Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
dlaj
őstag
válasz KAMELOT #4577 üzenetére
Én a mosást úgy oldom meg, ahogy te is. 40 pólóval, alsógatyával és zoknival indulok. Majd otthon.
Főzni van időm, ha akarok. Most éppen tojásrántotta sül a kínai rizsfőző edényben.
Bevásárlásra is szakítanék időt, ha meg tudnám oldani a megállást. És ez az egyik legnagyobb problémám. Átlagosan egy héten egyszer jutok el boltba. Autópályán felesleges is keresni. Bundáson szinte lehetetlen a megállás Aldi, Lidl és társai mellett. Pedig minden le és felrakó mellett keresem a google navival a boltokat, de ezzel a nagy szarral egy kisebb városban örülök, ha el tudok fordulni, nem hogy még parkolót találjak egy boltnál.
Most éppen kifogyott a kéztörlő papírom, a savanyúságom, és tegnapi bagettemmel is agyonverhetnék már valakit. Mindegy is, jó lesz a rántotta magában. -
dlaj
őstag
válasz #27070592 #4584 üzenetére
Köszi a tippet!
Igazad van, 10 perc sétát megér a bevásárlás, pláne, ha az ember egy héten egyszer jut hozzá.
Jut eszembe, Indolstadtban az Audinál rövid pályafutásom alatt már kétszer jártam, de ez alatt 3x elmentem az Aldiba (45 órás pihenőben). Az út oda-vissza alkalmanként több mint egy óra. Szóval nem vagyok lusta, csak legyen időm.
Igazából azért írtam, hogy felesleges pályán keresni (mert ugye ott nincs is ), mert kétszer megpróbáltam letérni, ami sikerült is, csak a bolt közelébe nem jutottam. Most, hogy írtál, rá is jöttem, hogy miért. Ugyanis én a Google maps-on kerestem meg a boltokat, illetve hozzá az útvonalat. Így nem csoda, ha fennakadtam a súlykorlátozásokon. Legközelebb akkor majd nézem a iGO javaslatokat.És a stauland! Én tájékozott vagyok, ugyanis már a kamionos pályafutásom előtt hallottam, hogy ez NO gúnyneve.
Vagy itt olvastam, vagy szentlászló valamelyik videójában hallhattam.
Mondtam is múltkor az egyik francia felrakon az embernek, aki megmondta melyik biztonságos (-nak vélt) parkolóban állják meg, hogy; "vielleicht, deutschland stauland!" Csak mosolygott, bár a filájt-ot szerintem nem is értette. -
dlaj
őstag
-
dlaj
őstag
Jobban jártam volna, ha legyalogolok és tájékozódok műszak kezdés előtt.
Hát igen. Ebben egyetértek.
Én is pont hasonló helyzetben voltam tegnap délután/ma reggel.
A ma reggeli lerakóra már tegnap kora délután megérkeztem. Be is álltam a céghez, és megpróbáltam lerakni a cuccot. Nem jött össze. Lerakás reggel, de parkolhatok bent.Ez szuper volt, egyedül éjszakáztam egy logisztikai központban, se egy portás, se egy másik kamion, még a kaput is rámzárták. Szóval nyugodt estém volt.
Reggel 5 órakor ébresztett a természet. Nem madárfütty, hanem annál sokkal rosszabb. A barna mackó érkezett meg a szülőcsatornába. Semmi gond, a büro mellett a klotyó, odáig talán kitartok. Kitartottam, de ma reggel rám nem számítottak, és tegnap este mindent bezártak.
És akkor végre úgy éreztem igazi kamionos lettem. Sötét, magány, nejlonszatyor, toalettpapire, minden adott volt, hogy a 16.5 méteres gépjárművem lámpafény vetített árnyékában megejtsem első szabadtéri szülésemet.
Elnézést minden olvasó kollégától, hogy ilyen intim témával borzolom itt a kedélyeket, de úgy érzem ez a téma igenis a kamionozás szerves része.
Meg amúgy is. Hátha punnyadó topikunk ettől életre kel!Na, szóval! Nagyon elkalandoztam. Reggel 7.30-ra volt időpontom a büroba, de a 2 hónapja önálló kamionosnak az ösztöne azt súgta, nem kell megkezdeni a tachon a napot, ezek a németek kiszámíthatatlanok. Így is lett.
