Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) FPéter


FPéter
aktív tag

És igen, ez a saját, ehavi telefonszámlám. :))

(#2) Lauda


Lauda
félisten

Ez azt latom, hogy 179 ezret szamlaztak a netre, bar nemreg keltem lehet azert. ;]

(#3) _Voyage_ válasza FPéter (#1) üzenetére


_Voyage_
aktív tag

:Y
Ez a nemsemmi.
Vodával leboxoltad legalább? :F

- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

(#4) whiz válasza FPéter (#1) üzenetére


whiz
aktív tag

Ouch... azért ez derék. Ilyenkor mit lehet tenni?

Egy jó hacker nem kéri le a napot!

(#5) moha21


moha21
addikt

Szép szám lett! :Y Ilyet hogy lehet csinálni? / mármint voda részéről/

[ Szerkesztve ]

Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.

(#6) FPéter


FPéter
aktív tag

Lauda: nem mondod:D

Itt a szerződés a kezemben az 1 gigás netről, amit nem kapcsoltak be, úgyhogy majd visszafizettetem velük kamatokkal együtt.
Mit csinálhatnék...:) Nem fogok az ügyfélszolgálaton álldogálni egy napot az biztos.

(#7) D1Rect


D1Rect
félisten

Az igen. 180K? :DDD

(#8) localhost válasza FPéter (#6) üzenetére


localhost
Közösségépítő

Van az a pénz ( a 180 töredéke!) amennyiért sorban állok az üfin helyetted én! Sőt személyesen lenyomok nekik egy-két maflást! :)

¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

(#9) _Voyage_


_Voyage_
aktív tag

Azt figyelted azért, hogy mit ír ott fent? :DDD
Internet forgalmát tekintve Ön nem számít túlforgalmazó előfizetőnek. :))

Miért, milyen a túlforgalmazó? Havi 5M-ra netezik? :DDD

- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

(#10) Samus


Samus
addikt

Bocs...Vodkafon FTW...nekem is küldtek sms-t, hogy 28ig van 1MB-m, amit ingyen lenetezhetek...biztos több bevételt akarnak...

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#11) Speeedfire


Speeedfire
nagyúr

hát ez nagyon durva
én nem tudnám h sírjak vagy nevessek rajta
ilyet h tud művelni a voda? :W

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#12) <NewL>


<NewL>
addikt

:W

There's an app for that

(#13) Fecogame


Fecogame
veterán

Azt a... :W

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#14) Wictor válasza Speeedfire (#11) üzenetére


Wictor
senior tag

Nekik ez nem téma, megodják valahogy... :D

De legalább a voda a kártyásokkal rendes. ;]

(#15) Sakab


Sakab
senior tag

Kezdj el fenyegetőzni h itt meg ott feljelented őket.Családba is próbálkoztak már ilyennel csak ott bukták el h a telefon egy 3510volt amin 90ezerér neteztek utána próbálkoztak azzal h akkor elengedik a felét ....fél évután lezárult szerencsére.

(#16) kali


kali
legenda

gratula tisztelt szolgáltató! :W

Sakab; miért kellene fenyegetőznie, ha van egy érvényes - megkötött - netes szerződés a kezében - ami alapján jelentősen más összeget kellene, hogy részletezzen a számla? ezt alapban is korrigálni kell a szolgáltatónak első szóra, sőt...

(#17) Sakab válasza kali (#16) üzenetére


Sakab
senior tag

jogos...bár nálunk kérték a egy független szakértő vizsgálatát h lehetséges egy 3510el netezni és a független szakértő a végén írt egy összesítést vagymit amire az volt írva h "vodafon szerviz" ...én nem lepődnek meg ha próbálkoznának a pénzt be hajtani hisz válság van

(#18) ^Clown


^Clown
veterán
LOGOUT blog

Kb. hátsófali szívinfarktust kapnék ezután... Nem lennék az ügyfélszolgálatos helyében ;]

(#19) FPéter válasza localhost (#8) üzenetére


FPéter
aktív tag

Nem vagy ukrán véletlenül? :DDD :C

Amúgy egyáltalán nem izgulok emiatt, a szerződés tényleg itt van a kezemben, ők is aláírták szépen. De azt elfelejthetik, hogy még én állok neki bizonygatni az igazamat ezen felül, mindenféle ügyfélszolgálatra befáradással, meg levélírogatással.

Elfaxoltam nekik a számlát, a szerződést, meg egy A/4 méretű kérdőjelet:)

(#20) localhost válasza FPéter (#19) üzenetére


localhost
Közösségépítő

"Nem vagy ukrán véletlenül?" - nem, de ha jól megfizeted.... akár ukrán is lehetek!

¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

(#21) sbazsi válasza FPéter (#19) üzenetére


sbazsi
veterán

Elfaxoltam nekik a számlát, a szerződést, meg egy A/4 méretű kérdőjelet:)

a legjobb amit tehettél. :C :C

(#22) Speeedfire válasza Wictor (#14) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

nem tudom szerencsére t-onlányos vagyok, de h biztos rájuk borítottam volna az asztalt az 100%, ha ennyit számláztak volna ki nekem

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#23) sbazsi válasza Speeedfire (#22) üzenetére


sbazsi
veterán

sztm pont jól csinálta.
nem ment be, és nem állt sorba, hogy aztán üvöltözzön egy olyan emberrel, akinek semmi köze az egészhez, csak ül, és megértően hallgat.

fizetnie nem kell, a szerződés védi. beküldte faxon, és vár.
:C

(#24) mephi666


mephi666
nagyúr

ez azért "kicsit" morbid... van szerződésed, stb, innentől nem követelhetnek semmit... megtettél mindent, zongorázzák le és kész... nem lepődnék meg, ha azt mondanák, hogy: "fizesd be és majd x hónap alatt jóváírjuk az összeget, mert úgy egyszerűbb lenne, blablabla"

én kb. 2006-ban intettem be a vodáéknak... le akartam cserélni végre az angol-portugál meccs alatt bezúzott kijelzőjű siemens mt50-esem... bementem hozzájuk és kinéztem egy olcsó alcatelt, amit ilyen 90ft-ért hirdettek... vittem közüzemi számlákat (közöttük ilyen 40-50ezres gázszámla időben fizetve), jött az elbírálás, amire azt mondták, hogy nem felelek meg és 15ezres kötbért kellene fizetnem, amit x hónap alatt majd jóváírnak... persze előfizetésre ment volt volna mellé a telefon... itt mutattam be nekik és átmentem a fal másik oldalára a pannonhoz... ott előfizzel asszem 5600-ért elhoztam egy samsungot és ebben az összegben benne volt az első havidíj meg a telefon... semmi számlát sem kértek... azóta is maradtam náluk... :K

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#25) Speeedfire válasza sbazsi (#23) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

nálam az invitelnél fog elpattanni egy húr és rájuk borítom az asztalt h nem képesek egy megfelelő internetes infrastruktúrát kiépíteni nálunk
igazából attól függ h ki milyen beállítottságú
engem az ilyen dolgok nagyon zavarnak

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#26) FPéter válasza Speeedfire (#25) üzenetére


FPéter
aktív tag

Nem mondtam, hogy engem nem zavar... De ahogy sbazsi is mondta, az ügyfélszolgálat gyalázásával még nem jutsz el azokhoz a körökhöz, akik valójában erről az egészről tehetnek, csak magadat gyötröd.

Meg igazából nem elég, hogy le akarnak húzni ennyi pénzzel, jó kurva módjára ajánljam fel nekik az amúgy sem létező szabadidőmet is? :)) A szerződéskötés másfél órá álldogálás volt az ügyfélszolgálaton, képzelheted, hogy ez a reklamáció mennyit venne igénybe.

[ Szerkesztve ]

(#27) Bog


Bog
HÁZIGAZDA

Hát már bocs, de talán érdemes tudni pár dolgot, mielőtt elküldtek a vérbe egy komplett céget:

1. a dolgot az értékesítő cseszerintette el, aki az eladáskor nem aktiválta a szolgáltatást. Egy ember hibázott.

2. Létezik (tudtommal minden cégnél) olyan, hogy halasztó hatályú számlapanasz. A számla kézhezvételétől számított 8 napon belül teszel észrevételt, akkor a kivizsgálásig a megreklamált számlát nem kell befizetned. A kivizsgálást követőn pedig már a korrigált összeget.

3. Igen európai és kulturált módja az ügyintézésnek egy A4-es kérdőjel, mi mind példát vehetünk erről, tényleg. És mindez bizonyára azért van, mert sosem hibázunk, így megengedhetjük magunknak, hogy ilyen finom és cizelállt módszerekkel éljünk, ha egy értékesítő hibát követ el.

4. Nemrég anyám ismerősének intéztem el a számlapanaszát, mert az ügyfélszolgálat elfelejtette aktiválni a Connect Roaming szolgáltatást, vagy mit. A nőnek pedig kijött 600.000 forintnyi számla. Miután fogalma nem volt róla, hogy most mit tegyen, én hívtam fel az ügyfélszolgálatot, ahol a panasz részletes megfogalmazása után felírtam az ügyintéző nevét és a panasz azonosítóját, hogy ha bármi para lenne, akkor tudjak hivatkozni ezekre, de nem volt. Hibáztak, elismerték, jóváírták, mindenki meg volt nyugodva. És még blogbejegyzést sem írtam róla, nahát.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#28) FPéter válasza Bog (#27) üzenetére


FPéter
aktív tag

Nagyon szeretem a cikkeidet, ezért elég nehezen veszem rá magam, hogy vitatkozzak veled.

0. Én nem küldtem el a vérbe senkit, csupán kitettem, mint érdekességet.

1. Eddig ismeretlen részlet, de _szegény_ értékesítőtől kétszer kérdeztem meg, hogy bekapcsolta-e, _szegény_ kétszer nézett rám megvetően, hogy háthogyneperszemitképzelek, majdnemkapcsolombe, takarodjmárinnenteszemétsenkiházi. Mindezt másfél-két óra várakoztatás után. Úgyhogy a belém szorult határtalan mennyiségű empátiából neki vajmi kevés csurranhat-cseppenhet ebben a szituációban, bár eddig rá sem mondtam semmi rosszat, ahogy senkire sem.

2. Halasztó hatályú számlapanasz csoportos beszedési megbízás esetén nem igazán értelmezhető. Mire megkaptam a számlát, már régen levonták a bankszámláról a pénzt.

3. Mivel a kb. 6 év során háromból eddig egyetlen egy alkalommal sem méltattak válaszra, sem az ajánlott leveles, sem az egyéb megkereséseimre, magasról szarom le, hogy a Vodafone-nal szemben vajh megfelelő-e ez a "hangnem", bár így sokadjára belegondolva sem tartom különösebben durvának. Tőlük is nagyon jól esik 6-7 valahány év zsinórban, sok pénzért előfizetés után ez a hozzáállás.
Aztán persze szigorúan a nap legalkalmatlanabb szakában felhívnak a készülékakcióikkal, mikor már réges rég letiltottam a számom marketing célra történő felhasználását. Ha kinyomom a hívást, másnap megismétlik, amíg fel nem veszem.

4. Ez üzleti előfizetés. Lehet, hogy te is arról beszéltél, de nekem kb. annyit mondott a 1270, hogy küldjek ajánlott levelet, vagy faxot, majd hozzátette, hogy valószínűleg el fogják utasítani, hiszen használtam a szolgáltatást. Na erre varrj gombot!

Mi mind példát vehetünk rólad, hogy az ilyen apró-cseprő dolgokról nem írsz bolgbejegyzést. Például nekem is alufelni van a kocsimon, és kátyús utakon is szoktam járni. És tudod mit teszek? Kikerülöm őket. És még blogbejegyzést sem írtam róla, nahát.

Azt is leszarom, ha a Vodafone nem ad nekem igazat és visszatartja a pénzt. Nekem nem éri meg az idegeskedést és az utánajárást, de a tanulság az, hogy ha szerződést módosítasz, utána egyenként ellenőrizni kell az igényelt, valamint a véletlenül sem igénylendő szolgáltatások státuszát az interneten.

[ Szerkesztve ]

(#29) Bog válasza FPéter (#28) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Fussunk neki újra, szerintem:

0. Nem véletlenül volt ez a mondat többes számban. Nem neked szólt elsősorban.

1. Az értékesítő hibázott. Nyilván ő sem örült, hogy 600-an vártak az adott üzletben. Ettől még ez az eset egy emberi mulasztás miatt következett be, aminek viselnie kell a felelősségét (és hidd el, hogy ezen a szinten ezt viselni is fogja).

2. Eddig nem derült ki, hogy DD-s vagy. A halasztó hatályú számlapanasz ettől függetlenül él, mint fogalom, csak épp nem tudsz vele te mit kezdeni. Megjegyzem: üzleti ügyfél kérhet full free elektronikus számlát, ami nem haszontalan dolog, mondjuk ilyen esetben.

3. Erre továbbra is az az álláspontom, hogy nem attól lesz valaki jó arc, mert "ha valaki így, akkor nekem is lehet" módon kommunikál. Lásd még a warezhuszárok érveit, vagy a "nem lukasztok a BKV-n, mert lopnak a vezetőik". De ez csupán hozzáállás kérdése, choice is yours.

4. Ezek szerint kommunikáltál az ügyfélszolgálattal. Ha azt mondták, amit írtál, az már jogos anyázásra ad alapot, s ennek a történetnek inkább erről kéne szólnia. Itt ugyanis az ügyfélszolgálatos nem kicsit volt pofátlan, és emiatt tényleg lehet verni az asztalt. S ez független attól, hogy üzleti csomagod van-e.

Ha én is kikerültem volna a kátyúkat, akkor én sem írok blogbejegyzést.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#30) Bog válasza FPéter (#28) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Most jön az építő jellegű help:

- ha üzleti előfizetésed van, akkor már kérhetsz mozgó értékesítőt házhoz, aki intéz szerződéshosszabbítást is. onnantól ő a kapcsolattartód, nem kell boltban ácsorognod, meg ilyesmi.
- a 1270-en rögzítik a beszélgetéseket, s lehet, hogy neked mindegy, hogy 100+ lepedőt a voda benyel, de ha megér neked egy szépen megfogalmazott levelet, hogy legalább egy lófaszjóskával kevesebb legyen az ügyfélszolgálaton, akkor írd meg.
- ha nem, akkor szívesen megírom én, szeretem az ilyesmit ;) ó, és szerintem ha egy félmondattal jelzed, hogy zaklatnak, és mész a jóriandráshoz, akkor ezt is elintézted.
- nem tudom, hogy milyen banknál vagy, de elég sok helyen van már olyan szolgáltatás, hogy DD ellenére egy SMS-sel jóvá kell hagynod a leemelést. Igen praktikus.

písz

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.