Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) gergobox


gergobox
tag

Azt a megvillantott S4-et ott is hagyhatta volna igazán :DDD

(#2) zsírsámán


zsírsámán
senior tag

Tudom nem a cikkhez tartozik, de elég nagy vicc lett ez az árkád2 :DDD

(#3) Rozzo


Rozzo
tag

Na, ez meglepet :Y

(#4) littlelion21


littlelion21
addikt

Eddig is botrányosan gyenge volt a Samsung jelenléte a szolgáltatóknál, kellett ez :R ;]

(#5) batai15


batai15
félisten

na ezé látni a celebek kezébe mindig csak telenor logos samsug telókat / tabokat.

(#6) Segal válasza gergobox (#1) üzenetére


Segal
veterán

Inkább kihozhatta volna nekem valami diszdobozos verzióba :DDD

Brutális mértékben nyomul a Samsung mostanság mindenhol ottvan minden téren.

"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)

(#7) McSpy válasza Segal (#6) üzenetére


McSpy
őstag

Nekem jó lett volna egy újságpapírba is ;]

Nem az érdekel,hogy hova postázod,hanem hol van a termék!!!!!

(#8) ForRedGlory


ForRedGlory
félisten

Nem rossz kezdeményezés ez, mindkét fél forgalmát fel tudja lendíteni :)

(#9) Kapanyél


Kapanyél
őstag

Hamarosan megjelennek a Samsung TV-k is az üzletben, aztán lesz egy kis sarok a hűtőknek...

Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!

(#10) sanyijedi válasza batai15 (#5) üzenetére


sanyijedi
őstag

nem ezért.. hanem amelyik szolgáltató támogat egy műsort annak a készülékei szerepelnek az adott műsorban extra reklámként megjelenve.. lehetne t-mobile is vagy vodafone.. a samsung-telenor kapcsolatnak ehhez semmi köze..

Samsung Galaxy S25 + Apple iPhone 16

(#11) Cyberpunk


Cyberpunk
félisten

Samsung szentély. Akár csak anno az almás sztorinál a T esetében. :D

"You said you'd always be there for me.... but you're not..."

(#12) batai15 válasza sanyijedi (#10) üzenetére


batai15
félisten

mondjuk igaz, persze az is eggyértelmű hogy a haza 2 legnagyobb tv műsor szolgáltató , a külömböző tehetség kutatóban ilyen cuccokkal mutatja az emberkéket.
valameik nap azon haltam be , hogy a haverok közt estű műsorába tablettel fényképeztek az utcán xD
nha mind1 még jó hogy egy rész láttam ebből a sorozatból.

(#13) zsírsámán válasza batai15 (#12) üzenetére


zsírsámán
senior tag

Persze, mindenki csak épp egy részt néz meg ;]

(#14) batai15 válasza zsírsámán (#13) üzenetére


batai15
félisten

De tényleg-- nem volt más, bfezni meg nem volt kedvem..
fáradt is voltam.

(#15) vicze válasza batai15 (#14) üzenetére


vicze
félisten

Meg a távirányító is messze volt, és még nincs S4-et hogy átkapcsolja vele. :D :D :D

(#16) fojuzer


fojuzer
aktív tag

Helyes több lábon állás,gyártoi-szolgáltato eggyütmüködés! A másik 2 szolgáltato is léphetne igy,A fontos felhasználok,majdani vevök jobb minöségü kiszolgálása,tájékoztatása! :Y

föolvaso

(#17) tzsolesz


tzsolesz
nagyúr

A Samsung egyértelműen a marketingjével van nagyon nagy előnyben a többi gyártóhoz képest.
Nem tudom mi fékezi a többi gyártót, hogy többet költsön erre a célra. Nem veszik észre hogy ezen áll vagy bukik az egész?
A T-Mobile már lassan mást sem reklámoz, mint Samsungot. De ezt a többi szolgáltatóról is ellehet mondani.
Amíg a Samsung ennyit költ reklámra meg marketingre addig Ő fölényesen vezetni fogja az eladásokat.

(#18) Xaels válasza tzsolesz (#17) üzenetére


Xaels
félisten

Van rá pénzük, hogy még egy ilyen kis porfészekben is 5percenként reklámozzák magukat. Talán még a Sony és az LG aki közelít reklámok terén. Nekik van más ágazatuk amire lehet támaszkodni. A többiek szerintem nem engedhetnek meg maguknak ekkora kiadást reklámokra.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#19) p.j.


p.j.
csendes tag

Az ott az árkádba nem telenor üzlet. Hanem telenor partner üzlet, nem mindegy!
Én sosem vásároltam elit sarok vagy ilyen agyament kihelyezett dolgok hatására! Az ember legyen tudatos, és ha bemegy egy üzletbe akkor már tudja mit akar venni. Ez esetben talán az eladók sem kapnának prémiumot az eladott cucc után, amiért ő nem is dolgozott, mert tudtam mit akarok venni. Ha nem kapnak akkor lehetséges némi árcsökkenés is ez által.

[ Szerkesztve ]

(#20) hdanit610 válasza Xaels (#18) üzenetére


hdanit610
aktív tag

Néha azért szerintem sok egy kicsit. Ennyire nem kéne azért tolni a reklámokat, mert visszájára sülhet el. Mondjuk, ha tönkrevágják ezzel a többi gyártót, akkor úgy járunk, mint a Stallone filmben (Pusztító), hogy csak a Samsung marad, és ha telót akarsz venni, akkor csak annyit mondasz: veszek egy Samsungot, utána hívlak! :D

Komolyra fordítva, azért működőképes a dolog, mert ez az SIII mini egészen bejövős nálam a kompakt méretével és tudásával. :)

(#21) dogi01


dogi01
aktív tag

Meg fogom látogatni. Főleg ha lesz S4. Majd ott jól megnyomkodom ;-)

(#22) BlackmMmDog


BlackmMmDog
aktív tag

ha bemegyek a telenorba telefont venni/segítem ki választani
rögtön Samsunggal fogadnak :(((

(#23) lexter00


lexter00
őstag

Nyíregyháza---Népszerű pláza.--T mbile,nem fogjátok kitalálni hogy milyen márkáju telefonok,tabok voltak kirakva :DDD

[ Szerkesztve ]

(#24) batai15 válasza lexter00 (#23) üzenetére


batai15
félisten

jaja! mindig benézek hátha van valami ujdonság , de csak samu cuccok, meg iphone.

(#25) elpatkorado


elpatkorado
aktív tag

Tényleg elég jól belehúzott a Samsung marketing téren. Az egyik nap voltam egy Telenor üzletben. A kirakott telefonok közül 10-ből 7 Samsung volt. Tabletből pedig más márka szóba se jöhetett. Mondjuk furcsa, mert T-Mobile-ban meg teljesen fordítva van, ott az alma a menő. :DDD

(#26) Rusi válasza p.j. (#19) üzenetére


Rusi
senior tag

Gratulálok, ez aztán az igazi magyar hozzáállás. Mi keressünk kevesebbet, hogy olcsóbbak legyenek a telefonok? Mond, te úgy melyik bolygón élsz? Csak mert a kettőnek nulla köze van egymáshoz, és igen, akkor is dolgozunk, amikor a vevő konkrét elképzeléssel jön be hozzánk (nem, nem azon, hogy mindenáron Samsungot vegyen). :((( :W

Mobilaréna (2010-2017)

(#27) p.j. válasza Rusi (#26) üzenetére


p.j.
csendes tag

Ha én bemegyek a konkrét elképzelésemmel akkor nehogy már azért kapjon prémiumot utánam, hogy lenyomott pár billentyűt és aláírt párszor... Ez aztán a magyar hozzáállás! :W Én sem kapok azért plusz pénzt és nem is várok el, hogy elvégzem a munkámat! :(((

[ Szerkesztve ]

(#28) zsírsámán válasza p.j. (#27) üzenetére


zsírsámán
senior tag

Egy készülék ára nem azért lesz magasabb vagy alacsonyabb, mert az eladó prémiumot kap érte.

[ Szerkesztve ]

(#29) hdanit610 válasza p.j. (#27) üzenetére


hdanit610
aktív tag

Látszik, hogy nem jutalékos rendszerben dolgozol és nem áll feletted minden hónapban egy vezető, hogy "hé, ha nincs meg ennyi/annyi pontod, akkor következő hónapban ne is gyere" és minden családtagod rendelkezik az adott szolgáltató mindenféle szolgáltatásával, hogy neked legyen állásod.

Ja, és attól nem lesz alacsonyabb ára 1 telónak sem, ha nem kap jutalékot a teljesítményért az adott dolgozó. Amúgy meg neked van kitalálva a webshop, futár kiszállítja és nem adsz neki egy peták jattot sem (hiszen ez a DOLGA!!!), ellenben 5% kedvezmény máris üti a markodat és nem kell itt a demagóg soraidat olvasni. :)

(#30) p.j. válasza hdanit610 (#29) üzenetére


p.j.
csendes tag

Webshop egyenlő azzal, hogy vársz 1 hónapot a megrendeléstől számítva és még ők vannak fölháborodva ha azt mondom utána, hogy bocsi már nincsen rá szükségem!
Valóban nem jutalékos rendszerben dolgozom, nálam a darabszámot nézik és állásidőket óránként és nekem kell megmagyarázni mi hogyan volt... nálunk 1 óra állás milliós tétel. Azért prémiumot adni, hogy ott van és végzi a dolgát teljesen abszurd. Azon meg nincs mit megmagyaráznia ha nincsen vevő ő akkor is ott van...
Igen ez a prémium bele van árazva a termékekbe, minden ezt bizonyítja.

[ Szerkesztve ]

(#31) zsírsámán válasza p.j. (#30) üzenetére


zsírsámán
senior tag

Nincs semmilyen prémium beleárazva. Olyan áron adják itthon a szolgáltatók, amilyen áron csak szeretnék, mert az emberek úgyis megveszik. Ne magadból indulj ki, vagy ne az itt jelenlevő fórumtagokból, akik úgy mennek be egy boltba, hogy tudják mit vesznek és mik az egyéb lehetőségek, hanem abból, hogy valaki csak bemegy, androidot akar, és megveszi, akármennyibe is kerül, mert az mennyire jó, meg a samsung is jó, mert olyan a tv meg a hűtő. Nekik mindegy, hogy mennyi az ár, és a szolgáltatók is nekik árazzák be a készülékeket.

(#32) =Mentor= válasza tzsolesz (#17) üzenetére


=Mentor=
őstag

Más is költ marketingre, csak míg a Samsungnál annyi nyereség van, hogy e célra határtalan pénz áll rendelkezésre , máshol igen szűkösek a lehetőségek. Gondoljunk csak arra, hogy pár éve még a Nokia uralta a GSM boltokat, ma meg kis túlzással úgy kell előkotortatni a pult alól egy Lumiát vagy bármi más Nokiát.

(#33) Bóti válasza p.j. (#30) üzenetére


Bóti
senior tag

Webshop 5 munkanapon belül szállít.
Másik, miért ne kapjon prémiumot?
Bemegy az utcáról egy ember, akinek kéne egy telefon. Ha odamegy eladó1, akinek fingja nincs az egészről, elégedetlenül távozik, de ha odamegy eladó2, aki vágja, elad egy készüléket, plusz jó hírét kelti az üzletnek, ami által nő a bevétel.
Pedig ez nem is olyan bonyolult.
De ez a magyar mentalitás.. Ha valakit érdekel, és a szabadidejében! utánanéz, és objektív véleményt tud alkotni egy-egy készülékről, megkönnyítve ezáltal a vásárló dolgát, míg a másik csak a kötelezőt teljesíti, kapjonak egyforma fizetést, csak a befektetett munka kb duplája. Nem csoda, hogy mindenki megy külföldre..
Én voltam már olyan üzletben, ahol az eladó nem tudta megmondani, hogy az xperia u-van egy vagy 2 magos proci van (azt már meg se kérdezem, hogy tudja-e mi az a Nova Thor.. :D), pedig eléggé néptelefon.. A másikban meg olyan srác volt akivel kb 20 percet beszélgetem romolgatásról, meg mindenféléről, mert épp nem volt ügyfél.. Ezt a tudást nyilván nem munkaidőben szerezte, Tőle nem sajnálnám a prémiumot.
De ha azt mondom, hogy rajzolj egy kört, te meg feltalálod a körzőt (mert érdekel, hogy hogy tudsz tökéletes kört rajzolni), akkor neked elég érte egy "Köszi"?! :DDD Ok.

(#34) tzsolesz válasza =Mentor= (#32) üzenetére


tzsolesz
nagyúr

Kíváncsi vagyok melyik gyártó lesz legközelebb a Samsung, vagy a Nokia helyében legközelebb.
Nem tudom melyik az esélyes rá.

(#35) p.j. válasza Bóti (#33) üzenetére


p.j.
csendes tag

Nos, az a webshop 5 nap csak papíron létezik, nekem 1 hónap telt el amikor végre fölhívtak...
A kör rajzolására feltalálom a körkőt munkaidőben akkor én megkaptam érte a fizetésem a szabadalom meg a munkahelyemé!
Tipikus beidegződés, mint a hálapénz az orvosoknál... miért kapjon azért plusz pénzt mert végzi a munkáját... amelyik meg nem végzi ki kell rúgni, ennyi!
Ha valaki bemegy venni akármit akkor legyen tájékozott. Az ezzel ellentétes vevőknek nem prémiumért magyarázó eladó kell, mert ezért van kurva nagy tömeg. Ott a "gondolkodó asztalka" fáradjon oda és találja ki mit is akar. A másik meg, hogy küldtem már el eladót a picsába és mentem máshova költeni a pénzem, mert meg akart győzni, hogy nekem X helyett az Y jobb.
Az olyan magyar aki nem tudja mit akar annak az iq-ja sem éri el a 70-et.

[ Szerkesztve ]

(#36) Valzor válasza p.j. (#30) üzenetére


Valzor
aktív tag

A telefon/tablet ára nem attól nő vagy csökken, hogy az eladása után a dolgozó kap e jutalékot vagy nem. Amúgy meg neked nem teljesen mindegy, hogy pl. egy Telenorban dolgozó emberke kap e jutalékot vagy nem? Miért kell sajnálni tőle? :F Ez a nap LoL kommentje.

Lenovo ThinkPad E14 G5 | Samsung Galaxy Tab S7 FE 5G | Samsung Galaxy S10 | Garmin Vivoactive 4

(#37) Bóti válasza p.j. (#35) üzenetére


Bóti
senior tag

Igen, tudnia kell, hogy mit szeretne.
Legutóbb egy 3000 Ft-os fülest vettem, de még annak is a pontos típusával mentem a boltba.
Ezzel nem is vitatkozom.
Van 2 dolgozó, mindkettőnek ugyanaz a melója, viszont az egyik a SAJÁT SZABADIDEJÉBEN utánanéz az eszközöknek és sok hasznos információval lát el a vásárlás során, és nem érdemel prémiumot.
Mint írtam az előbb is: magyar mentalitás:
"Jobb, több akar lenni, mint a másik? Tapossuk el, törjük le a lelkesedését."

[ Szerkesztve ]

(#38) tonerz válasza p.j. (#19) üzenetére


tonerz
aktív tag

Ekkora kib@szott demagóg hozzászólást :W

Én több mint 8 éve nyomom az egyik konkurensnél, és elárulom hogy hiába lettek jóval drágábbak a készülékek, a jutalékom nem lett több sőt.... na akkor most mi van?
Valamint fingod sincs arról hogy miről is szól a telkó szektorban a sales ( nem nemcsak gomb nyomogatás meg aláírogatás).

A hozzászólásodból pedig sugárzik a tipikus magyar hozzáállás, hogy neked legyen jó, a másik meg dögöljön meg, mit számít.

Kollégáimmal karöltve annyit üzennénk neked hogy: szarjál sünt de jó tüskéset :(((

[ Szerkesztve ]

(#39) p.j. válasza Bóti (#37) üzenetére


p.j.
csendes tag

Ez amit leírtál ez a nagy büdös kapitalizmus! Ha neked az jobb, hogy megvédjük azt aki nem dolgozik normálisan, normális bérek fizetése helyett prémium rendszerben dolgoztatunk amit ugye pofon egyszerű megvonni bármikor, akkor legyen igazad. Tipikus magyar mentalitás!

(#38) tonerz Több dologba belelátok, mint gondolod felsővezetőként.

[ Szerkesztve ]

(#40) Bóti válasza p.j. (#39) üzenetére


Bóti
senior tag

Te miről beszélsz?
Nem azt mondtam, hogy ne legyen szankcionálva, aki csak lopja a napot, hanem, hogy aki pluszt tesz a munkájához saját erőből az jutalmazzák. Mindkettő teljesíti a szerződésében rögzítetteteket csak az egyiket érdekli is. De a Te mentalitásoddal ez utóbbit sem fogja egy idő után.

(#41) BlackmMmDog válasza Bóti (#33) üzenetére


BlackmMmDog
aktív tag

Én voltam már olyan üzletben, ahol az eladó nem tudta megmondani, hogy az xperia u-van egy vagy 2 magos proci van (azt már meg se kérdezem, hogy tudja-e mi az a Nova Thor.. :D), pedig eléggé néptelefon.. A másikban meg olyan srác volt akivel kb 20 percet beszélgetem romolgatásról, meg mindenféléről, mert épp nem volt ügyfél.. Ezt a tudást nyilván nem munkaidőben szerezte, Tőle nem sajnálnám a prémiumot.
+1
teljesen igazan van

nekem meg volt olyan be mentem egy üzletbe mondtam hogy minimum 512 ram legyen benne, mert kiderül hogy per pillanatban nem volt kinézet telefonom
nem tudta eldönteni melyikben mennyi van :W

(#42) Ayanlith válasza p.j. (#35) üzenetére


Ayanlith
tag

Nagyjából értem, mit akarsz mondani, de nem minden kijelentéseddel értek egyet. Érdemes figyelembe venni, hogy nem lehet mindenki mindenben tájékozott. Ezzel a gondolatoddal lényegében azt is kijelented, hogy aki nem ért valamihez és segítségre van szüksége, az hülye, ergo egy értelmes ember ért mindenhez, mindennel nagyon képben van, extra tudatos - tehát leírtad a polihisztor fogalmát, amely azért nem kis idealizmusra utal. Sőt, hovatovább, mivel mindenki polihisztor, ezért szakmákra sincs szükség, hiszen mindenki meg tud magának oldani mindent.

Lehetséges, hogy nem erre gondoltál, de az eddigiek alapján továbbgondolva erre a következtetésre is lehet jutni.

Egyébként én a borravaló adásánál szoktam elgondolkodni azon, hogy tulajdonképpen miért ennyire elterjedt szokás ez. Például egy fodrásznál vagy étteremben miért hagyjak ott plusz 10%-ot? Eleve azt feltételezem, hogy kevés fizetést kap, ezért rászorul? Ez valahol szintén továbbgondolva egyenlőségi kérdéseket vet fel.

Egyébként valamelyik Telenornál nem csupán telefonokkal kapcsolatos kérdésekre nem tudnak válaszolni, de magánál a szolgáltatásoknál is félretájékoztattak egyszer, ráadásul mindezt meglehetősen fellengzős hangnemben tették, úgy éreztem lenéznek. Nekem inkább azt rossz látnom, hogy sok ilyen típusú embernek van állása, a családom néhány tagja vagy munkanélküli vagy pedig pengeélen táncol.

Hogy a témához is hozzászóljak, én sokkal inkább annak örülnék, ha a Samsung nem csak a leendő vásárlókkal foglalkozna, hanem azokkal is, akik már vásároltak tőlük terméket/termékeket. A megbízhatóság növelése hosszú távon eredményesebb lehet, mint a mostani erőteljes direkt marketing. Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus tulajdonosként igencsak lesz*rva érzem magam.

(#43) p.j. válasza Bóti (#40) üzenetére


p.j.
csendes tag

Már vagy 5 éve alap dolog, hogy pluszt kell tenned a munkádhoz, mert csak úgy lehet ellátni 100%-osan. Az amit írsz olyan nincs.
Továbbra is az a normális, hogy ha akarsz venni valamit akkor utánanézel, egy eladóra bizni magadat ökörség. Eleve egy normális üzlet normális üzletpolitikával tiltja azt az eladónak (sok ilyen van), hogy a termék választásban segítséget nyújtson a vevőnek. Nyilván a Telenor esetén a segítségnyújtás a díjcsomagok esetében természetes.
De a készülékek megítélése szubjektív egyénfüggő. Kinézetre nyilván az tetszik ami, a műszaki adatok meg mindenki számára elérhetőek. Aki ezt a pár percet nem szánja rá a vásárlás előtt az ne is menjen vásárolni semmit!

[ Szerkesztve ]

(#44) Bóti válasza p.j. (#43) üzenetére


Bóti
senior tag

Légyszíves, mielőtt reflektálsz egy hozzászólásomra, legalább tedd meg, hogy figyelmesen elolvasod, és értelmezed.
Én sem bízom magam az eladókra, DE arról mégis honnan találok információt, hogy mennyit visznek vissza hibával, vagy pl., amit írtam már régebben is, hogy egy eladóval kb. 20 percet beszélgettem romolásról, és mondott egy-két hasznos dolgot, vagy pl., azért nem frissítettünk egy telót 2.3-ról 4.0-ra, mert mondta, hogy sz@rabb lesz a frissítés után.
Mindegy, látom, ebben nem fogunk közös nevezőre jutni.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.