Mondta és írta a büromanager, hogy cváj rámpa, de már ott akkor sorban állás volt. Így csak 3/4 10-kor fértem oda. Nem is kezdtem a napot csak akkor, mikor már láttam, hogy az előttem lévő végzet a lerakással. -
dlaj
őstag
válasz Somatom #4605 üzenetére
Mi csak le, felrakós fuvarokat csinálunk. Üresen megyünk 50-300 kilométereket, rakottan 600-1500-ig. Vagyis én meg hosszabbat nem kaptam, de lehet a táv 3000 km is.
(#4607) HoTaZo, A zacsi azért kellett, mert nem akartam összepiszkítani a természetet. Meg aztán szokni kell a gyakorlatot, mert mi van ha szakad az eső?
Kamerák, őrök nem voltak. Ha lettek volna bekéreckedtem volna hozzájuk. -
dlaj
őstag
-
dlaj
őstag
Köszi a további tippeket a székeléshez. Az az összecsukható nem is rossz.
Továbbá örülök hogy új témát találtatok. 😀 -
dlaj
őstag
válasz KAMELOT #4641 üzenetére
Azért kíváncsi lennék, hogy mennyi az esélye annak, hogy minden sofőr átéljen egy ilyen "kalandot"? Remélem nem sok. És hogy mi okozhatta a defektet? Nem volt öreg vagy sérült a gumi? Esetleg szálszakadt?
Azért ahhoz képest, hogy mennyi kamion rohangál az utakon, nem sok defekteset látok az út szélén. Talán havi egyet.
Ja, és a másik rémálmok a kigyulladt pótkocsi kerék, illetve pótkocsitűz! -
-
dlaj
őstag
(#4643) camelferr Végül is megnyugtattál. Szerencsére a cégünknél odafigyelnek a gumik állapotára. Minden 4 hetes kintlét után kötelező a gumis műhely látogatása. Most vagyok kint a harmadik autóval, de ezen is újszerűek a gumik. De azért figyelek. A kapanyél is elsülhet!
Ja, és figyelek a padkákra. Ha véletlenül a pótkocsi gumija éri a szegélyt, utána a következő megállónál mindig megnézem.(#4644) HoTaZo Ezt a pótkocsitüzet, jó hogy írod. Nekünk is azt tanították, hogy ez esetben le kell akasztani és előreállni. Sokat agyaltam, hogy lenne-e idő a talpakat leengedni. Ezért jó hogy hallom, hogy ilyen esetekben nem ez a legfontosabb. Legfeljebb lesz a traktornak 2 új hátsó lámpája!
(#4649) KAMELOT Sűrűn nézek tükörbe. Legtöbbször megállapítom, hogy ma sem borotválkoztam. A viccet félretéve, azért bízom benne, hogy a mellettem elhaladó autósok (mert vannak bőven, a jelenlegi verdám csak 85-öt megy) jelzik nekem, ha füstöl a gumi.
(#4652) Somatom Aktív kamionos időszakom megkezdése előtt én is ilyen kemping felszerelésről álmodtam. Most ott tartok, hogy a vizeskannámat sem tudom hova tenni, mert a jelenlegi autómban elfoglalja a helyét a hólánc. Sajnos a mi cégünknél nincsenek a pótkocsin dobozok, így az is előfordul, hogy spaniferekkel, élvédőkkel kell együtt utaznom. Jelenleg a felső ágyam vendége az egyik végzáró.
Továbbá a tegnapi kajás képek és az éhségem hozták meg mára a főzőcskézéshez a kedvemet. Viszont alapanyagok híján hamar letettem róla. A tojásrántottához minden volt, csak tojás nem, a paprikáskrumplihoz pedig egy kis kolbász vagy néhány pár virsli hiányzott csak.
Ezért fordultam a készételek, azon belül is a konzervek felé. Ezen a fényképen a levesem látható!
(Ha már Angliában vagyok, csak ír sört iszok!) -
dlaj
őstag
válasz KAMELOT #4667 üzenetére
Ja, igen. A kiskocsisok csak azt figyelik, hogy el ne tapossuk őket.
Ha egy személyautóstól segítséget kapsz, az biztos kamionos. Volt már 2 konkrét ilyen esetem is. És jómagam is (mióta kamionozok), ha személyautóval megyek, sokkal jobban figyelek a monstrumokra. Már csak előzékenység szempontjából.(#4666) HoTaZo, Ezt így kezdőként nem nagyon értem...
a királycsapon egyes vontatók váza is fennakadhat,
Ha húzok ki alóla, akkor a királycsap marad a póton, a helyén. Szerintem nem tud mibe beleakadni.
[ Szerkesztve ]
-
dlaj
őstag
válasz KAMELOT #4670 üzenetére
Hát igen. Volt mikor a fülkében kerülgettem a kannákat, de hol ide raktam, hol oda. Ha az ülés mellé teszem, akkor kell odébb rakni, ha a hűtőt nyitom ki. Ha az ülés elé...., azt meg nem szeretem, mert most is az anyósülésben vagyok.
A spanik pedig az esetek többségében elvannak a póton, de van úgy, hogy úgy telerakják, hogy ott sem fér el mind. És van úgy, hogy a felrakón nem engedik, hogy rajta hagyjam. Ez azért ritka eset.
-
dlaj
őstag
válasz KAMELOT #4672 üzenetére
Hát nagyon cuki kollégád van! Ki nem néztem volna belőled, vagyis az avatarod után nem számítottam ilyesmire. Tényleg az avatarod mi akar lenni? Összefüggésben van a Kamelot rockbandával?
(#4673) HoTaZo, Köszi, így képpel együtt már értem. Látom mibe akadhat bele.
(#4677) KAMELOT, Hát én másfél hónapja, mikor életemben élősszőr akasztottam önállóan, elfelejtettem összekötni a kábeleket. Örültem, hogy csattant, összeakadt rendesen, megpörgettem a kerekeket előre hátra, aztán mikor kiszálltam feltekerni a talpakat,rájöttem, hogy valami kimaradt. Gondoltam, én még egyszer ki nem állok alóla. Behajtottam a spoilert, beszívtam a hasam, és összedugtam a kábeleket. Nem mondom, hogy kényelmesen ment, de volt annyi helyem.
-
-
dlaj
őstag
válasz Somatom #4692 üzenetére
Remélem azért holnap jobb lesz az idő, akkor érkezem Rheinberg-be, az Amazon raktárba.
Jelenleg London felett 50 kilométerrel most jön fel a nap, úgy néz ki tiszta az égbolt. Remélem, hogy szép idő lesz ma, mert 16 előtt nem raknak meg, úgyhogy lenne időm a kisvárosban (Luton) és a környéken szétnézni. -
dlaj
őstag
válasz Somatom #4694 üzenetére
Köszi a tippet, erre nem is gondoltam!
Képeken már meg is néztem, közelebb a gyárban sem engednének egy esetleges látogatás alkalmával. Egyébként csak érdekesség, hogy kecskeméti létemre még a merci gyárat sem láttam, mert amikor regisztrálni akarok látogatási napra, mindig elveszi a kedvem a kb fél éves várakozási idő. Persze az évek alatt már így is többször rám került volna a sor.Ha már Vauxhall! Pont egy ilyen kereskedés és szerviz mellet parkingolok teljesen szabályosan. Utca nézetben balra az ezüst kabrio Vauxhall helyén. Itt bárki megtalál 15.30-ig! (helyi idő szerint)
És akkor egy friss, szinte élő kép az ezüst kabrio helyéről! (még ha az angolok nem is szeretik a fényképező alakokat) Mi mások parkingolának itt, mint angol Opelek.
Továbbá szerintem az egyik legrondább logoja a Vauxhall-nak van. (nyíllal jelölve a totemoszlopon) De legalább kisebb méretben alkalmaznák az autók elején/hátulján. -
dlaj
őstag
válasz Dexar007 #4716 üzenetére
Odersz mindig = Ha nem kapsz dugot,nem kapsz defektet,nem kapsz egy kenyelmes ceget ahol bejelentik,hogy 1-2 ora mulva pakolnak csak le,amivel az egesz napodnak löttek,mivel mar nem ered el a felrakot( Ha pedig ez pont pentekre esik,akkor a hetvegenek is lottek ).Vagy eppen 1 nappal korabban jössz,es bejelentik,hogy nyugodtan alukaljal,nekik a tervben nem ez szerepel,majd holnap gyere vissza.
És ezek neked gondot jelenthetnek? Van aki szerint ezt egy majom is meg tudja csinálni!
-
dlaj
őstag
Nem tudom mennyire vagy ettől a welcomebreak-es parkolótól (51.62963, -0.26278), de innen nem messze van a metró, ami a London Eye és sok más látnivalótól nem messze tesz le.
Hely pedig szinte biztos van benne, mert a kollégám ma egy hete szombaton este 5-6 között ált még ott. Mivel viszonylag közel van a központhoz, viszonylag kevés kamionos megy be oda.
Én még nem voltam ott, de ha legközelebb ott hétvégézek, meg fogom keresni. -
dlaj
őstag
válasz Qtya123 #4782 üzenetére
ez a 10 fős konvoj egy zsákutca.
Egyáltalán nem, legalább is parkolás szempontjából. Könnyen és viszonylag olcsón megoldható lenne.
Könnyen mondom, mert valamelyik országban én már láttam buszmegállót autópályán. Kicsit kiszélesített volt ott a pálya, védőkorláttal ellátva végig. Az elején és a végén sorompó, nehogy a magunkfajta elkeseredetten parkolót kereső véletlenül ott álljon meg.
Jön a busz, a sofőr nyomja a távirányítót és beáll.
Elég olcsón megoldható lenne az, hogy ott, ahol a konvojt vezető majomnak, (jaj, bocsánat! ) elfogy a vezetési ideje, pár száz méter hosszan kiszélesítsék a pályát, korláttal leválasszák, és a két végére sorompót rakjanak. Lehet, az egész annyiba sem kerülne, mint 1000 km-es szakaszon újrafessék az útburkolati jeleket, hogy a szenzorok jobban lássanak.Kerestem egy képet, valami ilyesmiről lenne szó.
[ Szerkesztve ]
-
dlaj
őstag
Tegnap előtt a német A3-ason egy baleset mellet haladtam el, és még akkor ígértem, hogy ha megállok, írok egy kicsit bővebben róla. Sajnos aznap a cseheknél egy olyan kúton álltam meg, a kijelölt parkolóban (értsd: ez az egy hely volt), ahol nem volt net. Vagyis volt, de csak edge. (Az már lehet, hogy nem is net. )
Szóval írtam én egy hsz-t, de nem ment el.Ezért most pár szóban az ígéretemről.
Nekem mint 4 hónapja kamiont vezető, banánt majszoló embernek, még negatív újdonság a baleset, a roncsok látványa, pláne a kamion roncsok látványa. Rövid pályafutásom alatt láttam már 4-5 kisebb balesetet, ahol személyautók zúzták le egymást, de ilyent, ahol 3 kamion összetörve eltorlaszol 4 forgalmi sávot, ilyet nem. Remélem nem is fogok.Szóval éppen elhagyok az A3-ason Nürnberg felé egy útépítési szakaszt (ami elvett az időmből legalább egy órát), mikor azt veszem észre, hogy a túloldal tök üres, nem jön szembe senki. Na mondom ez aztán a gigastau, aztán egyből arra gondolok, hogy itt nem utat építenek. Sokáig még semmi, aztán látom, hogy robog a menetiránnyal szemben 2 villogó jármű. Mikor utolérem őket, látom, hogy 2 műszaki mentő az, és már jön is szembe másik kettő villogó trailer. Az egyik egy enyhébben összetört kisteherautót hozott, a másik egy személyautót, ami az elejétől a közepéig ki volt lapítva. Esélyes, hogy abban nem élték túl a karambolt. Úgy nézett ki, mint ami alászaladt valaminek, vagy ráborult valami.
Azután mikor fél perccel később elértem a baleset helyszínét látom ám, hogy nem kicsi a baj. A négy sávban 3 kamion áll, pontosan egy vonalban, és mindhárom össze van törve, körülöttük rengeteg törmelék. Amelyik a külső sávban állt, annak az eleje neki volt csavarodva a korlátnak, leszakadva a pótkocsiról. A középső neki fordulva ugyan ennek. A belső sávban állónak konkrétan le volt szakadva a kabinja, és ott volt a középső sávban álló előtt kb 10 méterrel, körülötte szana-szét szóródva a sofőr holmijaival, és egyéb törmelékekkel, Persze ebből a kamionroncsból csak a motor és a váltó maradt a helyén. Hogy mi történhetett, azt csak sejtem.
Valószínűleg egy rossz sávváltásnál összeakadhatott a személyautó és a kisteher, és/vagy az egyik kamion, a kamionok meg nem tudtak megállni időben csak félrerántották a kormányt és ahogy sikerült. Valószínű, hogy a személyautót a kamionfülke lapította ki. De hogy az mitől szakadhatott le, azt nem tudom. Gondoltam arra is, hogy a tűzoltók vágták le, de miért is kellett volna, illetve akkor közvetlenül ott lett volna a kamion előtt. Hát remélem a kolléga túlélte, bár nem sok esélyt adok neki.
De az is lehet, hogy a belső sávban lévő kamionos szabálytalan előzése miatt történt a baleset.Aztán a gigastau a baleset után kb olyan 3 km-es volt, mert a következő kihajtónál már ki volt bójázva, elterelték a forgalmat. Persze ez nem enyhített azon, hogy utána több 10 kilométeres kocsisor torlódott fel.
A balesetről találtam képeket egy népet portálon.
[kép]
[kép]
[kép]A képek tanúsága szerint a középső kamionba még belekoccolt egy negyedik is, illetve van még ott egy ötödik teherautó is. A képen már le van húzva a fülke a jobb szélső sávba, és ahogy elnézem a királycsap is engedett. Pedig az azért sokat elbír. Nem egy képet láttam már, amikor megtartja a levegőben a traktort. Pl: itt.
A baleset kb délelőtt 9-kor történhetett (én 10 körül jártam ott), a fényképek pedig ahogy elnézem eset 6 óra felé készülhettek. Biztos előbb is le tudták volna húzni a roncsokat a kettő külső sávba, de gondolom egy ilyen baleset kivizsgálásához több idő kell, mielőtt mozdíthatnák a résztvevőket. -
dlaj
őstag
Durva az első képen, hogy levágta a kabint, ami hátracsúszott. Valószínüleg nyírópontokkal van kialakítva. A találkozás egy kissé kellemetlen lehetett. Szerintem az én Volvomban nincs is airbag, legalábbis nincs felirat a kormányon. A merciben volt, arra emlékszem.
A jelenlegi járművem le van szabályozva 85-re, amit nem is bánok. De csak a hátsó kerék nem előzz meg, mindenki más igen. Viszont nem kell izgulnom, hogy a tacho mikor rögzíti a gyorshajtást. Hosszabb lejtőn sem nagyon megy 90 fölé, és itt legalább egy percem van, hogy lefékezzem 89-re.
(#4799) Somatom, Én meg anyámat nem tudom távolról erre utasítani. Úgyhogy feltölteni amim van, illetve a hiányzóakat kikeresni, a helyi internetem szűkös kerete miatt szintén csak otthonról fog menni. Kb 3 hét múlva.
(#4798) HoTaZo, Majd küldök neked is egy linket. Addig meg: Link
(#4800) zsid, El tudom képzelni, hogy egy ilyen baleset mögött rekedni legalább egy fél napos helyben állás. Tudom, nem lehet a beszorult sofőröket utasokat csak úgy kikapni. Viszont mikor délelőtt ott jártam, már a személyek kimentése megtörtént, mentő sem volt már, illetve a személyautót és a kisteherautót el is vitték. A három összetört kamion pedig még este is (legalábbis én a fényviszonyokból este 6-7-re tippelem) sem vitték el. Viszont a mögötte lévő kamionokat visszafordították. Azok már nincsenek a képen.
Szumma: remélem nem fogok több ilyennel találkozni.(#4801) Somatom, Amit írtam az megoldás lehet egy olyan konvoj parkolási problémájára, amit nem régen a Volvo tesztelt. Tehát egy sofőr vezeti az első autó, és kettő robot utána. Természetesen a 10-et nem a közlekedésre értettem.
(#4802) HoTaZo, Én sem. De talán jégre, hóra ez lehet a megoldás.
A francba már, mindent nekem kell ma kitalálni! Hol van Deszar null null sieben ügynök? Lehet, el is kezdte már a betanítást?
-
dlaj
őstag
Pedig csak egy furgon volt, két emberrel.
Egy korábbi hsz-edben róluk írtál? Meghaltak? Mit történt? Elaludt, vagy a telefont babrálta?
ketrec alagút nem szedi le helyetted reggel indulás előtt a havat vagy a jeget
Az valóban lehet, hogy ketrec, de el tudom képzelni polikarbonáttal (lexan) befedve.
És mivel csak nyár óta tekerem csak a bazi nagy volánt, nincs téli tapasztalatom. De szerintem a menet közben hulló hó nem marad meg a kamion tetején. Tehát amikor beáll a szerelvény a fedett részre, tiszta a teteje. Az ónos esővel, jéggel nem tudom mi a helyzet. -
dlaj
őstag
Néhány kép linkelve és le is méretezve, hogy aki kíváncsi rá, olcsón megtekinthesse!
Már második napja fogad ébredés után ez a "pazar" látvány.
Már csak 19 óráig kell elviselnem, utána sötét lesz, függönyözök, 22.00-kor pedig elhúzok.Ha balra fordítom a fejem, már van mit nézni, a Magas-Tátra tényleg pazar hegyeit látom. Persze jobb lenne kicsit megközelíteni.
Egy tegnapi képen kicsit több látszik belőle. A háttérben Zakopane nem látható, de ott van. Már lengyel föld, ott jártam már 42 éve. Nem én vezettem.
Ebből viszek 180 darabot szupertitkos útvonalon. Péntek este rakták fel.
Ezek már keddi fényképek, amikor is nem volta lusta Soma javaslatára elsétálni Lutonban a Vauxhall gyárig. Igazából azt sem tudtam, hol a gyár, nekem a google maps egy kereskedést mutatott, ami a parkolóhelyemtől jó messze, 5 kilométerre volt. Gondoltam ez egy jó kis séta lesz. Aztán meglepetésemre a kereskedéssel szemben ott volt a gyár is.
A gyár: 1 2
A kereskedés: 1 2
Autók amik tetszenek: Vauxhall Crossland X, Vauxhall Mokka XAzt nem tudom, hogy ezeket a szép autókat a németek (Opel), vagy az angolok fejlesztik, vagy közös gyümölcs?
Amúgy meg nem tudom ezeknek a jobb kormányos autóknak a látványát megszokni. Már négyszer jártam Angliában (meg persze itthon is láttam már bőven ilyeneket), de amikor rájuk nézek, mindig úgy érzem, hogy egy áttükrözött fényképet látok. Akármennyire jól felszerelt és fiatal az angol gépjárműpark, nekem csak ingyen kellene egy jobbkormányos autó.
-
dlaj
őstag
Én kézi váltós jobb kormányos kamionnal el sem indulnék, még a parkolóban sem. Mivel szerintem bal kézzel sebességbe sem tudnám rakni.
Annak a merci Atego-nak, amivel tanultam vezetni tavaly nyáron, úgy lötyögött a váltója, hogy azt nem tudom mihez hasonlítani. Na most, ha nekem bal kézzel kellet volna azt sebességbe rakni, azonnal autós iskolát váltottam volna! -
dlaj
őstag
Akik lájkolták az előbbi képes beszámolómat, azoknak egy kis bónusz!
Kettő friss kép. Egy kamionos/hegyes, és egy, csak a gyengébb idegzetűeknek!
Jó turista lévén minden helyi érdekességet megörökítek! -
dlaj
őstag
Akkor egy kis alkalmazás ajánló!
Az Imagus chrome bővítmény hozzáadása után nem kell a linkre kattintani, hogy meg tudjuk nézni a képeket (ami egyébként egy új lapon nyílna meg), hanem elég csak a link fölé húzni az egeret, és a netkapcsolatunk sebességétől függően pár másodperc múlva meg is jelenik a linket kép.
Ugyanígy a weboldalakon a kisméretű képeket mind teljes méretre nagyítja kattintás nélkül. Ezt fogod látni! Én nagyon szeretem, egy próbát megér! -
dlaj
őstag
(#4878) HoTaZo
Köszi a beszámolót! Én nem hogy így, de sehogy sem ismertem Liège-t. Még nem jártam ott.
A Mont Blanc-alagúttal is csak tegnap ismerkedtem. Az, hogy először jártam ott +2 óra 15 percbe, és +95 kilométerbe fájt.
Ki tudja megmondani, hogy mit rontottam el? 😀 (A spagettizabálok felől haladtam.)[ Szerkesztve ]
-
dlaj
őstag
Nem a Frejus-on. Mint írtam a Mont Blanc-alagúton át!
További megfejtéseket 17 óráig várok! Igaz, most sem csinálok semmit. Azaz de. Várom, hogy ezek a lusta franciák behívjanak lerakni.
FM Logistic. Kint kb 60 kamion. Bent 60 rámpa, amin áll egyszerre 3 felpótkocsis szerelvény.
Hát nem tudom. El kéne mosogatni? -
dlaj
őstag
Érdekes!
Úgy látom elérte célját deszar ügynök. (Többen csak szakértőként ismerik itt a topikban!) -
dlaj
őstag
Gratulálok uram, Ön nyert!
(#4882) Somatom, Gondoltam, hogy nem csak én jártam így egyedül, de hogy ilyen hamar sorstársra akadok, azt azért nem.
Történet röviden: Mondja az irányító (akivel más miatt beszéltem, csak épp megemlítette ezt is), hogy a Mont Balnc-alagúton fogok áthaladni. Mondom, oksa, majd hívom az oktatómat, aki még anno említette, hogy jobbra le kell menni valamiért, de igazán másra nem is emlékeztem.
Mondja az oktató: "az utolsó fizetőkapu után egyből jobbra, ott adják a tikettet, amivel az alagút bejárata előtt a kártyával együtt lehet fizetni". Majd hozzátette, "hogy más fele nem is lehet menni".
Hát én tudtam.
Kettő apró hiba volt a részletes magyarázatban. Az első, hogy a navigáció (mint GPS készülék) szerint az utolsó fizetőkapu közvetlenül az alagút bejárata előtt van. Ami nem pályadíj fizetőkapu, hanem maga az alagút használat fizető kapuja. És én erre figyeltem, itt vártam azt, hogy valakitől tikettet kapjak.
Illetve ha azt is megemlíti, hogy a a kapu, ami után jobbra be kell menni a placcra, az 40 kilométerrel az alagút előtt van, már ott figyelek jobban, és nem járok így.
Így sajnos észre sem vettem a bejáratot a a fizetőkapu után ahol jobbra be kellett volna fordulnom. Sőt, mikor másodszor visszakeveredtem oda, akkor sem láttam. Mondhatom, hogy csak azért fordultam be oda, mert megláttam bent egy rendőrautót, és tőle akartam segítséget kérni. Persze, mikor a fizetőkapuból jobbra fordítottam az autót, már láttam a táblát, mi szerint busz és személyautó egyenesen, teherautó jobbra!Itt a legnagyobb probléma az, hogy nincs kitáblázva rendesen és feltűnően, hogy a teherautóknak kötelező oda a behajtás! Nagyon sokan járhatnak így azok közül, akik rendes felvilágosítás nélkül akarnak áthaladni az alagúton. Persze aki egyszer megjárta,annak menni fog.
Az azért beleférhetett volna az egy hetes oktatásomba (mármint az elméleti oktatásba), hogy erre a fontos információra felhívják a figyelmünket.Szóval ennyi a nagyon rövid története a tegnapi hajtépésemnek.
És akkor hogy más ne járjon így, itt a hely, ahol jobbra be kell rántani a volánt (térkép nézet)! Műhold nézetben jól látszik minden. Befordulás után szemben van egy kisebb parkoló, balra pedig a terület, aminek a végén adják a tikettet. Koordináta: 45.738440, 7.381878
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs