Hirdetés

Aktív témák

  • Sk8erPeter

    nagyúr

    válasz SocketA #18718 üzenetére

    Amúgy nem az én gépemről van szó.
    Nem más vinyót kapott, hanem ugyanazt, ezt onnan tudom, hogy épp most mentem ki róla, amit lehet, Linuxon, a PhotoRec segítségével. Ez jobb hatásfokú, mint a Windows-on agyonsztárolt GetDataBack, amivel pl. egy árva képet nem tudtam kimenteni, mert mindegyik kép fejléce sérült volt - a PhotoRec valamilyen módon felismeri a formátumát a sérült fejléccel rendelkező jpg- és egyéb képfájloknak is.
    Szóval NEM kaptunk új vinyót, egyszerűen formázták. Az oka érthetetlen - pontosabban nem, igazából csak annyiról van szó, hogy szarnak bele. Valószínűleg úgy gondolták, hogy valami driverprobléma van a Wi-Fi-vel, ezért nem fognak szarakodni a driver letörlésével, újratelepítésével, egyéb szórakozással, inkább újratelepítik, azt' jó' van. Míg az image-fájlból megtörtént az újratelepítés (az 5 perces drivertelepítés helyett), kimentek meginni egy kávét, elszívtak egy cigit, és mire visszajöttek, megvolt, kipróbálták, becsomagolták, visszaküldték, azt' csá.

    Egyébként meg NE ejtsék le a vinyót, elvileg azért ők a szervizesek, mert nem csupa fakezű antitálentum gyökérből áll a brigád.

    Ja, és ekkor a mentegetőzés az, hogy na dehát hány terrányi adatot kellene akkor így kimentegetniük. Hát könyörgöm, ha egy ilyen szánalmas problémáról van szó, mint ami nővérem laptopjánál volt (a 2. visszaküldésnél nem működött a Wi-Fi), akkor 1.) nincs szükség formattálásra 2.) ha mégis így döntenek, akkor igenis küldjenek rá egy másoló, adattükröző programot a kávé+cigi erejéig, és csak ezt követően formattálják, rakják rá az oprendszert, majd másolják vissza az adatokat.
    Leszarom, ez mibe kerül nekik, azért van a garancia és a szerviz, hogy normálisan elvégezzék a dolgukat.
    Nem tudom, miért mentegeted a szervizeseket, szerintem jól megvannak ők a Te kicsit naivnak tűnő jóindulatúságod nélkül is. :)) Szervizesekre példa: ismerős belső körből mondta, hogy Sony Ericcson szervizben is azt csinálták, hogy ha valamiért 2-3-szor lett már visszaküldve a termék, mert továbbra is problémás volt, akkor fogták a telefont, és bevágták egy pohár vízbe, aztán azt mondták, hogy tovább már nem garanciális, mert beázott... :DD És persze közben jót röhögtek.
    Ez csak egy példa a szervizesek leszarom-mentalitására. Nyilván vannak kivételek, de az nem menti fel a többit.
    A vinyót mellesleg simán ki tudtam kapni most az Asus laptopból, semmiféle matrica nem volt rajta... Enélkül meg elég nehéz lett volna bármit is megmenteni róla. De most legalább egy töredékét sikerült.
    Persze ha az Asus dolgozóinak egy kicsit több esze lenne, akkor most nem kellene majd több órát eltölteni azzal, hogy sikerüljön mindent rendszerezni.

    Sk8erPeter

Aktív témák

Hirdetés