Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3) htibor válasza ByB (#1) üzenetére


htibor
tag

Nem értem a felháborodásodat.
Ellenezni lehet, de jópár éve így működik az élet sok területén...
Ha bekrepál egy műszaki eszköz(akármilyen kábel, vezeték stb...) nem szimplán azt kell visszaküldeni, hanem az egész stuffot, hogy a gyártó/forgalmazó is meggyőzödjön a hibáról.

Ha te szimplán visszaadsz egy távirányítót+kábelt, ő mi alapján tudja, hogy ez mitől lett olyan, tényleg az-e a hibája, és mire érvényesítse a rá adott jótállást???

Ezen ne háborodj fel, ha te lennél a gyártó helyében, te is elvárnád a vásárlótól, hogy egészben hiánytalanul jutassa vissza szervízelésre a cuccot, nem pedig csak egy részét.

Egyébként meg bizots kaptál hozzá jótállási jegyet, azon rajta vannak a jótállási feltételek.
Azzal hogy megvetted a terméket, azzal elfogadtad a feltételeket.

szvsz

http://htibor.freeweb.hu(Járműfotók Volán autóbuszokról)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.