Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz nesa #110815 üzenetére

    Meglepően azt mondják, hogy a 156-ból -és 147-ből is ennek folytán- a dízelek jobbak, mint a benzinesek. Mindegyik motor jó*, én 1.9 16v és 2.4 20V motorokat nézek, mert azokban van hatos váltó. 130-140-nél 2200 körül forog hatodikban, az zaj és fogyasztás szempontjából is eléggé nyerő. Ma voltam próbálni egyet, a 140 lóval kényelmesen lehet haladni. Nincs az a pdtdi-kre jellemző "dolgozik a változógeo és bezsibbad a nyakad" gumiköteles gyorsítás, lineárisabb, finomabb karakter. De persze megnyomorgatva húz rendesen, szeret forogni, nem ér véget az élet 3000-nél. Nyűgök: futómű nem szereti a fos utakat, de nem egyben locsolsz rá százezreket, hanem apránként kell ezt-azt cserélni, ez függ a használattól is, mennyire kerülgeted a kátyúkat.
    Apróbb elektromos hülyeségek, plusz az immo elprogramozódása, ami bosszúságot tud okozni, de állítólag könnyű rutint szerezni az újrakódolásból :DDD Óriási buktatói nincsenek a típusnak, 10+ éves középkategóriás autó, kell belőle venni egy faszát és vigyázni rá, megadni a kötelezőt, azon túl nincs benne semmi mágia.
    *jó= nincsenek komoly típushibák, cr dízel, szóval a szokásos dolgok a km-ek múlásával benne vannak, mint mindegyikben.

    TaaT: Alfa, Hondák, Mazdák, hot hatchek, sportautók. Amik élményt is adnak, nem csak az A-ból B-be eljutás a létezésük értelme.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés