Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8) Bazsee71 válasza brands (#6) üzenetére


Bazsee71
őstag

Tisztelt brands.hu!

A problémám elsősorban abból adódik, hogy információval az ügyintézés folyamán nem nagyon tudtak ellátni. Kétszer kaptam azt a választ, hogy egy héten belül elszállítják, a futárszolgálat pedig a kiszállítás folyamán is csak aznap reggel értesített. Ennyire nem vagyok rugalmas, ez szerintem el sem várható.
Tisztában vagyok azzal, hogy a futárszolgálaton múlik a szolgáltatás teljesítésének időpontja. Ellenben a terméket én a brands.hu-tól rendeltem, az ügyintézés további menete nem rám tartozik. Ha ilyen megbízhatatlan/pontatlan a futárszolgálat, érdemes lenne egy új partnercég után nézni, mivel ez sok vevőt tántoríthat el a vásárlástól, ugyanis nem a futárra fognak mutogatni, hanem a webáruházra.
Törvényileg biztos rendben is van, de "felhasználó élmény" szempontjából elégtelen. 8 hétnél járunk, egy fülhallgatót szerettem volna vásárolni, majdnem 6e Ft értékben postaköltséggel együtt. Durván 1000-1500 Ft-ot spóroltam meg ahhoz képest, mint ha megrendeltem volna egy olyan webáruházból, ahol van személyes átvételi lehetőség. Ha egy többszázezer forintos termékről lenne szó, irdatlan kedvezménnyel, akár még türelmesen ki is várnám a két hónapot, ellenben ott már nem tűrnék el egy ilyen tévedést a kiszállítás folyamán.
Az 1000 Ft-os kupont köszönöm szépen, de nem valószínű, hogy ezek után fel fogom használni. Amennyi probléma akadt ezzel az apró kis csomaggal, és amennyi időmet elviszi az ügyintézés, már bőven mínuszban vagyok. Ezek után remélem megérti, hogy akit csak lehet, tájékoztatok az esetről, ez így korrekt. Főleg, hogy kis utánajárással több ilyen panaszról is olvasni különböző fórumokban.
Kívánom, hogy a jövőben javuljon a viszony a szerződött futárszolgálattal, ezzel is megkímélve a vásárlókat a kellemetlenségektől.

Tisztelettel:
B. Balázs

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.