Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Itt az új LOGOUT!
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Megújult a Linkin Park
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
válasz #89309696 #79570 üzenetére
Nekem egy kis Saxom volt anno. 36 fok +télik. Egy BMW rutinosan index nélkül úgy gondolta balra fordul. Csak az út mosó jött visszafele a kis utcából, amit akkor vett észre és besatuzott. Az utat előtte 5-10 perce mosta kb. Mindig tartom a követési távolságot és nem mentem 50-nél többel sem. Ennek ellenére a BMW anyós ajtajáig csúsztam és ott néztünk össze. Szerencsére el tudtam annyita húzni hogy nem a csomagtartón keresztül értem el az anyóst. Elég egyszer ha nem úgy teljesít ahogy kellene. Ott 4 kerék van és egy acél doboz. 2 keréken kellemetlenebb. De persze nem miattam fogsz mást venni ezt is tudom
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
macilaci78
nagyúr
válasz #89309696 #79583 üzenetére
Igen, az tény, hogy egy nyári mintázat télen nem olyan előnyös, mint egy téli mintázat.
Viszont egy téli keverék nyáron ugyanolyan előnytelen, ha nem jobban.Igazán komoly telünk évek óta nem volt, de Budapesten egy hóemberre való csapadék is alig jött össze. Nem érzem akkora szükségét a téli mintázatnak.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-
NYPD
aktív tag
válasz #89309696 #79665 üzenetére
Ah. Köszi, az kivitelezhető.
Más:
Kinek milyen kabátja van (ha van) ? Kellene majd beruházzak egy jó négy évszakosra, lehetőleg láthatósági sárgára, mert itt Bp-en annyi vak egyéb közlekedő van, hogy az irdatlan... Meg ugye lassan jön az ősz/tél is, és amíg még vállalható az idő nem szeretném letenni a motort. Max 40 000 Ft-om lenne rá, nézegettem neten de sajnos nem vagyok jártas benne, nem tudom, mik a megbízható márkák.. Ez illetve ez kifejezetten tetszetős pl.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz #89309696 #79693 üzenetére
Eleg sok guminal nem szoktak megjelolni, mert van hogy attol eltero pozicioba forgatva jon ki siman a centrir meg akar plusz suly nelkul is.
Most hirtelen nem remlik hogy akar Michelinen vagy Heidenaun talalkoztam volna-e jelolessel.
Na majd a haveromat megkerdezem a Kekholdnal, hogy van-e ennek valami oka, tobb gumit latott mar mint en[ Szerkesztve ]
-
NYPD
aktív tag
válasz #89309696 #79731 üzenetére
Na igen, 2 km-re lehet nem az lenne a legjobb választás Én napi kétszer keresztülszelem Bp-t Zuglóból a Városmajorba, meg egyébként is szaladgálok városban mindenfelé, na meg akkor már el lehetne menni ketten is kisebb karikákra. Pakolható mint az állat, és még kényelmes is, nekem találták ki (csak tudjam összeszedni a rávalót jövő szezonra..)
-
DJGABI
addikt
válasz #89309696 #79735 üzenetére
Hát nem tudom... Jogsin nem látok külön sort B125-nek. Vagy jelzik azért valahogy?
Ha épp másik suliba megyek át nem muszáj tudniuk hogy gyorstalpalón csináltam az A1-et De amúgy mikor először voltam náluk rákérdeztem, akkor legalábbis sorolta a nagyobb kategóriákat.
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Topikgazda
-
tothferenc
senior tag
válasz #89309696 #79735 üzenetére
B125-nel arra erdemes figyelni, hogy ha 125-os robogon tanul valaki, es azzal vizsgazik, akkor bekerul a 78-as kod a jogsiba, hogy csak automata valtos gepet vezethet. Innentol pl elfelejthet egy YBR-125 vagy 125-os Gixert is.
Egyebkent sok iskola a B125-ot A1"B"-nek hivja.[ Szerkesztve ]
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
energy4ever
addikt
válasz #89309696 #79759 üzenetére
En mar nem tudom min vizsgaztam. Volt TU125X amire befizettem jogsikezdeskor. Erre azzal csak egyszer mehettem. Utana levo alkalmakkor mindig mas motor volt. A kozos csak az volt bennuk, hogy egyforman szar allapotban voltak.
Mindegyik tanulomotor konnyen kezelheto gepezet, kis ivben fordul, nem idomos, eldol alig lesz baja, es kimondottan konnyuek.
Mar megvolt a kis gixxerem mikor csinaltam az A1 kategorias jogsim, azzal is jartam ki... Volt, hogy kaptunk egy NKH-s ellenorzest. Kerdezte az emberke, hogy olyan hozta ki a motort akinek van jogsija. Mondtam, igen. Vegulis B-s jogsim mar akkor is volt.
Csak azert nem az en motorrommal vizsgaztam, mert az tul nagy ivben fordul, es a B125-os A1-nel a rutin tanpalyas, es a forgalmi vizsga egybevan vonva. Nem tudtam volna megcsinalni vele a bolyak kozott a megfordulast, sem a korozest. -
Pfiucska
aktív tag
válasz #89309696 #79727 üzenetére
Ctrl+c ctrl+v a nagymotorosbol:
50k-ra volt kiirva. 1 alkalom (2+1ora) amibol 2 alkalom lett mert az elso oran vegig rutinpalyazni kellett mert tobben voltunk es nyilván nem hagyja oket ott. Masodik alkalom forgalom.
1. Vizsga, 1 perc utan buktam meg a 2. iranyjelzesemnel mert "tul sokaig indexeltem." ok.
2. Vizsga elott kerdezte, h atakarok-e most menni mert ha igen akkor kene egy kis tamogatas.. ok. Persze atmentem es megkérdeztem, hogy elso alkalommal is ez volt a hianyossag vagy tenyleg volt valami nagy hibam? Nem-nem dehogy volt baj csak hat tudod penzbol elunk mi is...
Ja es annyi meg, hogy nyaralasrol kellett hazaugranom a 2. Vizsga miatt... :)iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
suste
veterán
válasz #89309696 #79727 üzenetére
Csak ugye maga a motor 3x annyiba kerül
Ezzel nem értek egyet.
Új árakat nézve sem és használtat nézve sem.
300K-ért már nagyon jó használt 125-öseket kapsz, és normális 50-est nem kapsz 200K alatt. (Olyanról van szó, amire ráülsz és mész, nem kell buherálni )
Persze kapsz 100K alatt leharcolt 50-est, de 125-öst is.Én 200K-ért számíttattam be a Benelli Velvet 125-ösömet (levegős, karbis!), új michelin gumikkal és friss műszakival. Ha valaki 300K-ért elviszi tőlük azzal is nagyon jól jár.
-
-
Zoli bácsi
őstag
válasz #89309696 #80182 üzenetére
Bevittem már pár "férfit" a kórházba, az egyik rövidnadrágba hasonló mutatványt végzett...Aztán csúszott pár tíz métert az aszfalton, nem sok bőr maradt a lábán.... Ő is férfi volt, de azért pittyre állt a szája...Aztán lehet csak az égett bőrszagot nem bírta.....
Ja, mentőknél dolgozom. A motoron meg nincs kaszni.... Szóval igyekezzetek a lovakat a ménesbe tartani, szét ne fussanak. -
FeniX-
aktív tag
válasz #89309696 #80215 üzenetére
Az ajánlatom: Kymco agility city 125. Nagy kerék (16-os, ha jól rémlik) és jó alkatrész-ellátottság. A fórumtársak véleménye alapján nem is nagyon megy tönkre.
250ért itt bp-n láttam a múltkor pár szépet.
A sajátomat 220-ért vettem még év elején. (azóta már nincs meg)u.i.: csak mondom - mondjuk alkatrész csereszabatosság miatt - hogy az 50-es is ugyanekkora. Idomok, lámpabúra, stb. szerintem 1v1 cserélhető.
Bár most nézem, hogy ő csak ~10 lóerős volt.Továbbra is tartom az álláspontomat, miszerint az 50-es és egy "relatíve gyengébb" 125-ös között a fő vízválasztó, hogy utóbbinak van rendszáma, és kultúrált a járása, így az autósok nem akarják instant leelőzni még szabálytalanságok árán is, mint egy kéken füstölgő, nagyon idegsítően vinnyogó 50-est.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz #89309696 #80215 üzenetére
Azt az egyet még meg kell érteni, hogy itt pár lóerő ide vagy oda, egyáltalán nem lesz mérvadó atekintetben, hogy az autósok hogy fognak hozzád viszonyulni.
Pl. a 250-essel lakott területen kívül max 90-el szoktam menni, mert nekem az tűnik még biztonságosnak, stb. (kanyarog az út, 70-es táblák) és az autósok - amelyik olyan típusú - ugyanúgy "megérkezik" mögém, és kezdődik a vonatozás, amíg le nem húzodok, és be nem intek, hogy "menj/előzz meg".
Az soha nem jó megoldás, ha rágyorístanék, mert kb. 120-ig úgyis rádtapadnak, és vonatoznak és csak Te hajszolod magadat veszélyes helyzetbe unos-untalan.
(Itt egy akkora lépcső a megoldás, amit pl. ismerősöm csinál az 5-ös GTI goldjával, idézem a szavait: "5 percig 150-el megyek és soha többé nem látom az illetőt" , de ez megintcsak nem aza kategória motornál, ami megéri. )
Úgyhogy, szerintem egy 10 lóerős géppel is teljesen jó az ember. -
Johnny_vT
senior tag
válasz #89309696 #80277 üzenetére
A B96 a 750kg-nál nagyobb utánfutók kódja, így ebből egyenesen következik, hogy a B196 az A1-egyenértékű jogsi kódja Nem érthetünk mindent mi sem
(#80272) energy4ever
Köszi a leírást és a tippeket. Elég nagy átfedés van a listád és a nekem tetsző modellek között. Felhívtam egy helyi sulit, azt mondják mivel honosított jogsim van előbb kérdezzek utána a hivatalban, hogy a honosítástól vagy a tényleges B-kategória megszerzéstől számolják-e az 5 évet. Ha utóbbi (2009-es a jogsim, 2019-ben lejáratkor németesítettem), akkor megvagyok, mehetek a suliba[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
iff
senior tag
válasz #89309696 #80279 üzenetére
Cseréltem rugót is és már a 6,3-as nem igazán volt jó, így beraktam az 5gr-t, amit kaptam hozzá. (5,17-5,20gr voltak lemértem) Azzal már egész jó volt. Fogyasztás is csökkent, húz végig nincs torpanás ("váltás") Az biztos, hogy ez a "kisvállalkozó" szerelője kókány. 500km után volt kerékcsapágy csere és a "folytást "szedték ki. Én nem láttam, hogy mit csinált. Az biztos, hogy amit lehetett a kipufogóról levágott, és hegesztette, (könyök) nem cserélte mert van belőle gyárilag folytatlan. Biztos, hogy a "nyikkanás" a rugótól van, illetve olyan mit ha egy váltós motornál a kuplung hamarabb fogna picit rángat. 9e km-ig nem volt ilyen baja, egyszer csak indulásnál nyikkant, utána gyakrabban. Akkor vettem észre a kuplungnál amiről csináltam is képet.
..........""..........
-
FeniX-
aktív tag
válasz #89309696 #80335 üzenetére
Úgy alapból rendben van a robogó? Karburátor, benzinellátás, gyújtás?
Nem akarok tanácsokat osztogatni, hozzáértő sem vagyok.Véleményem szerint inkább egy db japán eredeti fasza karburátorra spórolnék, mint az összes "sárga színű stage n+1 rugó, meg malossi görgő" meg franc tudja micsoda.
Ez olyan, mint a dagi nő, mikor műkörmöshöz megy, meg póthajat rakat fel magának. Attól még ő egy ronda nő.
Nem utolsó sorban ezek a kisrobogók sem arra lettek kitalálva, hogy folyton nyelezzék őket, szerintem ez is hozzájárul ahhoz, hogy folyton legyen valami nyűgje.
Anno én is az összes vacak használtautómat kivittem egy mellékútra, és - valami perverz indíttatásból - kipróbáltam, hogy megy-e 150-et. Ment, de utána soha többet, és pl. a moszkvicsnak gyújtás gondja lett utána, a vw jetta (1-es) meg szelepszár szimmeringes.
Tuti mem akarnék ilyen egyszálbél emberekkel versenyezni a boltig, hogy utána még le is csepüljenek.
Bocs az offért.
-
Tamás9x
őstag
válasz #89309696 #80335 üzenetére
A hátsó tárcsád görbe vagy egyenes pályás? Azt se hanyagold el, hogy hidegebbek a napok, más a levegő minősége, egy karbis motor nagyon megérzi ezeket, főleg ha nem jól van belőve... Reggelente tudnék egykerekezni, délután már lusta a motor.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen