Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#27) Bog


Bog
HÁZIGAZDA

Hát már bocs, de talán érdemes tudni pár dolgot, mielőtt elküldtek a vérbe egy komplett céget:

1. a dolgot az értékesítő cseszerintette el, aki az eladáskor nem aktiválta a szolgáltatást. Egy ember hibázott.

2. Létezik (tudtommal minden cégnél) olyan, hogy halasztó hatályú számlapanasz. A számla kézhezvételétől számított 8 napon belül teszel észrevételt, akkor a kivizsgálásig a megreklamált számlát nem kell befizetned. A kivizsgálást követőn pedig már a korrigált összeget.

3. Igen európai és kulturált módja az ügyintézésnek egy A4-es kérdőjel, mi mind példát vehetünk erről, tényleg. És mindez bizonyára azért van, mert sosem hibázunk, így megengedhetjük magunknak, hogy ilyen finom és cizelállt módszerekkel éljünk, ha egy értékesítő hibát követ el.

4. Nemrég anyám ismerősének intéztem el a számlapanaszát, mert az ügyfélszolgálat elfelejtette aktiválni a Connect Roaming szolgáltatást, vagy mit. A nőnek pedig kijött 600.000 forintnyi számla. Miután fogalma nem volt róla, hogy most mit tegyen, én hívtam fel az ügyfélszolgálatot, ahol a panasz részletes megfogalmazása után felírtam az ügyintéző nevét és a panasz azonosítóját, hogy ha bármi para lenne, akkor tudjak hivatkozni ezekre, de nem volt. Hibáztak, elismerték, jóváírták, mindenki meg volt nyugodva. És még blogbejegyzést sem írtam róla, nahát.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.