Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #12973 üzenetére
Mivel a kardán hajtás sokkalta drágább a láncnál, ezért ma csak a legdrágább motorokba szerelik, a kisebbek egyszerűen eladhatatlanok lennének olyan áron.
(#12971) (jan): vagy a dugattyúgyűrűk mint írtad, vagy a szelepszár-szimeringek. Ez utóbbiak cseréjéhez csak a hengerfejet kell leszerelni, de ide kell egy új tömítés is.
(#12975) kcsa: én általában 500 km-enként fújom be a láncot spray-vel. Nagyon gyors meló, ha van a vason középsztender (mint pl. a GS-en, de a Csótányon is volt), anélkül már jóval macerásabb. Vagy motoremelő állvány kell hozzá, vagy valaki, aki segít 5 percet tologatni a vasat, amíg te fújkálod.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
(jan)
őstag
válasz Hauptmann #12973 üzenetére
Azt figyeltem még meg, hogy akkor a legintenzívebb a füstölés amikor üzem melegen jár hosszabb ideig alapjáraton, pl pirosnál állás ~1perc, és indulásnál ahogy megemelkedik a fordulat kiokád egy halom füstöt majd abbahagyja.
Egyik ismi azt mondta, hogy ami alapjáraton becsorog a szelepszár mentén, akkor égeti ugye el amikor megemelkedik a fordulat. Nagyon remélem, hogy csak "ennyi" a gond.
Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Okos Otthon / Smart Home
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Lassítanak a hajlítható kijelzős telefonok fejlesztésén a kínai márkák
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Külpolitika
- Milyen SSD-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest