Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz bambano #4142 üzenetére
Vizhutes igazan nem nagy vmi, 15-20 eve is vizhuteses turbok voltak mar a autokban, legalabbis a legtobben, bar az R5 GT-ben csak '88-rol, GTti-ben meg asszem '91-tol, de pl az Uno-k mar eleve vizhutes egyseggel jottek ki '85-ben. Aki meg nem tudja kivarni, az vegyen Turbo Timer-t egy turbofelujittas arabol akar 3-4-t is vehet -egy hasznalt HKS egyseget lattam vmi 20k-ert-, de padlozas utani egybol leallitasokat egy ido mulva a szivo motor sem koszoni meg.
Teny, hogy ki lehet hozni ugyanennyi csucsteljesitmenyt kisebb ccm-bol is, de van egy orokervenyu mondas: ''There is no replacement for displacement'', es talan csak a feltoltes ami jobb.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz bambano #4204 üzenetére
A lap nem található.
Lehet, hogy a keresett lapot eltávolították, megváltozott a neve, vagy ideiglenesen elérhetetlenné vált.
--------------------------------------------------------------------------------
Tegye a következőt:
Ha a lap címét a címsorban adta meg, ellenőrizze, hogy nem vétett-e gépelési hibát.
Nyissa meg a(z) www.autogaz.hu honlapot, majd keressen a szükséges információval kapcsolatos hivatkozásokat.
Másik hivatkozás kipróbálásához kattintson a Vissza gombra.
Kattintson a Keresés gombra, ha információkat szeretne keresni az interneten.
404-es HTTP-hiba - A fájl nem található
Internet Explorertöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Azert 0.5bar-hoz meg olyan nagyon nem kell atalakitani, eleg benzin kell a levegohoz, hogy az AFR 1 alatt maradjon,.meg megmondani az ECU-nak, hogyha 0bar feletti nyomast erzekel az nem MAP szenzor hibaja, es legyen ra gyujtas meg befecskendezesi tabla. Mondjuk szivo 9:1 kompresszio felett azert esszel kell csinalni...
hobizolitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Adiking #4901 üzenetére
Bar regen irtad, de hatha masnak jol jon...
Ez nem beallitas, hanem elsosorben turbo meret fuggo. Egy kisebb meretu csiga alul is mar beporog, de fent elfogy a szusz, nagy csiga meg alul semmi, felul szelvihar.Ha azt szeretned, hogy 1.3-s motoron 1500-nal legyen 0.6bar, akkor vmi 1literes turbos auto csigaja kell ra -pl Charade GTti-, azokon az 3000-ol szokott indulni ugyan, de a nagyobb ccm miatt a kello gazmennyiseg kisebb motorfordulatnal mar meglesz. Hat hogy 1500-nal-e az kerdeses, de 2000 korul szerintem igen.
Vagy KKK K03-s csiga haversracnak a 6gen 1.4iS Civic-n 2000rpm-nel mar tusszog, szoval ott van vele nyomas. Nekem 1.6-s motoron KKK K04 egy atalakitott Garrett T2-s turbinahazzal hibridre buzerlava mar 1500-nal fujt 0.2-0.3bar-t, de ez is ugye +300ccm-nyi tudovel
Egy biztos ojan turbot ami mindenhol megy nehez lesz talalni, foleg az ijen x<1.6 motorokra.
Amugy letezik valtozo geos benzines turbo is... csak kb a fehér holló ahhoz képest csordaállat. Nyilvan ez mar eleve lekorlatozza azt is, hogy mekkora motorra is valok azok...
De dizel csigat nem szabad benzinesre tenni, mert a 200-250 neha 300 fokkal is magasabb kipugaz elolvasztja a turbinakeréken a lapatokat...
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz brumi1024 #322161 üzenetére
csomo ilyen teljesitmenyu FWD autoba letezett 20+ eve akar gyarilag is LSD
a Focus RS-ben a Quaife volt a beszallitoja ennek, aki vilag egyik legjobbja ebben
Alfa-ba Q2 opcio volt, szinten torsen rendszeru, gyari megoldas
de rengeteg gyarto van ezekre 5-800EUR-ert
a Laptiming-ban lefikkantott 500 Abarth-ba is kerheto gyarilag, csak sokan azt se tudjak mire valo, es az sem ilyen elektronikusan kereket megfekezgetos sw-s sper diffi, hanem rendes mechanikus
Megane RS -be is van, ha kered, Mini JCW-ben is
a DC2-s Integra Type-R-ben is volt, a japan belpiacos Swift Sport-ban is van
"mit er az ero ha nem uralod?"
RWD sosem lesz eleg biztonsagos, es minnel erosebb annal nagyobbat lehet vele zakozni
ahogy no a motorteljesitmeny egy inkabb AWD kell ~250lo felett
az RWD-t egesz egyszeruen el kene mar felejteni a busba'több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Shadowbull #322182 üzenetére
gyarilag 215 volt a mk1 Focus RS amiben volt az a Quaife ATB is...
persze lehetett tunnerolni
a 2.3-s AWD mar:
The Focus RS returned in 2015 now sporting an updated 2.3-liter EcoBoost engine. Built in Ford's Germany plant Saarlouis, the Focus RS was updated to be given an advanced all-wheel drive system that could send full power to the rear wheels if allowed.[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Manitou #322249 üzenetére
fekfolyadek csere azert nem art
Motul RBF660/RBF700-t szoktak mostanaban a palyazos autokba (is) rakatni, mert 320 fok feletti a forraspontja
a DOT 5.1 250-260
a DOT4 220-230
a csere munkadija nyilvan ugyanannyi
szinten egy palyazos autonal, ha kicsereled PTFE teflonos fekcsore es kemenyebb lesz a fek, mert a feknyomas egy resze nem arra megy el, hogy ezek a csovek a nyomas miatt kicsit megdagadnak
pl a Goodridge is csinal sok autohoz keszleteket elore-hata
nem olcso (~75-80k), de az nem repedezik ki sohatöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dare2Live #322248 üzenetére
en meg arra gondoltam, hogyha legkozelebb cseres a fek, akkor addigra beszerzem a "nagyfek"-hez valo cuccokat, es mar az ugrik fel
284->305mm 4 dugos Brembo "kisGTA" fek elole
(a "nagyGTA" az 330mm volt 2003-tol)
hatra meg 251->278mm ami GT/156SW gyari fekeezek egyuttal azt is hozza, hogy 16"-snal kisebb felni nem megy fel...de nincs is szandekomban felrakni olyat
+PTFE fekcsovek
+RBF660/700 folyadekamugy nem is ertem, hogy a fapad 105 loeros autonak es a 170 loeosnek, hogy lehet ugyanaz a feke, de meg a 156 2.5 V6 24v-n is a frutti 284mm van elol 192lo meg ~1400kg melle
OK, hogy 105-nel tul van meretezve, de a 190-nel nem lennek biztos ebben...foleg ha egy frutti 100loeros dizel Punto-n is ez volt, ami 300kg-val konnyebb is nala
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #322270 üzenetére
jajaja
szereztem hozza egy gyari Q2-s valtot, ami torsen-s
1 nappal az elott raktak fel, mielott elvittem volna a kuplung update-re a kocsit
ez egy jel
ugyhogy kuplungcserekor az ajult fel az eredeti helyett, mindene ugyanaz
nem volt semmi baj annak se, csak ha mar lent van pont semmibe nem kerul azzal osszerakni
na jo de: mas olaj valo bele, a 75W-90 helyett 75W-140, ami nyilvan dragabb anyag
meg preventiven a ki-behajtasi szimmeringeket amugy is csereltettem volna a normal valton is
nem folytak csak nem varom meg, hogy elkezdjen, aztan ossze fossa olajjal a vatta uj kuplungot
ja meg a fotengely vegi szimmering is cserelve volt a valto felol, ha mar hozzaferheto az is
az se folyt, de annyira kikemenyedett, hogy ket ujjal lehetett torni
2-3 het mulva megyek vezerlescserere, akkor a generator is felujitodik
tolt ~rendesen (13.7V tompitottal es futessel), de lassan 7+ eve hasznalom az autot es nyilvan akkor se volt uj benne, amikor vettem
a GSi 16v elso feke 256mm-s
szerintem 280mm az a Vectra-é inkabb...
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #322279 üzenetére
ugyanez a 150-sé is
mk1 PuntoGT-n is 257mm az elso fek az es az sem egy fuha
pedig az auto is konnyebb volt melle
mk2-nal mar 100lovas dizelen meg a 1.8HGT-n is 284-s egyseg figyel (a kisebbeken 257)
de azt a PGT is elbirta volna siman....foleg hekkelve
Fiat Coupe 16v Turbo is ez a fek volt 190lora meg 1300kg-ra
szoval a 100lovas dizel elegge tul lett biztositva a fek szempontjabol
Q2:
450k-ert azert nem szivesen vettem volna a Quaife-tol erre megoldast, amiota meg elfogyott a gyari Q2 dio, a bontosok is tudjak miert keresik a Q2 valtot
a C510-s valtokhoz, ami a Grande Punto TJET 120-é is, van kb a feleert is mas gyartotol
a C530/C630-s eleg szopo ebbol a szempontol
masik ami letezik hozza az a Fiat Coupe 16v Turbo Viscodrive-ja (C530-s valto miatt), amikor segedfeltengelynel van vmi lamellas ize
azt meg lehet venni 50-60k-ert is....ha van
3-400k-ert vettem volna egy kinti papiros 156 Q4-t, az is 1.9 16v JTD motoros
abban minden IS benne van, meg a 330mm-s elso 4 dugos Brembo fek is, meg a 278-s hatsok is
egyeduli kulonbseg a tengelytav, de azt egy kardan javitos ceg megcsinalja pikk-pakk
ahol Lada-kat okositanak Mitsubishi kistgk hatso hiddal, ott ez nem lehet problema
uzemanyagtankot, elso segedvazkeret a hatso hajtashoz is kialakitottan, a hatso futomuvet csak siman at kell csavarozgatni nagyjabol az egyik boderol a masikra
Alfa GT-bol csinaltak 1.75TBi-t szinten egy 156 Crosswagon Q4-t alapul vege ehhez: [link]
csak ott egyezik a tengelytav is
a GT az a 147 Coupe-ja, de a 156 padlolemezen
azert egyezik az alvazkodja is a 147-l
minden mas autonak mas a kodja, csak 147-é es GT-é egyezik meg: 937 mindketto
a 156-é: 932több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #322287 üzenetére
250k, meg 60k-ert eladtam a regi valtot = 190k
regebben a Q2 dió volt 180k a gyari csomogolasban, es akkor azt meg be kell szereltetni, valto le, szet, + uj meg akkor mar diffi csapagyak, ossze, fel...
nyilvan ehhez meg levetetni kulon a valtot + zseton
autoszerelo nem csinalja meg a diffi cseret, o csak leveszi a valtot, vidd el vagy elviszi o a valtos mukihoz, az osszerakja, vissza szerelohoz, aki felrakja a kesz valtot...
Quaife-nel is ajanlott uj csapagyakkal osszerakatni szoval az ugy mar 500k anyagban, meg 100k-t lehet saccolni a szerelesre
azert az mar elegge tul van azon hataron, amire epeszu ember rabolint
szoval erre igy, hogy pont lett egy Q2 valto, meg aszondtam, hogy igy OK, a fel-le szerelest pont megusszuk, hiszen az a kuplung miatt amugy is benne lenne
most 300k alatt nincs mar Q2 valto
....es a bontos is tudja miert kell az neked
az enyem evjaratosban meg nem volt Q2-s kivitel, csak az egy evvel ujabbaktoltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #322305 üzenetére
50-60k a 6-s valto a 16v dizelhez
az 5-s a 8v-hez az 25-30k8v-knel szoktak azt csinalni, ha szinten kuplungcsere miatt pont legugrik a 5-s valto, akkor a 16v 6-sa megy mar fel helyette
az enyemet is ilyenhez vettek meg amugy
a feltengelyek, tartobakok, kuplung, kulissza ugyanazok hozza
a valtogomb nem
16v valto 1-5-g kicsit rovidebb a diffije miatt, mint a 8v 5-s egysege, szoval ott kicsit lelkesebb lesz tole az auto, a nagyobb kerekre eso nyomatek miatt, +van egy 6.-a autopalyara8v:
1st Gear: 3,80:1
2nd Gear: 2,24:1
3rd Gear: 1,36:1
4th Gear: 0,97:1
5th Gear: 0,76:1
Reverse Gear: 3,55:1
Final Drive: 3,35:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical): 2.650 tpm16v:
1st Gear: 3,80:1
2nd Gear: 2,24:1
3rd Gear: 1,36:1
4th Gear: 0,97:1
5th Gear: 0,76:1
6th Gear: 0,61:1
Reverse Gear: 3,55:1
Final Drive: 3,56:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical): 2.200 tpm[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #322309 üzenetére
257mm a 14"-s felnik merete miatt volt
240mm a 13"
257mm a 14"
284mm a 15"
306mm a 16"
330mm a 17"
a PuntoGT-n ragasztott centirsulyt nem mind1 hova tettek a felnin, mert a feknyereg leszedte a "felesleget" par perc alattott tenyleg qrva kozel volt a nyereg felnihez, foleg a "GT3"-knal (masodik facelift), aminek mar a nagyobbik, "Bravo" feknyerge volt elol
OK, az ontvenyekben is akad diffi nyilvan
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
Bp - zalai temeto jarat - Bp
07:25 indulas, 16:15 erkezes
7 temeto es 585km
hazafele meki Keszthelyen, bent koppig volt emberekkel, a parkoloban meg a fuvon is alltak
kint meg ugy fujt a szel, hogy alig birtam megenni a kajat, hogy ne fuja el a talcaroltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Atomgeszi #322420 üzenetére
vezetok nagy resze nem tud jol(!) fekezni
autopalyan is van egy varatlan szituacio, akkor nem beleall fekbe, hogy minnel nagyobb mertekben csokkenjen a sebessege meg "messze" is az akadalytol, hanem lassan kezd fekezni es egyre erosebben fekez
de mivel igy lassulas nem akkora merteku, a sebessege is nagyobb marad az akadalyig es tobb utat is tesz meg, amire megallna, vagy meg sem tud allniholott az elejen nagyot fekezve meg tizenmeterekkel(!!) elobb is megallt volna elotte
a fekezessel idot lehet nyerni, ami alatt menekulesi utat tudsz talalni a helyzetbol
meg nem mind1, ha nem tudsz megallni elotte, es mindenkeppen ki kell kerulnod, vhogy akkor 90-l csinalod a javorszarvastesztet, vagy 50-l
90-l nincs auto amivel vegrehajthato, 50-l meg barmelyik megcsinalja[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz szabonagyur #322491 üzenetére
pl ahol ott a zöldhullámot először szándékosan ölik meg lámpaprogram módosítással utána meg ugyanazok siránkoznak a kialakult dugókra, hogy fúúúú
vitézy+tarlós művek produkciója Bp-n 10-12 évetöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz 426os #322510 üzenetére
egyebkent erre tenyleg be kene vezetni vmi korhatart
6 evesnel oregebb gumi felejtos kene legyen, akarmennyire is nez ki "jo"-nak
ez olyan mint a motorolaj is
hiaba nem mesz vele annyi km-t, hogy cserelni kelljen, az akkoris oxidalodik meg savasodik az allasaban is
ott all evekig egy auto letamasztva garazsban, akkoris olajcserevel kezdesz benne, nem pedig, aaaa meg csak 3000km-t ment bele legutobbi csere ota, jojazmeghe'
------------
eccer vettem egy szett felnit gumival, tok jo volt a profilmelysege, repedezes sehol, de korforgalomban csikorgott vegig....
neztem kereknyomast nincs-e tulfujva, de Michelin Alpin gumik voltak felnin akkor, amikor az Alpin 3 volt eppen kaphato...
...azaz ~8-10 evesek voltak, vettem inkabb ujakat ra
erdekes modon sokkal jobban lehetett fekezni is, mielott az ABS beavatkozott volna
masik veglet a 147-t amivel vettem 2017-ben, a TI felnin 2016-s gumik voltak, 3-3.5 evesen tele volt repedesekkel
az BFGoodrich gyartmany, az is kezdte a csikorgast, pedig az annyira meg nem is volt oregtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz grizlisandor #322549 üzenetére
fekfolydekot asszem mar most is nezik
abban is milyen hoborges volt, hogy autoba uj kora ota ugyanaz a fekfolyadek van, de a gézabácsi szerint jojaz, mert eddig is megallt az elmult 15 evben a uzuki stift
masik amire rovidebb muszaki ido kene a 3.5t kistgk-ra*, nemelyik annyit megy elso muszakiig, mint egy normal auto 10-15 ev alatt
pl GLS futar autok, 20k km-nel tukorradial gumi, fek a betetvasig kopva, mm-s valla van a fektarcsaknak
itt a ceges flottakezelot (+munkavedelmist) kene qrvara megrangatni, hogy neki se legyen erdeke ezt elkummantgatni, akarmennyire is berlik/lizingelik, mert ezekre akkoris van sajat ember a cegnel
lasd kopottgumis motorosrendor anno, aki elesett az esoben es meghalttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #322633 üzenetére
tobb millio elhaladasbol egy koccanos baleset is a zero nulla semmi kategoria %-san
kozben az osszes balesetek 3%-t teszi ki a tenyleges gyorhajtas, a 97% az mas
de a 3%-n porog mindegyik, a masik 97% az nem is erdekli oket
mintha egy macisajtot meg nem adva es 45-l a bal1 ajtonal beled allva a melos Tranzit, abba pont ne tudnal szinten belehalnipl az is "gyorshajtas", ha 37-l megcsuszol a havon es az 50-re allitott trafipax se szedne le, mert a relativ gyorshajtast nem meri
ez olyan, mint a gyorshajtason nyekeg az osszes bicajnáci is, mintha az egyetlen KRESZ szabaly lenne
pedig egy 30km/h-s sebkorlatot ok is tul tudnak am lepni onerobol tekerve, de azon nincs rendszam, hogy utana kapja erte az 50k-t...
fek meg foleg nincs rajta olyan, mert cerna gumikkal jarnak
30km/h-rol 15-16m-n megal az auto nullara, az 3 autohossz (parhuzamos parkolasnal)
mogotted jon egy bicajos szelarnyekban, az meg befejeli a hatso uvegedetde tipikusan o magyaraz a "gyorshajtas"-rol a legnagyobb pofaval
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Shadowbull #322659 üzenetére
jaja, M7-n is volt ilyen miatt 80-s sebkorlat, de ott "csak" 110-l ment mindenki
melosok persze sehol, a gepek is egy halomban alltak
alapvetoen ezt az nyolc oraban csinalgatjuk csak temat kene mar kiverni a kivitelezok fejebol.... csinaljak valtott muszakokban 0-24h
az a 8 ora is jo ha eltelik effektiv 3-4 orai erdemi munkaval
par km-s felujitast csinalgatnak 2-3 honapig
anno csinaltak az 3 savos M0 felujitast is, volt egy Kamaz tgk Szszentmiklosnal a lezart reszen, az 3 honapig pontosan ugyanott allt
gondolhatod, hogy kiszamlazva ki volt az is, meg mintha mindennap elvitt volna 5-6 fuvart + uzemanyag
meg azon roghogtunk mar kinunkban hogy ez ujkent ~3 ev alatt epult fel, de ~2.5 eve ujitjak fel ugy, hogy lezarnak belole 5km-t egyben, es 500m-n "dolgoznak"több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Hachiko95 #322973 üzenetére
ha a keresztstabilizator vastagabb, akkor az csokkenti a bódé dolesi hajlamat
beszédesen az is a neve angolul, hogy "anti-roll bar"
illetve "sway bar"-nak is irjakszoval ha berakod a top-of-the-range modell keresztstab-jat a fapad szeria modellbe, azon is erezheto lesz a diffi kanyarodaskor
ekkor a rugozasi komfort nem csokken, mintha racse rugokkal meg telokkal akarnad ezt elerni
input:
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 5
- LEGO klub
- Formula-1
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Külpolitika
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kuo: Az iPhone 18 Pro állítható blendét kap
- iPhone topik
- Kezdődik az új iPhone SE alkatrészeinek gyártása
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest