Ez a jelenség nem ugyanúgy érvényesül minden játéknál. Nyilván pont azok szenvednek leginkább ettől, amik elsősorban a technológiájukkal villognak, nem a tartalmukkal. Egy agyatlan, zéró történet nélküli FPS-t ez a probléma sokkal jobban érint, mint egy RPG-t, amit sosem a grafika, a real-life fizika, meg az effektek visz a hátán, hanem a történet, karakterek, a választás szabadsága.
A Dragon Age esetében bízom benne, hogy utóbbival akarják majd eladni a játékot, és senkit nem fog érdekelni, hogy esetleg a megjelenés pillanatában egy kicsit már öregeske a grafika, vagy a harcrendszert azóta már más játékok jobban megcsinálták. Szóval ha a DA esetén ezek a technológiai dolgok ilyen sokat számítanának, hogy a megjelenés csúsztatásakor ezek miatt kelljen a legjobban aggódni, az már szerintem régen rossz lenne.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando