Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • Def26

    félisten

    válasz barnam_ #37232 üzenetére

    Ahham, értelek. De az a bibi, hogy csak dízel jöhet szóba, mert a cég azt fizeti ki. Te mit ajánlanál kb. 1.500.000 -ig dízelben? Hitelre venném, kb. 300.000 FT kp. -m van.

    [ Szerkesztve ]

    Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

  • anjani182

    őstag

    válasz barnam_ #37232 üzenetére

    Nekem van egy ismerősöm, ő is megjárta, mármint a km-el. Vett egy dízel 206-ot még régebben, fiatalon, de viszonylag kevés km-el óra szerint, meg az ár is elég kedvező volt!

    Utána kiderült, hogy 120 ezernél "adták le", céges volt, Peugeotba bevitte átnézetni, ott derült ki, de törve nem volt, meg megkapta a kötelező szervizeket. Amúgy valóban megkímélt volt, sehol semmi karc/kopás, kívül-belül patent volt, én láttam.

    Nos, a történet lényege nem is ez, pontosan ekkortájt be is fosott a vízpumpa, kiverte a balhét ahonnét vette, vissza nem akarta csinálni a dolgot, mert rájött hogy úgysem fog találni kevés km-es 2 éves megkímélt kis dízel kocsit, ez a magyar valóság.

    Így megállapodtak, hogy fizessenek ki neki egy full full nagyszervizt, vezérműszíjtól kezdve fékek, olaj, szűrők, feszítőgörgők, vízpumpa stb. és akkor használja tovább a kocsit és valószínűleg nem lesz baja.

    Végül is ebből azt akartam kihozni, hogy a mai napig megvan a kocsija, azóta semmi baja! Eddig csak kötelező olajcserékre hordta!

    Szóval nem lehet itt okosnak lenni, 160-170 ezer km-es francia kocsik is vígan szaladnak hibamentesen, ugyanakkor egy 80 ezer km-esben is beszarhat bármi, ami százezres tétel. :K

    Forever and ever, let's make this last forever.

Aktív témák

Hirdetés