válasza Kisgépkezelő (#5) üzenetére


Mister_X
nagyúr

Hogy bele tudjon kötni valamibe az ügyintéző, palira véve az ügyfelet, hogy ne legyen kára a cégnek.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#7) dugo_ válasza KaiotEch (#2) üzenetére


dugo_
veterán

A sértetlen gyári csomagolás egyedül az elállás szempontjából releváns. Semmilyen más esetben nem kérhetik.
A tv-d, hűtőd csomagolásának tárolására is külön helyiségeket tartasz fent?

(#8) sanzi89


sanzi89
addikt

Meg lehet tudni melyik bolt volt az? Sose értettem egyébként, hogy ilyenkor miért nem írják le az emberek a bolt nevét, hogy hasznosabb legyen az információ, amit leírnak.

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#9) erkxt


erkxt
tag

Pc boltban dolgozom. Leírom a menetet:

Vásárló behozza a pl.: HDDjét ami rossz. Jó esetben letudja próbálni az eladó vagy legalább megnézi, hogy nincs e rajta külsérelmi nyom ami a garvesztést okozná, mi így küldhetjük be.
Maximálisan 1 hónap áll rendelkezésére a szerviznek megállapítani a hibát és vagy kicserélni, megjavítani. Nálunk a szerviz csak kisebb javításokat tud végezni, általában a beszállítónak van továbbküldve aki rendelkezik a megfelelő szervizzel.
Ha 1 hónap alatt nem sikerül előrelépni, mert pl van előtte 1000 másik termék és nem jutnak el időben ahhoz a termékhez, akkor a bolt felajánlja a cserét vagy a levásárlás, pénzvisszafizetést a vevőnek.(törvény van rá)
Ha a vevő mint ez esetben is úgy dönt levásárolja és kinézi ugyan azt a HDD-t akkor persze ha már drágább rá kell fizetnie. De ha a cserét kéri akkor mi lerendeljük és lebokszoljuk a beszállítóval, aki mivel 1 hónap alatt nem csinálta meg, így ad egy újat nekünk helyette és így nullába jön ki mindenki.(a nagyker a gyártótól kap újat)

Szóval mielőtt a boltot szaroznánk érdemes elgondolkodni hány szerviz jut a boltokra. ;)
Egyébként nálunk elsődlegesen ha van olyan termék a cserét javasoljuk, aztán a levásárlást vagy pénz visszát.

(#10) dugo_ válasza erkxt (#9) üzenetére


dugo_
veterán

Levásárlást speciel pont nem ismer a törvény, az csak a boltok ügyeskedése.

Javítás - csere - pénz visszafizetés a sorrend, illene a vásárlónak is eszerint prezentálni a lehetőségeit.

(#11) KaiotEch válasza dugo_ (#7) üzenetére


KaiotEch
nagyúr

Padlás, elfér :)

(#12) dugo_ válasza KaiotEch (#11) üzenetére


dugo_
veterán

Úgy könnyű. :D
Én azokat tartom meg egy ideig, amik esélyesek továbbadásra vagy kialakításuknál fogva normálisan visszacsomagolható minden alkatrész a tároláshoz.

(#13) Kisgépkezelő válasza Mister_X (#6) üzenetére


Kisgépkezelő
senior tag

Én is erre akartam utalni, csak kicsit árnyaltabban. Elképesztő, hogy még mindig rengeteg cég hiszi azt, hogy két sornyi hülyeség az ÁSZF-ben felülírja a PTK-t és az összes fogyasztóvédelemmel kapcsolatos rendeletet. Még elképesztőbb, hogy valószínűleg elég gyakran sikeresen megszívatják a tájékozatlanabb vevőt.

(#14) gygabor88 válasza erkxt (#9) üzenetére


gygabor88
tag

Ha a vevő mint ez esetben is úgy dönt levásárolja ...

Nem, ez esetben a bolt bekamuzta, hogy nem tudja cserélni, miközben a webshopjában raktárról rendelhető volt a termék, majd hagyott nekem két választási lehetőséget: levásárlás vagy pénzvisszafizetés. Ebből a kettőből választottam az elsőt, amúgy még az átvételi lapra is valami olyasmi volt írva, hogy a visszatérítés választott módja termékcsere.

Szóval mielőtt a boltot szaroznánk érdemes elgondolkodni hány szerviz jut a boltokra.

Nem volt szarozva a bolt, még a nevét is direkt hagytam ki a blogpostból. A szervízek száma meg nem érdekel, ez a boltok egyéni szoc problémája, kivártam az 1 hónapot, de többet is vártam volna. Nem ezzel volt a nagyobb bajom, hanem a csere elsumákolásával.

[ Szerkesztve ]

(#15) Krugszvele


Krugszvele
aktív tag

Én hozzászoktam a 6-8 hetes garanciás cserékhez vidéken.
Egyszer telefonáltam csak, a 10. hét után de akkor két héten belül meglett a csere, összekapták magukat!

(#16) qqcqqc válasza Krugszvele (#15) üzenetére


qqcqqc
őstag

Én azon szoktam kiakadni, amikor a számlát kérik a garanciális ügyintézéshez. Milyen alapon?
A törvény szerint nem kell, 1 példány náluk kell hogy legyen.
Volt már vitám abból is, hogy 2 év után doboz, hiánytalan kiegészítők (mobilnál úgy, hogy a garancia nem terjed ki az akkura, töltőre, headsetre) hát ilyenkor mindig megjegyzem, hogy legközelebb ügyvéddel jövök, akik ha nincs igazuk nekik számláz....

(#17) Krugszvele válasza qqcqqc (#16) üzenetére


Krugszvele
aktív tag

Éppen most tervezek venni 24 videokártyát a hozzá való dolgokkal, már előre félek mi lesz, ha valami elromlik...

(#18) Chaser válasza dugo_ (#7) üzenetére


Chaser
titán

nem kérhetik a termék csomagolását elállásnál, amennyiben igen az jogsértő, netes vásárlásnál biztos nem
de ui. alapon akkor sem ha személyes és hibás a termék 3 napon belül, de nem tudják cserélni

szerk: egyébként nem értem mért nem cserélték,a hibás helyett ők kaptak csere hdd-t, persze lehet már új áron adták tovább azt is

[ Szerkesztve ]

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#19) pit stop


pit stop
addikt

Én a MALL-nál jártam úgy, hogy amikor bevették terméket előre közölték, hogy legalább 30-60 nap lesz szervíz - ha egyáltalán meg tudják csinálni.
Tudtam, hogy nem lehet megcsinálni (olyan hiba volt), limitált kiadás miatt pedig ugyan olyan termék nem lesz, de hasonló igen. Persze hasonlót nem ajánlották fel. Szerencséjükre bő egy hónap után maguktól jelentkeztek. De hallottam, hogy másnak is a minimum 30-60 napot mondják, ami vicc...

Tőlük ha lehet ezért nem fogok rendelni, mert ha egy napi vagy heti használati tárgyról van szó ne azzal kezdjük, hogy több mint egy hónapig felejtsem el, mikor egy hónapon belül reagálniuk kéne.

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

(#20) wwenigma


wwenigma
Jómunkásember

Bejegyzés vásárlók könyvébe és békéltető testület.

Halkan megjegyzem hogy januar elsejetol a bekelteto testulet dontese kotelezo ervenyu es nem csak ajanlat mint korabban volt.

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#21) salapp


salapp
addikt

Szervusztok!

Ti tudjátok, hogy az alábbi esetben van-e jogom pénzvisszafizetést/aktuális termékbe történő beszámíttatást kérni?:

acer laptop vásárlás 2015.03.17.
2016.02.22. - szervízben 1. garanciális touchpad csere
2016.09.06. - szervízben garanciális burkolat csere (ez annyira nem érdekes, mert nem a touchpaddal volt gond)
2016.11.07. - szervízben 2. garanciális touchpad csere

Most ott tartok, hogy megint kezd elszállni használat közben a touchpad, és csak az újraindítás segít. Hivatalos Windows+Office, friss BIOS, driverek, csak Win által ellenőrzött programok vannak a gépen, munkagép.

Már inkább szabadulnék tőle, de szintén Acert vennék, ezért ha sikerülne egy beszámítást kérnem a szervízben, akkor azzal is elégedett lennék.

Köszönöm a választ, véleményt

Cathrine Tate: -Computer says: nooo!

(#22) 7s26c


7s26c
senior tag

haver tévéje két naposan nem produkált képet. visszavittük, már szervízbe akarták küldeni, ő cserét akart. ott ment a vita addig a pontig amíg a vásárlók könyve kifejezés elő nem került.

Az utolsó ember a Földön a szobájában ült. És akkor kopogtak az ajtón…

(#23) pit stop válasza salapp (#21) üzenetére


pit stop
addikt

Bolttal kell egyeztetned erről, hajlandóak lennének-e.
Törvényileg nem kötelezi egyikre sem őket semmi.

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

(#24) salapp válasza pit stop (#23) üzenetére


salapp
addikt

Közben megvan a válasz a szakszervíztől, az Acer Brno-i európai központjába kell a készüléket beküldeni (meghatározott keretek között ők bízzák meg a UPS-t), előre jelezni a kérést (levásárlás magyar kereskedő partnernél, jóváíró voucherrel).

Cathrine Tate: -Computer says: nooo!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.