Szűcs kérdésünkre elmondta, hogy a döntés ellen leginkább kisgyermekes szülők tiltakoztak a cég ügyfélszolgálatánál, és közvélemény-kutatásuk sem jelezte, hogy a Nickelodeon alternatív rajzfilmjeinek köszönhetően népszerű lenne a felnőttek között is.
A UPC analóg hálózata összesen ötvennégy csatorna egyidejű továbbítását teszi lehetővé, ezért az új csatornák, a gasztronómiai témákkal foglalkozó Tv Paprika és a Sport 2 januárt bevezetésével párhuzamosan két csatornát ki kellett venni a kínálatból. A Nickelodeon sugárzásának beszűntetésével párhuzamosan nem fogható már a Fashion Tv elnevezésű divattal foglalkozó csatorna sem.
''A Nickelodeont nézték a legkevesebben, ráadásul ezzel a csatornával nem volt hosszú távú megállapodásunk, így egyszerűen év végén nem hosszabbítottuk meg a szerződést'' - mondta el Szűcs László, aki szerint bármelyik adót vették volna ki a kínálatból, a csatorna kisszámú, de elkötelezett nézőközönségét megbántották volna a döntéssel.
https://www.facebook.com/groups/775784742804666