Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Logisztika - fuvarozás (téma lezárva)

Hozzászólások

(#1) Morris


Morris
veterán

Gondoltam ilyen topik még nincs és így ösztönzést éreztem megnyitni.

Szóval az érdekelne kinek mi a véleménye a mai logisztikáról, sofőrködésről, hajtásról.

Én egy fuvarozói kft-nél dolgozom mint logisztikus, és félelmetes, hogy szegény sofőröknek mit meg kell tenniük saját életük fenntartása ill. a cég szekerének haladása érdekében. Ez botrány. Apósom is kamionozik. Megbüntette a kpm 400.000 Ft-ra mert lassan araszolgatott a román-magyar határnál, és nem vette ki rendesen a pihenő idejét. Ha megáll pihizni 9 órára, akkor utána indulhatna tovább. Ha tudna.
Mert a gyulai határnál 3-4-5 órákat kell várni míg átér az ember kamionnal.

Ha azt mondja a cégnek, hogy ő márpedig nem megy dolgozni, akkor meg kirugják.

Ez van a fuvarozásban.

(#2) Koban válasza Morris (#1) üzenetére


Koban
tag

Az tény h szivnak rendesen,de annyira nem sajnálom öket.
nemigazán van csóró kamionos ismerősőm,amellett ha nemérné meg nekik akkor nemcsinálnák.
éncsak a seregbe fuvaroztam,de azis elég volt.

(#3) Morris válasza Koban (#2) üzenetére


Morris
veterán

Én azért sajnálom őket. Nem keresnek annyit amennyit megérdemelnének. Tudom. Én adom/keresem nekik a munkát. Van aki szereti csinálni, de olyan is akad szép számmal, aki rákényszerül.
Bár mi csak Európában szállítunk, és rá kellett jönnöm, az idő előrehaladtával igen sok ország kezd egyre smucigabb lenni! Nevetséges árakért akarják, hogy elvigyük a cuccot.

(#4) Thyb válasza Morris (#3) üzenetére


Thyb
senior tag

Ja kérlek ez a szabad verseny. Sajna ennek az is az egyik oka, hogy jelen pillantban a teherforgalmi légi szállitmányok vagy a hollandoknál, vagy a németeknél landol. Ez azt eredményezi, hogy kintről inditanak kocsit, mert az korántsem biztos, hogy a tőllünk kintlévő kocsik pont akkor tudnak dokkolni, amikor az a szállittatünak megfelel, igy az marad, hogy jöhet a német holland. Visszafelé meg mivel már jól ki lett fizetve igy olcsóbban is tudja vinni az árut. Ami nagy gond az itthoni szállitó vállalatokkal-legalább is rálátásom szerint-, hogy nem a legjobb kapcsolatban vannak a kinti speditőr irodákkal, pedig ennek hiányában azok a hozzájuk bejött fuvarokat a velük jó kapcsolatot fentartó egyébb cégeknek passzolják le. Sok esetben futottam már bele, hogy Szlová
k cégeket használtak magyar végcélhez, mert Ők joban voltak a Frankfurti irodával, hiába mondtuk, hogy pls magyar kocsi, rávágta, hogy 3-4 nap. Innentől viszont már nem volt kérdéses, hogy ki hozza le a cuccot.

Ha a hatalom csúcsán nincs erkölcs, alatta nincs szabadság.

(#5) Morris válasza Thyb (#4) üzenetére


Morris
veterán

persze, nekünk is van olyan társ-cégünk akivel szerződésben vagyunk. Majd azt a fuvart mi továbbadjuk. A lengyelek viszont tényleg suttyó banda, mert ők x*arér-h*gyér elviszik a cuccokat.
mi meg itt állunk, és ha nem adja senki jó árba, akkor tovább állunk és nincs munka, mert veszteséges azért ne legyen a vállalkozás.

(#6) Thyb válasza Morris (#5) üzenetére


Thyb
senior tag

Ami a másik nektek betevő azok a küülönféle nagy szállitmányozó társaságok, akik már itthon is megtelepedtek. Sokkal nagyobb a renoméjuk is az ismertségük a cégek körében, és ezzel nagyon nehéz szembe szállni.

Ha a hatalom csúcsán nincs erkölcs, alatta nincs szabadság.

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Logisztika - fuvarozás (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.