Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stifi

    senior tag

    válasz kcsa #9 üzenetére

    én csak felhoztam egy buta példával, hogyan gondolkozik egy nagyvállalat, mert minden ilyen hírnél az az első reakció, hogy "miért kell kispórolni amikor alig jelentene pluszköltséget", pedig a gyártó pontosan tudja és indokkal nem rakja bele.. elég bonyolult egy ellátási lánc, nem mennék bele a részletekbe, de egy apróság is fel tudja borítani az egyébként kitalált rendszert..

    a marketingesek viszont nem mondhatják azt, hogy azért hagynak ki valamit, mert spórolni akarnak.. a marketingesek azt mondják a banánra, hogy alma, a vevők pedig ha sokat hallják, elhiszik (a többség).. és csak a többség számít mert ott a mennyiség, a többségnek pedig nem kell usb3 mert az sem tudja mi az...

    Nincs időm kedvesnek lenni!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés