Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
harsanyiz
aktív tag
válasz rgeorge #8814 üzenetére
Szia!
Talán ez lehet?
A probléma leírás: Nem tudok leveleket küldeni, leveleket tudok fogadni,T-Online előfizető vagyok.A probléma oka
A T-Online 2008. július eleje óta szűri a levélküldő szerverek elérésére használatos hálózati forgalmat (SMTP: TCP 25-ös port). Indoklásuk szerint a cél a hálózatukon keresztül küldött SPAM mennyiség csökkentése. Lépésük hatására minden olyan ügyfél, aki dinamikus IP című kapcsolatról bármilyen külső szolgáltató levélküldő szerverét kívánja használni, jelenleg ezt nem tudja megtenni.
Megoldások
Az alábbi lehetőségek adottak a levélküldés újra működésre bírására:
T-Online levélküldő szerverének használataÁllítsd be SMTP címnek: mail.t-online.huA szűrés feloldása a T-Online ügyfélszolgálatánAz SMTP port szűrése a T-Online ügyfélszolgálatánfeloldható. A jobb oldali ablakban jelentkezz be az előfizetői felhasználó neveddel és jelszavaddal. Majd keresd meg az stmp portszűrést és kapcsold ki
ennek megtörténte után használható tovább a levelezés az eddigi beállításokkal.Webmaila http://webmail.netlight.hu címen elérhető webes felületen zavartalanul működik a levélküldés.Levelező kliens átállítása
a Kimenő levelek kiszolgálójánál megadott, alapértelmezett 25-ös portot használd. Jelöld be a hitelesítést (TTLS vagy STARTTTLS) és add meg a felhasználóneved (ugyan az, mint a t-online által adott e-mail cím) és a jelszót. (Thunderbird esetén a jelszót az első küldésnél kéri)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest