Gondoltam ilyen topik még nincs és így ösztönzést éreztem megnyitni.
Szóval az érdekelne kinek mi a véleménye a mai logisztikáról, sofőrködésről, hajtásról.
Én egy fuvarozói kft-nél dolgozom mint logisztikus, és félelmetes, hogy szegény sofőröknek mit meg kell tenniük saját életük fenntartása ill. a cég szekerének haladása érdekében. Ez botrány. Apósom is kamionozik. Megbüntette a kpm 400.000 Ft-ra mert lassan araszolgatott a román-magyar határnál, és nem vette ki rendesen a pihenő idejét. Ha megáll pihizni 9 órára, akkor utána indulhatna tovább. Ha tudna.
Mert a gyulai határnál 3-4-5 órákat kell várni míg átér az ember kamionnal.
Ha azt mondja a cégnek, hogy ő márpedig nem megy dolgozni, akkor meg kirugják.
Ez van a fuvarozásban.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Morris
veterán
Koban
tag
Az tény h szivnak rendesen,de annyira nem sajnálom öket.
nemigazán van csóró kamionos ismerősőm,amellett ha nemérné meg nekik akkor nemcsinálnák.
éncsak a seregbe fuvaroztam,de azis elég volt.
Morris
veterán
Én azért sajnálom őket. Nem keresnek annyit amennyit megérdemelnének. Tudom. Én adom/keresem nekik a munkát. Van aki szereti csinálni, de olyan is akad szép számmal, aki rákényszerül.
Bár mi csak Európában szállítunk, és rá kellett jönnöm, az idő előrehaladtával igen sok ország kezd egyre smucigabb lenni! Nevetséges árakért akarják, hogy elvigyük a cuccot.
Thyb
senior tag
Ja kérlek ez a szabad verseny. Sajna ennek az is az egyik oka, hogy jelen pillantban a teherforgalmi légi szállitmányok vagy a hollandoknál, vagy a németeknél landol. Ez azt eredményezi, hogy kintről inditanak kocsit, mert az korántsem biztos, hogy a tőllünk kintlévő kocsik pont akkor tudnak dokkolni, amikor az a szállittatünak megfelel, igy az marad, hogy jöhet a német holland. Visszafelé meg mivel már jól ki lett fizetve igy olcsóbban is tudja vinni az árut. Ami nagy gond az itthoni szállitó vállalatokkal-legalább is rálátásom szerint-, hogy nem a legjobb kapcsolatban vannak a kinti speditőr irodákkal, pedig ennek hiányában azok a hozzájuk bejött fuvarokat a velük jó kapcsolatot fentartó egyébb cégeknek passzolják le. Sok esetben futottam már bele, hogy Szlová
k cégeket használtak magyar végcélhez, mert Ők joban voltak a Frankfurti irodával, hiába mondtuk, hogy pls magyar kocsi, rávágta, hogy 3-4 nap. Innentől viszont már nem volt kérdéses, hogy ki hozza le a cuccot.
Ha a hatalom csúcsán nincs erkölcs, alatta nincs szabadság.
Morris
veterán
persze, nekünk is van olyan társ-cégünk akivel szerződésben vagyunk. Majd azt a fuvart mi továbbadjuk. A lengyelek viszont tényleg suttyó banda, mert ők x*arér-h*gyér elviszik a cuccokat.
mi meg itt állunk, és ha nem adja senki jó árba, akkor tovább állunk és nincs munka, mert veszteséges azért ne legyen a vállalkozás.
Thyb
senior tag
Ami a másik nektek betevő azok a küülönféle nagy szállitmányozó társaságok, akik már itthon is megtelepedtek. Sokkal nagyobb a renoméjuk is az ismertségük a cégek körében, és ezzel nagyon nehéz szembe szállni.
Ha a hatalom csúcsán nincs erkölcs, alatta nincs szabadság.