Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) TazLeacher


TazLeacher
nagyúr

Majdnem napra pontosan 3 éve írtam ezt. Azt hiszem a véleményem azóta sem változott, sem arról a játékról, sem erről, a leendőről. Erről ennyit.

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#2) roommate


roommate
csendes tag

kimondottan tetszik, hangulatos, gyönyörűen néz ki
100% -os vétel

egyébként nálam az első rész a best of 5 rpg -ben benne van, a witcher első része, a risen első része és a gothic 2-3 -al egyetemben

(#3) flakter


flakter
tag

Nem csúnya :Y

..FlaK..

(#4) evo86


evo86
tag

WoW :Y jól néz ki. Fel is veszem a listámra.

(#5) Rexdemon


Rexdemon
aktív tag

Nem baj,h késik, ha sok-sok év múlva jelenik csak meg, addigra hátha elfelejtik a népek a Skyrimet és nem fog akkora lenyúlásnak tűnni :D

Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.

(#6) ldave


ldave
félisten

Én várom, egyike lesz azoknak a játékoknak, amikkel majd nextgen-re váltok.

A Slime draws near! Command?

(#7) trufa12


trufa12
addikt

Hát szerintem nyugodtan jöhet akár most is :) :Y

(egyébként szerintem azért csúsztatják ezt ennyire, mert annyira komolyan néz ki, meg eléggé változatosnak tűnik helyszínileg, meg még a karakter mozgása is frankó, hogy a többi cég ne menjen már csődbe....- -.- )
rohadt marketing az egész, majd 3 év múlva meg jelenik mikor már a kutyát nem fogja érdekelni, mert lesz mellé még 10 ilyen, talán 1-2 jobb cím is.
Most kellene kiadni , nem igaz hogy nem vennék a népek... most 1 ilyen játék sincs ...

[ Szerkesztve ]

Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..

(#8) trufa12


trufa12
addikt

Ha most itt lenne olyat játszanék vele .D hogy 2-3 napig amíg innen le nem dűlnék megállás nélkül végig tolnám ha rövid akár 5-ször is .

-.- nem értem én ezt, mikor ilyen a kanyarba sincs még.. ez év végén most lenne az esedékes a megjelenése , és ahogy elnézem a 30 perces gameplayt azért nem lehet annyira bugos...

Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..

(#9) Rexdemon válasza trufa12 (#8) üzenetére


Rexdemon
aktív tag

Egyet kell értenem, ha sokat puckolnak vele, ki tudja,h mi lesz... Nekem a Blizzard Titan Project-je jut eszembe, ami 2007 óta készül (elvileg), de egyre kisebb az esély,h lesz is belőle vmi belátható időn belül.
Ha túlspirázzák, azt veszik észre,h kijött vmi gáma (vagy akár több is) ami azonnal elavulttá teszi esetleg több év munkáját is. DA1 volt a király, azóta "tatahalál, tatabőtőn". ;)

Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.

(#10) kskcsg válasza TazLeacher (#1) üzenetére


kskcsg
csendes tag

;) ugyanmár... még csak az elejét láttam, de lehet összetett is... RPG elemek nem csak a csapat irányítására vonatkozhatnak. (ki tudja a karakter fejlődés mennyire lesz összetett)

HA jók lesznek az interakciók, és elég választásunk lesz (mint mondjuk ME szériában) az is elég jó már.
VAGY witcher2 stílusú is lehet, limitált interakciókkal, viszont elég komoly választásokkal... :U
VAGY jó az AC stílus is, ha nagyon jó a sztori... :K

nekem ez a véleményem, majd mindjárt végignézem a videót... :DDD

[ Szerkesztve ]

(#11) trufa12


trufa12
addikt

Ilyet utoljára pár évesen éreztem, mikor néztem 1 tv-reklámot és azt hittem kell nekem.

de mire oda jutottam hogy meg tudnám venni már idős voltam .. és nem érdekelt.
A
francba hogy nem akarják kiadni . Játszanék vele (de félek mire oda kerül a dolog, remélhetőleg élek és nem lesz semmi eü gondom , de gondolkozásom fog merőben változni és már nem fog érdekelni.)
Mert ha most itt lenne már le írtam :D de ismétlés a ... szóval játszanék vele mint egy 5 éves :D a kedvenc játékával . Szét cincálnám a gépet :D

[ Szerkesztve ]

Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..

(#12) [Prolixus] válasza trufa12 (#11) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Mennyivel jobb lenne ha kiadnának egy félkész, átgondolatlan, bughalmazos gyatra játékot? Akkor cincálhatnád a gépet dühödben, hogy mennyire vártad és egy kalap sz@r az egész. Bocs, de nem értem ezt a mentalitást.

Inkább tologassák 3-4-6 hónapot, vagy akár egy évet is, csak jó legyen.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#13) Ryder62


Ryder62
őstag

Végre egy játék amiben vannak színek. El sem hiszem. Videó alapján

(#14) cbr688


cbr688
senior tag

a kamerás mekkora szerencsétlen... a grafika amúgy penge.

(#15) [Prolixus] válasza Rexdemon (#9) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Ha túlspirázzák, azt veszik észre,h kijött vmi gáma (vagy akár több is) ami azonnal elavulttá teszi esetleg több év munkáját is. DA1 volt a király, azóta "tatahalál, tatabőtőn"

Ja és az elavult az feltétlen rossz is? Melyik a jobb játék az elavult Half-life, vagy a zsírúj, szupertredni Crysis 3? A jó játékon nem fog az idő. Ha egy játék tartalmas és szórakoztató, akkor anélkül is elég jó, ha nem a legmodernebb trendek szerint készült. Ha meg egy üres sz@r, akkor hiába az előremutató játékmenetbeli újítások, pusztán enniy még nem varázsolja a produktumot jóvá.

Én sem örülök a csúszásnak, de inkább csúszkáljanak ha ez a nem félkész összecsapott játék ára.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#16) Ryder62 válasza [Prolixus] (#15) üzenetére


Ryder62
őstag

"A jó játékon nem fog az idő."

Maximum egyre jobban "leegyszerűsödik" a játékos szemében az adott gamma.

(#17) trufa12 válasza [Prolixus] (#15) üzenetére


trufa12
addikt

Csak ha csúszkálni kell akkor már alapjáratban nagyon el van cseszve valami, és a végén az lesz kiadják 2 év múlva szinten ugyan így ... és megy az ami most lenne .D szerintem .
Mert alapból az van köv év végén, az még 1 év, de már meg lehet majd csak 2015, Újra írják a programot? el készítik a 4 et?:D és azt adják ki? :U

[ Szerkesztve ]

Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..

(#18) [Prolixus] válasza trufa12 (#17) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Persze, teljesen logikus, hogy ha alapból el van cseszve, akkor 2 év alatt semmit nem fejlesztenek rajta, és kiadják ugyanolyan elcseszett állapotban, mint amilyenben most van. :W Te komolyan gondolod amiket írsz? Nehéz elhinni.

Egyébként sem igaz az, hogy a csúszkálás egyértelműen rosszat jelent. Vannak erre jó példák, ugyanakkor persze ellenpéldák is. Számtalan olyan probléma merülhet fel a fejlesztés során, amit előre nem lehetett látni, vagy az adott csapat nem úgy halad vele ahogy kéne, ezért "mások segítségét kell igénybe venni". Whatever. Ilyen bármilyen játéknál előfordulhat. Szóval az, hogy csúszik, önmagában nézve semmit nem jelent...mindenki azt lát bele amit akar, mert lehet a végeredmény pozitív is meg negatív is, attól függően, hogy mi a csúszás oka, és hogy milyen módon kezelik ezt az okot. Ezeket mi nem tudjuk, úgyhogy kár ezen rugózni.

Még azt sem árt figyelembe venni, hogy egy játék kiadásánál az sem utolsó szempont, hogy milyen mezőnyben, milyen időszakban kerül kiadásra. Azért is csúsztattak már játékot, mert úgy ítélték meg, hogy az adott havi mezőny túl erős, emiatt még ha jó is a játék, kisebb bevételre tehet szert, mint egy pangósabb időszakban.

Ryder62:
Maximum egyre jobban "leegyszerűsödik" a játékos szemében az adott gamma.
Előfordulhat, de ez sem általános. Pont a Dragon Age az a széria, aminél a régebbi játék bonyolultabb és sokkal jobb is volt, mint a trendi új. :)

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#19) Ryder62 válasza [Prolixus] (#18) üzenetére


Ryder62
őstag

A leegyszerűsödést nem játékmenetileg hanem inkább technikailag kell érteni.

Sajnos akik erre érzékenyek - mint jómagam - azoknak a beleélését is rontja. Tehát ha elővennék egy 10+ éves játékot ahol még mindenki hasbeszélő, fizika szinte nincsen, minden low polyból áll de a játékmenete ugyan úgy tetszene nem biztos hogy lekötne és beleélném magam hiszen rettentően primitívnek hatna a játék ilyen távlatból.

Szerencsére minél összetettebb egy játék (technikailag) annál nehezebben évül el (technikailag)

(#20) ldave válasza Ryder62 (#19) üzenetére


ldave
félisten

Azért ez nem ilyen egyszerű, a Super Mario World nem egy bonyolult játék, mégis örök klasszikus és a mai napig megállja a helyét, ahogy a Doom is, pedig egyik se az összetettségről híres, sőt.

A Slime draws near! Command?

(#21) N!GhTyka


N!GhTyka
tag

Grafika eszméletlen, viszont ez a harc valami tragédia.... kaszabolás össze-vissza... 14 éves vérpistigémer mód.

(#22) [Prolixus] válasza Ryder62 (#19) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Ez a jelenség nem ugyanúgy érvényesül minden játéknál. Nyilván pont azok szenvednek leginkább ettől, amik elsősorban a technológiájukkal villognak, nem a tartalmukkal. Egy agyatlan, zéró történet nélküli FPS-t ez a probléma sokkal jobban érint, mint egy RPG-t, amit sosem a grafika, a real-life fizika, meg az effektek visz a hátán, hanem a történet, karakterek, a választás szabadsága.

A Dragon Age esetében bízom benne, hogy utóbbival akarják majd eladni a játékot, és senkit nem fog érdekelni, hogy esetleg a megjelenés pillanatában egy kicsit már öregeske a grafika, vagy a harcrendszert azóta már más játékok jobban megcsinálták. Szóval ha a DA esetén ezek a technológiai dolgok ilyen sokat számítanának, hogy a megjelenés csúsztatásakor ezek miatt kelljen a legjobban aggódni, az már szerintem régen rossz lenne.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#23) wolfman


wolfman
veterán

Szép, szép, de várom már mikor jön el az az idő, mikor az emberek nem mennek át a fűszálakon, hanem ellökik maguktól. Na majd egyszer.

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#24) shouryuken


shouryuken
senior tag

Szép, de nem minden a grafika.
Az elsőt szerettem... a második rész nagy csalódás volt.

(#25) TazLeacher válasza kskcsg (#10) üzenetére


TazLeacher
nagyúr

Ugyan ilyen jellegű kommentek jöttek anno a 2-nél is...sajna látszik, hogy az egész megint elmegy ilyen DMC-s adok-kapok hülyeségbe, és az egésznek semmi köze nem lesz a jól megszokott RPG vonalhoz, hanem reflexjáték lesz. Köszi, abból van itthon egy pár...ha olyat akarok, akkor találok ezeknél sokkal jobbat.

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#26) Ryder62 válasza wolfman (#23) üzenetére


Ryder62
őstag

Ha jól emlékszem már a Kotor 1-ben úgy volt megcsinálva hogy mikor szaladtál a fűben elhajlott tőled. Tehát nem olyan hatás volt mintha szellemként végigsuhannál a mezőn. De lehet keverem másik játékkal. :)

(#27) Fix3r válasza Ryder62 (#26) üzenetére


Fix3r
csendes tag

Jól emlékszel Kotor1-2 ben is volt egy "grass" nevű opció amit lehetett ki-be kapcsolgatni.

Doogee DG2014 Wuff Wuff

(#28) Plazmacucci


Plazmacucci
félisten

Hát a harc maradt kurvabéna, de egyszer játszható lesz :D

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#29) janos666 válasza Plazmacucci (#28) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Jap, a harcanimáció szar. A legtöbb (ami egész sok) dolog viszont, ami elhangzott a videóban (még nem is értem a végére, megálltam, mert abszolút minimumon akarom tartani a spoiler szintet) az biztató, hogy ez jó játék lesz.

Szerintem amúgy a DA2 sem akkora gáz, mint sokan értékelik. A DAO nyújtotta élményt már eleve nem lehetett volna csak úgy megismételni. A folytatásból már mindig hiányozni fog az újdonság, a megismerés varázsa. E mellé pedig ezt tényleg össze is csapták és lebutították sok szempontból. De a történeti szál szerintem hozott egy minimális szintet, amitől kezdve szerintem már jó egy játék.
Ilyen szempontból még sajnálom is a Bioware-t, hogy a "szar játékaik" is jobbak, mint az átlag.

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#30) Televan74


Televan74
nagyúr

Jó lesz ez. Alakul mint púpos gyerek a prés alatt.

Remélem megkapjuk 2015 tavaszán.

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#31) Vistaboy


Vistaboy
veterán

Bár nem néztem végig a videót, csak belelapozgattam - nem akarok előre megtudni semmit a sztoriról -, azonban sajnos én is osztom azoknak a véleményét, akik szerint ismét a szokásos akciójátékot fogjuk kapni némi szerepjáték elemmel megfűszerezve.

Nem mondom, hogy ettől rossz játék lesz, csak éppen semmi köze nem lesz az eredeti Dragon Age-hez, akárcsak a DA2-nek. Mondjuk az már pozitívum, hogy a látottak alapján nem egy csőben kell majd végigmenni, mint a második részben, hanem tényleg lesznek nagyobb terepek.

A grafika szép, azzal nem volt gond a DA2 esetében sem, de önmagában a látvány kevés lesz a sikerhez, bár tény, hogy nélkülözhetetlen tulajdonsága egy jó játéknak. A videón a konzolverzió látható, ez egyből feltűnik a kezelőfelület egyszerűségéből, remélhetőleg PC-n visszahozzák az Origins-ben látott UI-t - taktikai nézet már lesz, ezt korábban elmondták, így bízzunk benne, hogy nem cseszik el valami őskövület konzolos UI-val, ahol csak négy skillt tudunk használni egyszerre a menüben való turkálás nélkül.

MOD: Mindenesetre én várom, remélem, hogy a Battlefield 4 nem lesz olyan sikeres, hogy jövőre a BF5 miatt átcsússzon 2015-re a Dragon Age, 2016-ra pedig az új Mass Effect. Fejéhez kaphatna már az EA is, hogy nem csak online lövöldékből áll a világ, bár ezért kétségtelenül a játékosok a hibásak, akik évről-évre megveszik az aktuális CoD és BF epizódokat, a DLC-kről nem is beszélve. Amíg ebből van nekik sok pénz, addig nem fogják erőltetni a többi játékot sajnos...

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#32) trufa12 válasza N!GhTyka (#21) üzenetére


trufa12
addikt

23 éves VÉRES PiSTA VAGYOK :D xD szóval már nem vérpisti .
de komolyra fordítva a szót én nem várok sokat. Csak hogy legalább valami fantasyt adjanak már ki, mert mostanában nincs semmi , csak akció, kaland ,sci-fi ,szóval nagyon 1hangú a felhozatal. Assassin creedezem mert bár igaz ott sincs sárkány de legalább régebbi korokban kell mászkálni.
Aztán majd bejelentik hogy nah jön az űrben játszódó assassin :D akkor fogok be.....ni (bár az lehetetlen mert ugye ennek a baromnak a felmenői de itt már mindenre képes a játék ipar ...

Ez van mindenhol szóval nem várok sokat . Csak adják ki, én ahogy láttam ebben annyi bug nincs mert játszottak vele nagy gond nem lehet.Ha ide dobnák elém ki pörgetném aztán 2 év múlva mikor ki adják végig tolnám megint, mit kell itt pöcsölni úgysem lesz különleges egyedi darab az már most látszik

viszont az nagyon tetszik benne hogy a sárkány :D az sárkány .

Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..

(#33) janos666 válasza trufa12 (#32) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Szerintem is nagyon összerakottnak tűnt pre-alpha stádiumhoz képest. Olyankor a legtöbb játék nem sok másra elég, csak pár percnyi előre scriptelt demó jelenetek visszajátszására, vagy szintén pár percnyi kis terület kontrollált bejárására (ha onnan kilépsz, akkor rögtön látszik mi nincs kész, elnagyolt modelleket találsz, vagy azok abszolút hiányát, leállnak a történetszál és AI scriptek, stb).
De azt mondták a videóban, hogy a most látottól sokkal nagyobb bejárható területet szeretnének, és ilyen szempontból lehet igaz, hogy a komplett játéknak még csak ez a kis része lett így ráncba szedve.

Amúgy szerintem is jobb lenne, ha minél előbb kiadnák, mert olyan csoda biztos nem lesz, amire megéri hosszú éveken át várni. Ebben az EA féle pénzügyi és stratégiai helyzetben a [közepes minőség - nagy sebesség] lenne a jó taktika (nem a [gyors megjelenés - szar játék], de nem is az, hogy Blizzard vagy Valve stílusban ülnek valamin, míg jólesik).

Kicsit nehezen értem, miért befolyásolja majd egy a BF5 a DAI-t, mikor alapvetően nem is ugyan azok dolgoznak rajta. Szerintem egyedül a Frostbite motor a közös, ami miatt az EA-nek cirkuláltani kell pár arcot a Bioware és DICE közt, és azzal bár nem értek egyet, hogy a DAI alá felesleges ez a motor, azt én is úgy gondolnám, hogy a DAI-nek elég, ha sokad rangú figyelemmel veszik ezt a játékot figyelembe a programozók, akik a Frostbite-on dolgoznak.
Itt inkább annyi lehet az indok, hogy miként próbálják vásárló kapacitásra is optimalizálni, vagy saját pénzügyi negyedévekre szétosztani a megjelenéseket.

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#34) Ryder62 válasza [Prolixus] (#22) üzenetére


Ryder62
őstag

A Half Life 2, ami lassan 10 éves, már igencsak szegényesnek látom. Rengeteg low poly textúra vagy kidolgozatlan, megmosolyogtató objektumok. A vasúti kocsik kerekei 40 centi szélesek és nem is a (megrajzolt) sínen van, amik szögletesen kanyarodnak. :) Vagy említhetném sprite növényeket.

Szóval jó játéknak jó játék de amitől anno eldobtuk az állunkat, most mosolygunk rajta, később meg már szinte szúrni fogja a szemet.

(#35) Plazmacucci válasza Ryder62 (#34) üzenetére


Plazmacucci
félisten

oké de azzal játszani ma is élvezet :)

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#36) trufa12


trufa12
addikt

Ezek korszak alkotó játékok, de nem tudom miért lenne jobb 1 hl mint bármi más (ugyebár max a story miatt ha valaki érti , értette, meg tetszett neki. )
Amikor én végig vittem még nem tudtam angolul , szóval nekem annyi maradt meg hogy jó lövölde volt, néhol akció néhol nem. Ennyi .

Ma már tudok angolul , tudom hogy story ügyben hosszúságban nyomába sem érnek a mostani játékok, a régieknek de szebbek, szórakoztatóak, időt el lehet velük tölteni , meg legalább 1 délután alatt letudható .

Aki felnő annak úgysincs ideje tovább sokat tökörészni , és valljuk be a játék az játék előrébb sokakat nem visz..

Szerintem nézzünk úgy 1 játékra mint szórakoztató termékre. (gyereknek meg más, és sajnálom is hogy a mai gyerekek ilyeneken nőnek fel, nem tudják mi az igazi játék... )

De nekünk meg csak a gyerek énünk , mondatja ezt velünk hogy áhhj régen milyen jó volt, nem a játékokkal van itt a gond hanem azzal hogy egyszer mindenki felnő és a gyerek korát úgy echte mindennel hiányolja, az idő megszépít mindent.

Nekem pl a max payne 1-2 a favorit 1el sokat nem tudtam játszani 1 szer 1 délután 1-2 órát játszottam életemben havernál ... de akkor varázslat történt...
utána már mikor lett gépem nem ment mittom én már xp-n sem nagyon ...
2 őt többször végig vittem imádtam... és valljuk be pedig az sem 1 nagy vaszkó, csak maga a körítés volt jól tálalva, a zenék , maga a karakter.

bár azért kitartó 1 grafikája van :D mert mai szemmel sem annyira rossz ... meg a hl nek sem .

[ Szerkesztve ]

Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..

(#37) trufa12 válasza trufa12 (#36) üzenetére


trufa12
addikt

Ehhez képest a 3-.- kaptunk 1 alkoholista kopasz nagy állatot (aki állítólag ugyan az .. )bár az alkohol teszi a dolgát, meg személyi testőr lett, --.- és még mindig üldözi a múltja. A grafika jó, zenék szarok . meg a játék képi világa is és máris megette a fene az egészet. (ha nem max payne lenne a neve akkor még bele is férne...)

De hogy gyerek korom kedvenc:D detektív , zsarujából , aki1 szerencsétlen kretén :D egyébként.
Miért kellett 1 szerencsétlen alkeszt csinálni azt nem tudom, ráadás a kubaiak, v nigák ellen -.- megy. fene se tudja, csak lőttem :D és kész .

[ Szerkesztve ]

Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..

(#38) kskcsg válasza TazLeacher (#25) üzenetére


kskcsg
csendes tag

de a kettő végül nem DMC-s lett... :U :P
(Sőt az egy is jó volt, de nekem a kettő is tetszett :K - mondjuk a sztori miatt annyira nem... szerintem nem is vittem végig :DDD olyan 90% körül van; a witcher 2 miatt maradt abba ha jól emlékszem, aztán a LoL meg új játékok szóltak bele a végigviteli szándékomba...)
nem is láttam h ph!nagyúr lettél mióta legutóbb láttalak vhol -gratz

[ Szerkesztve ]

(#39) wolfman válasza trufa12 (#37) üzenetére


wolfman
veterán

A sok pozitív visszajelzés ellenére a második résznek sem volt semmi létjogosultsága. Ezer helyre leírtam és még fogom is ha kell, de a MP egy tipikusan egyrészes történet, nem lehet folytatása és kész.

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#40) TazLeacher válasza kskcsg (#38) üzenetére


TazLeacher
nagyúr

Pedig nem sok köze lett a normál RPG-hez. Talán a JRPG vonalon jó lenne, ahhoz viszont nem elég "abszurd", ha lehet így mondani..

Már elég régen az vagyok...szerintem egy darabig marad is, mostanában inkább 0,25-ös és 0-ás témákban mozgok. :D

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#41) janos666 válasza kskcsg (#38) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Nekem a harcanimációk szúrták a szemem legjobban. Én csakis pusztán emiatt azonnal a szőnyeg alá söpörtem volna az egész játékot, ha nem imádtam volna az első részt. (Ezt tettem a Remember Me-vel is.)

Az már csak fokozatosan bontakozott ki, hogy a helyszínek java része olcsó sivatag és még az is copy-paste minimális átrendezésekkel. Ehhez már ténylegesen is játszani kellett egy darabig, mire kimondottan zavaróvá vált.

Az is szintén csak több óra játék után vált világossá, hogy ez egy tipikus "trilógia középső rész", amiben leginkább semmi sem szokott történni, csak kiszínezik még egy kicsit jobban az első rész azon vonzatait, amik előkészítik a harmadik részt.

Tapasztalataim szerint a legtöbb három részes dolognak mindig a közepe a leggyengébb, mert az elsőben még a világ megismerésének varázsa is elvisz a hátán mindent, és a para, hogy legyen sikeres az újdonság, általában elég motiváció, hogy kikerekedjen belőle valami használható már egy részen belül.

A jobb írók pedig általában előre látják a történetszáluk lezárását, és afelé haladnak. Csak mivel az első résznek önmagában is meg kell nyernie a közönséget, ugyanakkor ha ez sikerült, akkor így is úgyis fogyasztani fogják a másodikat, így ezt szokták felhasználni arra, hogy rámenjenek az első rész végkifejlet szempontjából lényeges részeinek kipótlására, finomítására.

Gondolatban már a vége lebeg a szemük előtt, és minden tartalmat a képzeletbeli 3. részbe igyekeznek majd besűríteni, a középső része egy fekete bárány. Minimális tartalom, "utászmeló". Összelapátolva azt, ami az első és a harmadik részbe nem fér kényelmesen, mégis el kell valahol mondani.

Szerintem ez a Dragon Age 2. -> Hogy ezzel a (#39) wolfman hozzászólásra is reagáljak egyben.

És valahol arról sem a fejlesztők tehetnek, hogy az EA mindent konzolra kér tőlük, mert ez egy válasz a piaci igényekre, amit valahol racionális dolog figyelembe venni.

Csak az a baj, hogy ezek (relatívan "tipikus középső rész" és abszolút lustaság a kivitelezésben + a konzol éra butítások) mind egyszerre csapódtak le.

Amúgy szerintem semmi más gond nincs vele. Nekem már az első részben is ordított a máguskonfliktus, és nem is tartom szerethetetlen vonalnak, hogy most ezt bontják ki.
Nem lehet minden évtizedben egy-egy új évezredes veszedelem és az is uncsi, ha sorra ébrednek fel az egyre komolyabb és komolyabb veszélyek a semmiből.
Itt viszont szerintem már az első részben lefektették, hogy a veszedelem a pillanatnyi probléma, de több is van a háttérben, és csak ez gördül le szépen.
A veszedelem szerintem két dologra volt eszköz: hogy lehessen "epic battle" már a legelső részben, és hogy a globális történetet is megtámogassa, hogy mi feszítette túl a népek idegeit, hogy lázongani kezdhessenek a mágusok, illetve hogy miért épp most -ebben a felfordulásban- akar előtörni valami más rejtett (valószínűleg ehhez szorosan kötődő) dolog (Morrigan szál).

Szerintem pazarlás lett volna egy rész után kukázni az egész DAO világot.
De ők is eleve így gondolták: Origins -> ez egy bevezetés. (Ha tetszik, ha nem, hogy mi jön utána.)

Annak is örülök, hogy Mantle-ös Frostbite 3-al jön.
A DAO is nagyon szép volt, de még szebb lehetett volna nagyobb felbontású textúrákkal és részletesebb effektekkel. Csak a DAII-nek volt gyak. tökmindegy, hogy hány szemcse van a homokban és bántam, hogy részletesek az eltúlzott effektek, mert semmit nem látok a lényegből, de ez már a készítők sara, nem a motoré, amúgy örültem, hogy amit mégis lemodelleztek, azt szebben sikerült. Felőlem jöhetnek végre a robbantható falak.

Ez most elég régóta készül ahhoz, hogy ha akartak tanulni a hibáikból, akkor megtehették. Még ha kompromisszumos is lesz a dolog (pl. lesz történet, de béna marad a harcanimáció, vagy épp részletes lesz a grafika, csak nem DAO-s a színvilág). Akkor is jobb lesz, mint a legtöbb konkurens játék.

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#42) kskcsg válasza janos666 (#41) üzenetére


kskcsg
csendes tag

me 2 talán kicsit ilyen volt, de nem igazán...
Witcher 2 meg pláne nem :DDD :P

(#43) janos666 válasza kskcsg (#42) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Az eleve trilógiára tervezett dolgokra értettem, mint pl. a mostani Bioware játékok. Szerintem.
Witcher nekem kimaradt, de amit tudok róla, szerintem nem eleve trilógiának tervezték, csak jönnek az egyes részek, amik tetszőlegesen vagy egymás folytatásai vagy sem, ahogy épp szeretnék.

Az ME2 szerintem iskolapélda erre. Az a baj, hogy ott még a 3. rész is ilyen, mert a Bioware már semmi másra nem hajlandó, csak összeszedetni velünk egy-egy szupercsapatot.
Ez a másik probléma így konkrétan ennél a játékgenerációjuknál, de remélem a DAI már szellemében is next-gen, nem csak grafikai technológiában.

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#44) kskcsg válasza janos666 (#43) üzenetére


kskcsg
csendes tag

Értem mire gondolsz, de azért az me2 egy nagyon fontos rész volt, ott ismered meg Mirandat ( Yvonne Strahovski :DDD ) es ott születik újjá, stb. Stb.
Először a játék menete nekem sem tetszett, de amugy nem lett rosszabb... Sot a háromban a multi eleg jol sikerült, szerintem.
A da2 valoban ilyen volt - végig se vittem meg - ezt aláírom... A da1 kiegészítője konkretan izgalmasabb volt nekem... ( bar meg azt se vittem végig :U )
A három akkor lesz jo, ha nem leszel rákényszerítve, hogy az inkvizíció oldalán harcolj - eddig sosem voltam templar, kb mindig rouge mage vagyok :D

(#45) MASSlag


MASSlag
tag

Hm, nagyon hangulatos. Elég meggyőző a látványvilág (Frostbite 3 :Y ), szokatlanul részletes pre-alfához képest.
Üdvözítő a taktikai nézet is.
Tetszik, hogy a válaszok ki vannak fejtve, az első részben is pontosabbak voltak a hosszú sorok.
Nem baj, ha kicsit kiterjedtebbek lesznek a területek, még, ha e-miatt sok instance-ot kell is használni (a skyrim brutálisan hangulatos volt, pedig tele volt ismétlődő modellekkel, textúrákkal)

Viszont már megint ez az epilepsziás hadonászás. :O
Könyörgöm, valaki küldje már el az animátorokat, akár csak egy évig valami harcművészeti oktatásra. Aikido, kungfu, wushu, (akár karate, taekwondo vagy szimplán vívás), mindegy igazából.
Hátha rájönnének, milyen is valójában egy ütés dinamikája. Nincs súlya a fegyvernek, nem folyamatában gyorsulnak az ütések, csak mennek, kitekert darabos mozdulatok, túl teátrális (az ütések után benne marad a mozdulatban, nem áll vissza védekezésbe) stb. Rosszabb mint a Ryse :U (bár nem olyan rossz mint a DA 2).
Félreértés ne essék, nem akarom az árkád vonalat bántani, csupán ez így igénytelen.
Profi animátor sem vagyok, csak azt látom, hogy mások meg tudják csinálni tisztességesen. Ne is menjünk messzire, ott van pl. a Witcher 2 sokkal emészthetőbb mozgáskultúrával.

[ Szerkesztve ]

A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka

(#46) janos666 válasza kskcsg (#44) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Ott születik újjá, de csak azért, mert megölték, hogy legyen oka kvázi elölről kezdeni mindent, ami a konkrét játékmenetet illeti (gyűjts csapatot, vívd ki a lojalitásukat, megint repülj be a hajóddal valamibe, ami alaposan szétszaggathatja azt és téged is, stb).

Gondolom ironizáltál, de én nem kedveltem se Miranda-t, se Jacob-ot. :N
Először az Illusive Man-t sem csíptem, de a végére egész hozzánőttem, még a bázist is meghagytam neki. Kár, hogy a harmadik részben megint eltéptek minden régi gyökeret sok mindenkivel, és ő meg... (na most nem leállok a spoiler-el...)

Egy percet sem multiztam. Engem a single érdekelt. Eleve nem multizok mostanában, de ha arra vágynék, akkor más játékot tolnék multiban (pl. most BF4, nagyon netán valami Blizzard cuccot próbálnék ki, vagy még a TES online-t is hamarabb, vagy ha Bioware, akkor azt a halálra ítélt MMO játékukat, szóval szinte bármit, csak ne Mass Effect-et online :P).

Szerintem mindig a napos-szemes pajzsot hordjuk majd (aka "seeker" -> végig kellett volna játszani a DAII-t !!! :P), csak esetleg kvázi dezertálhatunk (gondolom inkább valahol a vége felé, 2/3 után, mire úgy érezhetjük túl sokat tudtunk meg, ami nem fedi a korábbi ismereteinket, ezért "újra-megvilágosodunk"), és átbillenthetjük majd a polgár(?)háborút a másik irányba.

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#47) kskcsg válasza janos666 (#46) üzenetére


kskcsg
csendes tag

hmm... - más az ízlésünk. :DDD
(annyit megjegyzek, hogy illusive man rohadtul nem jött be semelyik karakteremnek se - és valóban a 3. és az 1. rész között nem elég szorosak a szálak... vagy ahogy tetszik a részek között. BÁR! ha végigtolod a fontosabb DLC-ket akkor azért pl. Liara-val eléggé folyamatosan a kapcsolat.... :U)

én a PvP multit nem csípem annyira - inkább csak dota (LoL) szinten - nekem ezért tetszett a multi ME3-ban...

Ha ebben a részben semmi de semmi kötődés nem lesz az első részes karaktereinkhez - márpedig ha neked lesz igazad és a játék közben dezertálhatunk csak - akkor ez hatalmas kiábrándulás nekem :(
Konkrétan akkor miért kell neki a 3. számot adni, ha nem lesz köze az egyhez - vagy a grey warden főszereplőhöz - , csak "ugyanott" játszódik majd..? :F
(ezt már kb. a kettő esetén se értettem igazan - de még nem vittem végig...)

[ Szerkesztve ]

(#48) janos666 válasza kskcsg (#47) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Az ME3-ban már én is a legelejétől folyamatosan toltam IM-nek a piros betűs válaszokat (nem úgy tudatosan, hogy tudtam mi lesz belőle, csak érzésre). Annyira, hogy a legvégén fejbe is tolta magát, csakúgy, mint Saren. (Ezekért valamiért büszke voltam magamra, hogy véletlenül is összehoztam, csak később olvasgattam, hogy IM-nél kötelezően mindig pirosat kell nyomni, de még Saren-nél sem olyan egyszerű, ha ezt akarom).

Most hogy belemerültem ebbe, szerintem ezt imádtam a Bio játékaiban, hogy tetszésem szerint végigjátszva (kivéve az ME3 utolsó perceit, mert az egy külön mese) mindig gyakorlatilag tökéletes lett a befejezés. Nagyjából épp az történt, és kb. úgy, ahogy szerettem volna. Nem volt ilyen anyázkodás, hogy márpedig XY mindenképp meghal úgy, hogy látszólag semmi értelme, stb. Szóval nem volt olyan, amit ha belezöldültél sem biztos, hogy meg tudtál csinálni, ahogy te szeretted volna, sőt, nagyon is könnyen lett szép a vége.

Bár ennek ugye az volt az ára, hogy mindenkinek kb. egyforma a befejezés, és visszafelé működik a dolog, hogy csak elhitetik veled, hogy számítottak a döntéseid, pedig... hmm... :))
Mindegy, amíg működik az illúzió, addig jó. Nem kötelező ötször végigjátszva ötödjére is jó élményt adnia, megelégszem 30-50 óra kellemes szórakozással is, és mégannyira sem kötelező fórumokon, wikipédiákon, youtube-on lógva kielemezni, hogy tényleg számítottak-e a döntéseink. Ez csak felesleges illúziórombolás, semmi más. Az pedig mohóság, ha 6 végigjátszásból 6 egyedi élményt akarsz. Sok játék ad 6 órát, amit alig élvezel, és abszolút 0 az újrajátszhatósága, az ME-t még így is többször lehet játszani és legalább 5x ennyi időn át egyenként.

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#49) ripla


ripla
őstag

én csak attól félek, hogy a megjelenés napjáig, szokás szerint ez is csúnyulni fog. de ne legyen igazam!

(#50) kskcsg


kskcsg
csendes tag

instant get :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.