ADSL előfizetésem van az Actel zRt. –nél (Budapest Bartók Béla út 105-113 1115). Ügyfélszám: 101435, Szerződésszám 104982,
2007 október közepén kezdődtek a problémáim, a névleges 8000 Kbit/sec sebesség lecsökkent, néha szinte mérni sem lehetett, de jellemzően a 1000 és 4000 Kbit/sec közötti sávban mozgott. Mivel én munkára is használom az Adsl-t (egy VPN protokollon csatlakozom a munkahelyem szerverére, mely alacsony sávszélességen automatikusan lebont) és ez a hiba sorozatosan előfordult, így a hibát 2007 november 01-én jeleztem feléjük.
2007 november 2. -án délelőtt megjelent nálam a T-Com szakembere, aki megállapította, hogy a hiba valóban fennáll. Összecsomagolt, majd távozott. 10 perc elteltével telefonált, hogy a központban van és megállapította, hogy port hiba van, ezt igyekszik elhárítani. Pár óra múlva ismét telefonált, és közölte a kapcsolat most már stabil. Én ezek után újraindítottam a modemet, és ismét felcsatlakoztam. Ekkor ért a kellemetlen meglepetés, a hiba nem hogy javult volna, hanem rosszabbodott. Azóta a sebesség stabilan 1000 és 1200 Kbit/sec közötti tartományban stagnált.
A hibát haladéktalanul jeleztem az Actel zRt. fele, ahonnan 2007 november 2. –án kaptam az utolsó írásos választ a problémámra. („Továbbitom levelét müszaki területünk felé.
Amint választ kapok, küldöm e-mailben.”)
A hiba azóta is folyamatosan fenn állt, erről az Actel zRt-t többször értesítettem, választ semmilyen formában nem kaptam tőlük.
2007 december 21.-én kb. 15:00 órakor az ADSL szolgáltatás teljes egészében megszűnt nálam, nem sikerült kiderítenem, hogy miért.
Természetesen igénybe vettem az Actel zRt telefonos ügyfélszolgálatát, ahol udvarias kiszolgálásban volt részem, de sajnos érdemi előrehaladás nem történt az ügyben. Arról tájékoztattak, hogy a hibát jelezték a T-com fele, és ha a T-com visszajelez, akkor értesítenek.
Azóta sem kaptam semmilyen értesítést, nem írnak, nem hívnak, leveleimre nem válaszolnak, telefon történő megkeresésemre, konkrét választ nem adnak.
Levélben fordultam segítségért a Nemzeti Hírközlési Hatósághoz, és a Fogyasztó védelmi főfelügyelőséghez.
Egyéb információk: vonalas telefont kizárólag az ADSL miatt tartok, (mobilon telefonálok, és a riasztóm rádiós), számlatartozásom az Actel és a T-com fele sincs.
Ugye milyen hihetetlen történet? Történetesen ha Kiszel Tündének hívnának, talán már el lenne intézve a problémám.
Ba-ba-ba... Ba-na-na-na! Hozzászólás végén a valakinek egy ötlet? felhívásra - egyéb dolgok szoktak eszembe jutni: pld igyunk meg egy sört, vagy vigyük el a kutyát sétálni, ha nem kapsz tőlem választ a sarki kocsmában vagyok a blökivel.