Minek bemutatni 2018. elején egy 2019. végi autót? Tökön lövik magukat rögtön az elején.
iPhone 13 Pro Max, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch
Minek bemutatni 2018. elején egy 2019. végi autót? Tökön lövik magukat rögtön az elején.
iPhone 13 Pro Max, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch
A kínaiak ledarálják ezt a piacot is. Musk-éknak össze kell kapniuk magukat, főleg hogy gyártási nehézségekkel küzdenek.
szabakaa: érdeklődést felcsigázni, előrendelések akár. De nem a legpraktikusabb, prototípus, vagy koncept autó persze más lenne.
[ Szerkesztve ]
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
új brand de nem új cég: már két éve alapították. Kemény. Ez alatt felhúztak egy 250 milliárd forintos gyárat meg már párat összekalapoztak.
Néha úgy érzem túl sok a pénz a világban és a befektetők ész nélkül öntik bármibe, amíg ki ne durran az aktuális lufi/be nem dől az aktuális beruházás. Kínában meg főleg. Eltűnt a LeEco... na és? Feltűnt bárkinek? Hiányzik bárkinek? itt van helyette egy ugyanolyan cég. Kína még mindig le van maradva a szellemi tőke és a minőség terén, még van hova fejlődniük bár tepernek ezerrel
[ Szerkesztve ]
It is not birth, marriage, or death, but gastrulation, which is truly the most important time in your life.
Ott van pénz lóvéra, nem lesz gond a fejlesztés (lopás)
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
Több mint egymilliárd dolláros beruházás, és csak két év múlva fog eladható (?) terméket csinálni......hát üzleti és befektetői optimizmusból nincs hiány arrafelé, az biztos.
Azt azért fel is kell futtatni nulláról addig.
Mert szerinted hogy néz ki egy jármű fejlesztése? Szerinted mennyit öl a VW az új Golf kifejlesztésébe, a Ford az új Focusba? Úgy, hogy nekik a komplett infrastruktúra rendelkezésre áll.
Tudod mi a különbség egy VW konszern, Ford és egy Byton között? Az egyiknek van múltja, ismertsége, szakembergárdája, tapasztalata, tudása, piaca, kiépített szervizhálózata...nem sorolom tovább. Egy normál autógyártó millió számra adja el a kocsikat és közben fejleszti a következő modelleket.
A Bytonnak meg van egy frissen épült gyára, nulla ismertsége, pár darab bemutatóautója, valamint ígéretei arra, hogy két év múlva megveheted. És a legfontosabb: két évig 0 dollár bevétele.....aztán utána talán csordogál valami a kasszába.
[ Szerkesztve ]
Lol azért ez mindenhol így van
sőt ha elkezdik eladni őket, még jó darabig nem lesz valós nyereség amíg a befektetés meg nem térül
It is not birth, marriage, or death, but gastrulation, which is truly the most important time in your life.
Úgy néz ki, mint egy Range Rover Evoque amire ráesett egy zongora...
Szemmel láthatólag, azért van rálátásod arra, mennyire bonyolult folyamat autót tervezni gyártani, akkor meg miért szúrod tökön magad, mikor azt kérdezed, hogy két év alatt nincs semmi eladható autójuk? Talán, mert egy régi motoros márkának ennyi a modellfrissítés. Nekik is a nulláról építeni autót, nem 3-4 év. Bár ha 4 év alatt megvan egy autó akkor ott már nagyon komoly erőforrásokat fordítottak rá. Ahhoz képest, hogy 2 év és állítólag 80%-ban kész, az jó. Már ha hinni lehet az adatoknak, és a maradék 20% fejlesztéshez nem 3-4 év kell még. Azzal magyarázni, hogy a befektetők mibe vetbek bizalmat, elég gyenge ér a kezdeti felvetésed mellett, és nem logikus érv, másrészről magánügy ki-mibe fekteti a bizalmát, nem tarzozik rád.
Tetszenek ezek az új koncepciók ötletek, de a kijelzőrengeteg szerintem nem szép. Nem ad otthonos, kényelmes érzést a szemnek, hogy a "pofámba" világít valami. Meg mintha annyi információra lenne szüksége bárkinek is, mikor utazik. Ha már autonóm autók lennének, akkor OK, de attól még nagyon messze vagyunk. Egyelőre még jogszabály se szabályozza tudtommal. Már a sokadik típust fogja kiadni ez a márka, ha megéli, mire az autonóm vezetés szabályozott lesz. (Az hogy néha látni ilyen youtube videókat, nem jelent semmit.) Látszik, hogy a kínaiaknál nem megy az ergonómia... Nem tudják analizálni, miért jobb egy fejlett autóipar autója. Nem attól lesz higj tech valami hogy mindenhova érintő panelekt teszünk, meg monitorok tömegét alkalmazzuk.
[ Szerkesztve ]
Jevons paradox
Döntsd már el, miről akarsz beszélni! Eddig azzal indítottál, hogy mennyi pénzt fektettek már bele. Most meg azzal terelsz, hogy mennyire lufi. Így nem lehet veled vitázni, ha ugrálsz témák között.
A lufiságnak hol van köze ahhoz, hogy mennyibe kerül kifejleszteni egy terméket? Vagy szerinted mégis hogy kellene piacra lépniük, ha nem úgy, hogy kezdésnek bele borítanak irgalmatlan mennyiségű pénzt?
#11 Aprósólyom: Az megvan, hogy a németeknél már léteznek csak autonóm autókra vonatkozó KRESZ táblák?
[ Szerkesztve ]
Amíg a világgazdaság arról szól, hogy az olcsó munkaerő reményében a tőkés kirúgja/ellehetetleníti az amerikai/európai középosztályt és kínában önként+dalolva válik meg a fejlett világban kifejlesztett szellemi vagyontól, addig ez lesz.
#8: a múltnak nincs akkora jelentősége, mint a kínába települt autógyártóktól lejmolt tudásnak. Ezzel+nyomott árakkal, pár évig egyben maradó "minőséggel" simán tarolhatnak a piacon kb ugyanúgy, ahogy a tornacsuka-piacot letarolták a 90es évek legelején.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
Van szakember gárdája, tudása és tapasztalata. Láthatod, hogy tapasztalt szakértőket igazoltak le, nem friss diplomások. A régi márkáknál sem a logó adja a tudást, hanem a dolgozóik, akiket több pénzzel meg lehet szerezni.
Nem egyszerű európában az autonom autókra vonatkozó törvény közlekedési és szabály -, büntetőjogi vonatkozása még most sem. Itthon sem.
Szoftver az nem ember. Mi van ha hibázik?
És mi van, ha eleve hibás?
Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
Ha eleve hibás akkor ugyebár a gyártót/országon-EU-n belül fellelhető forgalmazót viszik el, hiába irat alá akármit a vásárlójával.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
Például az van, hogy a Volvo, amikor piacra dobja, teljes felelősséget vállal érte.
És a Volvo már kínai tulajdonban van...
BG
Igen. És ezzel mit is szeretnél mondani?
Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
Kevés jobb dolog történt az utóbbi időben a Volvo-val..
en csak arra leszek kivancsi, hogy egy ilyen auto milyen lesz majd a hasznaltpiacon 10-15 ev mulva. a dolgok nagy resze elavul addigra.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Töréstesztek is kellenek, anélkül nem autó az autó.
Nincs itthon csokid??
Miért, mennyivel előbb kéne bemutatniuk? Ez a két év még csak nem is különösebben hosszú idő.
Nem csak a tervezés befejezése, a gyártás megszervezése, a tesztek, engedélyeztetések vesznek igénybe hosszú hónapokat, éveket, hanem marketingszempontból is legalább ennyi, ha nem több idő kell a gyártó és a termék megismertetéséhez, felfuttatásához.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Az egyik képen a cikkben ott van hogy "Globál NCAP 5 csillag"
Elég durván néz ki, főleg a belseje. Nem tudom eldönteni, h tetszik vagy sem, de amire ez forgalomba kerül, úgyis változik... (Addigra főleg, amíg lesz rá pénzem... )
Samsung Galaxy S23+
Azt se tudom mennyire van itthon Magyarországon kiépítve olyan rendszer ahol tölteni lehet elektromos autókat, főleg vidéken
Mint kütyü, tetszik, de mint auto, azért nekem hiányzik a sok tablet között a tapintható gomb. A kormány is elég vicces. A multi-kormány lényege, hogy a vezető az alap dolgokat vezetés közben - tekintetét az úton tartva - tudja machinálni. Ehelyett oda is egy kijelzőt raknak, amit megint csak leshet a páciens.
plus ça change, plus c'est la même chose
Kérek egy külső wax-os mosást és egy monitormosást!
Lófasz és esti fény. Miafasznak kell ilyen hodály monitoráradat? Továbbá baszott fontos, hogy az autó tudja a sofőr+utás vér oxigénszintjét, meg hogy mikor kullantott legutóbb!
[ Szerkesztve ]
Jó lenne, ha 2020-ra ebből tényleg lenne valami, kicsit kevés esélyt látok rá.
Finn the human
A Teslat nem csak a kínaiak eszik meg hamarosan,hanem az összes nagy autógyártó. A Teslanak semmije nincs,amit a többiek nem fognak hamarosan ugyanígy vagy jobban tudni.
Mivel elektromos hálózat azért majd midnen tanyára eljutott már, így mondhatjuk, hogy eléggé ki van építve.
Ha sikerül júniusra felfuttatni a model 3 gyártását akkor nem lesz probléma a Teslával. 2020-2022 mire a konkurencia utoléri őket. Ne feledd, már épül Kínában is a Tesla gyár.
Hogy is mondjuk: már most rohadtul le vannak maradva a saját ütemtervükhöz képest, magyarul tömeggyártani rohadtul nem tudnak olyan komplex dolgot, mint egy autó.[link]
Ezek csak a gyorstöltő pontok.
(#10) Sebhelyes: "Úgy néz ki, mint egy Range Rover Evoque amire ráesett egy zongora..." - vagy lehet hogy még a beleteendő aksikat nem tudják megfelelő méretre gyártani; és kell a hely?
Mondjuk szép nagy darab kocsi. Ebből akár kettő rendes is kijönne.
Ha majd a világba kilépnek, akkor perelhetik őket majd?
Én - jelen állás szerint - biztos nem vennék teljesen Kínai autót.
Nem azért lesz csak jóval később elérhető ez az autó, mivel azért 1-2 db autó legyártása - nem sorozatgyártásban történik és annyira nem kell gyorsan elkészülniük vele - és tán addíg még tudnak a gyártástechnológián finomítani, hangolni?
[ Szerkesztve ]
Azzal nincs is gond, hogy kínai, csak ez a minta masina úgy néz ki, mint a 10 évvel ezelőtti elektromos autók: rondának és életképtelennek tűnik, egyszerűen leír róla a gagyi. A Tesla pont azzal futott be, hogy kompromisszum mentesen csináltak egy minőségi elektromos autót (jó azért a hatótáv limitált), ami jól is néz ki. Ez majdnem úgy néz ki mint a 10 évvel ezelőtti dodzsemek, amit még a tulajuk se tudott komolyan venni.
Kínai márkáknál pedig amúgy is az az általános állítás, hogy a kísérletező kedvű népek majd megveszik, aztán 2-3 éven belül kiderül melyik márka jó, melyik hulladék.
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
nem igazán tetszik, ez valami űrkorszaki valami ami 50-100év múlva lesz jó, de a Tesla a jelen, és nem mellesleg autó formája van!
Ez még eddig édeskevés, kíváncsian várom, hogy a közeljövőben milyen fejlesztések lesznek, főleg KMo a kérdés.
Karcsú. Mondani sok mindent lehet. Ízlésük és szépérzékük továbbra sincsen ahogy látom. Bazári összelegózott foshalmaz.
ui.: A kevesebb több.
...oktalan embert észérvekkel meggyőzni nem lehet...
Tesla S-nél még mindig szebb ez a Byton.
Ezzel az autóval csak az a baj, hogy ebben az okádék mályva színben mutatták be. Nézzétek meg lent a sajtófotókat. Szerintem jól néz ki, és több színben el tudnám képzelni.
[ Szerkesztve ]
Szerintem a cikkben hibásan szerepel a Tesla ára. Az alap verziót 35k USD-ért adják. Gondolom itt is természetesen a minden csicsa-micsa nélküli verzió ennyi.
Everything you read on the internet is true - Albert Einstein
Lehet, hogy egyeseknek bejön ez a langyi szín :-)
Annó a piros priuszosról is kiderültek hasonló dolgok az egyik filmben.
Bármely 230V-os konnektorról is lehet tölteni.
Szerintem. ☺
...oktalan embert észérvekkel meggyőzni nem lehet...
Lesz valami olyasmi, hogy minden hipermarket parkolójába fognak töltőállomást telepíteni.
Párat majd lehet mi csinálunk.
Tehát Nyíregyházán vagy Szegeden traktort kell bérelni, hogy vontassa el a teslát a már range-en kívül eső áramkútra, vagy egy nap meló egy nap töltés otthon. Fantasztikus.
#47: ennél meg rá fognak jönni, hogy hipermarketenként elkél majd pár tonnányi erősáramú kábel+egyéb, nem 2 fillérbe fájó infrastruktúra ahhoz, h ne puszta marketing legyen a dolog és többet tudjanak tölteni mint a beérkező kocsik 1%-a...
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
Van hova fejlődni az biztos, de érdekes az is, hogy sokan rengeteget mennek az elektromos autókkal: évi 20-30 ezer km-t. Szóval, ha ezt meg tudják tenni akkor megoldható valahogy a töltés.