Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23794) CharlieDrop válasza BeZol (#23793) üzenetére


CharlieDrop
veterán

ja, te statisztikát akarsz?
:D

Minek kell, ha nem indiszkrét a kérdés...

---

Más tészta, N20B20 motorokkal valakinek van tapasztalata?

[ Szerkesztve ]

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#36149) Jojo5 válasza MPowerPH (#36126) üzenetére


Jojo5
őstag

N20at is nagyon dicserik, sot N52vel vetik mindig ossze es sokan arra jutnak, hogy jobb, hiaba 4 henger.

N55 mas teszta :D

http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs

(#36153) Anubris válasza MPowerPH (#36152) üzenetére


Anubris
őstag

Az N20 amit írt nem a turbo változat már?
Bár azon meglepőrtem, hogy azt megbízhatóság alapján jónak ítélik.

(#36158) Jojo5 válasza Anubris (#36156) üzenetére


Jojo5
őstag

[link]

[link]

Ha gugliba beirod, hogy N20 vs N52 akkor sok forumra ratalal.:K

En most N52es 1es bombin gondolkodok, de meg nem almodtam meg, hogy 3/5 ajto vagy coupe erdekelne jobban..:(

[ Szerkesztve ]

http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs

(#43892) Laca1212


Laca1212
őstag

Üdv!

Egy, tegyük fel valós 200e környéki futású, korrekten karbantartott 2012/2013-as F30 320i (N20B20) esetén kell e tartani aknáktól? Mennyire nyűgös motor ez? Miket kell cserélni ennyi futás esetén? Vezérlés csere, kokszosodás, láncszakadás, stb játszik?

Köszi!

(#45923) CharlieDrop válasza Anubris (#45921) üzenetére


CharlieDrop
veterán

a 20i egész pontosan N20B20 184 lóval
és van egy eco módú 20i na az N13B16 170 lóval

én az előbbit venném :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#52106) MoP_FX 57 válasza SzlobiG (#52105) üzenetére


MoP_FX 57
őstag

Ez a klasszikus "legyártjuk ugyanazt a szilíciumlapkát és a gyártás végeztével a szorzó beállításával meghatározzuk a teljesítményszintet" autóipari megfelelője. Azzal a különbséggel nyilván, hogy a litográfia során nem minden lapka lesz ugyanarra "életképes".

Milyen motor, N20?

(#52107) SzlobiG válasza MoP_FX 57 (#52106) üzenetére


SzlobiG
félisten

A legjobb hasonlat. :))

N20B20

(#53262) Vincsaba


Vincsaba
csendes tag

Sziasztok!
N20B20 motorról mi a véleményetek? F30 20i vagy 28i vásárlásán gondolkodok, benzines lenne a cél, de nem tudom mennyire megbízhatóak ezek az újabb benzines motorok.
Köszönöm a válaszaitokat!

(#54151) Vincsaba


Vincsaba
csendes tag

Sziasztok!
Tudom, hogy nehéz diagnosztizálni, így interneten keresztül, főleg egy ilyen témában, de mégis a segítségeteket kérném, hátha.
A következő lenne a probléma:
2012-es N20B20 520i-ben ülve kopogás hallatszik valahonnan elölről ( motorból. :F )Azért írom, hogy az autóban ülve, mert nyitott motorháznál az autó mellett állva nem hallom :W . P-ben emelve a fordulatot “gyorsul” a kopogás, olyan 1100 rpm körülig hallatszik, felette elhalkul. Néha hallatszik még szintén amikor lassításnál olyan 15km/h körül megszűnteti a motorféket, és kirakja “üresbe”. Nagyon jó még ebben a dologban az, hogy van olyan, hogy egyáltalán nem hallatszik, de egyébként a kopogás mértéke változó. Hibakód olvasás volt, semmi nem volt benne.
Nagyjából ennyi lenne, nagyon köszönöm, ha esetleg tudnátok segíteni.

(#54883) H.Ezredes válasza kojenci87 (#54876) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Általában ezeket a modelleket dízel motorral szokták venni nem benzinessel így touring modellekben több azzal a tapasztalat. Ami a lényeg,hogy nehezebb limousine kivitelnél így lomhább / a fogyasztás is magasabb. Alapból ez-az N20-as motor 1-1-ben megegyezik a 28i-vel csak szoftveresen van lebutítva még a váltó is ugyan az. Egyedül ami némileg kisebb gyárilag az a vízhűtő és az intercooler. ( Ezeket bármikor könnyen lehet cserélni ) Gyárilag ugye 184Le / 270Nm ami még egy 1-esbe elmegy de ide borzasztó kevés. F11-be egyik ügyfelemnek 30i-je van az remap-al ~ 290Le / 340Nm és kell is,hogy ne csak vánszorogjon.... Mivel minden ugyan az a motoron könnyen lehet segíteni,hogy kijöjjön kényelmesen ~ 260-280Le / 420-450Nm amivel nem idegőrlő a közlekedés lehet előzni autópályás magasabb tempót is kényelmesen viszi és ha bent ül a család is magabiztosan tudja mozgatni a karosszériát. Maga a motor közvetlen befecskendezéses ami miatt kokszosodik a hengerfej szívócsatorna ezáltal csökken a teljesítmény nő a fogyasztás járásegyenlőtlenség lehet. Ilyen futásteljesítmény után a hűtőkazetta takarítására / hengerfej szívócsatorna koksztalanításra / váltó olaj cseréjére / vezérlés cseréjére lehet hirtelen számítani. Futóműben is lehet 1-1 szilent rossz főleg a hátsó differenciálmű szokott kiszakadni de ez is orvosolható :) Átvizsgálás nélkül nem igazán vennék ilyen autót. De általános az,hogy az első nagy / nagyobb szervizre mindenképp legyen egy jó 500K elkülönítve,hogy ne érjen nagy meglepetés.

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#59570) Casanova*


Casanova*
veterán

[BMW N20 motor gyakori problémák és megbízhatósági problémák]

"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ

(#59736) H.Ezredes válasza BeZol (#59735) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Ezek már az új generációs motorok B48 / B58. Mindkettő motor ugyan az csak az egyik 4 a másik 6 henger. Megbízhatóság / tuningolhatóság ugyan olyan. Egy 30i B48 könnyedén tud ~300Le körül stabilan. Persze a B58 meg könnyedén tud 400Le +t. 4 hengeres motor miatt könnyebb is az autó egy ~300Le körül elég fürge már. Ha pedig ez nem elég akkor nyilván a B58 az ideális választás vagy még lehet reszelni a B48-on. A hangja azárt más. Én a 6 hengert jobban preferálom de ha jó áron van egy 30i és a felszereltsége is jó akkor az sem rossz választás mert jó az alap és van tartalék a motorban. Még annyi a régebbi N20-at annyira nem venném 4 hengerből az nem az igazi akkor inkább az N55. De a B motor család a legjobb választás.

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#59750) H.Ezredes válasza cOxeR (#59747) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Így van!! Köszönöm a rendelést 😉

Bár az én fotóm nem olyan művészi mint a tied :DDD

#59748 Clapaucius

Az N20-as motor egy fél zsákutca. Nem igazán jó konstrukció. Van 28i bontáson nálunk motor megdöglött és ha lett volna motor már vagy 4X megvették volna mert széthullanak... Én egy N27 20D-t is előbb vennék mint egy N20 28i-t. Ha benzines 4 henger akkor B48

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#66869) mgoogyi válasza b.daviid (#66865) üzenetére


mgoogyi
senior tag

Amit olvastam róla: 2019-ben megújították az LL-04 szabványt, az N20 motor lett a tesztmotor.
Gondolom sokba kerül egy-egy olajra megszerezni a gyártói jóváhagyást és nem újították be.
Az ACEA C3-s olajokból nagyon kevés kivétel volt azelőtt, amelyiknek ne lett volna meg az LL-04 is, szóval valszeg nem kockáztatsz sokat a régivel sem.

(#69514) CharlieDrop


CharlieDrop
veterán

Srácok!

ki mit venne idősebb szülők szállítására? Ami fix az F20 túl alacsonyan van nekik.
Kézenfekvő lenne valamelyik X. Amit néztem úgy 2010 és 2015 közt és beleférne az az X1/X3 azok belülről nagyon E széria, még a frissebbek is.
X5/X6 már nem olcsó, ráadásul az X6 sokszor 4(!!!!) személyes.
Agyaltam a Gran Touringokon, abból a hármas széria jobban bejönne (F34), mint az F07.

és akkor a motorokról nem is beszéltem. Mi lenne a jó? N57, N20B20 vagy N55?

úgy hogy azért városban többet kellene mennem vele, mint eddig.

valakinek van tapasztalta esetleg? :F

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#72126) CharlieDrop válasza sarkany01 (#72125) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Csak nyűgje van. De keress rá. N53-ra. Az N20-as 4 hengeres 28i gázabb. Persze, ha a nyűgök orvosok orvosolva vannak, akkor kellemes tud lenni.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#72621) zsolti75


zsolti75
senior tag

Sziasztok!
Ha valakit esetleg érdekelne egy N20 28i-hez való RaceChip RS box, az írjon rám! Apróért vihető.

(#73611) Don.Corleone


Don.Corleone
aktív tag

A legutóbbi kérdésemre megkaptam (pozitív értelemben) hogy kicsit orrszarvú volt, mivel az e46 nem mai darab, így egy "aktuálisabb" kérdéssel fordulnék a tapasztaltabb, esetleg tulajdonosokhoz. adódott egy lehetőség (sajnos) hogy lehetőségem lenne újítani a paripán és régóta, talán a megjelenése óta óriási kedvencem az f30 típus, külsőre első perctől szerelem.
Benzines vonalon mozgok, nem is ingázok, hogy dízel kellene, 2 havonta esetleg egy 400 km-es oda-vissza kör, de többnyire város illetve városkörnyékre kellene így én egy 320i 184 lovas változatot néztem illetve néznék ki, 2012-es N20B20 motorral. A kérdésem az lenne, mi a véleményetek erről a konstrukcióról, kiforrottabb mint az e90 benzinesek? Egy időben utóbbira fentem a fogam, de szerelőm és a racionális eszem végül lebeszélt, hogy jobb a békesség és a kiforrottabb e46 323i. Előre is köszönöm bármi nemű tájékoztatást! :R

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.