Köszönöm a tesztet jó volt olvasni,zseniális lett ez a rész is. Dicsérjük a napot
“Praise The Sun” \[T]/
Köszönöm a tesztet jó volt olvasni,zseniális lett ez a rész is. Dicsérjük a napot
“Praise The Sun” \[T]/
Köszi az ismertetőt.
Nekem ez az első DS játék,amivel játszok,az első néhány óra idegössze roppanásai után azt kell mondjam, nagyon jó ez a játék.
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
Nem érzem,hogy könnyebb lenne,ugyan úgy tépem a hajam.Az jó hogy a fegyverünk végre nem kopik el 5 perc alatt,életünk se kezd csökkenni ha meghalunk.Az ellenfelek felsorolása elé meg mehetett volna Spoiler!
A rendhagyás kedvéért a Dark Souls III-at azonnal Soul Level 1-en kezdtem, most vagyok a 14. bossnál de nagyon nehéz, legalább annyira nehéz mint a Bloodborne Blood Level 4-en, mi jön még ezután ? :-)
Kidolgozottabb mint a Dark Souls 1, szebbek a pályák és a kastélyok de a Dark Souls 1-hez hasonló egyszerű bossokkal is csak a játék első harmadában fogtok találkozni később sokkal gyorsabb és vadabb főellenfelekkel kell szembenézni.
A játék rendkívül tartalmas gyakorlatilag minden sarokban valamilyen értelmes és hasznos felszedhető tárgy lapul, főleg SL1-en ahol minden sztenderd itemet megéri használni mert igencsak a hasznomra vannak adott esetekben. A boltrendszer nagyon rugalmasan lett megoldva, sok sok Dark Sign/Homeward teleportálást spórolunk meg ezzel.
"Dark Souls 1-hez hasonló egyszerű bossokkal"
Azért ez így erős. Ornstein és Smaugh, de legfőképpen Kalameet és Artorias nekem okozott pár órányi fejtörést. (összesen kb. az 50-60 órányi játékidő tizede velük ment el) A Capra Demont sem élveztem.
Nálam eddig az év játéka, NG++ és még kicsit sem unom
A nyugat a szakadék szélén, de mi egy lépéssel mindig előtte járunk.
Nice Rage!THX
Eletem legjobb játék tilogiaja!Ha egy sarok is kimaradna nem tudnek aludni. Ezert is kell minden DLC is!
Remelem majd meg visszanyulnak a szeriahoz a keszitok...En birnam azt is ha 100reszes lenne Csak a kontrollerem is birja!
Ne szemetelj ! = Steam
A második résznél sokkal jobban tetszik nekem, játszatja magát míg azt ímmel ámmal nyomtam. Az nekem 6/10 ez meg 9/10 pedig látszólag alig van különbség...én sem értem mi az oka.
Mindent üt élményben, legjobb game volt, sajnálom is hogy vége lett....
Ezért sok beszólást fogok kapni amúgy az tuti, de miről szól ez a játék? Addig jutottam hogy mész, és hack and slash módon aprítasz/varázsolsz, meg RPG-sen pakolsz az inventoryban.
Haver mutatta négyünknek egy órán keresztül PS4-en.
Azon kívül hogy ordas nagy fps droppos volt a játék végig (droppolt kb 30-ról 20-ra sokszor) totál átlagos grafika és jelenetek mellet. A modellek egymásba lógtak, az egész olyan előző generációs volt... A dolog szépsége hogy nem én tettem szóvá, hanem a kevesebbet játszó (X360, PS3), kevésbé érzékeny haverok.
Egyébként szeretem a hack and slash játékokat, sőt az RPG-s elemeket is, de értetlenül álltam a nagy DS3 előtt.
Szerk:
Amúgy persze bennünk hármunkban volt a hiba, mert se erre, se az új Doomra nem izgultunk rá.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
Ez nem unreal jatekok egyike,hanem inkabb a valosaghoz kozeli harcrendszer.A doomot ezert nem is hasonlitanam ehhez....
A latvany vilaga ragad el,es a kihivasa nehezsege,minden sarkon bossal.
50-200 oraig meg se allok ha elkezdek 1 reszt.
Az hogy mirol szol,amirol mas nem...vilagvege hangulat,zombikkal a lovagkorban
Pcn nincsenek fps droppok,stabil 60 fps.
Ne szemetelj ! = Steam
Jólvan, tehát amit levettem. Mész előre és leversz minden szörnyet és felveszed amit elejtenek. Innen a párhuzam a Doommal. Mondjuk a valóságban nem mész át percenként a másikon.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
Ugy ertem meg kell emelni azt a kardot,es ha nehez akkor lassan nehezkessen ut...Nem az mint pl a doomban hogy nagyobb az agyu mint az emberunk,es ugral ossze vissza vele.Ki kell probalni es nem elszaladni a gep elol ha parszor meghal az ember.
Ne szemetelj ! = Steam
Jólvan, én csak a történetet kérdeztem, mert baromira nem értettem hogy mire kellene izgulnom egy sima hack and slash RPG-n. Nem a nehézséggel volt bajom, hanem azzal hogy olyan semmilyen volt.
Inkább még egy kör DMC vagy valami hasonló, ez nem nyert meg magának.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
Az első rész+DLC története nekem tetszett, de oda kell figyelni, olvasgatni erőteljesen, valamint utána is lehet nézni, ha úgy érzi az ember, hogy valamiről lemaradt.
Hogy miért jó a játék? Nos, amikor videókat néztem róla, egyáltalán nem értettem, hogy miért vannak úgy oda érte az emberek. Amikor kipróbálod és órák óta játszod, akkor vagy téged is elkap az atmoszféra/hangulat/játékélmény kombinációja vagy nem. Engem Berserk rajongóként nagyon elkapott, úgyhogy már várom, hogy elkezdjem a második (majd a harmadik) részt, de még egy gépújítás hátra van addig.
"sima hack and slash RPG" ez nem az a kategória. Nem tudom milyen részt néztetek, de itt általában ha sima hack and slash módszerrel veted bele magad a mókába akkor a 2.-3. ellen kinyír. Lehet már tápos volt a karakter és könnyű részen ment a haver, de igazából még tápos karakterrel is meg lehet halni egy kisebb kategóriás ellentől. Ez nem a skyrim hogy elosztod a pöttyöket és kimehetsz pisilni miközben ütik a karaktert. Egyébként klasszikus játék, mármint a 90-es évek elejét idézi, nem fogja a kezed, izzadni kell, rejtelmes, nem tudod mi történik, kb ezért szeretik ennyien hogy nem degradáló érzés fog el miközben játszik vele az ember.
[ Szerkesztve ]
Ha azt hitted, hogy mindent láttál abban az egy órában akkor tévedtél. Van ebben vagy 100 különféle karakterbuild, PvP pl. 5 fős FFA, 2 vs 2 vagy a klasszikus 1 vs 3 trollkodás.
És igen ez jobb mint a Dark Souls II standard de a Dark Souls II SOTFS a DLC-k miatt már nagyon jó játékká formálódott.
Az FPS alig megy le 1-2 mp.-re PS4-en 30 alá, tudom mert már 200 órát toltam vele. PS3-on sokkal de sokkal szörnyűbv volt az FPS drop, amikor PC-re megjelent a Dark Souls 1 akkor hagytam abba a játékot PS3-on, szörnyű port.
Mindenesetre a Bloodborne szebb játék. A karakterkészítőt nem tudom, hogy sikerült elrontani de nem lett valami jó a Dark Souls III-ban.
Az RPG elemek eléggé kifinomultak a Dark Souls III-ban és épp az a bajom, hogy túlságosan átmentek a Bossfightok hack'n slash-be, kb. 2-3 perc ütök, dodge, ütök, dodge az egész harc, hiányolom a Demon's Souls főellenfeleket ahol gondolkodni kellett vagy kivárni vagy valamilyen extra pályaelemet kellett használni a Bossok legyőzéséhez. Ebben a tekintetben a From Software-től elpártolt a kreativitás a Dark Souls III esetében de még a Bloodborne-ban is sok a hasonló agyatlan Boss.
A lényeg, egyetértek abban, hogy a Dark Souls III nagyon gyenge játék mint hack'n slash a DMC4SE pl. sokkal jobb főleg a Ninja Gaiden a legjobb, RPG-nek viszont nagyon jó lett.
Van forum,szivesen latunk ott is.
Ne szemetelj ! = Steam